Sorry, ik vind het echt een eng mens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker snel, bedankt.
Zag zojuist in de chat deze website nog voorbijkomen, van "Bella Isabelle":
http://isabelle-pappritz.ch.vu/
Geen probleem, ik vind haar ook niet okselfris ....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt een eng mens.
Lol, ik zit eigenlijk te wachten op de nieuwe WA.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen probleem, ik vind haar ook niet okselfris ....
dat is niet waar...cosi zi:ik ga wel met rayo,maar rayo werd niet echt gevraagt...zag het omdat mijn stream het gisteen helemaal perfektdeed,en net kon je het horen ook...rayo sprak dan niet tegen,maar het idee was van cosiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Wat een gelul van de voice-over. Rayo en Cosi hebben zichzelf aangemeld voor het SB.
Geen idee, het viel me gewoon op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Ransjih het volgende:
hoe weet ze dat dan? alleen benny kende haar van voor die tijd en nog niet eens goed, laat staan het geheim
raar
Wooow natekenen ook nog... dat lijkt me een enorm pittige WA.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe WA, Chinese tekens uit het hoofd leren en natekenen
Nee, al een paar uur niet meer, volgens mij zit hij zich nu belachelijk te maken om haar af te stoten.quote:
Hoe kan dat nou weer, toenstraks zaten ze nog elke keer half te plakken bij het zwembad. Ik dacht dat ie haar zo leuk vond..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, al een paar uur niet meer, volgens mij zit hij zich nu belachelijk te maken om haar af te stoten.
En aan je CAPs te zien gaat hem dat ook wel lukken...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, al een paar uur niet meer, volgens mij zit hij zich nu belachelijk te maken om haar af te stoten.
Er is van alle kanten op hem ingepraat, met namen door Benson, dat ze niets voor hem is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer, toenstraks zaten ze nog elke keer half te plakken bij het
zwembad. Ik dacht dat ie haar zo leuk vond..
Inderdaad, vergeleken met de creativiteit in de live-shows, valt dit wel weer zwaar tegen ...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die nieuwe WA is weer helemaal niets... Konden ze nou echt niets beters verzinnen, dit is toch niets voor een TV programma...
En gaat volgens mij ook weer mislukken, dat is best moeilijk. Zeker voor types als Cosimo... Dat wordt nog een Dosenwoche...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, vergeleken met de creativiteit in de live-shows, valt dit wel weer zwaar tegen ...
Ja, en ik vrees dat ze heel ver gaat komen ....quote:
Dat doet ie goed, legt het ook goed aan de anderen uit...quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:10 schreef snetje het volgende:
Tim kent de symbolen al en laat de anderen zijn ezelbruggetjes zien ...het teken van rijst heeft een kommetje...
Het is zeker wel een beetje zielig voor Isa... Maar als je je opgeeft als date voor iemand uit een TV-programma vraag je er ook wel een beetje om... Ze mag blij zijn dat er vannacht niet meer gebeurd is...quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dan zijn we hopelijk verlost van die malloot aanstaande maandag![]()
Vind je het ook niet een beetje zielig voor Isa ?
Dit is haar website, als je die nog niet gezien hebt: http://isabelle-pappritz.ch.vu/
Ja, dat doet hij wel goed, maar hoop toch ik dat ie er uitvliegt .....quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch maakt Timmy nu even indruk op mij... Hij doet het allemaal wel schoolmeester achtig maar hij kent die tekens nu al door en door. Die zou nu al de test kunnen doen...
Ik zie het ook somber in... Timmy gaat het met gemak halen, maar Cosimo, Ingrid en Steve...quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze weekopdracht, die gaan ze echt niet redden ......![]()
Dit zijn er drie van de vijftig of zo ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |