quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben na de serie begonnen aan de boeken (engels) en heb nu bijna boek 2 uit (a clash of kings). Maar ik kan me er niet echt toe zetten om verder te lezen:Dat laatste klopt, en van je eerstgenoemde verhaallijn vond ik die juist het leukste in AFFC.SPOILER: grote spoiler boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben na de serie begonnen aan de boeken (engels) en heb nu bijna boek 2 uit (a clash of kings). Maar ik kan me er niet echt toe zetten om verder te lezen:Gewoon doorlezen, boek 3 is awesome.SPOILER: grote spoiler boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......
Ja echt, dat hoofdstuk ook dat ze Sansa ondervraagt, geniaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:11 schreef Cerbie het volgende:
Net aan boek drie begonnen. De Queen of Thorns![]()
Ben ook bezig met boek 4, rond pagina 450 nu. Ik vind het beter dan verwacht, want overal gehoord dat een stuk minder was en ik vind het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt, dat hoofdstuk ook dat ze Sansa ondervraagt, geniaal.
Ben nu bezig in boek 4, heel goed zover!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben ook bezig met boek 4, rond pagina 450 nu. Ik vind het beter dan verwacht, want overal gehoord dat een stuk minder was en ik vind het nog wel meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg goede schrijver
[ Bericht 14% gewijzigd door DestroyerPiet op 06-12-2011 10:45:11 (foutje gemaakt bij de spoiler) ]Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
Heb net dans met draken deel 1 gekocht. maar voordat ik daarin begin heb ik besloten om eerste de oude delen van het verhaal te herlezen. (is alweer een jaren geleden dat ik boek 1 heb gelezen)
maar heb daar geen spijt het eerste boek is nog steeds zo spannend en meeslepend als de eerste keer dat ik heb gelezen (ook al weet je de afloop)Ik heb deel 1 van boek 5 sinds dit weekend ook binnen. Ik heb alle boeken al 2 keer gelezen (laatste keer 2 jaar geleden), en denk niet dat ik dat nu weer ga doen. Wel verwacht ik dat ik boeken 3 en 4 als naslagwerk in de buurt houd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg goede schrijver
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
Als naslagwerk kan je ook de wiki of ice and fire gebruiken, die hebben prima chapter summaries waarbij je zelfs kan kiezen naar het volgende hoofdstuk in het boek te springen of het volgende hoofdstuk van die character.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 van boek 5 sinds dit weekend ook binnen. Ik heb alle boeken al 2 keer gelezen (laatste keer 2 jaar geleden), en denk niet dat ik dat nu weer ga doen. Wel verwacht ik dat ik boeken 3 en 4 als naslagwerk in de buurt houd.
En dan is zelfs Joffrey nog redelijk goed te verklaren. Tuurlijk heeft ie al een mean streak en het sadisme in zich, maar met een moeder als Cersei en een vader als Robert is het op zich niet zo vreemd dat ie zo twisted is geworden.quote:Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben momenteel bezig met boek 3 (als audioboek) en deel 5 ligt te wachten. Ik heb t/m 4 natuurlijk al wel gelezen maar dat is alweer een tijdje terug.
Ik blijf het leuk vinden hoe de personages steeds grijzer worden. Niemand is geheel goed, niemand is geheel slecht (behalve misschien Joffrey).
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als naslagwerk kan je ook de wiki of ice and fire gebruiken, die hebben prima chapter summaries waarbij je zelfs kan kiezen naar het volgende hoofdstuk in het boek te springen of het volgende hoofdstuk van die character.
Dit meen je toch niet serieus hè.quote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
maar met een moeder als Cersei en een vader als Robert
Robert had toch echt de vaderrol voor zover hij die vervulde dus op zich heeft ze wel gelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus hè.
Waarom moest Ned z'n hoofd er ook al weer af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |