Of misschien toch te vet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Probability het volgende:
In plaats van soep heb ik pasta gemaakt: handje volkoren penne, halve komkommer, 2 tomaten, 5 zongedroogde tomaatjes, paar olijfjes, 1/3e bol mozerella, paar handen rucola, paar handen basilicum, 3 eetlepels rode pesto, olijfolie, appelazijn, peper, zout
Lijkt mij prima??
De geheime online-liefdes van Puffquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie is Stein en wie is Vladimir the Feisty? Ik snap het niet.
Is het dan niet 'Wok it chow mein Huhn'?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! Wok it chow mein chicken van ainsley is lekker![]()
Simpsons kijken
Daar heeft ie altijd al van gedroomdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Stein, double daten met Puff en het vriendje? Vladimir the Feisty is voor alles in
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is het dan niet 'Wok it chow mein Huhn'?
Wie niet, mijn hartediefjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar heeft ie altijd al van gedroomd
Eind vorig topic zijn Jätje en ik uit de kast gekomen als de geheime liefdes van Puffelquote:
Hehe, leuk, cupcakeje van de kleuter. Neem ik wel bonbons van De Bonte Koe mee!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef MarMar het volgende:
klinkt goed prob!
De schnitzel was goed gelukthet is eigenlijk ook gewoon heel leuk om op vlees te timmeren
![]()
Kleuter wil minicupcakes bakken dit weekend, dus als er nog slankies op de koffie komen staat dat op het menuze heeft een schattig baksetje gekregen op haar verjaardag.
enne ik wil ook een pm van Ml!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je al wat het plan is, eigenlijk? 's Middags, 's avonds...Niet meer actief op Fok!
Do the helicopterdick!quote:
da's wel goed voor de slankquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
M'n eiwitten wilden niet stijf worden en ik heb geen eieren meer.
Zondag zou ook een optie zijn, maar dan moet het wel 's ochtends of middags. Ga zondag na het eten weer terug naar het Haagsche.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
da's wel goed voor de slankIs een andere dag dan zaterdag voor jou ook een optie?
En Sigme, watvoor dagen komen jou beter uit dan? Zondag zal wel net zoals zaterdag zijn?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, leuk, cupcakeje van de kleuter. Neem ik wel bonbons van De Bonte Koe mee!Mijn plan zou zijn smiddags, Sigme zit zaterdag lastig schreef ze, verder nog geen berichtjes. Willen jullie niet bij mij op de koffie Noorderlijke Slankies? *pruil*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je al wat het plan is, eigenlijk? 's Middags, 's avonds...
Ik lust dan weer geen verse korianderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar dat lust ik niet.
Net zoals pesto, parmezaanse kaas, koko's en in een mate basilicum en peterselie..
Boosheidboks! Ik ga er maar op tijd in vanavond, want dit is mijn dag niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit te trillen van boosheid. Al die inschrijfzooi moet opeens midden in de zomer afgerond zijn en ik ga de weken ervoor op vakantie dus ik moet binnen 2 weken al mijn inschrijvingen rond hebben. Dit is al het tweede wat mis gaat vandaag. Bwuhhh.
Ik vind het niet zo tof dat ik moet stressen vlak voor mijn vakantie, en als het alsnog misgaat, ik daar een week voor het jaar start pas achter kom. Voor mijn gevoel ben ik er pas vanaf als ik in september gestart ben.quote:
Of van die koddige marsepeinfiguurtjes, zo lekker om te zien! En echt, 1 hapje en ik ril alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar vind ze bleeh, net zoals chocoladetaart.. brr.
Net zoals pesto, parmezaanse kaas, koko's en in een mate basilicum en peterselie..
Even iets leuks doen met iemand anders om het wat opzij te zetten? Want boos zijn is erg contraproductief en het is nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit te trillen van boosheid. Al die inschrijfzooi moet opeens midden in de zomer afgerond zijn en ik ga de weken ervoor op vakantie dus ik moet binnen 2 weken al mijn inschrijvingen rond hebben. Dit is al het tweede wat mis gaat vandaag. Bwuhhh.
uhuhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of van die koddige marsepeinfiguurtjes, zo lekker om te zien! En echt, 1 hapje en ik ril al
why not!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Stein, double daten met Puff en het vriendje? Vladimir the Feisty is voor alles in
Ik kan mijn konijn gaan knuffelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even iets leuks doen met iemand anders om het wat opzij te zetten? Want boos zijn is erg contraproductief en het is nu eenmaal zo
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:57 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan mijn konijn gaan knuffelenmaar ik woon alleen en op het moment is er niemand in de buurt thuis of zelfs maar online om mijn geraas aan te horen
. Misschien maar beter ook, ik zou bang van mezelf worden.
altijd zorgen dat je de kom en de kloppers heel erg goed ontvet hebt. Evtenueel met wat citroen of azijn afvegen. En ze moeten ook heel erg goed droog zijn. Anders lukt het niet. En dan kun je kloppen tot je een ons weegt...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
M'n eiwitten wilden niet stijf worden en ik heb geen eieren meer.
Behalve als ik zitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
Plusje: de te kleine schoenen die ik erbij ge-eBayd had staan er perfect bij en m'n broek is lang genoeg dat je niet ziet dat m'n hiel anderhalve cm uitsteekt![]()
Andere broek gedaan, ze zitten te wachten. Misschien foto als ik terug ben.quote:
Ik kom net trouwens terug van 5 km hardlopen en heb 30 minuten gefietst. Ik weet eigenlijk niet of ik meer eet op dagen dat ik sport, ik zal er eens op letten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het een mooi lijstje, geloof ik, Xennia! Eet je wat meer op dagen dat je sport?
Helaas, was het maar zo eenvoudig. Ik ben gezegend met een stevige b-cup en hoef niet perse een bh te dragen. Ook zonder bh heb ik dit euvel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het ook een tof lijstjeen ik zit te denken of je niet gewoon een andere bh nodig hebt die dat een beetje verbloemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof dat ik maar even naar het tankstation wandel voor wat chocola. Moet m'n vakantie toch op de een of andere manier vieren.Ik heb er ook last van gehad en ik heb eigenlijk moeten wachten tot het over was. En daarna flink scrubben. Er zijn wel middeltjes voor (iets wat ingrow go oid heet, heb het ook geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar of die echt werken? Waar heb je ingegroeide haren en hoeveel zijn het er? En heb je er nu alleen last van of steeds na het scheren?
Niet meer actief op Fok!
in m'n schaamstreek, op de rand van m'n onderbroek, zo ongeveer. Ik denk dat het er één is. Ik heb er nog nooit last van gehad, maar merkte vanmiddag in een keer een flinke puist daar. Dus ik denk dat het dat is...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van gehad en ik heb eigenlijk moeten wachten tot het over was. En daarna flink scrubben. Er zijn wel middeltjes voor (iets wat ingrow go oid heet, heb het ook geprobeerd) maar of die echt werken? Waar heb je ingegroeide haren en hoeveel zijn het er? En heb je er nu alleen last van of steeds na het scheren?
Puntpincet desinfecteren, openprikken, pus eruit drukken, haar eruit pulken, desinfecteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in m'n schaamstreek, op de rand van m'n onderbroek, zo ongeveer. Ik denk dat het er één is. Ik heb er nog nooit last van gehad, maar merkte vanmiddag in een keer een flinke puist daar. Dus ik denk dat het dat is...
Zou het even in de gaten houden en als 'ie groter wordt, miss eruit proberen te pulken met een pincet (wel ontsmettingsmiddel gebruiken en tea tree oil werkt ook goed!). En intussen boxertjes dragen zodat je slip er niet langs schuurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in m'n schaamstreek, op de rand van m'n onderbroek, zo ongeveer. Ik denk dat het er één is. Ik heb er nog nooit last van gehad, maar merkte vanmiddag in een keer een flinke puist daar. Dus ik denk dat het dat is...
blugh. Morgen maar even naar de apotheek...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Puntpincet desinfecteren, openprikken, pus eruit drukken, haar eruit pulken, desinfecteren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je gaat er niet dood aan. Dat is toch wel fijn.
yes, dat klopt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meestal als je de haar verwijderd hebt is de ellende ook vaak snel weer over (is mijn ervaring)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
blugh. Morgen maar even naar de apotheek...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:26 schreef progje het volgende:
[..]
Meestal als je de haar verwijderd hebt is de ellende ook vaak snel weer over (is mijn ervaring)
Ik had het vroeger nooit. Met mijn sportbh is het helemaal een ramp en durf ik niet eens een hemdje aan met spaghettibandjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef MarMar het volgende:
Same here, maar ik trek me er niets van aan want ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand met een strapless topje gezien zonder in enige mate datzelfde euvel, 18 of niet
Ik vond het best wel leuk werk, dat gepulkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en een zakdoekje bij de hand houden als je 'm openmaakt is ook wel een idee.
Als iedereen er gewoon naar zou leven, zou ik het niet hoeven zeggen.quote:
Dat heb ik van de week ook zitten doen, boh... Ik moet nog best veel betalen voordat ik echt iets ga verdienen, en dan komt ook nog de vakantie ertussendoor. Dan is het spaargeld toch snel op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Net m'n financiën bijgewerkt. Blijft irritant, zo'n wisselend inkomen en je inkomen wekelijks ipv maandelijks ontvangen. Niet echt overzichtelijk, maar goed, niet zeuren, ik heb werk.
Jij weet iig dat je na de zomer weer geld krijgtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week ook zitten doen, boh... Ik moet nog best veel betalen voordat ik echt iets ga verdienen, en dan komt ook nog de vakantie ertussendoor. Dan is het spaargeld toch snel op.
Maar ja, ik mag eigenlijk inderdaad niet zeuren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:16 schreef progje het volgende:
[..]mwhahaha oke nu wordt het wel een beetje eng
(denk aan PM...)
Ja, inderdaad... Ik weet alleen even niet hoe ik het tot die tijd (eind september) ga redden, maar desnoods moet ik maar wat lenen ergens. Voor jou is het juist andersom ja, wel slim dat je wat spaart nu. De tijd voor weekendjes weg enzo komt nog wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij weet iig dat je na de zomer weer geld krijgt. Ik ben alvast ff een buffertje aan het opbouwen voor daarna
. Als ik wist dat ik na oktober een vaste baan had, ging ik ook wel wat meer weekendjes weg.
Collega's vragen steeds of ik ook nog met vakantie ga. Ik: "Nee, ik werk hier zodat júllie op vakantie kunnen!".
Niet gewoon proberen uit te knijpen overigens, je kan het namelijk naar 'binnen' knijpenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
blugh. Morgen maar even naar de apotheek...
Yupquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Puntpincet desinfecteren, openprikken, pus eruit drukken, haar eruit pulken, desinfecteren.
Bij gebrek aan puntpincet kan je ook een (ontsmette) naald gebruiken om het open te prikken en een normale pincet om het eruit te plukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
won't do! ik heb sowieso geen nagels om te knijpen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet gewoon proberen uit te knijpen overigens, je kan het namelijk naar 'binnen' knijpen
Op vakantie ga ik allemaal rokjes en hemdjes dragen. En zwemmen. Boeit me niet, m'n spekjes tussen de ranke francaises.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik vind het onzin dat je een spaghettitopje niet aan zou kunnen omdat je okselvet hebt. We hebben allemaal wel iets dat we minder tof vinden aan ons lijf, maar volgens mij valt het vooral onszelf erg op en zien anderen het niet / veel minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op vakantie ga ik allemaal rokjes en hemdjes dragen. En zwemmen. Boeit me niet, m'n spekjes tussen de ranke francaises.Is het zo erg dan? Dat willen we wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
[..]
Op vakantie ga ik allemaal rokjes en hemdjes dragen. En zwemmen. Boeit me niet, m'n spekjes tussen de ranke francaises.Dan kun je ze wel je mooie benen showen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
[..]
Op vakantie ga ik allemaal rokjes en hemdjes dragen. En zwemmen. Boeit me niet, m'n spekjes tussen de ranke francaises.Goed motto, dat heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel ik hier ook gewoon in de sportschool in de sauna ga zitten, de mensen daar ken ik toch ook niet echt en als ik dat soort dingen moet uitstellen tot ik tevreden ben over mijn gewicht kan ik lang wachten. Al zou ik het niet zo leuk vinden als ik daar de buurman tegen het lijf liep.Know that while you sleep
Everything has changed
Ik zou toch even een gil geven als de buurman de sauna in de sportschool in komtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Mini. het volgende:
Hoewel ik hier ook gewoon in de sportschool in de sauna ga zitten, de mensen daar ken ik toch ook niet echt en als ik dat soort dingen moet uitstellen tot ik tevreden ben over mijn gewicht kan ik lang wachten. Al zou ik het niet zo leuk vinden als ik daar de buurman tegen het lijf liep.
Oeh, gevaarlijk... Maar elke stok achter de deur is er één natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb na deze week maar liefst 6 weken vakantie. En dan wil ik terugkeren op school als een mooie, afgeslankte versie van mijzelf.
Dat is het plan. Heb het ook al aan een paar collega's verteld, en nu hier. Dus kan niet meer terug
Dan zou het wel vreemd zijn ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou toch even een gil geven als de buurman de sauna in de sportschool in komtDie is namelijk niet gemengd
Plan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb na deze week maar liefst 6 weken vakantie. En dan wil ik terugkeren op school als een mooie, afgeslankte versie van mijzelf.
Dat is het plan. Heb het ook al aan een paar collega's verteld, en nu hier. Dus kan niet meer terug
De mijne gruwelt van sauna's. Helaasch. Al denk ik dat hij vooral niet naakt wil lopen waar ook andere mensen naakt lopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Mini. het volgende:
Dan zou het wel vreemd zijn ja.Niet-gemengde sauna is wel fijn trouwens! Hoewel ik het ook wel leuk vind om samen met vriendje te gaan.
Het plan is 'slank worden', maar dat is niet echt een goed doordacht plan hèquote:
Soms zijn heel simpele oplossingen het bestequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net m'n favoriete (zwarte) pantalon eens onthaard met zo'n roller. Wat een fantastisch ding. Had ik eerder moeten doen, had me een hoop tijd en ergernissen gescheeld
.
Ja, toen ik bezig was dacht ik: "Ik wilde dat ik dit had uitgevonden, dan was ik nu miljonair geweest"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms zijn heel simpele oplossingen het beste
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het plan is 'slank worden', maar dat is niet echt een goed doordacht plan hè
Problem?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms zijn heel simpele oplossingen het beste
Dan is zo'n sauna bij je eigen huis nog niet zo gek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mijne gruwelt van sauna's. Helaasch. Al denk ik dat hij vooral niet naakt wil lopen waar ook andere mensen naakt lopen
lol neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef Mini. het volgende:
Dan is zo'n sauna bij je eigen huis nog niet zo gek.
Wij hebben deze zomer een vakantiehuisje waar dat bij zit, maar da's met mijn schoonouders. Toch ook niet helemaal de mensen met wie ik dat wil delen.
Pfff vroeg ik jou wat ofzo nounounounou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het plan is 'slank worden', maar dat is niet echt een goed doordacht plan hè
Klinkt al beterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar serieus: Martijn moet gewoon doordeweeks werken. Dan sta ik met hem mee op en ga ik wandelen/rennen/hometraineren. En fatsoenlijk dagmenu's uitwerken, verse boodschappen halen, en gewoon eens een fatsoenlijk eetpatroon aanleren
Veel verder dan dat ben ik nog niet gekomen...
Lekkerquote:
Gewoon uitschrijven danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar serieus: Martijn moet gewoon doordeweeks werken. Dan sta ik met hem mee op en ga ik wandelen/rennen/hometraineren. En fatsoenlijk dagmenu's uitwerken, verse boodschappen halen, en gewoon eens een fatsoenlijk eetpatroon aanleren
Ga toch fietsenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Jaaaaaa, cocootje aan het hardlopen!!!!!!![]()
![]()
![]()
.
is de ruzie al over? En gaan jullie helemal niet op vakantie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, daar ben ik een half jaar geleden ook eens mee begonnen. Toen heb ik maar liefst 4 lessen van Evy gedaan, en toen ben ik gekapt. Dus weet niet wat voor succes het gaat worden. Maar anders dus of wandelen/hometraineren. Als ik maar iets doequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Jaaaaaa, cocootje aan het hardlopen!!!!!!![]()
![]()
![]()
.
Met iemand samen doen helpt niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik een half jaar geleden ook eens mee begonnen. Toen heb ik maar liefst 4 lessen van Evy gedaan, en toen ben ik gekapt. Dus weet niet wat voor succes het gaat worden. Maar anders dus of wandelen/hometraineren. Als ik maar iets doe
Bokszak hangt inmiddels ook op in de kelder. Dus kan ook een paar trainingsprogramma's daarvoor bedenken. Maar eens kijken
@ XM: ik vind fietsen echt vreselijk.... Alleen de hometrainer valt nog mee. Thuis, lekker serie opzetten en gogogogooo
Min of meer. Moeten het nog even fatsoenlijk nabespreken. Maar komt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is de ruzie al over? En gaan jullie helemal niet op vakantie?
Ga je dan ook veel lijstjes posten hier? Wat heb je vandaag gegeten?
maar wat een belabberd lijstje. Qua kcal niet genoeg, geen groente...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Min of meer. Moeten het nog even fatsoenlijk nabespreken. Maar komt goed
Vandaag heb ik uiteindelijk gegeten:
O: omelet met gehakt/champignons (1/4)
T: kiwi
L: omelet met gehakt/champignons (2/4)
D: forel & makreel
T: ananas
T: paar happen cakebeslag
D. is niet echt gebruikelijk, maar ook weer niet echt heel ongezond. Wat in ieder geval genoeg, want zit nog steeds vol
Fijne vakantie vast Puff!!quote:
Joh! Denk dat het behoorlijk wat calorieën zijn juist. Die omelet bestaat uit 4 XL-eieren, een bak van 250gr champignons en iets van 450 gram rundvleesgehakt. En in totaal heb ik 3/4 van dat kreng gegetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar wat een belabberd lijstje. Qua kcal niet genoeg, geen groente...
Wat heb je voor morgen in de planning staan?
Dat!quote:
Het is wel een bijzonder lijstjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh! Denk dat het behoorlijk wat calorieën zijn juist. Die omelet bestaat uit 4 XL-eieren, een bak van 250gr champignons en iets van 450 gram rundvleesgehakt. En in totaal heb ik 3/4 van dat kreng gegeten
Makreel was een hele makreel, forel zo'n klein pakje van 100gram.
Ananas was ruim 100 gram.
Qua groenten ben ik het overigens wel met je eens, maar denk dat het qua Kc meer dan genoeg is. Zal het eens door een checker gooien.
Ik ook. Vooral aan de rugkant. En ik haat het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom Xennia
En dat euvel van het okselspek herken ik.
Dat is waar. Veel vrouwen hier bekennen ook hun okselvet, terwijl het me in het straatbeeld nooit is opgevallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik vind het onzin dat je een spaghettitopje niet aan zou kunnen omdat je okselvet hebt. We hebben allemaal wel iets dat we minder tof vinden aan ons lijf, maar volgens mij valt het vooral onszelf erg op en zien anderen het niet / veel minder.
Oh enne 1x in de week boodschappen doen helptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
1900Kc zonder de happen cakebeslag. Weet niet of dat helemaal klopt, maar zal niet heel veel minder zijn
Mgoed, zal morgen groenten eten. Heb avondeten al gekocht: biefstuk, aardappelen, boontjes. Ontbijt & lunch morgen even halen bij de supermarkt.
Anyway, ik ben naar bed. Slaap lekker! <3
Klopt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh enne 1x in de week boodschappen doen helpt
Slaap lekker!
Ja, 1x in de week en dan vooruit plannen qua avondeten. Zou al heel veel structuur gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh enne 1x in de week boodschappen doen helpt
Slaap lekker!
Tot nu toe iets van 50 euro incl een doos met bar le duc en 4 flessen cola.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt!.
Ik denk dat ik deze week max 35 euro voor 5 dagen kwijt ben aan boodschappen voor 2 personen. En dat is dus geen ES macaroni met smac.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, 1x in de week en dan vooruit plannen qua avondeten. Zou al heel veel structuur geven
Anyhoo, slaap lekker <3
Oh, wauw! Zo weinig? Nice! Wij geven per week makkelijk 100 euro uit, denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt!.
Ik denk dat ik deze week max 35 euro voor 5 dagen kwijt ben aan boodschappen voor 2 personen. En dat is dus geen ES macaroni met smac.
Ja, precies. Leek me daar een mooie tijd voorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
In de vakantie kun je je ook gaan verdiepen in weekmenu's en weekboodschappen, coco!
Ik vooral aan de voorkant (denk ik tenminste, ik bekijk mezelf nooit zo goed van de achterkant maar wie weet heb ik er straks een complex bijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral aan de rugkant. En ik haat het.
Ja! Je moet eerst gewoon een soort 'basiscollectie' hebben. Veel kruiden en specerijen komen steeds terug. En kip en gehakt kun je natuurlijk in de bonus inslaan en invriezen. En als je wat overhoudt, bedenk je weer wat je daar nog mee kunt doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wauw! Zo weinig? Nice! Wij geven per week makkelijk 100 euro uit, denk ik.
[..]
Ja, precies. Leek me daar een mooie tijd voor
Zegt zij die een paar maanden geleden nog riep dat ze nooit aan weekmenu's zou doen, want je kan toch niet 2 dagen tevoren al weten wat je die avond wil eten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
In de vakantie kun je je ook gaan verdiepen in weekmenu's en weekboodschappen, coco!
Ik twijfel. Ze zijn weg met een paar kilo minder, maar dan tekent mijn gezicht zo. In ieder geval opdrukken, gewichtjes en oefeningen. En een beetje hardlopen. Helemaal weg krijg ik ze niet op deze wijze, maar de helft minder moet haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vooral aan de voorkant (denk ik tenminste, ik bekijk mezelf nooit zo goed van de achterkant maar wie weet heb ik er straks een complex bij).
Wat is jouw strijdplan? Zouden gewichtjes helpen?
150quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Je moet eerst gewoon een soort 'basiscollectie' hebben. Veel kruiden en specerijen komen steeds terug. En kip en gehakt kun je natuurlijk in de bonus inslaan en invriezen. En als je wat overhoudt, bedenk je weer wat je daar nog mee kunt doen.
Ik heb voor mezelf als richtlijn dat ik 150-200 euro per maand mag uitgeven aan boodschappen. Ik denk dat ik eerder richting de 150 zit als ik die weekmenu's blijf volhouden. Maar ik wil natuurlijk ook wel eens uit eten.
Sigme het klinkt relaxt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:40 schreef sigme het volgende:
'avond!
Bijgelezen, de helft vergeten. Kusje voor de frustraties van kaartjes printen & inschrijven voor mastervakken, stupide collega's en dito mannen, ingegroeide haren en wat dies meer zij.
Lijst
• muesli & yoghurt
• 1 blik sperziebonen & kwak mayo
• 7 krekkers
• 1 glaasje sap
• 16m2 puinrijke grond omscheppen
• 1 aanhangwagen vol puin leeggooien
• 1/3 macaronitaart
• paar hooipakjes aangeven
• rondjes rijden met de trekker(terwijl de anderen hooipakjes oplaadden)
• 1 pils
• toetje: peer & yoghurtslagroomgelatinepudding met een scheutje likeur
Rondjesrijden op de trekker wel. Dat stomme geschep en gesleep met puin ben ik wel zat.quote:
Doelde ook op het tractoren en even baanloos zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Rondjesrijden op de trekker wel. Dat stomme geschep en gesleep met puin ben ik wel zat.
En er moet nog meer..Maar niet nu en de rest van het teveel aan zand en puin ligt binnen, dat is in elk geval schoon en droog.
Voorlopig is na deze klus het geld op, dus ik mot een baan. Vandaag maar weer eens wat mailtjes de wereld in gestuurd, kijken of er iemand hapt.
En een jaar geleden haatte ik hardlopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zegt zij die een paar maanden geleden nog riep dat ze nooit aan weekmenu's zou doen, want je kan toch niet 2 dagen tevoren al weten wat je die avond wil eten?
En smartphones.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een jaar geleden haatte ik hardlopen. People change
.
Dat is wel 4,80 per dag hè? Lijkt me zatquote:
Van hater naar verkondiger, dat kom je niet vaak tegenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een jaar geleden haatte ik hardlopen. People change
.
350 euro per maand hier.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel 4,80 per dag hè? Lijkt me zat. Ik denk dat mijn ouders het zelfs met de helft doen. Maar die eten ook bijna elke dag agv en de aardappelen komen dan bij m'n oom vandaan (onze familie heeft (had?) een aardappelpootbedrijf
)
Ja maar dat is voor met z'n tweeënquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
350 euro per maand hier.
Wekelijks 40 euro supermarkt,10 euro bakker, 15-20 euro groenteboer (als de tuin niet veel levert).
En dan nog 1x per maand aldi,1x per maand slager, 1x per maand luxe hapjes.
Juist wel bij mensen met een sterke eigen mening.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van hater naar verkondiger, dat kom je niet vaak tegen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof dat ik maar even naar het tankstation wandel voor wat chocola. Moet m'n vakantie toch op de een of andere manier vieren.Teatree-oil kan helpen tegen een ontsteking. Als 'ie eruit moet => naald steriliseren in een vlam of ontsmetten met alcohol voor je iets in hj huid prikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja, dat heb ik ook dat mijn gezicht anders te mager en hard wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ze zijn weg met een paar kilo minder, maar dan tekent mijn gezicht zo. In ieder geval opdrukken, gewichtjes en oefeningen. En een beetje hardlopen. Helemaal weg krijg ik ze niet op deze wijze, maar de helft minder moet haalbaar zijn.
Freelance, detachering, vast. Freelance is voor mij het mooiste, dat is duidelijk, maar de alternatieven zijn ook prima. Freelance is er wat weinig aanbod in deze regio, op dit moment reageer ik op vaste vacatures. Heb afgelopen twee weken gesprekken gehad met kleine detacheerders, maar die willen standaardpoppetjes die 5 dagen/40uur werken. Dan is een grote detacheerder nog flexibelerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doelde ook op het tractoren en even baanloos zijn
Althans jij gaat ook daar relaxt mee om.
Zoek je freelance?
Gefeliciteerd met de aanstaande stiefzoon! Kan hij mooi de trouwauto besturen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
rondjes rijden op de tractor voor pakken hooi..
Owww memories.
*sentimenteel*
Zoon van aanstaande is geslaagd voor autorijbewijs (dus Puff gaan nu ook slagen, ze gingen gelijk op)
Sigme, hoe ga je qua lichaam? Je eet de laatste tijd niet heel veel
Enige dat kan aansluiten dat ik weet is omgeving Arnhem. Jij kunt toch over de grens?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Freelance, detachering, vast. Freelance is voor mij het mooiste, dat is duidelijk, maar de alternatieven zijn ook prima. Freelance is er wat weinig aanbod in deze regio, op dit moment reageer ik op vaste vacatures. Heb afgelopen twee weken gesprekken gehad met kleine detacheerders, maar die willen standaardpoppetjes die 5 dagen/40uur werken. Dan is een grote detacheerder nog flexibeler.
Van gister was een restje macaroni met tomatenpuree en makreel overgebleven (aanschouw de culinaire vaardigheid van mijn liefste en huiver). Vandaag heb ik dat aangevuld met een prutje van twee grofgemalen rode paprika's, bleekselderij, flukse lik sambal en een blikje sardien. Taartvorm bekleed met bladerdeeg, macaroni & prut erin, beetje gemalen kaas met knoflook erover.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook dat mijn gezicht anders te mager en hard wordt.
Opdrukken ga ik eens proberen. Als er iemand nog meer specifieke oefeningen weet voor okselvet en maag/heupvet dan hoor ik het graag.
Sigme: sperziebonen met mayo en macaronitaart klinken mij apart in de oren. Wat moet ik me voorstellen bij macaronitaart?
Over de grens? In het Duitse niemandsland is denk ik helemaal niets te doen, of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Enige dat kan aansluiten dat ik weet is omgeving Arnhem. Jij kunt toch over de grens?
Die mensen zie ik altijd vasthouden aan hun eigen mening (ook erg vervelend). Of gaan van 'geen mening' naar een van beide extremen. Als je kan switchen van extreem naar extreem was je eerdere mening blijkbaar toch niet goed onderbouwt (no offence Vik).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Juist wel bij mensen met een sterke eigen mening.
Wat is je vraagprijs? Die van mij is wel toe aan vervanging...quote:
[..]
Op vakantie ga ik allemaal rokjes en hemdjes dragen. En zwemmen. Boeit me niet, m'n spekjes tussen de ranke francaises.Jullie gaan naar Nice toch? Helemaal in de hoek van de baai, dichtbij de oude stad, zit een stukje homo-strand (niet nakend hoor!). Je herkent het aan de regenboog-vlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hadden ons appartement daar tegenover dus lagen altijd daar. Heel fijn: weinig ranke Françaises en weinig mannen die geïnteresseerd zijn in jouw al dan niet aanwezige spekjes!
Oh, ik lees iets over kamperenFijne vakantie!
[ Bericht 5% gewijzigd door anna82 op 12-07-2011 23:08:40 ]
Ik gooi het er gewoon zo bij. Op de winterdag eet ik het met melk uit de magnetron, lekker warm. En zo is havermout naast gezond, lekker en vullend ook nog eens heel divers.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:39 schreef Nallie het volgende:
Ik heb nog een havermout vraagje!
Als je dat door de yoghurt doet, kan dat gewoon rechtstreeks uit t pak/zak?
Of moet het dan eerst met water ofzo?
Als ik het met yoghurt doe, dan kook ik het gewoon met water zodat je alsnog pap krijgt, en dan mik ik het in de yoghurtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:39 schreef Nallie het volgende:
Ik heb nog een havermout vraagje!
Als je dat door de yoghurt doet, kan dat gewoon rechtstreeks uit t pak/zak?
Of moet het dan eerst met water ofzo?
Makro heeft/had een nano in de actie voor een euro of 35.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Probability het volgende:
heeft iemand toevallig een iPod te koop?
Ligt er helemaal aan wat je eet. Witlof is vochtafdrijvend, van zout eten houd je juist vocht vast.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef Siral het volgende:
Net lekker gesport, kwark met een appel naar binnen gewerkt![]()
Is het al zaterdag ochtend?Ik wil me wegen haha!
Ik voel aan mn lijf dat ik een stuk gespierder ben geworden in ieder geval.
Kan het zijn trouwens dat ik door het meer eten ineens vocht vast houdt? Mijn enkels enzo voelen dik de laatste tijd!
Wij eten eigenlijk amper zout..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je eet. Witlof is vochtafdrijvend, van zout eten houd je juist vocht vast.
Gespierder worden moet voorlopig niet jouw primaire doel zijn, maar normaal eten. Je lijf volgt wel. Verder niks mis met gespierder worden.
Zo te zien was dat folder van vorige week.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Makro heeft/had een nano in de actie voor een euro of 35.
Zonder goed eten geen goede spieropbouw. Als je goed eet volgt de rest. Voedsel bevat spul om alle lichaamsprocessen te laten plaatsvinden. Energie vrijmaken, hormoonhuishouding regelen, immuunsysteem ondersteunen, bloedsuiker regelen, the works. Met de voedingsstoffen die je binnenkrijgt moet je het doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Wij eten eigenlijk amper zout..
Waarom is gespierder worden niet mijn primaire doel? Vetpercentage moet ook omhoog. Maar weet je hoeveel spiermassa ik ben verloren door slecht eten?? Krachttraining in combinatie met goed eten is juist effectief.
Heb pas ergens een nano gezien voor rond de 35-40 euro dacht ikquote:
Vandaag is niet mijn dagquote:Lekkage.
Ach, het is een beetje herfstig, maar het regent amper (hier iig).quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:11 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutweer. En daar moet ik zo doorheen in dat kutregenpak. Maar heb wel de hele nacht doorgeslapen tot 10 min voor ik wakker moest worden (en dat vind ik wel weer eng, had ik me toch bijna verslapen
)
Probeer het toch gewoon te doen! Bak een lekkere taart en nodig ze op de thee. Zeg desnoods dat het een Nederlandse traditie is om nieuwe buren op de koffie te vragen (dat is ook zo, op het platteland).quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo hadden we ons voorgenomen wat buren uit te nodigen als we gesetteld waren, maar nu we dat zijn durf ik niet zo goed meer![]()
Wat Sigme zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:12 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Probeer het toch gewoon te doen! Bak een lekkere taart en nodig ze op de thee. Zeg desnoods dat het een Nederlandse traditie is om nieuwe buren op de koffie te vragen (dat is ook zo, op het platteland).
ja, die heb ik op m'n Mac ook. O phet werk heb ik iets ingesteld dat die in firefox bepaalde sites blokkeert, maar nu heb ik uitgevonden dat dat die sites in IE niet blokkeert...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef Blurred86 het volgende:
oh jagar ik wil je nog bedanken voor je tip die je wel eens gegeven hebt hier voor die app die bepaalde sites blocked (ik heb selfcontrol, weet niet zeker of dat dezelfde is die jij wel eens genoemd hebt), aan de ene kant een beetje sneu dat ik het schijnbaar nodig heb maar aan de andere kant echt lekker onafgeleid doorwerken zo
Ik neem aan dat je ze nodig hebt om je bodem blind te bakken (of hoe dat ook heet?!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:49 schreef MarMar het volgende:
bakkorrelprobleem gefixxedmijn vriendin de taartenbakster heeft ze wel. (kan ook niet anders)
Wekker schmekkerquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, lijstje!
O: perzik, banaan, 250 ml yoghurt/kwark, 30 gram muesli, 10 gram lijnzaad
B: kwartier fietsen
T: eitje
L: 4 boterhammen, 2 met salami, 2 met avocado
T: couscoussalade en tomaatjes
B: kwartier fietsen
D: risotto met spinazie en oesterzwammen
B: 50 hele diepe squads (om mijn posterior chain toe oefenen
T: weet ik nog niet.![]()
Ow, en Phaidra, het was niet mn "gewone" wekker die het weer deed. Mijn wekker op mn telefoon deed het. En de extra wekker die ik had geinstalleerd deed het ook.
Score: 2 uit 3 die het doen. Beetje jammer dat mijn wekker-wekker het nog steeds niet doet.
Tof van de lift overigens!Daar word een mens toch blij van 's ochtends vroeg in de zeikregen.
Succes met de meeeeh vandaag Anna!
Hoi! Ik gebruik voor blind bakken gedroogde zwarte bonen en die doe ik na gebruik weer netjes in een weckfles. Gebruik dezelfde bonen dus ook al jaren, en dat gaat prima.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
[...]
@hpkw idd, dat werkt ook, maar ik heb er een enorme hekel aan om eetbare dingen weg te moeten gooien omdat ze voor iets anders zijn gebruikt en die bakkorrels kan je steeds opnieuw gebruikenIk wil er zelf dus sowieso een potje van aanschaffen, tenzij m'n vriendin er een aantal blijvend kan missen. In ruil mag ze een gitaarlenen, goeie deal toch
Dank voor t complimentquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
kip krokant: eerst in olijfolie, zorgen dat de pan goed heet is, dan snel aan alle kanten dichtbakken en pas op het laatst een beetje boter erbij.
Waarom eet ze geen eieren en wel kip? En eet ze dan ook geen gerechten bereid met ei?
Je lijstje vind ik er lekker uitzien en ik ga eens wat van je nadoen denk ikKrijg al helemaal zin in je D.
Ja, de normale wekker heeft wel vaker van die fases, alleen is die fase deze keer wel erg lang. Nouja, vanavond ben ik thuis, ik zou eens kunnen proberen het ding weer werkend te krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wekker schmekker. Het maakt je wakker, that's what counts! Wel vaag dat de normale wekker zo hardnekkig dienst weigert...
Hoe is je enkel nu?
Volgens mij niet. Gaat het schimmelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb gisteravond kikkererwten in fed week gezet. Ik moet alleen van alles doen morgenavond dus ik weet niet of het zo handig is om dan falafel te maken want dat kost ook wel wat tijd want nieuw recept enzo. Kan ik die kikkererwten tot maandag zo laten staan?
Naja ik kijk wel ff hoeveel tijd het recept kost en anders gooi ik ze maar weg en zet ik zondagavond nw in de week. Goed nagedacht weer van mij. Of ik maak vanavond falafel, dat is ook een optie. Een nacht en een dag weken is wel genoeg toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Gaat het schimmelen.
Dat kan ook! Je moet ze nog wel even kokenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naja ik kijk wel ff hoeveel tijd het recept kost en anders gooi ik ze maar weg en zet ik zondagavond nw in de week. Goed nagedacht weer van mij. Of ik maak vanavond falafel, dat is ook een optie. Een nacht en een dag weken is wel genoeg toch?
M is ook weg maar met andere bestemmingquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:42 schreef Perruche het volgende:
Nee, beter iedere avond het water verversen. Evt kan M dat doen? Anders zou ik ze alleen koken zodat ze "ready to use" zijn en dan in een schone pot bewaren.
uiteraardquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat kan ook! Je moet ze nog wel even koken
Oi, ben benieuwd wat de andere 2 cadeautjes zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai vanuit bed!
Vannacht werd ik ziek, flinke buikgriep ofzo (cadeautje van Martijn, die heeft t pas gehad, en met mijn weerstand pik ik alles op, hurray).
Dus buikpijn, misselijk en vooral heel vaak naar het toilet rennen. Tussendoor lekker beroerd in bed liggen... ^^
Wat een stomme vent! Of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai vanuit bed!
Vannacht werd ik ziek, flinke buikgriep ofzo (cadeautje van Martijn, die heeft t pas gehad, en met mijn weerstand pik ik alles op, hurray).
Dus buikpijn, misselijk en vooral heel vaak naar het toilet rennen. Tussendoor lekker beroerd in bed liggen... ^^
^^ Dat Coco!quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, ben benieuwd wat de andere 2 cadeautjes zijn
Beterschap!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef loveli het volgende:
Oi, ben benieuwd wat de andere 2 cadeautjes zijn
Beterschap!
Op dit moment ben ik nog bezig met alle maag- en darminhoud via meerdere kanalen te verwijderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een stomme vent! Of niet?
Doe toch maar een lijstje vandaag.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Lichtenvoorde/4057762quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Niet in de buurt van 't weekend MarMar
Ik laat deze man maar even vertellen aan wat voor festival ik ga deelnemen...
'Ey!, ey!, wa voor kleur tractor hedde gij?!'
Ik zag hetquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Lichtenvoorde/4057762
Nee, maar ik kijk wel of er hotels in de buurt zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Jij blijft daarom thuis neem ik aan?
Omdat je ook al niet te fit was.
Hotel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk wel of er hotels in de buurt zijn![]()
en ik ga op 4 wielen
Een Fok!Belg vragen om er 1 te kopen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Even jullie advies: ik ga dus volgend weekend naar Brugge en als het goed is, heb ik vanmiddag een kaartje voor het concert van Bon Jovi in Zeebrugge. Nu kan ik van Brugge naar Zeebrugge een speciaal treinkaartje kopen en er wordt een nachttrein ingezet waarvoor je moet reserveren. Aantal plaatsen is beperkt. Je kunt zo'n kaartje alleen aan het stationsloket in België kopen en dat kan dus pas volgende wk zaterdag. Nu ben ik een beetje bang dat die speciale treinkaartjes dan al op zijn en ik wil ff rekening houden met alternatieve reismethoden want ik wil niet last minute toch niet kunnen gaan door zoiets stoms. Hebben jullie nog ideeën?
30 km net over de grens was nog wat beschikbaarquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Hotel?Wel zo relaxed eigenlijk, geen gedoe en zo en een lekker bed...
En misschien komen we elkaar nog wel tegen![]()
Als ik dronken ben niet te serieus nemen, nooit echt serieus nemen eigenlijk
Telefoonnummers van taxibedrijven standby houden? Of van te voren een taxi reserveren?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Even jullie advies: ik ga dus volgend weekend naar Brugge en als het goed is, heb ik vanmiddag een kaartje voor het concert van Bon Jovi in Zeebrugge. Nu kan ik van Brugge naar Zeebrugge een speciaal treinkaartje kopen en er wordt een nachttrein ingezet waarvoor je moet reserveren. Aantal plaatsen is beperkt. Je kunt zo'n kaartje alleen aan het stationsloket in België kopen en dat kan dus pas volgende wk zaterdag. Nu ben ik een beetje bang dat die speciale treinkaartjes dan al op zijn en ik wil ff rekening houden met alternatieve reismethoden want ik wil niet last minute toch niet kunnen gaan door zoiets stoms. Hebben jullie nog ideeën?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
30 km net over de grens was nog wat beschikbaar
Ik ben die met kisten en regenponcho. Wel zwaaien he?
vraag me af of dat niet erg prijzig gaat worden maar dat zou de laatste optie zijn jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Telefoonnummers van taxibedrijven standby houden? Of van te voren een taxi reserveren?
Niet boven je hoofd snoeienquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo een boom snoeien. Iemand nog tips?
Dit dus...quote:
Lawlquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bedoelde bucky the bucket.. Te flauw, i know...
Slecht heel slecht..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef Syrena het volgende:
O: Twee rijstwafels met yoghurt
T: Rijstwafel met yoghurt
L: Twee snee-en volkoren met salami
T: Handje chips
T: 250 gram aardbeien
D: Ovenschotel met courgette, aardappelschijfjes en koolvis
T: Prefab puddinkje
Morgen maar weer Brinta
En dat ja! Wij zijn mazzelaars methinksquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef sigme het volgende:
Ik hou geloof ik mijn allerliefste maar voor de rest van ons leven.
^^quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg, dat 'Oh ja, D." D'oh!Echt zo'n "Dat stelde niks voor, maar JIJ, voor JOU zijn mijn gevoelens mega-oprecht ende leuk!
" Knurfthork. Ergo, vast ook niet reboundwaardig
![]()
Perruche, je hebt bijna vakantie toch? Klinkt alsof je daar wel aan toe bent!
Daar sluit ik me bij aan, hoewel het heus niet zonder struggles gaat!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dat ja! Wij zijn mazzelaars methinks
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg, dat 'Oh ja, D." D'oh!Echt zo'n "Dat stelde niks voor, maar JIJ, voor JOU zijn mijn gevoelens mega-oprecht ende leuk!
" Knurfthork. Ergo, vast ook niet reboundwaardig
![]()
Perruche, je hebt bijna vakantie toch? Klinkt alsof je daar wel aan toe bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |