abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 18:59:47 #1
70532 loveli
N
pi_99377581
mannenLink naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
pi_99377602
Nog een keer:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Probability het volgende:
In plaats van soep heb ik pasta gemaakt: handje volkoren penne, halve komkommer, 2 tomaten, 5 zongedroogde tomaatjes, paar olijfjes, 1/3e bol mozerella, paar handen rucola, paar handen basilicum, 3 eetlepels rode pesto, olijfolie, appelazijn, peper, zout

Lijkt mij prima??
Of misschien toch te vet?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 19:05:13 #3
70532 loveli
N
pi_99377766
Olijfolie = prima. Eet smakelijk.
crap in = crap out
pi_99377953
Klinkt lekker die pasta!

Surveilleren bij een tentamen van twee van mijn onderdanen is niet zo heel erg enerverend. :z

Edit- visioenen van meelezend vriendje a la Puff :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:13:19 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99378071
Hee Stein, double daten met Puff en het vriendje? Vladimir the Feisty is voor alles in B-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:17:34 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99378293
Wie is Stein en wie is Vladimir the Feisty? Ik snap het niet ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99378380
klinkt goed prob!

De schnitzel was goed gelukt :) het is eigenlijk ook gewoon heel leuk om op vlees te timmeren *)

Kleuter wil minicupcakes bakken dit weekend, dus als er nog slankies op de koffie komen staat dat op het menu :) ze heeft een schattig baksetje gekregen op haar verjaardag.

enne ik wil ook een pm van Ml!
pi_99378382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie is Stein en wie is Vladimir the Feisty? Ik snap het niet ;(.
De geheime online-liefdes van Puff :o
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:21:21 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99378462
Ik heb wat gemist denk ik..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99378490
o hai! Wok it chow mein chicken van ainsley is lekker :9 *)

Simpsons kijken 8-)
Ja doei.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:23:28 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99378557
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! Wok it chow mein chicken van ainsley is lekker :9 *)

Simpsons kijken 8-)
Is het dan niet 'Wok it chow mein Huhn'?
pi_99378560
O: Twee rijstwafels met yoghurt
T: Rijstwafel met yoghurt
L: Twee snee-en volkoren met salami
T: Handje chips
T: 250 gram aardbeien
D: Ovenschotel met courgette, aardappelschijfjes en koolvis
T: Prefab puddinkje

Morgen maar weer Brinta :Y)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99379146
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Stein, double daten met Puff en het vriendje? Vladimir the Feisty is voor alles in B-)
Daar heeft ie altijd al van gedroomd :9
pi_99379163
UvA }:|. Dat nieuwe inschrijfsysteem is echt een faal. Morgen maar langs het educatie centre, eens vragen waarom ik me niet in mag schrijven voor mijn mastervakken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99379407
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is het dan niet 'Wok it chow mein Huhn'?
_O- :')

Nou, het weer was ineens niet meer zo goed dus we hebben maar niet gebarbecued, maar brood gegeten dat mijn schoonouders mee hadden. Nu is mijn lijstje echt om te huilen. :+
O: 2x brood met een gekookt ei
T: koffie met melk
L: 2x brood met pindakaas
T: 1x brood met pindakaas
D: wit broodje met kipfilet en boter, snee bruin brood met kaas, koekje
S: fitness
T: volle yoghurt, en ik denk iets van groente of fruit want dat is wel nodig
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:40:30 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99379426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Daar heeft ie altijd al van gedroomd :9
Wie niet, mijn hartediefje *) Rrrrr!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik..
Eind vorig topic zijn Jätje en ik uit de kast gekomen als de geheime liefdes van Puffel :Y Stein uit het hoge noorden en Vladimir the Feisty uit Overijssel 8-) We hebben ons meteen voorgesteld aan de lurkende vriend van Puff, want da's wel zo netjes O+
pi_99379486
Bro-code jwz!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:42:13 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379532
M'n eiwitten wilden niet stijf worden en ik heb geen eieren meer :'(.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:42:31 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99379548
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef V1z0R het volgende:
Bro-code jwz!

8-) The Golden Rule 8-)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:44:08 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef MarMar het volgende:
klinkt goed prob!

De schnitzel was goed gelukt :) het is eigenlijk ook gewoon heel leuk om op vlees te timmeren *)

Kleuter wil minicupcakes bakken dit weekend, dus als er nog slankies op de koffie komen staat dat op het menu :) ze heeft een schattig baksetje gekregen op haar verjaardag.

enne ik wil ook een pm van Ml!
Hehe, leuk, cupcakeje van de kleuter. Neem ik wel bonbons van De Bonte Koe mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je al wat het plan is, eigenlijk? 's Middags, 's avonds...
Niet meer actief op Fok!
pi_99379621
quote:
Do the helicopterdick! :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99379643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
da's wel goed voor de slank :* Is een andere dag dan zaterdag voor jou ook een optie?
En Sigme, watvoor dagen komen jou beter uit dan? Zondag zal wel net zoals zaterdag zijn?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:45:55 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

da's wel goed voor de slank :* Is een andere dag dan zaterdag voor jou ook een optie?
En Sigme, watvoor dagen komen jou beter uit dan? Zondag zal wel net zoals zaterdag zijn?
Zondag zou ook een optie zijn, maar dan moet het wel 's ochtends of middags. Ga zondag na het eten weer terug naar het Haagsche.
Niet meer actief op Fok!
pi_99379710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe, leuk, cupcakeje van de kleuter. Neem ik wel bonbons van De Bonte Koe mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je al wat het plan is, eigenlijk? 's Middags, 's avonds...
Mijn plan zou zijn smiddags, Sigme zit zaterdag lastig schreef ze, verder nog geen berichtjes. Willen jullie niet bij mij op de koffie Noorderlijke Slankies? *pruil*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:46:05 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99379713
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar vind ze bleeh, net zoals chocoladetaart.. brr.
Net zoals pesto, parmezaanse kaas, koko's en in een mate basilicum en peterselie..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:47:28 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar dat lust ik niet.
Net zoals pesto, parmezaanse kaas, koko's en in een mate basilicum en peterselie..
Ik lust dan weer geen verse koriander :6.

En cupcakes, zeg niet dat ik ze niet lust, maar ik ben er ook niet gék op ofzo. Ben sowieso niet zo'n koekjes/taartbakkert. Die merengues zijn nu even leuk omdat ze nieuw zijn (om te maken voor mij dus), maar daar is de lol straks ook wel weer vanaf :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99379894
Ik zit te trillen van boosheid :'). Al die inschrijfzooi moet opeens midden in de zomer afgerond zijn en ik ga de weken ervoor op vakantie dus ik moet binnen 2 weken al mijn inschrijvingen rond hebben. Dit is al het tweede wat mis gaat vandaag. Bwuhhh.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:50:16 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99379917
couscous salade van onze lieve Klaas,henk whatever... Het zag er zo lekker uit...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:50:59 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99379951
Ben je er wel vanaf Chico
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:51:14 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit te trillen van boosheid :'). Al die inschrijfzooi moet opeens midden in de zomer afgerond zijn en ik ga de weken ervoor op vakantie dus ik moet binnen 2 weken al mijn inschrijvingen rond hebben. Dit is al het tweede wat mis gaat vandaag. Bwuhhh.
Boosheidboks! Ik ga er maar op tijd in vanavond, want dit is mijn dag niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_99380009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je er wel vanaf Chico
Ik vind het niet zo tof dat ik moet stressen vlak voor mijn vakantie, en als het alsnog misgaat, ik daar een week voor het jaar start pas achter kom. Voor mijn gevoel ben ik er pas vanaf als ik in september gestart ben.
pi_99380099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar vind ze bleeh, net zoals chocoladetaart.. brr.
Of van die koddige marsepeinfiguurtjes, zo lekker om te zien! En echt, 1 hapje en ik ril al :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 19:54:54 #33
70532 loveli
N
pi_99380128
Meh. Had voor een bruiloft een top + rok op maat laten maken, heeft de naaister het toch naar eigen inzicht niet zoals afgespeld genaaid. Gevolg is dat ik nu een top aanheb die te wijd is.

Plusje: de te kleine schoenen die ik erbij ge-eBayd had staan er perfect bij en m'n broek is lang genoeg dat je niet ziet dat m'n hiel anderhalve cm uitsteekt >:O
crap in = crap out
pi_99380151
Jemig, maar als ik wat anders maak, kom je dan wel uniek? ;)

Zit nu wat in mijn bakbijbel te bladeren, kom fijne receptjes tegen O+
pi_99380157
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Even iets leuks doen met iemand anders om het wat opzij te zetten? Want boos zijn is erg contraproductief en het is nu eenmaal zo :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:56:42 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99380240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of van die koddige marsepeinfiguurtjes, zo lekker om te zien! En echt, 1 hapje en ik ril al :D
uhuh :Y
En alles met spijs... stollen, mergpijpen, die koeken met een amandel erop...
pi_99380260
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
why not!
pi_99380287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even iets leuks doen met iemand anders om het wat opzij te zetten? Want boos zijn is erg contraproductief en het is nu eenmaal zo :*
Ik kan mijn konijn gaan knuffelen :') maar ik woon alleen en op het moment is er niemand in de buurt thuis of zelfs maar online om mijn geraas aan te horen :+. Misschien maar beter ook, ik zou bang van mezelf worden.
pi_99380323
Even afreageren en dan zorgen dat je straks gewoon onbezorg vakantie kan vieren Chico :* maar suckt wel!!
pi_99380339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:57 schreef Chicolate het volgende:

Ik kan mijn konijn gaan knuffelen :') maar ik woon alleen en op het moment is er niemand in de buurt thuis of zelfs maar online om mijn geraas aan te horen :+. Misschien maar beter ook, ik zou bang van mezelf worden.
:D maar daar heb je vriendinnen voor! Je hebt vast wel een telefoon O-) Soms is even uitrazen tegen iemand die begrijpend mmhmm doet heel lekker >:)
pi_99380347
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
altijd zorgen dat je de kom en de kloppers heel erg goed ontvet hebt. Evtenueel met wat citroen of azijn afvegen. En ze moeten ook heel erg goed droog zijn. Anders lukt het niet. En dan kun je kloppen tot je een ons weegt...
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 19:59:30 #42
70532 loveli
N
pi_99380384
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
Plusje: de te kleine schoenen die ik erbij ge-eBayd had staan er perfect bij en m'n broek is lang genoeg dat je niet ziet dat m'n hiel anderhalve cm uitsteekt >:O
Behalve als ik zit :')
crap in = crap out
pi_99380430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Behalve als ik zit :')
foto!
pi_99380502
Hallo,

ik lurk hier zo nu en dan en wil me toch maar eens melden.

Ik ben het afgelopen jaar ongeveer 7 kilo afgevallen en weeg nu meestal tussen de 58 en 61 kilo bij een lengte van 1,69 m.
Ik heb dit gedaan door mijn levensstijl aan te passen. Ik ben meer gaan eten (oa eindelijk leren ontbijten), maar heb wel andere keuzes gemaakt. Vooral minder koolhydraten en suikers gegeten eigenlijk en meer eiwitten.
Nu mijn gewicht stabiel is, eet ik weer meer koolhydraten en suikers.
Daarnaast loop ik 2 keer per week 5 a 7 km hard en doe ik buikspieroefeningen. Ik fiets gemiddeld een uur a anderhalf uur per week.

Ik lust alle groentes, al ben ik niet kapot van broccoli. Ik ben een slechte fruit-eter. Ik eet tenminste 1 keer per week vis en 2 dagen per week vegetarisch. Ik drink 1 a 1,5 liter water per dag.

Mijn gewicht is prima en mijn kledingmaat ook (36 of 38). Mijn benen zijn gespierd en slank, mijn taille is slank, mijn kont en armen zijn oke.
Probleem blijft mijn buik (al is het meer mijn maag, zeg maar boven de navel) en spekheupen. Sinds ik de 30 gepasseerd ben is de huid naast mijn oksels te slap (en mijn bh duwt dat ook nog wat omhoog waardoor ik eigenlijk geen strapless truitjes meer kan dragen).
Heeft iemand hier een idee hoe ik hier vanaf kan komen?

Mijn eetlijstje vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt eitje
L: sla met spekjes, feta, tomaat, rode ui en een dressing van olijfolie en oregano
T: 2 plakjes parmaham
D: vegetarische lasagne met prei, wortel, ui, tomaat, champs, mascarpone, geitenkaas
T: 3 blokjes beemster belegen kaas
T: een glas wijn en een handje ongezouten amandelen eventueel

Commentaar is welkom.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 20:04:09 #45
70532 loveli
N
pi_99380646
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

foto!
Andere broek gedaan, ze zitten te wachten. Misschien foto als ik terug ben.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:06:09 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99380741
Welkom Xennia :)

En dat euvel van het okselspek herken ik :X.
pi_99380863
Ik vind het een mooi lijstje, geloof ik, Xennia! Eet je wat meer op dagen dat je sport?
pi_99380931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het een mooi lijstje, geloof ik, Xennia! Eet je wat meer op dagen dat je sport?
Ik kom net trouwens terug van 5 km hardlopen en heb 30 minuten gefietst. Ik weet eigenlijk niet of ik meer eet op dagen dat ik sport, ik zal er eens op letten.

Bedankt voor het welkom.
pi_99381040
Ik vind het ook een tof lijstje :) en ik zit te denken of je niet gewoon een andere bh nodig hebt die dat een beetje verbloemd. Niet meer 18 zijn helpt geen dieet of sport tegen en misschien dat het ook meevalt met straplesstopjes met een omslag waar het elastiek niet boven maar onder de borsten zit. Volgens mij is het ook echt onmogelijk om geen ongewenste bubbels te zien bij topjes waar het elastiek bovenaan zit.

En welkom natuurlijk :)
pi_99381099
Welkom Xennia! :)
Zo te zien doe je al heel veel goed! Ik zou zo snel geen tips weten, maar anderen hier hebben er meer verstand van.

Dat okselvet heb ik trouwens ook, en ik ben 25. ;( Maarja, ik ben sowieso dikker dan jullie.
Everything has changed
pi_99381247
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het ook een tof lijstje :) en ik zit te denken of je niet gewoon een andere bh nodig hebt die dat een beetje verbloemd.
Helaas, was het maar zo eenvoudig. Ik ben gezegend met een stevige b-cup en hoef niet perse een bh te dragen. Ook zonder bh heb ik dit euvel.
pi_99381301
Same here, maar ik trek me er niets van aan want ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand met een strapless topje gezien zonder in enige mate datzelfde euvel, 18 of niet ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:19:22 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99381389
Ik heb te kleine boobz voor strapless, dus ach :').
pi_99381437
ik geloof dat ik maar even naar het tankstation wandel voor wat chocola. Moet m'n vakantie toch op de een of andere manier vieren.

SPOILER
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:22:14 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99381525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof dat ik maar even naar het tankstation wandel voor wat chocola. Moet m'n vakantie toch op de een of andere manier vieren.

SPOILER
Ik heb er ook last van gehad en ik heb eigenlijk moeten wachten tot het over was. En daarna flink scrubben. Er zijn wel middeltjes voor (iets wat ingrow go oid heet, heb het ook geprobeerd :')) maar of die echt werken? Waar heb je ingegroeide haren en hoeveel zijn het er? En heb je er nu alleen last van of steeds na het scheren?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:23:00 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99381570
Net m'n financiën bijgewerkt. Blijft irritant, zo'n wisselend inkomen en je inkomen wekelijks ipv maandelijks ontvangen. Niet echt overzichtelijk, maar goed, niet zeuren, ik heb werk :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99381573
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb er ook last van gehad en ik heb eigenlijk moeten wachten tot het over was. En daarna flink scrubben. Er zijn wel middeltjes voor (iets wat ingrow go oid heet, heb het ook geprobeerd :')) maar of die echt werken? Waar heb je ingegroeide haren en hoeveel zijn het er? En heb je er nu alleen last van of steeds na het scheren?
in m'n schaamstreek, op de rand van m'n onderbroek, zo ongeveer. Ik denk dat het er één is. Ik heb er nog nooit last van gehad, maar merkte vanmiddag in een keer een flinke puist daar. Dus ik denk dat het dat is...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:23:43 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99381616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in m'n schaamstreek, op de rand van m'n onderbroek, zo ongeveer. Ik denk dat het er één is. Ik heb er nog nooit last van gehad, maar merkte vanmiddag in een keer een flinke puist daar. Dus ik denk dat het dat is...
Puntpincet desinfecteren, openprikken, pus eruit drukken, haar eruit pulken, desinfecteren.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:24:07 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99381638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zou het even in de gaten houden en als 'ie groter wordt, miss eruit proberen te pulken met een pincet (wel ontsmettingsmiddel gebruiken en tea tree oil werkt ook goed!). En intussen boxertjes dragen zodat je slip er niet langs schuurt.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:24:25 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99381656
Of wat XM zegt dus, maar dan smakelijker :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99381682
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Puntpincet desinfecteren, openprikken, pus eruit drukken, haar eruit pulken, desinfecteren.
blugh. Morgen maar even naar de apotheek...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:25:20 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99381714
Je gaat er niet dood aan. Dat is toch wel fijn O+.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:25:38 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99381732
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_99381739
quote:
yes, dat klopt! :)
pi_99381742
quote:
_O-
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:26:07 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99381762
Wat een weertje ineens zeg. Vanmiddag nog heerlijk gefietst en nu is het van dat druilerige kutweer.
Niet meer actief op Fok!
pi_99381772
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Meestal als je de haar verwijderd hebt is de ellende ook vaak snel weer over (is mijn ervaring)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:27:08 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99381821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:26 schreef progje het volgende:

[..]

Meestal als je de haar verwijderd hebt is de ellende ook vaak snel weer over (is mijn ervaring)
Inderdaad.

Flesje Sterilon en puntpincet is altijd handig om te hebben. Ook in geval van een splinter o.i.d.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:28:00 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99381879
Oh en een zakdoekje bij de hand houden als je 'm openmaakt is ook wel een idee :').
pi_99381966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef MarMar het volgende:
Same here, maar ik trek me er niets van aan want ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand met een strapless topje gezien zonder in enige mate datzelfde euvel, 18 of niet ;)
Ik had het vroeger nooit. Met mijn sportbh is het helemaal een ramp en durf ik niet eens een hemdje aan met spaghettibandjes.

Over ingegroeide haren kan ik dan weer niet meepraten :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:29:24 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99381967
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en een zakdoekje bij de hand houden als je 'm openmaakt is ook wel een idee :').
Ik vond het best wel leuk werk, dat gepulk :@. Maar wat werden m'n benen er lelijk van. Heb nu nog steeds littekentjes ervan, maar boeiend.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:30:43 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99382034
Oh en ik vind het onzin dat je een spaghettitopje niet aan zou kunnen omdat je okselvet hebt. We hebben allemaal wel iets dat we minder tof vinden aan ons lijf, maar volgens mij valt het vooral onszelf erg op en zien anderen het niet / veel minder.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:32:51 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99382183
Wat een tegeltjeswijsheid Vik! :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:33:26 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99382218
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een tegeltjeswijsheid Vik! :')
Als iedereen er gewoon naar zou leven, zou ik het niet hoeven zeggen.
Niet meer actief op Fok!
pi_99382241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Net m'n financiën bijgewerkt. Blijft irritant, zo'n wisselend inkomen en je inkomen wekelijks ipv maandelijks ontvangen. Niet echt overzichtelijk, maar goed, niet zeuren, ik heb werk :P.
Dat heb ik van de week ook zitten doen, boh... Ik moet nog best veel betalen voordat ik echt iets ga verdienen, en dan komt ook nog de vakantie ertussendoor. Dan is het spaargeld toch snel op. :{
Maar ja, ik mag eigenlijk inderdaad niet zeuren. :)
Everything has changed
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:34:00 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99382249
Dat geldt voor zoveel.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:35:57 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99382347
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat heb ik van de week ook zitten doen, boh... Ik moet nog best veel betalen voordat ik echt iets ga verdienen, en dan komt ook nog de vakantie ertussendoor. Dan is het spaargeld toch snel op. :{
Maar ja, ik mag eigenlijk inderdaad niet zeuren. :)
Jij weet iig dat je na de zomer weer geld krijgt ;). Ik ben alvast ff een buffertje aan het opbouwen voor daarna :Y. Als ik wist dat ik na oktober een vaste baan had, ging ik ook wel wat meer weekendjes weg.

Collega's vragen steeds of ik ook nog met vakantie ga. Ik: "Nee, ik werk hier zodat júllie op vakantie kunnen!" :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99382368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:16 schreef progje het volgende:

[..]

_O- mwhahaha oke nu wordt het wel een beetje eng _O- (denk aan PM...)
:D ! *;
pi_99382492
Oh ik geloof dat ik vanaf september minstens 14 uur per week ga werken. Iemand kwam met een leuk baantje (op een leuke school) en ik heb ja gezegd :+. Gelukkig lijkt mijn rooster verder niet zo vol te zitten. En dat is niet alleen omdat ik nu nog geen vakken heb :+.
pi_99382749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij weet iig dat je na de zomer weer geld krijgt ;). Ik ben alvast ff een buffertje aan het opbouwen voor daarna :Y. Als ik wist dat ik na oktober een vaste baan had, ging ik ook wel wat meer weekendjes weg.

Collega's vragen steeds of ik ook nog met vakantie ga. Ik: "Nee, ik werk hier zodat júllie op vakantie kunnen!" :P.
Ja, inderdaad... Ik weet alleen even niet hoe ik het tot die tijd (eind september) ga redden, maar desnoods moet ik maar wat lenen ergens. Voor jou is het juist andersom ja, wel slim dat je wat spaart nu. De tijd voor weekendjes weg enzo komt nog wel. :)
Everything has changed
pi_99382774
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:

Niet gewoon proberen uit te knijpen overigens, je kan het namelijk naar 'binnen' knijpen O-)
pi_99382864
quote:

[..]

Yup :Y)

Ik heb ontdekt hoe ik een muffin uit de vriezer perfect ontdooit krijg in de magnetron. Crap :@
En ook hier straplessvetjes. Mijn jumpsuit is strapless (nou ja, het heeft twee minieme optionele schouderbandjes) maar ik kan de vetjes wel een beetje in de rand duwen.

De verkoopster beweerde dat er ook mensen waren die er gewoon een truitje onder droegen, maar dat ziet er echt stom uit vind ik. Heb m'n halve kast aangehad eronder :Y)
pi_99382924
quote:

[..]

Bij gebrek aan puntpincet kan je ook een (ontsmette) naald gebruiken om het open te prikken en een normale pincet om het eruit te plukken.
pi_99382953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet gewoon proberen uit te knijpen overigens, je kan het namelijk naar 'binnen' knijpen O-)
won't do! ik heb sowieso geen nagels om te knijpen!
pi_99382958
O: glas optimel, beschuitje met jam (haast...)
T: -
L: salade (veldsla, paprika, tomaat, feta, olijfolie, balsamico azijn)
T: boterham met pindakaas, beker optimel
A: kipfilet uit de oven (gemarineerd in citroen, rode peper, koriander), tomaatjes uit de oven, gekookte aardappeltjes en salade (rucola, mango, komkommer, knoflook, lenteui, honing, olie& azijn)
pi_99382969
In een spaghettitop heb ik geen vetjes, het komt echt door de rand van die strapless dingen :(
pi_99383130
Ik ben sinds mei 150 euro/maand minder gaan verdienen. Merk het wel, moet donderdag met de auto voor een beurt en moet echt spaargeld overboeken om 't te betalen.

maar ik heb ook wel erg veel kleding gekocht afgelopen mei/juni :@ En mijn vakantiegeld & belastingteruggave netjes op de spaar gezet. Toch maar kalm aan doen de komende maanden
pi_99383146
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik vind het onzin dat je een spaghettitopje niet aan zou kunnen omdat je okselvet hebt. We hebben allemaal wel iets dat we minder tof vinden aan ons lijf, maar volgens mij valt het vooral onszelf erg op en zien anderen het niet / veel minder.
Op vakantie ga ik allemaal rokjes en hemdjes dragen. En zwemmen. Boeit me niet, m'n spekjes tussen de ranke francaises.
SPOILER
pi_99383238
Net thuis, Ned 1 met een vrouw die kanker heeft en haar kinderen en kleinkinderen op vliegveld opwacht :{ *slik
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99383279
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Op vakantie ga ik allemaal rokjes en hemdjes dragen. En zwemmen. Boeit me niet, m'n spekjes tussen de ranke francaises.
SPOILER
Is het zo erg dan? Dat willen we wel zien }:|
pi_99383364
quote:

[..]

SPOILER
Dan kun je ze wel je mooie benen showen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99383557
quote:

[..]

SPOILER
Goed motto, dat heb ik ook. 8-)

Hoewel ik hier ook gewoon in de sportschool in de sauna ga zitten, de mensen daar ken ik toch ook niet echt en als ik dat soort dingen moet uitstellen tot ik tevreden ben over mijn gewicht kan ik lang wachten. Al zou ik het niet zo leuk vinden als ik daar de buurman tegen het lijf liep.
Everything has changed
pi_99383692
Ik heb na deze week maar liefst 6 weken vakantie. En dan wil ik terugkeren op school als een mooie, afgeslankte versie van mijzelf.

Dat is het plan. Heb het ook al aan een paar collega's verteld, en nu hier. Dus kan niet meer terug :P
pi_99383746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Mini. het volgende:

Hoewel ik hier ook gewoon in de sportschool in de sauna ga zitten, de mensen daar ken ik toch ook niet echt en als ik dat soort dingen moet uitstellen tot ik tevreden ben over mijn gewicht kan ik lang wachten. Al zou ik het niet zo leuk vinden als ik daar de buurman tegen het lijf liep.
Ik zou toch even een gil geven als de buurman de sauna in de sportschool in komt :7 Die is namelijk niet gemengd :D
pi_99383760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb na deze week maar liefst 6 weken vakantie. En dan wil ik terugkeren op school als een mooie, afgeslankte versie van mijzelf.

Dat is het plan. Heb het ook al aan een paar collega's verteld, en nu hier. Dus kan niet meer terug :P
Oeh, gevaarlijk... Maar elke stok achter de deur is er één natuurlijk!
Everything has changed
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:02:44 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99383799
Ik ga alleen de sauna in als er niemand anders is. En zodra er iemand ook maar nadert, ga ik eruit.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:04:02 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99383857
Zo, net m'n favoriete (zwarte) pantalon eens onthaard met zo'n roller. Wat een fantastisch ding O+. Had ik eerder moeten doen, had me een hoop tijd en ergernissen gescheeld :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99383986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou toch even een gil geven als de buurman de sauna in de sportschool in komt :7 Die is namelijk niet gemengd :D
Dan zou het wel vreemd zijn ja. :X Niet-gemengde sauna is wel fijn trouwens! Hoewel ik het ook wel leuk vind om samen met vriendje te gaan.
Everything has changed
pi_99384047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

Plan?
pi_99384069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Mini. het volgende:

Dan zou het wel vreemd zijn ja. :X Niet-gemengde sauna is wel fijn trouwens! Hoewel ik het ook wel leuk vind om samen met vriendje te gaan.
De mijne gruwelt van sauna's. Helaasch. Al denk ik dat hij vooral niet naakt wil lopen waar ook andere mensen naakt lopen ;)
pi_99384090
Sauna :D daar ben ik dus definitief te preuts voor.
pi_99384102
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef Ml-etje het volgende:

Plan?
Het plan is 'slank worden', maar dat is niet echt een goed doordacht plan hè ;)
pi_99384139
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net m'n favoriete (zwarte) pantalon eens onthaard met zo'n roller. Wat een fantastisch ding O+. Had ik eerder moeten doen, had me een hoop tijd en ergernissen gescheeld :').
Soms zijn heel simpele oplossingen het beste :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:10:45 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99384257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, toen ik bezig was dacht ik: "Ik wilde dat ik dit had uitgevonden, dan was ik nu miljonair geweest" :').

En ik wil best naar de sauna in m'n nakie, maar ik denk niet dat ik zo'n saunamens ben. Veel te warm enzo :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99384275
quote:

[..]

quote:

[..]

Problem? :D
pi_99384316
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De mijne gruwelt van sauna's. Helaasch. Al denk ik dat hij vooral niet naakt wil lopen waar ook andere mensen naakt lopen ;)
Dan is zo'n sauna bij je eigen huis nog niet zo gek. :)
Wij hebben deze zomer een vakantiehuisje waar dat bij zit, maar da's met mijn schoonouders. Toch ook niet helemaal de mensen met wie ik dat wil delen. :X
Everything has changed
pi_99384355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

Problem? :D
_O-

1-0 ;)
pi_99384370
Maar serieus: Martijn moet gewoon doordeweeks werken. Dan sta ik met hem mee op en ga ik wandelen/rennen/hometraineren. En fatsoenlijk dagmenu's uitwerken, verse boodschappen halen, en gewoon eens een fatsoenlijk eetpatroon aanleren :)

Veel verder dan dat ben ik nog niet gekomen...
pi_99384378
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef Mini. het volgende:

Dan is zo'n sauna bij je eigen huis nog niet zo gek. :)
Wij hebben deze zomer een vakantiehuisje waar dat bij zit, maar da's met mijn schoonouders. Toch ook niet helemaal de mensen met wie ik dat wil delen. :X
lol nee :D
pi_99384386
quote:

[..]

Pfff vroeg ik jou wat ofzo nounounounou? }:|
pi_99384405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar serieus: Martijn moet gewoon doordeweeks werken. Dan sta ik met hem mee op en ga ik wandelen/rennen/hometraineren. En fatsoenlijk dagmenu's uitwerken, verse boodschappen halen, en gewoon eens een fatsoenlijk eetpatroon aanleren :)

Klinkt al beter :Y
pi_99384419
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:

Pfff vroeg ik jou wat ofzo nounounounou? }:|
Lekker :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:13:19 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99384441
Jaaaaaa, cocootje aan het hardlopen!!!!!! *O* *O* *O* *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99384527
quote:

Gewoon uitschrijven dan :Y
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:14:54 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99384551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ga toch fietsen :7.
pi_99384584
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekker :P
pi_99384702
quote:

is de ruzie al over? En gaan jullie helemal niet op vakantie?

Ga je dan ook veel lijstjes posten hier? Wat heb je vandaag gegeten?
pi_99384720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja, daar ben ik een half jaar geleden ook eens mee begonnen. Toen heb ik maar liefst 4 lessen van Evy gedaan, en toen ben ik gekapt. Dus weet niet wat voor succes het gaat worden. Maar anders dus of wandelen/hometraineren. Als ik maar iets doe :)

Bokszak hangt inmiddels ook op in de kelder. Dus kan ook een paar trainingsprogramma's daarvoor bedenken. Maar eens kijken :)

@ XM: ik vind fietsen echt vreselijk.... Alleen de hometrainer valt nog mee. Thuis, lekker serie opzetten en gogogogooo :D
pi_99384841
Volgens mij is alles ingepakt :)
pi_99384847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik een half jaar geleden ook eens mee begonnen. Toen heb ik maar liefst 4 lessen van Evy gedaan, en toen ben ik gekapt. Dus weet niet wat voor succes het gaat worden. Maar anders dus of wandelen/hometraineren. Als ik maar iets doe :)

Bokszak hangt inmiddels ook op in de kelder. Dus kan ook een paar trainingsprogramma's daarvoor bedenken. Maar eens kijken :)

@ XM: ik vind fietsen echt vreselijk.... Alleen de hometrainer valt nog mee. Thuis, lekker serie opzetten en gogogogooo :D
Met iemand samen doen helpt niet?
pi_99384895
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

is de ruzie al over? En gaan jullie helemal niet op vakantie?

Ga je dan ook veel lijstjes posten hier? Wat heb je vandaag gegeten?
Min of meer. Moeten het nog even fatsoenlijk nabespreken. Maar komt goed :)

Vandaag heb ik uiteindelijk gegeten:

O: omelet met gehakt/champignons (1/4)
T: kiwi
L: omelet met gehakt/champignons (2/4)
D: forel & makreel
T: ananas
T: paar happen cakebeslag

D. is niet echt gebruikelijk, maar ook weer niet echt heel ongezond. Wat in ieder geval genoeg, want zit nog steeds vol :P
pi_99384918
Oh, en we gaan niet op vakantie. Gaan flink verbouwen.
pi_99384963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Min of meer. Moeten het nog even fatsoenlijk nabespreken. Maar komt goed :)

Vandaag heb ik uiteindelijk gegeten:

O: omelet met gehakt/champignons (1/4)
T: kiwi
L: omelet met gehakt/champignons (2/4)
D: forel & makreel
T: ananas
T: paar happen cakebeslag

D. is niet echt gebruikelijk, maar ook weer niet echt heel ongezond. Wat in ieder geval genoeg, want zit nog steeds vol :P
maar wat een belabberd lijstje. Qua kcal niet genoeg, geen groente...

Wat heb je voor morgen in de planning staan?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:21:13 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99384987
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ga toch fietsen :7.
Doe het zelf :6. Hopelijk kun je over niet al te lange tijd weer!
Niet meer actief op Fok!
pi_99385013
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alvast fijne vakantie! :)
Everything has changed
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:23:41 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99385156
quote:
Cool! Lekker man, kamperen in Frankrijk! Veel plezier!
Niet meer actief op Fok!
pi_99385183
quote:
Fijne vakantie vast Puff!!
pi_99385247
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar wat een belabberd lijstje. Qua kcal niet genoeg, geen groente...

Wat heb je voor morgen in de planning staan?
Joh! Denk dat het behoorlijk wat calorieën zijn juist. Die omelet bestaat uit 4 XL-eieren, een bak van 250gr champignons en iets van 450 gram rundvleesgehakt. En in totaal heb ik 3/4 van dat kreng gegeten :D

Makreel was een hele makreel, forel zo'n klein pakje van 100gram.
Ananas was ruim 100 gram.

Qua groenten ben ik het overigens wel met je eens, maar denk dat het qua Kc meer dan genoeg is. Zal het eens door een checker gooien.
pi_99385266
Oeh Puff, fijne vakantie!! :D *O*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:27:04 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99385365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat!
pi_99385472
quote:

[..]

Joh! Denk dat het behoorlijk wat calorieën zijn juist. Die omelet bestaat uit 4 XL-eieren, een bak van 250gr champignons en iets van 450 gram rundvleesgehakt. En in totaal heb ik 3/4 van dat kreng gegeten :D

Makreel was een hele makreel, forel zo'n klein pakje van 100gram.
Ananas was ruim 100 gram.

Qua groenten ben ik het overigens wel met je eens, maar denk dat het qua Kc meer dan genoeg is. Zal het eens door een checker gooien.
Het is wel een bijzonder lijstje :)
pi_99385496
1900Kc zonder de happen cakebeslag. Weet niet of dat helemaal klopt, maar zal niet heel veel minder zijn :)

Mgoed, zal morgen groenten eten. Heb avondeten al gekocht: biefstuk, aardappelen, boontjes. Ontbijt & lunch morgen even halen bij de supermarkt.

Anyway, ik ben naar bed. Slaap lekker! <3
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:29:25 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99385499
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom Xennia :)

En dat euvel van het okselspek herken ik :X.
Ik ook. Vooral aan de rugkant. En ik haat het.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:29:45 #134
82136 Xennia
gekroond
pi_99385527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Dat is waar. Veel vrouwen hier bekennen ook hun okselvet, terwijl het me in het straatbeeld nooit is opgevallen.
Spaghettitops met een gewone bh gaan trouwens dan weer wel, alleen niet met sportbh.

De sauna, heerlijk. Daar heb ik geen enkel probleem mee. Sterker nog, het heeft wonderen gedaan voor mijn zelfbeeld.
pi_99385630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
1900Kc zonder de happen cakebeslag. Weet niet of dat helemaal klopt, maar zal niet heel veel minder zijn :)

Mgoed, zal morgen groenten eten. Heb avondeten al gekocht: biefstuk, aardappelen, boontjes. Ontbijt & lunch morgen even halen bij de supermarkt.

Anyway, ik ben naar bed. Slaap lekker! <3
Oh enne 1x in de week boodschappen doen helpt ;)
Slaap lekker!
pi_99385657
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is wel een bijzonder lijstje :)
Lol :') :@

Naja, dat is dus iets waar ik in de vakantie aan wil werken :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:32:33 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99385708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Slaap lekker!
Klopt! :P.

Ik denk dat ik deze week max 35 euro voor 5 dagen kwijt ben aan boodschappen voor 2 personen. En dat is dus geen ES macaroni met smac :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99385718
quote:
Thank you allez!! :W :W
pi_99385719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Slaap lekker!
Ja, 1x in de week en dan vooruit plannen qua avondeten. Zou al heel veel structuur geven :)

Anyhoo, slaap lekker <3
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:33:03 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99385737
In de vakantie kun je je ook gaan verdiepen in weekmenu's en weekboodschappen, coco!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:33:19 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99385751
Trusten!
Niet meer actief op Fok!
pi_99385778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik deze week max 35 euro voor 5 dagen kwijt ben aan boodschappen voor 2 personen. En dat is dus geen ES macaroni met smac :P.
Tot nu toe iets van 50 euro incl een doos met bar le duc en 4 flessen cola.
pi_99385795
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, 1x in de week en dan vooruit plannen qua avondeten. Zou al heel veel structuur geven :)

Anyhoo, slaap lekker <3
:W
pi_99385799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, wauw! Zo weinig? Nice! Wij geven per week makkelijk 100 euro uit, denk ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
In de vakantie kun je je ook gaan verdiepen in weekmenu's en weekboodschappen, coco!
Ja, precies. Leek me daar een mooie tijd voor :)
pi_99385819
K, en nu echt naar bed. Mooie dromen iedereen O+

Tot morgen :*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:36:14 #146
82136 Xennia
gekroond
pi_99385919
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Vooral aan de rugkant. En ik haat het.
Ik vooral aan de voorkant (denk ik tenminste, ik bekijk mezelf nooit zo goed van de achterkant maar wie weet heb ik er straks een complex bij ;) ).

Wat is jouw strijdplan? Zouden gewichtjes helpen?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:37:26 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99385983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, wauw! Zo weinig? Nice! Wij geven per week makkelijk 100 euro uit, denk ik.

[..]

Ja, precies. Leek me daar een mooie tijd voor :)
Ja! Je moet eerst gewoon een soort 'basiscollectie' hebben. Veel kruiden en specerijen komen steeds terug. En kip en gehakt kun je natuurlijk in de bonus inslaan en invriezen. En als je wat overhoudt, bedenk je weer wat je daar nog mee kunt doen.

Ik heb voor mezelf als richtlijn dat ik 150-200 euro per maand mag uitgeven aan boodschappen. Ik denk dat ik eerder richting de 150 zit als ik die weekmenu's blijf volhouden. Maar ik wil natuurlijk ook wel eens uit eten ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_99386137
'avond!

Bijgelezen, de helft vergeten. Kusje voor de frustraties van kaartjes printen & inschrijven voor mastervakken, stupide collega's en dito mannen, ingegroeide haren en wat dies meer zij.

Lijst
• muesli & yoghurt
• 1 blik sperziebonen & kwak mayo
• 7 krekkers
• 1 glaasje sap
• 16m2 puinrijke grond omscheppen
• 1 aanhangwagen vol puin leeggooien
• 1/3 macaronitaart
• paar hooipakjes aangeven
• rondjes rijden met de trekker :D (terwijl de anderen hooipakjes oplaadden)
• 1 pils
• toetje: peer & yoghurtslagroomgelatinepudding met een scheutje likeur
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99386222
Welkom Xennia!

Geen tips voor okselvetjes hier, ik zou niet weten of ik die heb. Ben wel de dertig gepasseerd maar strapless dingen heb ik niet. Is óók een oplossing ;)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99386289
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Zegt zij die een paar maanden geleden nog riep dat ze nooit aan weekmenu's zou doen, want je kan toch niet 2 dagen tevoren al weten wat je die avond wil eten? :+
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:43:03 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99386316
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vooral aan de voorkant (denk ik tenminste, ik bekijk mezelf nooit zo goed van de achterkant maar wie weet heb ik er straks een complex bij ;) ).

Wat is jouw strijdplan? Zouden gewichtjes helpen?
Ik twijfel. Ze zijn weg met een paar kilo minder, maar dan tekent mijn gezicht zo. In ieder geval opdrukken, gewichtjes en oefeningen. En een beetje hardlopen. Helemaal weg krijg ik ze niet op deze wijze, maar de helft minder moet haalbaar zijn.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:44:23 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99386397
Boksen helpt ook trouwens
pi_99386640
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja! Je moet eerst gewoon een soort 'basiscollectie' hebben. Veel kruiden en specerijen komen steeds terug. En kip en gehakt kun je natuurlijk in de bonus inslaan en invriezen. En als je wat overhoudt, bedenk je weer wat je daar nog mee kunt doen.

Ik heb voor mezelf als richtlijn dat ik 150-200 euro per maand mag uitgeven aan boodschappen. Ik denk dat ik eerder richting de 150 zit als ik die weekmenu's blijf volhouden. Maar ik wil natuurlijk ook wel eens uit eten ;).
150 :o Knap :Y
pi_99386699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:40 schreef sigme het volgende:
'avond!

Bijgelezen, de helft vergeten. Kusje voor de frustraties van kaartjes printen & inschrijven voor mastervakken, stupide collega's en dito mannen, ingegroeide haren en wat dies meer zij.

Lijst
• muesli & yoghurt
• 1 blik sperziebonen & kwak mayo
• 7 krekkers
• 1 glaasje sap
• 16m2 puinrijke grond omscheppen
• 1 aanhangwagen vol puin leeggooien
• 1/3 macaronitaart
• paar hooipakjes aangeven
• rondjes rijden met de trekker :D (terwijl de anderen hooipakjes oplaadden)
• 1 pils
• toetje: peer & yoghurtslagroomgelatinepudding met een scheutje likeur
Sigme het klinkt relaxt!
pi_99387073
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sigme het klinkt relaxt!
Rondjesrijden op de trekker wel. Dat stomme geschep en gesleep met puin ben ik wel zat.
En er moet nog meer.. :'( Maar niet nu en de rest van het teveel aan zand en puin ligt binnen, dat is in elk geval schoon en droog.

Voorlopig is na deze klus het geld op, dus ik mot een baan. Vandaag maar weer eens wat mailtjes de wereld in gestuurd, kijken of er iemand hapt :+.
pi_99387318
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Rondjesrijden op de trekker wel. Dat stomme geschep en gesleep met puin ben ik wel zat.
En er moet nog meer.. :'( Maar niet nu en de rest van het teveel aan zand en puin ligt binnen, dat is in elk geval schoon en droog.

Voorlopig is na deze klus het geld op, dus ik mot een baan. Vandaag maar weer eens wat mailtjes de wereld in gestuurd, kijken of er iemand hapt :+.
Doelde ook op het tractoren en even baanloos zijn ;)
Althans jij gaat ook daar relaxt mee om.
Zoek je freelance?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:03:43 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99387604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zegt zij die een paar maanden geleden nog riep dat ze nooit aan weekmenu's zou doen, want je kan toch niet 2 dagen tevoren al weten wat je die avond wil eten? :+
En een jaar geleden haatte ik hardlopen :+. People change :+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:05:02 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99387682
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En smartphones.
En weekmenu's.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:05:30 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99387702
rondjes rijden op de tractor voor pakken hooi..
Owww memories.
*sentimenteel*

Zoon van aanstaande is geslaagd voor autorijbewijs (dus Puff gaan nu ook slagen, ze gingen gelijk op)

Sigme, hoe ga je qua lichaam? Je eet de laatste tijd niet heel veel
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:05:32 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99387704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

150 :o Knap :Y
Dat is wel 4,80 per dag hè? Lijkt me zat :). Ik denk dat mijn ouders het zelfs met de helft doen. Maar die eten ook bijna elke dag agv en de aardappelen komen dan bij m'n oom vandaan (onze familie heeft (had?) een aardappelpootbedrijf :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_99387728
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Van hater naar verkondiger, dat kom je niet vaak tegen :P.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:07:00 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99387783
Ik heb gewoon wat meer zelfvertrouwen, denk ik. In Groningen mislukte het altijd als ik zelf iets ging maken en tot nu toe heb ik redelijke tot geweldige ervaringen met weekmenu's. Bovendien ben ik nu ook een stuk zelfbewuster ofzo, bewuster bezig met gezond eten, ook vanwege het hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_99387886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is wel 4,80 per dag hè? Lijkt me zat :). Ik denk dat mijn ouders het zelfs met de helft doen. Maar die eten ook bijna elke dag agv en de aardappelen komen dan bij m'n oom vandaan (onze familie heeft (had?) een aardappelpootbedrijf :'))
350 euro per maand hier.
Wekelijks 40 euro supermarkt,10 euro bakker, 15-20 euro groenteboer (als de tuin niet veel levert).
En dan nog 1x per maand aldi,1x per maand slager, 1x per maand luxe hapjes.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:13:03 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99388139
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

350 euro per maand hier.
Wekelijks 40 euro supermarkt,10 euro bakker, 15-20 euro groenteboer (als de tuin niet veel levert).
En dan nog 1x per maand aldi,1x per maand slager, 1x per maand luxe hapjes.
Ja maar dat is voor met z'n tweeën ;). 150 euro is voor mij alleen hè ;). Dat komt met z'n tweeën ook op 150 euro uit (ook afh van wat M doet, die haalt vaker bier dan ik :+). Bij de bakker en de groenteboer kom ik niet, haal alles bij de AH. Lekker makkelijk :+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:14:11 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99388209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Van hater naar verkondiger, dat kom je niet vaak tegen :P.
Juist wel bij mensen met een sterke eigen mening.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:14:18 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99388215
Heb ook nog een groupon liggen voor een etentje bij een restaurant hier in Den Haag. 29 euro voor twee personen :9. Moeten wel zelf het dessert betalen (ze schijnen daar goddelijke chocotaart te hebben :9), maar dan nog is het erg weinig :+. Binnenkort maar even doen als M vakantie heeft *O*.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 22:18:40 #167
70532 loveli
N
pi_99388437
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:

SPOILER
Teatree-oil kan helpen tegen een ontsteking. Als 'ie eruit moet => naald steriliseren in een vlam of ontsmetten met alcohol voor je iets in hj huid prikt.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:23:15 #168
82136 Xennia
gekroond
pi_99388690
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik twijfel. Ze zijn weg met een paar kilo minder, maar dan tekent mijn gezicht zo. In ieder geval opdrukken, gewichtjes en oefeningen. En een beetje hardlopen. Helemaal weg krijg ik ze niet op deze wijze, maar de helft minder moet haalbaar zijn.
Ja, dat heb ik ook dat mijn gezicht anders te mager en hard wordt.
Opdrukken ga ik eens proberen. Als er iemand nog meer specifieke oefeningen weet voor okselvet en maag/heupvet dan hoor ik het graag.

Sigme: sperziebonen met mayo en macaronitaart klinken mij apart in de oren. Wat moet ik me voorstellen bij macaronitaart?
pi_99388862
Dumbell bent-over row?
pi_99388897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Doelde ook op het tractoren en even baanloos zijn ;)
Althans jij gaat ook daar relaxt mee om.
Zoek je freelance?
Freelance, detachering, vast. Freelance is voor mij het mooiste, dat is duidelijk, maar de alternatieven zijn ook prima. Freelance is er wat weinig aanbod in deze regio, op dit moment reageer ik op vaste vacatures. Heb afgelopen twee weken gesprekken gehad met kleine detacheerders, maar die willen standaardpoppetjes die 5 dagen/40uur werken. Dan is een grote detacheerder nog flexibeler :+.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
rondjes rijden op de tractor voor pakken hooi..
Owww memories.
*sentimenteel*

Zoon van aanstaande is geslaagd voor autorijbewijs (dus Puff gaan nu ook slagen, ze gingen gelijk op)

Sigme, hoe ga je qua lichaam? Je eet de laatste tijd niet heel veel
Gefeliciteerd met de aanstaande stiefzoon! Kan hij mooi de trouwauto besturen.

Lichaam is stabiel, ik eet ook niet minder dan ik deed, wel een beetje anders. In plaats van brood eet ik een grote salade, meestal met vette vis, en een lading krekkers. En de ochtendbrinta is vervangen door muesli & yoghurt, maar ik denk dat dat in voedingswaarde weinig uitmaakt :).

Hoe is het met je been? Je had vanochtend hardgelopen toch? Of was dat al weer gister?
pi_99389165
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Freelance, detachering, vast. Freelance is voor mij het mooiste, dat is duidelijk, maar de alternatieven zijn ook prima. Freelance is er wat weinig aanbod in deze regio, op dit moment reageer ik op vaste vacatures. Heb afgelopen twee weken gesprekken gehad met kleine detacheerders, maar die willen standaardpoppetjes die 5 dagen/40uur werken. Dan is een grote detacheerder nog flexibeler :+.

Enige dat kan aansluiten dat ik weet is omgeving Arnhem. Jij kunt toch over de grens?
pi_99389212
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook dat mijn gezicht anders te mager en hard wordt.
Opdrukken ga ik eens proberen. Als er iemand nog meer specifieke oefeningen weet voor okselvet en maag/heupvet dan hoor ik het graag.

Sigme: sperziebonen met mayo en macaronitaart klinken mij apart in de oren. Wat moet ik me voorstellen bij macaronitaart?
Van gister was een restje macaroni met tomatenpuree en makreel overgebleven (aanschouw de culinaire vaardigheid van mijn liefste en huiver). Vandaag heb ik dat aangevuld met een prutje van twee grofgemalen rode paprika's, bleekselderij, flukse lik sambal en een blikje sardien. Taartvorm bekleed met bladerdeeg, macaroni & prut erin, beetje gemalen kaas met knoflook erover.

En dan wegens haast met dat hooien te kort in de oven en met bleke slappe korst naar binnen geschrokt. Dat was niet zo geweldig.

Sperziebonen (uit blik) met mayo vind ik reuze makkelijk en erg lekker. In plaats van mayo neem ik meestal een blik tonijn in olie, maar daar had ik vandaag geen zin an.

Dat mijn arme liefste gister voor zichzelf moest koken kwam doordat ik uit eten was met een detacheermeneer. Ik vond het eten van de Italiaan maar mwah. En liefste zou eigenlijk patat bakken met een loempia maar hij kwam in tijdnood.
pi_99389404
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Enige dat kan aansluiten dat ik weet is omgeving Arnhem. Jij kunt toch over de grens?
Over de grens? In het Duitse niemandsland is denk ik helemaal niets te doen, of bedoel je dat niet?
Arnhem is wel erg ver. Eigenlijk zou ik binnen de cirkel Zwolle-Leeuwarden willen blijven, maar voor geld zou ik Apeldoorn of Utrecht ook wel overwegen.

Ik denk nog steeds dat ik hier in de buurt wel onder de pannen kom; ik kan altijd nog Sogeti of Ordina benaderen.
pi_99389430
En nu: bedtijd! :z :Z

'truste slankies!
pi_99389472
Haaai... "lekker" gesport, vermoeiend!!

Definitief lijstje...
O: 200 magere yoghurt, druiven, lijnzaad, cruesli
T: babybel, 200 gr kerstomaatjes
L: 2 sneden brood (boter/kaas, pindakaas) + groentensoep
T: puntje kruimelvlaai
T: notenreepje
B: 2x20 minuten fietsen
D: 3 boterhammen (2x ham 1x speculoos)
S: fitness (kracht + buikspieren)
pi_99389547
Puff, fijne vakantie!!!

Definitief lijstje:
B: kwartier fietsen
O: banaan, 250 ml yoghurt/kwark met wat stukjes mango
T: 2 boterhammen grillworst (lekker!!!)
L: Broodje van de turk met lamsshoarma
T: couscous salade
B: kwartier fietsen in de regen
T: huttenkase met mango er doorheen (lekker!), stukje grillworst, paar paranoten
S: Sportschool (cardio en kracht!)! Ik was volkomen doorweekt van het zweet, niet normaal! :D
D: salade met halve avocado, geitenkaasjes met spek, berg sla en tomaatjes, 2 gekookte eitjes en een balsamicodressing
T: zo nog een paar happen kwark naar binnen gooien denk.

En dan hopen dat ik morgen wel een wekker heb die afgaat. }:|
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99389548
Ik heb nog een havermout vraagje!
Als je dat door de yoghurt doet, kan dat gewoon rechtstreeks uit t pak/zak?
Of moet het dan eerst met water ofzo?
Be someone that makes you happy
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:40:04 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99389577

Ik gooi 'm er nog ff in! :)
pi_99389598
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Juist wel bij mensen met een sterke eigen mening.
Die mensen zie ik altijd vasthouden aan hun eigen mening (ook erg vervelend). Of gaan van 'geen mening' naar een van beide extremen. Als je kan switchen van extreem naar extreem was je eerdere mening blijkbaar toch niet goed onderbouwt (no offence Vik).
pi_99389657
XM ik ga even kijken, staat me bij dat ik hier nog zo'n ding heb. Zo niet ga ik die van jou misschien wel overnemen!

:W slapies doen, truste allen!
pi_99389688
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Ik gooi 'm er nog ff in! :)
Wat is je vraagprijs? Die van mij is wel toe aan vervanging...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:42:11 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99389689
Okido! :)

Ik ga ook mn bedje in.

Trusten :W
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 22:46:00 #183
70532 loveli
N
pi_99389895
Compu doet traag.

Eten tot de pijngrens, boh. De volgende keer als de persoon naast me zegt "zonder slagroom" roep ik niet dat ze dat wel bij mijn appeltaart mogen doen :')
crap in = crap out
pi_99390277
Zo, terug uit de sportschool... Ik merk echt al dat ik alle apparaten zwaarder kan zetten! O+
Mag ook wel want we gaan zaterdag op vakantie en het plan was om nog even wat spieren te kweken voor die tijd. Niet dat de weegschaal minder aangeeft dan eerst, maar ik voel me wel strakker. :P

En nu ga ik een T eten: toast met avocado, gerookte zalm en citroenmayo (en peper). Niet mager maar wel lekker, en gezonde vetjes ^3! :9
Everything has changed
pi_99390437
Net lekker gesport, kwark met een appel naar binnen gewerkt *O*

Is het al zaterdag ochtend? :P Ik wil me wegen haha!
Ik voel aan mn lijf dat ik een stuk gespierder ben geworden in ieder geval.

Kan het zijn trouwens dat ik door het meer eten ineens vocht vast houdt? Mijn enkels enzo voelen dik de laatste tijd!
pi_99390666
quote:

[..]

SPOILER
Jullie gaan naar Nice toch? Helemaal in de hoek van de baai, dichtbij de oude stad, zit een stukje homo-strand (niet nakend hoor!). Je herkent het aan de regenboog-vlag :) Wij hadden ons appartement daar tegenover dus lagen altijd daar. Heel fijn: weinig ranke Françaises en weinig mannen die geïnteresseerd zijn in jouw al dan niet aanwezige spekjes!

Oh, ik lees iets over kamperen :D Fijne vakantie!

[ Bericht 5% gewijzigd door anna82 op 12-07-2011 23:08:40 ]
pi_99391106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:39 schreef Nallie het volgende:
Ik gooi het er gewoon zo bij. Op de winterdag eet ik het met melk uit de magnetron, lekker warm. En zo is havermout naast gezond, lekker en vullend ook nog eens heel divers.
pi_99391221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:39 schreef Nallie het volgende:
Als ik het met yoghurt doe, dan kook ik het gewoon met water zodat je alsnog pap krijgt, en dan mik ik het in de yoghurt :9 Anders gewoon alleen met melk koken, zonder yoghurt.
pi_99391817
heeft iemand toevallig een iPod te koop?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 23:20:48 #190
70532 loveli
N
pi_99391926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Probability het volgende:
heeft iemand toevallig een iPod te koop?
Makro heeft/had een nano in de actie voor een euro of 35.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 23:22:40 #191
70532 loveli
N
pi_99392023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef Siral het volgende:
Net lekker gesport, kwark met een appel naar binnen gewerkt *O*

Is het al zaterdag ochtend? :P Ik wil me wegen haha!
Ik voel aan mn lijf dat ik een stuk gespierder ben geworden in ieder geval.

Kan het zijn trouwens dat ik door het meer eten ineens vocht vast houdt? Mijn enkels enzo voelen dik de laatste tijd!
Ligt er helemaal aan wat je eet. Witlof is vochtafdrijvend, van zout eten houd je juist vocht vast.

Gespierder worden moet voorlopig niet jouw primaire doel zijn, maar normaal eten. Je lijf volgt wel. Verder niks mis met gespierder worden.
crap in = crap out
pi_99392153
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan wat je eet. Witlof is vochtafdrijvend, van zout eten houd je juist vocht vast.

Gespierder worden moet voorlopig niet jouw primaire doel zijn, maar normaal eten. Je lijf volgt wel. Verder niks mis met gespierder worden.
Wij eten eigenlijk amper zout..

Waarom is gespierder worden niet mijn primaire doel? Vetpercentage moet ook omhoog. Maar weet je hoeveel spiermassa ik ben verloren door slecht eten?? Krachttraining in combinatie met goed eten is juist effectief.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 23:26:23 #193
70532 loveli
N
pi_99392224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Makro heeft/had een nano in de actie voor een euro of 35.
Zo te zien was dat folder van vorige week.
crap in = crap out
pi_99392296
Ik vind trouwens dat ik er echt weer goed uit begin te zien, vinden ze hier thuis ook :) Mn ribben zijn niet meer zo obvious ook. Mijn maag was zo ingevallen. Dat is weg. En mijn huid lijkt dikker, en mijn haren glanzen weer :D
pi_99392477
@loveli zie hem staan voor 109?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 23:36:16 #196
70532 loveli
N
pi_99392741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Wij eten eigenlijk amper zout..

Waarom is gespierder worden niet mijn primaire doel? Vetpercentage moet ook omhoog. Maar weet je hoeveel spiermassa ik ben verloren door slecht eten?? Krachttraining in combinatie met goed eten is juist effectief.
Zonder goed eten geen goede spieropbouw. Als je goed eet volgt de rest. Voedsel bevat spul om alle lichaamsprocessen te laten plaatsvinden. Energie vrijmaken, hormoonhuishouding regelen, immuunsysteem ondersteunen, bloedsuiker regelen, the works. Met de voedingsstoffen die je binnenkrijgt moet je het doen.

Sporten betekent dat je best wat micro-nutrienten gebruikt (vitamines, mineralen). Niks mis mee, mits je voldoende binnenkrijgt. Jij hebt de laatste tijd te weinig van veel dingen binnengekregen, waardoor je reserves laag zijn. Niet het beste moment om puur te focussen op spieropbouw.

Eerst met eetpatroon je lijf op orde krijgen en reserves op peil krijgen, dan pas focussen op spieropbouw.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 23:37:05 #197
70532 loveli
N
pi_99392796
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:31 schreef Probability het volgende:
@loveli zie hem staan voor 109?
Heb pas ergens een nano gezien voor rond de 35-40 euro dacht ik :?

edit: die nu in de actie is heeft touchscreen, die ik bedoelde niet. Zal oude folder zijn geweest en nog wel te koop zijn voor iets meer dan 35 euro nu.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:58:31 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99394176
hi! ik kom even binnenvallen met een lijstje:

O: havermout, banaan, hv melk
B: 35 min lopen
L: volkoren sodabread dubbel met la vache qui rit, thee hv melk
T: volkoren sodabread dubbel met rboter en jam, appel
B: 35 min lopen
T: koffie met hv melk
D: klein beetje volkoren penne met tomatengroentesaus met kalkoenfilet +gorgonzola en cheddar
T: koffie met hv melk
T: 2 pruimen, glas wijn

:O tot net nog zitten werken nu ben ik moe
oh en ik was net wat bij aan het lezen en ik wilde nog even zeggen dat katabool = afbreken en dat hoeft absoluut niet op spieren te slaan en kan dus ook om vetweefsel gaan. wanneer je 's ochtends gaat hardlopen op een lege maag is het waarschijnlijker dat je overschakelt op je vetvoorraden wanneer je glycogeen op is dan dat je eiwitten van spierweefsel gaat verbranden. just my 2 cents. nu ga ik nog even een domme serie kijken en dan slapen, morgen weer een lange dag. welterusten slankies O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99394344
Ha, ik had net spontaan nog een vriend voor de deur staan, leuk. En daarvoor belde de Duutser me nog even vanaf het vliegveld, ook leuk. Als ik wakker word morgen is hij al bijna weer in Duitsland! O+
  woensdag 13 juli 2011 @ 00:03:32 #200
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99394506
oh jagar ik wil je nog bedanken voor je tip die je wel eens gegeven hebt hier voor die app die bepaalde sites blocked (ik heb selfcontrol, weet niet zeker of dat dezelfde is die jij wel eens genoemd hebt), aan de ene kant een beetje sneu dat ik het schijnbaar nodig heb maar aan de andere kant echt lekker onafgeleid doorwerken zo O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99395708
quote:
Lekkage O+.
Vandaag is niet mijn dag :').
pi_99396044
Nog 1 nachtje alleen en dan is Mr.Mo er weer O+ naast hem in slaap vallen en wakker worden is zoveel fijner dan dat niet doen! [/klef]

De spiegel en ik worden het maar niet eens. De weegschaal begin ik niet eens aan. Maar ik blijf doorzetten en wil naast figuurlijk lekker in m'n vel ook letterlijk lekker in mn vel zitten op 27 september, als het collegejaar begint. Lastig om niet zo snel te gaan als 3 jaar geleden... maar wel de juiste manier (blijf ik mezelf elke dag zeggen). Gelukkig vind ik het een zeer inspirerende omgeving om te wonen en het 'nieuwe begin' idee maakt ook wel dat ik het zie als een gelegenheid om alles bij de kladden te pakken: van mijn lichaam tot het opruimen van het huis aan toe: heb net voor ik naar bed ging alles op- en afgeruimd, in de vaatwasser gezet. Jassen naar boven, schoenen in 't schoenenkastje. Dat is zoveel fijner beneden komen morgenochtend!

Morgen ga ik voor het eerst spinnen. Ben benieuwd wat voor mensen daar hier op af komen. Ben wel open om nieuwe mensen te leren kennen, maar vind het nog wel een beetje eng. Zo hadden we ons voorgenomen wat buren uit te nodigen als we gesetteld waren, maar nu we dat zijn durf ik niet zo goed meer :') Wil wel een loopgroepje zoeken, die schijnen er te zijn bij het sportcentrum van de uni, dus ga daar maar 's poolshoogte nemen in september: eerst zorgen dat ik 5-7,5km met 10km/uur kan lopen als basis!

Jeetje wat een dagboekpost, maar moest 't even kwijt denk ik. Als afsluiter nog maar wat lijstjes:

Vandaag:

O: bananensmoothie
S: 3km hardlopen zonder pauze
L: omelet van 3 eieren met wat zalm en geitenkaas
D: 80 gram noodles met een hele kipfilet, sugar snaps, paprika, ui, gember en champignons
T: druifjes
T: 3 speculaasjes
T: 2 flinke glazen rose

Morgen:

O: melet van 2 eieren met zalm en geitenkaas
T: roggebrood met pindakaas
L: Volle Griekse yoghurt met honing en branflakes
T: banaan
S: op de wielrenfiets naar de sportschool, spinnen en weer terug op de wielrenfiets!
D: pasta met gorgonzola en peer en wat creme fraiche
T: ?

Zo, dus. Nu maar slapen. welterusten/goedemorgen! :*
Ja doei.
pi_99396909
aaaah hele dispuut van m'n ex in de kroeg!
  woensdag 13 juli 2011 @ 07:11:47 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99400721
Goeiemorgen!

Volgens mij heeft de Mediamarkt momenteel ook iPods in de aanbieding hoor. Ik zag ze iig in een nieuwe folder van deze week.

Wat een kutweer. En daar moet ik zo doorheen in dat kutregenpak }:|. Maar heb wel de hele nacht doorgeslapen tot 10 min voor ik wakker moest worden (en dat vind ik wel weer eng, had ik me toch bijna verslapen :'))
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juli 2011 @ 07:12:50 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99400728
Als de VVV Den Haag niet belt vandaag, ga ik uit het werk naar VVV Leiden voor m'n concertkaartje, want die hebben ook een ticketpoint zie ik!
Niet meer actief op Fok!
pi_99400816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 07:11 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutweer. En daar moet ik zo doorheen in dat kutregenpak }:|. Maar heb wel de hele nacht doorgeslapen tot 10 min voor ik wakker moest worden (en dat vind ik wel weer eng, had ik me toch bijna verslapen :'))
Ach, het is een beetje herfstig, maar het regent amper (hier iig). :)

Ik had gisteren nog een extra wekker app gedownload en nu ging vanochtend ineens een wekker af! O+

Chico, ik hoop dat vandaag een betere dag voor je wordt!
Doe wat je niet durft.
pi_99400957
Fijn dat je weer een wekker hebt Henk!

Nieuwe dag voor Chico :* .

Mijn vertrouwen in de mensheid heeft weer een boost gekregen! Hier regent het behoorlijk, en dan loop ik liever naar het station ipv fietsen. Was nog niet halverwege toen een wildvreemde me een lift aanbood met de auto O+ ! Beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99401082
Goeiemorgen!

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:34 schreef motorbloempje het volgende:

Zo hadden we ons voorgenomen wat buren uit te nodigen als we gesetteld waren, maar nu we dat zijn durf ik niet zo goed meer :')
Probeer het toch gewoon te doen! Bak een lekkere taart en nodig ze op de thee. Zeg desnoods dat het een Nederlandse traditie is om nieuwe buren op de koffie te vragen (dat is ook zo, op het platteland).
pi_99401231
Goedemorgen!

Lijstje tot nu:
O: 250 gr. kwark met halve banaan, blauwe bessen en 25 gr. havermout

Verder weet ik het nog niet en ik ben een beetje meeeh, dus heb ook geen zin om erover na te denken :')
pi_99401308
Owja, lijstje! :)

O: perzik, banaan, 250 ml yoghurt/kwark, 30 gram muesli, 10 gram lijnzaad
T: eitje
L: 4 boterhammen, 2 met salami, 2 met avocado
T: couscoussalade en tomaatjes
D: risotto met spinazie en oesterzwammen
B: 50 hele diepe squads (om mijn posterior chain toe oefenen B-)
T: weet ik nog niet. :)

Ow, en Phaidra, het was niet mn "gewone" wekker die het weer deed. Mijn wekker op mn telefoon deed het. En de extra wekker die ik had geinstalleerd deed het ook.
Score: 2 uit 3 die het doen. Beetje jammer dat mijn wekker-wekker het nog steeds niet doet. :D

Tof van de lift overigens! O+ Daar word een mens toch blij van 's ochtends vroeg in de zeikregen. O+

Succes met de meeeeh vandaag Anna!
Doe wat je niet durft.
pi_99401359
:W mogge!
Frips gedoucht,zo naar de markt voor een stofje maar eerst even de koelkast van binnen bekijken ;)
pi_99401381
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:12 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

[..]

Probeer het toch gewoon te doen! Bak een lekkere taart en nodig ze op de thee. Zeg desnoods dat het een Nederlandse traditie is om nieuwe buren op de koffie te vragen (dat is ook zo, op het platteland).
Wat Sigme zegt :Y en MrMo is er ook nog dan ;)
pi_99401456
mogge!
Lekker in pyjama en mijn nieuwe dikke zachte badjas op de bank. Eigenlijk wil ik zo de hele dag wel blijven zitten, maar ik moet er vanmiddag ff uit, hopelijk is het dan heel eventjes wat droger :X

@mo doe je lowcarb? Wel veel omeletjes, da's best vet toch? Ik vind je lijstjes er wel njam uitzien tho O+
En langzamer betekent wellicht ook dat het makkelijker stabiel blijft als je eenmaal bent waar je wilt zijn ;)

Die buren uitnodigen; gewoon doen!

Weet iemand in welke winkel ik keramische bakkorrels kan krijgen? Kan ze nergens vinden.

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: schaaltje gemengd fruit (appel, kiwi, meloen) cappuccino
L: bruin pistoletje met kaas, ham, gekookt ei en rauwkost (broodje gezond dus gewoon eigenlijk :) ) karnemelk, kommetje soep
T: worteltjes en komkommer, cappuccino
D: witlof met ham en kaas uit de oven, gestoomde krieltjes met schil
T: met dit weer denk ik aan een grote mok warme chocomel met een baileys ernaast O+
pi_99401479
Mogguh!

Mo, wat sigme zegt...
Ik dacht trouwens dat het overal een gewoonte was om met je buren kennis te maken door ze uit te nodigen? In Duitsland keken ze niet vreemd op en dat was maar voor een korte periode.
  woensdag 13 juli 2011 @ 08:47:56 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99401483
Mogge :)
pi_99401486
Heb het hier ook gedaan destijds en de nieuwe buren deden het ook, maar Drachten is dan ook platteland ;)
pi_99401501
bakkorrelprobleem gefixxed :) mijn vriendin de taartenbakster heeft ze wel. (kan ook niet anders)

en Phaidra, tofheid van die lift :D

Hoe is het vandaag met je XM? :*
pi_99401503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef Blurred86 het volgende:
oh jagar ik wil je nog bedanken voor je tip die je wel eens gegeven hebt hier voor die app die bepaalde sites blocked (ik heb selfcontrol, weet niet zeker of dat dezelfde is die jij wel eens genoemd hebt), aan de ene kant een beetje sneu dat ik het schijnbaar nodig heb maar aan de andere kant echt lekker onafgeleid doorwerken zo O+
ja, die heb ik op m'n Mac ook. O phet werk heb ik iets ingesteld dat die in firefox bepaalde sites blokkeert, maar nu heb ik uitgevonden dat dat die sites in IE niet blokkeert... |:(

Goeiemorgen! Ik wou uitslapen op de eerste dag van m'nv kantie, maar was om 8 uur al wakker! Ach ja, nu zit er al een was in de machine!

En de Duutser is bijna thuis...Zo fijn! Nog 1 nachtje, en dan zijn we weer samen! *O*
pi_99401513
MarMar, zondag is voor mij makkelijker!

De tweedaagse werkweek van mijn liefste valt altijd op vrijdag-zaterdag en dan is hij er dus met onze auto vandoor.
  woensdag 13 juli 2011 @ 08:52:35 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99401540
Net wakker, dus nog een beetje woozy. De lange dag van gister heeft er wel ingehakt geloof ik. Gisteravond dus met het werk afgesproken dat ik morgen weer even naar kantoor kom ipv vandaag. Maar, vandaag wel ff thuis aan de slag. Jaarplan moet worden geschreven en ben eigenlijk de enige die dat kan doen :D.

Maar eerst eens ff ontbijten.

En hoe is het met jou? Weet je al wat meer over wanneer je die nieuwe pijnblokkade (dat was het toch? :@ ) kan krijgen?
pi_99401550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:49 schreef MarMar het volgende:
bakkorrelprobleem gefixxed :) mijn vriendin de taartenbakster heeft ze wel. (kan ook niet anders)
Ik neem aan dat je ze nodig hebt om je bodem blind te bakken (of hoe dat ook heet?! :D), daar gebruik ik gedroogde kikkererwten voor. Werkt ook. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99401556
Okedan, Vik is zondag voor jou een optie? en Uniek? en wie is nog meer ergens in het Noorden? Viz? En als je verder woont en toch op de koffie wilt komen, dat mag natuurlijk ook nog, zolang het geen 20 mensen worden ;)
pi_99401569
Morning!

Was veel te laat, snel aan het werk :@
pi_99401575
Niet in de buurt van 't weekend MarMar :{

Ik laat deze man maar even vertellen aan wat voor festival ik ga deelnemen...
'Ey!, ey!, wa voor kleur tractor hedde gij?!'
pi_99401593
@XM vanmiddag ga ik naar de pijndok en dan zal ik horen wanneer ze plek hebben *duimduim* Ik zou eerst na het spreekuur komen omdat vandaag al helemaal volgepland was, maar ze belden dat er iemand uitviel en ik om 3 uur mag komen. Hopelijk is dat een voorteken ;)

@hpkw idd, dat werkt ook, maar ik heb er een enorme hekel aan om eetbare dingen weg te moeten gooien omdat ze voor iets anders zijn gebruikt en die bakkorrels kan je steeds opnieuw gebruiken :) Ik wil er zelf dus sowieso een potje van aanschaffen, tenzij m'n vriendin er een aantal blijvend kan missen. In ruil mag ze een gitaarlenen, goeie deal toch ;)
pi_99401657
Wat zijn bakkorrels?
pi_99401666
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, lijstje! :)

O: perzik, banaan, 250 ml yoghurt/kwark, 30 gram muesli, 10 gram lijnzaad
T: eitje
L: 4 boterhammen, 2 met salami, 2 met avocado
T: couscoussalade en tomaatjes
D: risotto met spinazie en oesterzwammen
B: 50 hele diepe squads (om mijn posterior chain toe oefenen B-)
T: weet ik nog niet. :)

Ow, en Phaidra, het was niet mn "gewone" wekker die het weer deed. Mijn wekker op mn telefoon deed het. En de extra wekker die ik had geinstalleerd deed het ook.
Score: 2 uit 3 die het doen. Beetje jammer dat mijn wekker-wekker het nog steeds niet doet. :D

Tof van de lift overigens! O+ Daar word een mens toch blij van 's ochtends vroeg in de zeikregen. O+

Succes met de meeeeh vandaag Anna!
Wekker schmekker :P . Het maakt je wakker, that's what counts! Wel vaag dat de normale wekker zo hardnekkig dienst weigert...

Hoe is je enkel nu?
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:03:54 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99401704
Ik duim met je mee MarMar :Y.
pi_99401728
Marmar, veel succes vanmiddag! Ik hoop dat ze je ergens tussen kunnen schuiven :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:07:47 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_99401763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
[...]
@hpkw idd, dat werkt ook, maar ik heb er een enorme hekel aan om eetbare dingen weg te moeten gooien omdat ze voor iets anders zijn gebruikt en die bakkorrels kan je steeds opnieuw gebruiken :) Ik wil er zelf dus sowieso een potje van aanschaffen, tenzij m'n vriendin er een aantal blijvend kan missen. In ruil mag ze een gitaarlenen, goeie deal toch ;)
Hoi! Ik gebruik voor blind bakken gedroogde zwarte bonen en die doe ik na gebruik weer netjes in een weckfles. Gebruik dezelfde bonen dus ook al jaren, en dat gaat prima. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_99401794
perr:

Zo een taartbodem bakken heet "blind bakken" en het zorgt er basicly voor dat de bodem zijn vorm behoudt tijdens het bakken. Het kan sommige peulvruchten, maar ik wil keramische bolletjes die je kan hergebruiken :)
pi_99401807
Thx lien :) wist ik niet dat je die gewoon door kan blijven gebruiken!
pi_99401808
Ah.. en waarom zijn die bolletjes beter? ik gebruik net als lienekien bonen!!
pi_99401835
Ik dacht dat het beter-makkelijker was ivm hergebruik en ik hou er niet van om eten te gebruiken voor iets anders dan eten ;) da's een tik van me.
Dus ook geen macaroniknutselwerkjes hier in huis *)
pi_99401839
Goedemorgen!

Gezond eten lukt aardig laatste tijd. Voel me er ook wel energieker door.
Builpijn nog steeds helaas. Lijstje van vandaag:

O: energy mix (50gr) met sojamelk
T: koffie verkeerd met sojamelk
T: appel
L: bruin pistoletje met avocado en plak biologische ontbijtkoek
T: druiven
D: volkoren penne met gegrilde courgette, cherry tomaatjes, zongedroogde tomaatjes, pesto, Parmezaanse kaas en kip
S: hardlopen (hoop rond de 7 km)
T: beetje sojayoghurt met jam

Iemand tips om kip krokant te bakken? Het wordt altijd zo snel droog.
Ik ken t met paneermeel en ei, maar vriendinnetje komt eten en die eet geen eieren!
pi_99401856
kip krokant: eerst in olijfolie, zorgen dat de pan goed heet is, dan snel aan alle kanten dichtbakken en pas op het laatst een beetje boter erbij.
Waarom eet ze geen eieren en wel kip? En eet ze dan ook geen gerechten bereid met ei?

Je lijstje vind ik er lekker uitzien en ik ga eens wat van je nadoen denk ik :) Krijg al helemaal zin in je D.
pi_99401900
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
kip krokant: eerst in olijfolie, zorgen dat de pan goed heet is, dan snel aan alle kanten dichtbakken en pas op het laatst een beetje boter erbij.
Waarom eet ze geen eieren en wel kip? En eet ze dan ook geen gerechten bereid met ei?

Je lijstje vind ik er lekker uitzien en ik ga eens wat van je nadoen denk ik :) Krijg al helemaal zin in je D.
Dank voor t compliment :) de dag is altijd leuker met lekker eten in het vooruitzicht, haha.
Ze is allergisch voor eieren, vandaar!
Al twijfel ik daar aan, want het is bij haar elke keer wat.. :{
pi_99401923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wekker schmekker :P . Het maakt je wakker, that's what counts! Wel vaag dat de normale wekker zo hardnekkig dienst weigert...

Hoe is je enkel nu?
Ja, de normale wekker heeft wel vaker van die fases, alleen is die fase deze keer wel erg lang. Nouja, vanavond ben ik thuis, ik zou eens kunnen proberen het ding weer werkend te krijgen. :D

De enkel houdt zich goed. De voet is nog wel wat gevoelig en pijnlijk, maar dat is niet gek met de belasting die ik 'm geef. :D Zit wel braaf iedere avond nog te koelen en hoog te houden. :) Morgenavond weer een klein rondje hardlopen op laag tempo met een vriendin. :) Moet wel lukken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99402088
Haaaai.. ik doe een planning :D

Wil weer serieus gezonder gaan doen want in september naar spanje dus bikiniproof... Sporten gaat echt lekker maar eten... de lekkere dingen lonken!

Planning:
O: rijstmelk, 2 crackers met kaas
T: fruit
L: 2 boterhammen (kaas en iets) met rauwkost
T: 150 ml yoghurt met 1 grote banaan en lijnzaad
B: 2x20 minuten fietsen
D: uit eten! ik denk dit:
Voor: doperwtensoep met garnalen
Hoofd: visje (vis van de dag dus verrassing)
Na: Trifle met rood fruit
pi_99402184
yay, de Duutser is weer in dezelfde time-zone! Zo fijn!
pi_99402229
Resultaat van gister:
O: brinta
T: 2 koffie met melk, bakje biologische milde yoghurt
L: nog nader te bepalen broodje uit de mensa >> pompoenbrood met rosbief en pesto
T: kiwi, hand amandelen
D: lamscurry met erwten en wortel, rijst dabei gemarineerde runderreepjes, groene asperges en gepofte aardappel met creme fraiche
S: hardlopen het regende te hard :@
T: bakje kwark 2 koekjes

Vandaag:
O: brinta
T: koffie met melk, bakje biologische vruchtenyoghurt
L: 2 boterhammen met gekookte worst
T: kiwi, hand amandelen
D: lamscurry met erwten en wortel, rijst dabei
S: hardlopen (ik zet 'm er gewoon weer op)
T: bakje kwark
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:37:22 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99402254
Meh chocokoekjes hier. Heb ze ook nog zelf in de trommel gedaan :')
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:37:54 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99402263
Even mijn daglijstje van gisteren reconstrueren:

o. croissantje
t. roggenbrood met kaas
l. 3 crackers met kaas/hagelslag
t. boterham met pindakaas + heel veel kersen + handje dropjes
d. croissantje + 3 wortels met dip

Is dat alles :? Dat kan toch niet.
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:39:22 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99402297
En ik heb gisteravond kikkererwten in fed week gezet. Ik moet alleen van alles doen morgenavond dus ik weet niet of het zo handig is om dan falafel te maken want dat kost ook wel wat tijd want nieuw recept enzo. Kan ik die kikkererwten tot maandag zo laten staan?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:40:25 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99402314
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb gisteravond kikkererwten in fed week gezet. Ik moet alleen van alles doen morgenavond dus ik weet niet of het zo handig is om dan falafel te maken want dat kost ook wel wat tijd want nieuw recept enzo. Kan ik die kikkererwten tot maandag zo laten staan?
Volgens mij niet. Gaat het schimmelen.
pi_99402352
Nee, beter iedere avond het water verversen. Evt kan M dat doen? Anders zou ik ze alleen koken zodat ze "ready to use" zijn en dan in een schone pot bewaren.
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:42:41 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99402365
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Gaat het schimmelen.
Naja ik kijk wel ff hoeveel tijd het recept kost en anders gooi ik ze maar weg en zet ik zondagavond nw in de week. Goed nagedacht weer van mij. Of ik maak vanavond falafel, dat is ook een optie. Een nacht en een dag weken is wel genoeg toch?
Niet meer actief op Fok!
pi_99402376
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Naja ik kijk wel ff hoeveel tijd het recept kost en anders gooi ik ze maar weg en zet ik zondagavond nw in de week. Goed nagedacht weer van mij. Of ik maak vanavond falafel, dat is ook een optie. Een nacht en een dag weken is wel genoeg toch?
Dat kan ook! Je moet ze nog wel even koken :)
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:43:48 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99402391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:42 schreef Perruche het volgende:
Nee, beter iedere avond het water verversen. Evt kan M dat doen? Anders zou ik ze alleen koken zodat ze "ready to use" zijn en dan in een schone pot bewaren.
M is ook weg maar met andere bestemming ;)
Niet meer actief op Fok!
pi_99402397
Hai vanuit bed!

Vannacht werd ik ziek, flinke buikgriep ofzo (cadeautje van Martijn, die heeft t pas gehad, en met mijn weerstand pik ik alles op, hurray :P).

Dus buikpijn, misselijk en vooral heel vaak naar het toilet rennen. Tussendoor lekker beroerd in bed liggen... ^^
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:44:20 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99402403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat kan ook! Je moet ze nog wel even koken :)
uiteraard ;)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 13 juli 2011 @ 09:44:54 #252
70532 loveli
N
pi_99402418
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai vanuit bed!

Vannacht werd ik ziek, flinke buikgriep ofzo (cadeautje van Martijn, die heeft t pas gehad, en met mijn weerstand pik ik alles op, hurray :P).

Dus buikpijn, misselijk en vooral heel vaak naar het toilet rennen. Tussendoor lekker beroerd in bed liggen... ^^
Oi, ben benieuwd wat de andere 2 cadeautjes zijn :')

Beterschap!
crap in = crap out
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:45:06 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99402423
Is M nog stom, coco? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_99402431
Ik snap niet hoe die korrels werken trouwens. Nu krijg je toch gewoon een bobbelige bodem?
pi_99402434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai vanuit bed!

Wat een stomme vent! Of niet?

Doe toch maar een lijstje vandaag :).
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:45:41 #256
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99402435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Beterschap!
^^ Dat Coco! :*
pi_99402596
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:44 schreef loveli het volgende:

Beterschap!
:D Nou, zo hoef ik er in ieder geval geen 30 :P

@vik: Nee, we zijn weer lief. Gisteren nog film gekeken in bed, was leuk. Sowieso is hij heel verzorgend als ik ziek ben <3

Ik ga gewoon mn telefoon meer laten slingeren, dan heeft hij niet t idee dat ik dat ding 'bewaak'. Denk dat dat al veel doet voor hem, zeg maar. Dat hij merkt dat ik echt niks te verbergen heb.
pi_99402743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat een stomme vent! Of niet?

Doe toch maar een lijstje vandaag :).
Op dit moment ben ik nog bezig met alle maag- en darminhoud via meerdere kanalen te verwijderen.

Zal straks soep proberen, of bouillon om mee te beginnen.

Vanavond stond biefstuk, aardappelen en bonen op t menu. Weet niet of dat gaat lukken, maar zal sowieso wat bonen proberen. Ligt ook aan de rest van de dag, nu gaat t er nog hard aan toe.

Gelukkig heb ik Buckey hier als steun <3
pi_99402787
Bucky O' Hare FTW!
pi_99403446
Zoveel awesomeness in het filmpje dat het topic het niet aan kan :?

Lijstje dan maar:
O: Havermout met melk + banaan
T: 1/2 grapefruit
T: 2 bth paard + glas melk
L: 2 bth paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: 75gr forelfilet + garnaal/peper-salade
T: 2 bth peer, kalkoenfilet + glas melk
T: Whey shake
S: 45min. kracht
T: Whey/dextro shake
D: Spruitjes met spekjes + runderlapje met champignon/room-saus
T: Amandelen + wodka
T: blikje tonijn in olie
T: 450gr magere kwark
  Vis een optie? woensdag 13 juli 2011 @ 10:28:26 #261
70532 loveli
N
pi_99403586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Niet in de buurt van 't weekend MarMar :{

Ik laat deze man maar even vertellen aan wat voor festival ik ga deelnemen...
'Ey!, ey!, wa voor kleur tractor hedde gij?!'
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Lichtenvoorde/4057762
:')
crap in = crap out
pi_99403694
Goeiemorgen!
Fijne afstudeer-stress weer hier, gisteravond/nacht als een gek lopen zoeken omdat ik er ineens achter kwam dat ik iets miste, en nu weer wachten op mailtjes van allerlei mensen... Nog 2 dagen, dan móet het geregeld zijn. :o

Leuk V1z0R, de zwarte cross! :)
Everything has changed
pi_99403855
quote:
Ik zag het }:|
Dat wordt laarzen meenemen :D

Jij blijft daarom thuis neem ik aan?
Omdat je ook al niet te fit was.

Hoop het Mini, maar vorig jaar was het ook leuk dus... (was toen juist rete-warm :'))
Jij succes met de afstudeerperikelen! ^O^
  Vis een optie? woensdag 13 juli 2011 @ 10:42:24 #264
70532 loveli
N
pi_99403983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Jij blijft daarom thuis neem ik aan?
Omdat je ook al niet te fit was.
Nee, maar ik kijk wel of er hotels in de buurt zijn :+
en ik ga op 4 wielen
crap in = crap out
pi_99404059
@coco beterschap!!

Net even een taxi geregeld voor vanmiddag, begin zenuwachtig te worden ik hoop zo ontzettend dat ze die behandeling snel in kunnen plannen!
pi_99404090
@MarMar: overdag eet ik zo min mogelijk carbs: daar krijg ik zoveel trek van als ik het wel doe. Alleen in het weekend ontbijt ik met broodjes (traditie nog van voor Mr.Mo en ik wat hadden en toen hij nog braaf bij me op de bank sliep :P ) Omeletjes worden met 1 klein drupje olie gebakken en daarna met keukenpapier nog afgedept :')

@all over buren: we hebben pas 2 setjes buren gezien, uberhaupt, en die zijn wel aardig. Maar wie nodig je uit (2 huizen verder? 3? Overkant?)? Wil eigenlijk wachten op bbq weer en dan wat hapjes op de bbq doen, en natuurlijk taart :9 maar we wachten nog maar heel even.

Zo als ontbijt toch maar de yoghurt en als lunch de omelet.
En ik wil vast internet, NU!
Ja doei.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:02:38 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99404558
Even jullie advies: ik ga dus volgend weekend naar Brugge en als het goed is, heb ik vanmiddag een kaartje voor het concert van Bon Jovi in Zeebrugge. Nu kan ik van Brugge naar Zeebrugge een speciaal treinkaartje kopen en er wordt een nachttrein ingezet waarvoor je moet reserveren. Aantal plaatsen is beperkt. Je kunt zo'n kaartje alleen aan het stationsloket in België kopen en dat kan dus pas volgende wk zaterdag. Nu ben ik een beetje bang dat die speciale treinkaartjes dan al op zijn en ik wil ff rekening houden met alternatieve reismethoden want ik wil niet last minute toch niet kunnen gaan door zoiets stoms. Hebben jullie nog ideeën? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_99404583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, maar ik kijk wel of er hotels in de buurt zijn :+
en ik ga op 4 wielen
Hotel? :D Wel zo relaxed eigenlijk, geen gedoe en zo en een lekker bed...
En misschien komen we elkaar nog wel tegen :D ^O^
Als ik dronken ben niet te serieus nemen, nooit echt serieus nemen eigenlijk :')

quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Even jullie advies: ik ga dus volgend weekend naar Brugge en als het goed is, heb ik vanmiddag een kaartje voor het concert van Bon Jovi in Zeebrugge. Nu kan ik van Brugge naar Zeebrugge een speciaal treinkaartje kopen en er wordt een nachttrein ingezet waarvoor je moet reserveren. Aantal plaatsen is beperkt. Je kunt zo'n kaartje alleen aan het stationsloket in België kopen en dat kan dus pas volgende wk zaterdag. Nu ben ik een beetje bang dat die speciale treinkaartjes dan al op zijn en ik wil ff rekening houden met alternatieve reismethoden want ik wil niet last minute toch niet kunnen gaan door zoiets stoms. Hebben jullie nog ideeën? :)
Een Fok!Belg vragen om er 1 te kopen?
  Vis een optie? woensdag 13 juli 2011 @ 11:07:50 #269
70532 loveli
N
pi_99404698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Hotel? :D Wel zo relaxed eigenlijk, geen gedoe en zo en een lekker bed...
En misschien komen we elkaar nog wel tegen :D ^O^
Als ik dronken ben niet te serieus nemen, nooit echt serieus nemen eigenlijk :')
30 km net over de grens was nog wat beschikbaar ;)

Ik ben die met kisten en regenponcho. Wel zwaaien he?
crap in = crap out
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:07:51 #270
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99404700
Mmach woont bij Brugge in de buurt geloof ik :P
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:10:49 #271
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99404804
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Telefoonnummers van taxibedrijven standby houden? Of van te voren een taxi reserveren?
pi_99404968
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:07 schreef loveli het volgende:

[..]

30 km net over de grens was nog wat beschikbaar ;)

Ik ben die met kisten en regenponcho. Wel zwaaien he?
:W will do!
Ik ben die in de korte broek, sneakers(of laarzen), hoodie en poncho.
pi_99405015
en beterschap Coco! O+ :*
Ja doei.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:19:18 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99405049
Ohai!

Beterschapsjens voor Coco! :* Stom kado :')
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:21:26 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99405124
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Telefoonnummers van taxibedrijven standby houden? Of van te voren een taxi reserveren?
vraag me af of dat niet erg prijzig gaat worden maar dat zou de laatste optie zijn ja :) en een fokkert vragen is ook wel een goed idee! Vanavond ff topic openen :)
Niet meer actief op Fok!
pi_99405142
ik ga zo een boom snoeien. Iemand nog tips? :')
Ja doei.
pi_99405173
Snoei alleen de boom, niet je arm.
pi_99405191
Murgh. Het leven is maar zwart vandaag :')
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:24:44 #279
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99405230
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo een boom snoeien. Iemand nog tips? :')
Niet boven je hoofd snoeien :P

En de grote takken eerst korter afknippen voor je hem aan de bast weghaalt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99405398
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Snoei alleen de boom, niet je arm.
Dit dus...

En een :* voor Coco!
pi_99405598
ktx!
Ja doei.
pi_99405611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Bucky O' Hare FTW!
Bedoelde bucky the bucket.. Te flauw, i know...
pi_99405636
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Murgh. Het leven is maar zwart vandaag :')
Whut happend? :*
Ik vind het grijs.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:37:11 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99405692
Perruche, que pasa? :*

quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Bedoelde bucky the bucket.. Te flauw, i know...
Lawl :D Doet me denken aan dat topic in F&F over dat konijn en zijn beste vriendinnetje Emmah :')

Zie hier O+ Het dagboek van een konijn...
pi_99405724
Ik moet heel erg mijn best doen om niet enorm cynisch te worden als het om de liefde gaat. Als ik het van de beste kant bekijk: ook als je boven de 18 bent hoef je in ieder geval niet eenzaam en alleen te sterven, als je daar geen zin in hebt. :') Maar echt, mannen...... :N

Blijkbaar is de word outgeget dat ik weer available ben, (as if), want ja hoor, iemand die me voor de vakantie al wat flirt-PB's had gestuurd (via FB), omdat ik met hem gedanst had op een feest en ja, dat was gezellig, maar nee, dat wil dan niet zeggen dat ik iets met je wil, heeft zich niet laten afschrikken door mijn toen wat nikszeggende antwoord dat het inderdaad een heel leuk feest was. Leuk je te leren kennen, maar nu ging ik op vakantie met m'n vriend. (wat technisch gesproken niet helemaal waar was, maar enfin).

Anyway, nu weer allemaal berichtjes. Waarin hij met geen woord rept over zijn vriendin. Waar ik nb óók mee heb gedanst. :') deze keer speel ik het een beetje mee. Zonder echt terug te flirten, maar ik doe zo'n beetje adrem terug, je kent dat wel, daar waar dat hele FOK! Fobo ook mee vol staat. :') Want ik wil zien hoe ver het gaat. Maar ik besluit niet te liegen of wat ook, kijken wat dat uitmaakt. Dus op zijn vraag of ik het nog fijn heb met m'n vriendje, antwoord ik eerlijk dat dat over is en dat ik dat heel erg vind. En ik vertel ook een beetje over de reden waarom. (Nou, als een man dat bij mij zou doen, vertellen dat hij de breuk met zijn ex maar slecht trekt, dan zou ik hard wegrennen. :') ) Maar nee, de ridder in hem werd wakker. Hij zag zijn grote trooststick natuurlijk al in mij roeren. Nog steeds was zijn vriendin niet ter sprake gekomen. Wel zijn ex met wie hij kinderen heeft. (En nog ging geen bel bij hem rinkelen dat ik daar misschien niet op zat te wachten ook, omdat ik al had gezegd dat 1 van de redenen van de breuk tussen mij en A. was dat ik geen kinderen wil en hij op den duur wel. En dan zou ik wel geinteresseerd zijn in 3 exemplaren van iemand anders? Nou dank u, dan had ik toch liever de de lasten van mijn eigen oogappeltjes gehad). Maar goed, ex en hij uit elkaar, heel erg, maar nu op goede voet en hij was nu weer heerlijk aan het rondfladderen.

Excuse me? Rondfladderen? Dus nu kon ik het niet laten: Zeg, jij bent toch met D.? Oh ja D. Ja, nu je het zegt. Ja, dat lag wat moeilijk want zij wilde meer en hij wilde ook nog andere mensen ontmoeten en blablabla.

WAT IS DAT MET MANNEN DAT ZE VERGETEN MET WIE ZE ZIJN ALS ZE DENKEN HUN PIK IN EEN ANDER LEUK MEISKE TE KUNNEN PROPPEN?

Oh. Ik ben veranderd in een bitter, oud wijf. :')

Hij ziet er wél goed uit, dat moet gezegd. En maar 4 jaar jonger. Da's al een hele verbetering. :')

Misschien gebruiken als rebound en hem dan crushen alsie valt?

Maar waarom maak ík me dan druk om zijn vriendin? :')

Mannen. :')

een beetje much van die :') ???

Ach, ik denk dat de romantica in mij het ooit wel weer overneemt hoor, maar nu ben ik echt wat sombertjes gestemd.
pi_99405729
Pffff mijn eigen hoofd enzo. Er zijn dingen die ik moet doen maar niet aandurf en dan is er nog de ongoing issue met mijn vriendje. Ik zeg niets meer tegen hem maar ik word naar van mijn eiegn "omgerustheid" als het op jaloezie aankomt. bah bah bah.
pi_99405798
Een beetje wat Co zegt dus :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:40:32 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99405802
Trooststick _O-
Niet meer actief op Fok!
pi_99405808
En vaizor dit geldt natuurlijk niet voor jou O+
pi_99405816
Ik kan nu het woord "roeren" nooit meer normaal gebruiken :')
pi_99405845
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef Syrena het volgende:
O: Twee rijstwafels met yoghurt
T: Rijstwafel met yoghurt
L: Twee snee-en volkoren met salami
T: Handje chips
T: 250 gram aardbeien
D: Ovenschotel met courgette, aardappelschijfjes en koolvis
T: Prefab puddinkje

Morgen maar weer Brinta :Y)
Slecht heel slecht..
pi_99405881
Oja, beterschap Coco! :*

Wat een verhaal Co... zo zijn ze vast niet allemaal, toch!
Perruche ook sterkte met de trubbels...
Everything has changed
pi_99405910
Ik hou geloof ik mijn allerliefste maar voor de rest van ons leven O+.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:43:33 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99405914
Omg, dat 'Oh ja, D." D'oh! :') Echt zo'n "Dat stelde niks voor, maar JIJ, voor JOU zijn mijn gevoelens mega-oprecht ende leuk! O+ " Knurfthork. Ergo, vast ook niet reboundwaardig :P

Perruche, je hebt bijna vakantie toch? Klinkt alsof je daar wel aan toe bent! :*
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:44:25 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99405942
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef sigme het volgende:
Ik hou geloof ik mijn allerliefste maar voor de rest van ons leven O+.
En dat ja! Wij zijn mazzelaars methinks *)
pi_99405946
*knuf* voor perr en co en ik ken veel gozers die niet zo zijn! (maar het grootste deel daarvan vind ik dan weer totaal geen datingmaterial ;) whehe)

En Zeta, waar kom jij opeens vandaan?

Kheb slechtere lijstjes gezien, maar rijstwafels met yoghurt lijkt me tamelijk ranzig?
pi_99405962
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg, dat 'Oh ja, D." D'oh! :') Echt zo'n "Dat stelde niks voor, maar JIJ, voor JOU zijn mijn gevoelens mega-oprecht ende leuk! O+ " Knurfthork. Ergo, vast ook niet reboundwaardig :P

Perruche, je hebt bijna vakantie toch? Klinkt alsof je daar wel aan toe bent! :*
^^ :X Wat een falert!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99405994
Maria, eind september! En eind volgende week ga ik er voor 5 dagen tussenuit *O*

Marmar rijstwafels met yoghurt, moet er ook niet aan denken? of misschien zit er zo'n laagje bovenop?
pi_99405997
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En dat ja! Wij zijn mazzelaars methinks *)
Daar sluit ik me bij aan, hoewel het heus niet zonder struggles gaat!
pi_99406004
Hoi Zeta :W
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:46:15 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99406006
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wat zij zegt!

En :D trooststick :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')