Of misschien toch te vet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Probability het volgende:
In plaats van soep heb ik pasta gemaakt: handje volkoren penne, halve komkommer, 2 tomaten, 5 zongedroogde tomaatjes, paar olijfjes, 1/3e bol mozerella, paar handen rucola, paar handen basilicum, 3 eetlepels rode pesto, olijfolie, appelazijn, peper, zout
Lijkt mij prima??
De geheime online-liefdes van Puffquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie is Stein en wie is Vladimir the Feisty? Ik snap het niet.
Is het dan niet 'Wok it chow mein Huhn'?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! Wok it chow mein chicken van ainsley is lekker![]()
Simpsons kijken
Daar heeft ie altijd al van gedroomdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Stein, double daten met Puff en het vriendje? Vladimir the Feisty is voor alles in
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is het dan niet 'Wok it chow mein Huhn'?
Wie niet, mijn hartediefjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar heeft ie altijd al van gedroomd
Eind vorig topic zijn Jätje en ik uit de kast gekomen als de geheime liefdes van Puffelquote:
Hehe, leuk, cupcakeje van de kleuter. Neem ik wel bonbons van De Bonte Koe mee!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef MarMar het volgende:
klinkt goed prob!
De schnitzel was goed gelukthet is eigenlijk ook gewoon heel leuk om op vlees te timmeren
![]()
Kleuter wil minicupcakes bakken dit weekend, dus als er nog slankies op de koffie komen staat dat op het menuze heeft een schattig baksetje gekregen op haar verjaardag.
enne ik wil ook een pm van Ml!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je al wat het plan is, eigenlijk? 's Middags, 's avonds...Niet meer actief op Fok!
Do the helicopterdick!quote:
da's wel goed voor de slankquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
M'n eiwitten wilden niet stijf worden en ik heb geen eieren meer.
Zondag zou ook een optie zijn, maar dan moet het wel 's ochtends of middags. Ga zondag na het eten weer terug naar het Haagsche.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
da's wel goed voor de slankIs een andere dag dan zaterdag voor jou ook een optie?
En Sigme, watvoor dagen komen jou beter uit dan? Zondag zal wel net zoals zaterdag zijn?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, leuk, cupcakeje van de kleuter. Neem ik wel bonbons van De Bonte Koe mee!Mijn plan zou zijn smiddags, Sigme zit zaterdag lastig schreef ze, verder nog geen berichtjes. Willen jullie niet bij mij op de koffie Noorderlijke Slankies? *pruil*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je al wat het plan is, eigenlijk? 's Middags, 's avonds...
Ik lust dan weer geen verse korianderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar dat lust ik niet.
Net zoals pesto, parmezaanse kaas, koko's en in een mate basilicum en peterselie..
Boosheidboks! Ik ga er maar op tijd in vanavond, want dit is mijn dag niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit te trillen van boosheid. Al die inschrijfzooi moet opeens midden in de zomer afgerond zijn en ik ga de weken ervoor op vakantie dus ik moet binnen 2 weken al mijn inschrijvingen rond hebben. Dit is al het tweede wat mis gaat vandaag. Bwuhhh.
Ik vind het niet zo tof dat ik moet stressen vlak voor mijn vakantie, en als het alsnog misgaat, ik daar een week voor het jaar start pas achter kom. Voor mijn gevoel ben ik er pas vanaf als ik in september gestart ben.quote:
Of van die koddige marsepeinfiguurtjes, zo lekker om te zien! En echt, 1 hapje en ik ril alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar vind ze bleeh, net zoals chocoladetaart.. brr.
Net zoals pesto, parmezaanse kaas, koko's en in een mate basilicum en peterselie..
Even iets leuks doen met iemand anders om het wat opzij te zetten? Want boos zijn is erg contraproductief en het is nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit te trillen van boosheid. Al die inschrijfzooi moet opeens midden in de zomer afgerond zijn en ik ga de weken ervoor op vakantie dus ik moet binnen 2 weken al mijn inschrijvingen rond hebben. Dit is al het tweede wat mis gaat vandaag. Bwuhhh.
uhuhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of van die koddige marsepeinfiguurtjes, zo lekker om te zien! En echt, 1 hapje en ik ril al
why not!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Stein, double daten met Puff en het vriendje? Vladimir the Feisty is voor alles in
Ik kan mijn konijn gaan knuffelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even iets leuks doen met iemand anders om het wat opzij te zetten? Want boos zijn is erg contraproductief en het is nu eenmaal zo
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:57 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan mijn konijn gaan knuffelenmaar ik woon alleen en op het moment is er niemand in de buurt thuis of zelfs maar online om mijn geraas aan te horen
. Misschien maar beter ook, ik zou bang van mezelf worden.
altijd zorgen dat je de kom en de kloppers heel erg goed ontvet hebt. Evtenueel met wat citroen of azijn afvegen. En ze moeten ook heel erg goed droog zijn. Anders lukt het niet. En dan kun je kloppen tot je een ons weegt...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
M'n eiwitten wilden niet stijf worden en ik heb geen eieren meer.
Behalve als ik zitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
Plusje: de te kleine schoenen die ik erbij ge-eBayd had staan er perfect bij en m'n broek is lang genoeg dat je niet ziet dat m'n hiel anderhalve cm uitsteekt![]()
Andere broek gedaan, ze zitten te wachten. Misschien foto als ik terug ben.quote:
Ik kom net trouwens terug van 5 km hardlopen en heb 30 minuten gefietst. Ik weet eigenlijk niet of ik meer eet op dagen dat ik sport, ik zal er eens op letten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het een mooi lijstje, geloof ik, Xennia! Eet je wat meer op dagen dat je sport?
Helaas, was het maar zo eenvoudig. Ik ben gezegend met een stevige b-cup en hoef niet perse een bh te dragen. Ook zonder bh heb ik dit euvel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het ook een tof lijstjeen ik zit te denken of je niet gewoon een andere bh nodig hebt die dat een beetje verbloemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |