abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 18:59:47 #1
70532 loveli
N
pi_99377581
mannenLink naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
pi_99377602
Nog een keer:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef Probability het volgende:
In plaats van soep heb ik pasta gemaakt: handje volkoren penne, halve komkommer, 2 tomaten, 5 zongedroogde tomaatjes, paar olijfjes, 1/3e bol mozerella, paar handen rucola, paar handen basilicum, 3 eetlepels rode pesto, olijfolie, appelazijn, peper, zout

Lijkt mij prima??
Of misschien toch te vet?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 19:05:13 #3
70532 loveli
N
pi_99377766
Olijfolie = prima. Eet smakelijk.
crap in = crap out
pi_99377953
Klinkt lekker die pasta!

Surveilleren bij een tentamen van twee van mijn onderdanen is niet zo heel erg enerverend. :z

Edit- visioenen van meelezend vriendje a la Puff :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:13:19 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99378071
Hee Stein, double daten met Puff en het vriendje? Vladimir the Feisty is voor alles in B-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:17:34 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99378293
Wie is Stein en wie is Vladimir the Feisty? Ik snap het niet ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99378380
klinkt goed prob!

De schnitzel was goed gelukt :) het is eigenlijk ook gewoon heel leuk om op vlees te timmeren *)

Kleuter wil minicupcakes bakken dit weekend, dus als er nog slankies op de koffie komen staat dat op het menu :) ze heeft een schattig baksetje gekregen op haar verjaardag.

enne ik wil ook een pm van Ml!
pi_99378382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie is Stein en wie is Vladimir the Feisty? Ik snap het niet ;(.
De geheime online-liefdes van Puff :o
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:21:21 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99378462
Ik heb wat gemist denk ik..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99378490
o hai! Wok it chow mein chicken van ainsley is lekker :9 *)

Simpsons kijken 8-)
Ja doei.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:23:28 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99378557
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! Wok it chow mein chicken van ainsley is lekker :9 *)

Simpsons kijken 8-)
Is het dan niet 'Wok it chow mein Huhn'?
pi_99378560
O: Twee rijstwafels met yoghurt
T: Rijstwafel met yoghurt
L: Twee snee-en volkoren met salami
T: Handje chips
T: 250 gram aardbeien
D: Ovenschotel met courgette, aardappelschijfjes en koolvis
T: Prefab puddinkje

Morgen maar weer Brinta :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99379146
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Stein, double daten met Puff en het vriendje? Vladimir the Feisty is voor alles in B-)
Daar heeft ie altijd al van gedroomd :9
pi_99379163
UvA }:|. Dat nieuwe inschrijfsysteem is echt een faal. Morgen maar langs het educatie centre, eens vragen waarom ik me niet in mag schrijven voor mijn mastervakken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99379407
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is het dan niet 'Wok it chow mein Huhn'?
_O- :')

Nou, het weer was ineens niet meer zo goed dus we hebben maar niet gebarbecued, maar brood gegeten dat mijn schoonouders mee hadden. Nu is mijn lijstje echt om te huilen. :+
O: 2x brood met een gekookt ei
T: koffie met melk
L: 2x brood met pindakaas
T: 1x brood met pindakaas
D: wit broodje met kipfilet en boter, snee bruin brood met kaas, koekje
S: fitness
T: volle yoghurt, en ik denk iets van groente of fruit want dat is wel nodig
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:40:30 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99379426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Daar heeft ie altijd al van gedroomd :9
Wie niet, mijn hartediefje *) Rrrrr!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik..
Eind vorig topic zijn Jätje en ik uit de kast gekomen als de geheime liefdes van Puffel :Y Stein uit het hoge noorden en Vladimir the Feisty uit Overijssel 8-) We hebben ons meteen voorgesteld aan de lurkende vriend van Puff, want da's wel zo netjes O+
pi_99379486
Bro-code jwz!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:42:13 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379532
M'n eiwitten wilden niet stijf worden en ik heb geen eieren meer :'(.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:42:31 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99379548
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef V1z0R het volgende:
Bro-code jwz!

8-) The Golden Rule 8-)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:44:08 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef MarMar het volgende:
klinkt goed prob!

De schnitzel was goed gelukt :) het is eigenlijk ook gewoon heel leuk om op vlees te timmeren *)

Kleuter wil minicupcakes bakken dit weekend, dus als er nog slankies op de koffie komen staat dat op het menu :) ze heeft een schattig baksetje gekregen op haar verjaardag.

enne ik wil ook een pm van Ml!
Hehe, leuk, cupcakeje van de kleuter. Neem ik wel bonbons van De Bonte Koe mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je al wat het plan is, eigenlijk? 's Middags, 's avonds...
Niet meer actief op Fok!
pi_99379621
quote:
Do the helicopterdick! :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99379643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
da's wel goed voor de slank :* Is een andere dag dan zaterdag voor jou ook een optie?
En Sigme, watvoor dagen komen jou beter uit dan? Zondag zal wel net zoals zaterdag zijn?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:45:55 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

da's wel goed voor de slank :* Is een andere dag dan zaterdag voor jou ook een optie?
En Sigme, watvoor dagen komen jou beter uit dan? Zondag zal wel net zoals zaterdag zijn?
Zondag zou ook een optie zijn, maar dan moet het wel 's ochtends of middags. Ga zondag na het eten weer terug naar het Haagsche.
Niet meer actief op Fok!
pi_99379710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe, leuk, cupcakeje van de kleuter. Neem ik wel bonbons van De Bonte Koe mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je al wat het plan is, eigenlijk? 's Middags, 's avonds...
Mijn plan zou zijn smiddags, Sigme zit zaterdag lastig schreef ze, verder nog geen berichtjes. Willen jullie niet bij mij op de koffie Noorderlijke Slankies? *pruil*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:46:05 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99379713
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar vind ze bleeh, net zoals chocoladetaart.. brr.
Net zoals pesto, parmezaanse kaas, koko's en in een mate basilicum en peterselie..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:47:28 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar dat lust ik niet.
Net zoals pesto, parmezaanse kaas, koko's en in een mate basilicum en peterselie..
Ik lust dan weer geen verse koriander :6.

En cupcakes, zeg niet dat ik ze niet lust, maar ik ben er ook niet gék op ofzo. Ben sowieso niet zo'n koekjes/taartbakkert. Die merengues zijn nu even leuk omdat ze nieuw zijn (om te maken voor mij dus), maar daar is de lol straks ook wel weer vanaf :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99379894
Ik zit te trillen van boosheid :'). Al die inschrijfzooi moet opeens midden in de zomer afgerond zijn en ik ga de weken ervoor op vakantie dus ik moet binnen 2 weken al mijn inschrijvingen rond hebben. Dit is al het tweede wat mis gaat vandaag. Bwuhhh.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:50:16 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99379917
couscous salade van onze lieve Klaas,henk whatever... Het zag er zo lekker uit...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:50:59 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99379951
Ben je er wel vanaf Chico
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:51:14 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99379963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit te trillen van boosheid :'). Al die inschrijfzooi moet opeens midden in de zomer afgerond zijn en ik ga de weken ervoor op vakantie dus ik moet binnen 2 weken al mijn inschrijvingen rond hebben. Dit is al het tweede wat mis gaat vandaag. Bwuhhh.
Boosheidboks! Ik ga er maar op tijd in vanavond, want dit is mijn dag niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_99380009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je er wel vanaf Chico
Ik vind het niet zo tof dat ik moet stressen vlak voor mijn vakantie, en als het alsnog misgaat, ik daar een week voor het jaar start pas achter kom. Voor mijn gevoel ben ik er pas vanaf als ik in september gestart ben.
pi_99380099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cupcakes, het ziet er leuk uit maar vind ze bleeh, net zoals chocoladetaart.. brr.
Of van die koddige marsepeinfiguurtjes, zo lekker om te zien! En echt, 1 hapje en ik ril al :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 19:54:54 #33
70532 loveli
N
pi_99380128
Meh. Had voor een bruiloft een top + rok op maat laten maken, heeft de naaister het toch naar eigen inzicht niet zoals afgespeld genaaid. Gevolg is dat ik nu een top aanheb die te wijd is.

Plusje: de te kleine schoenen die ik erbij ge-eBayd had staan er perfect bij en m'n broek is lang genoeg dat je niet ziet dat m'n hiel anderhalve cm uitsteekt >:O
crap in = crap out
pi_99380151
Jemig, maar als ik wat anders maak, kom je dan wel uniek? ;)

Zit nu wat in mijn bakbijbel te bladeren, kom fijne receptjes tegen O+
pi_99380157
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Even iets leuks doen met iemand anders om het wat opzij te zetten? Want boos zijn is erg contraproductief en het is nu eenmaal zo :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:56:42 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99380240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of van die koddige marsepeinfiguurtjes, zo lekker om te zien! En echt, 1 hapje en ik ril al :D
uhuh :Y
En alles met spijs... stollen, mergpijpen, die koeken met een amandel erop...
pi_99380260
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
why not!
pi_99380287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even iets leuks doen met iemand anders om het wat opzij te zetten? Want boos zijn is erg contraproductief en het is nu eenmaal zo :*
Ik kan mijn konijn gaan knuffelen :') maar ik woon alleen en op het moment is er niemand in de buurt thuis of zelfs maar online om mijn geraas aan te horen :+. Misschien maar beter ook, ik zou bang van mezelf worden.
pi_99380323
Even afreageren en dan zorgen dat je straks gewoon onbezorg vakantie kan vieren Chico :* maar suckt wel!!
pi_99380339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:57 schreef Chicolate het volgende:

Ik kan mijn konijn gaan knuffelen :') maar ik woon alleen en op het moment is er niemand in de buurt thuis of zelfs maar online om mijn geraas aan te horen :+. Misschien maar beter ook, ik zou bang van mezelf worden.
:D maar daar heb je vriendinnen voor! Je hebt vast wel een telefoon O-) Soms is even uitrazen tegen iemand die begrijpend mmhmm doet heel lekker >:)
pi_99380347
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
altijd zorgen dat je de kom en de kloppers heel erg goed ontvet hebt. Evtenueel met wat citroen of azijn afvegen. En ze moeten ook heel erg goed droog zijn. Anders lukt het niet. En dan kun je kloppen tot je een ons weegt...
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 19:59:30 #42
70532 loveli
N
pi_99380384
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
Plusje: de te kleine schoenen die ik erbij ge-eBayd had staan er perfect bij en m'n broek is lang genoeg dat je niet ziet dat m'n hiel anderhalve cm uitsteekt >:O
Behalve als ik zit :')
crap in = crap out
pi_99380430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Behalve als ik zit :')
foto!
pi_99380502
Hallo,

ik lurk hier zo nu en dan en wil me toch maar eens melden.

Ik ben het afgelopen jaar ongeveer 7 kilo afgevallen en weeg nu meestal tussen de 58 en 61 kilo bij een lengte van 1,69 m.
Ik heb dit gedaan door mijn levensstijl aan te passen. Ik ben meer gaan eten (oa eindelijk leren ontbijten), maar heb wel andere keuzes gemaakt. Vooral minder koolhydraten en suikers gegeten eigenlijk en meer eiwitten.
Nu mijn gewicht stabiel is, eet ik weer meer koolhydraten en suikers.
Daarnaast loop ik 2 keer per week 5 a 7 km hard en doe ik buikspieroefeningen. Ik fiets gemiddeld een uur a anderhalf uur per week.

Ik lust alle groentes, al ben ik niet kapot van broccoli. Ik ben een slechte fruit-eter. Ik eet tenminste 1 keer per week vis en 2 dagen per week vegetarisch. Ik drink 1 a 1,5 liter water per dag.

Mijn gewicht is prima en mijn kledingmaat ook (36 of 38). Mijn benen zijn gespierd en slank, mijn taille is slank, mijn kont en armen zijn oke.
Probleem blijft mijn buik (al is het meer mijn maag, zeg maar boven de navel) en spekheupen. Sinds ik de 30 gepasseerd ben is de huid naast mijn oksels te slap (en mijn bh duwt dat ook nog wat omhoog waardoor ik eigenlijk geen strapless truitjes meer kan dragen).
Heeft iemand hier een idee hoe ik hier vanaf kan komen?

Mijn eetlijstje vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt eitje
L: sla met spekjes, feta, tomaat, rode ui en een dressing van olijfolie en oregano
T: 2 plakjes parmaham
D: vegetarische lasagne met prei, wortel, ui, tomaat, champs, mascarpone, geitenkaas
T: 3 blokjes beemster belegen kaas
T: een glas wijn en een handje ongezouten amandelen eventueel

Commentaar is welkom.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 20:04:09 #45
70532 loveli
N
pi_99380646
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

foto!
Andere broek gedaan, ze zitten te wachten. Misschien foto als ik terug ben.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:06:09 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99380741
Welkom Xennia :)

En dat euvel van het okselspek herken ik :X.
pi_99380863
Ik vind het een mooi lijstje, geloof ik, Xennia! Eet je wat meer op dagen dat je sport?
pi_99380931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het een mooi lijstje, geloof ik, Xennia! Eet je wat meer op dagen dat je sport?
Ik kom net trouwens terug van 5 km hardlopen en heb 30 minuten gefietst. Ik weet eigenlijk niet of ik meer eet op dagen dat ik sport, ik zal er eens op letten.

Bedankt voor het welkom.
pi_99381040
Ik vind het ook een tof lijstje :) en ik zit te denken of je niet gewoon een andere bh nodig hebt die dat een beetje verbloemd. Niet meer 18 zijn helpt geen dieet of sport tegen en misschien dat het ook meevalt met straplesstopjes met een omslag waar het elastiek niet boven maar onder de borsten zit. Volgens mij is het ook echt onmogelijk om geen ongewenste bubbels te zien bij topjes waar het elastiek bovenaan zit.

En welkom natuurlijk :)
pi_99381099
Welkom Xennia! :)
Zo te zien doe je al heel veel goed! Ik zou zo snel geen tips weten, maar anderen hier hebben er meer verstand van.

Dat okselvet heb ik trouwens ook, en ik ben 25. ;( Maarja, ik ben sowieso dikker dan jullie.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99381247
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het ook een tof lijstje :) en ik zit te denken of je niet gewoon een andere bh nodig hebt die dat een beetje verbloemd.
Helaas, was het maar zo eenvoudig. Ik ben gezegend met een stevige b-cup en hoef niet perse een bh te dragen. Ook zonder bh heb ik dit euvel.
pi_99381301
Same here, maar ik trek me er niets van aan want ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand met een strapless topje gezien zonder in enige mate datzelfde euvel, 18 of niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')