Ja is waar, hier ging het van 3,5 naar 4 uur ...soms.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je baby meewerkt.Het heeft hier zo'n beetje 5 maanden geduurd.
al aan Gentiaan Violet gedacht?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef PM-girl het volgende:
Aventura, fijn dat het goed gaat met kolven!Wel rot dat je mannetje afgevallen is... Ik herken het, hier was dat ook zo. We zijn toen ook met gekolfde bijvoeding gaan bijvoeden, wat ik je nog als tip wil geven (maar dat zullen de lk-vk'en ook wel weten) dat je niet direct moet stoppen met bijvoeden als hij weer aangekomen blijkt te zijn. Althans dat zei mijn lk, dat je dat dan geleidelijk af moet bouwen, om te voorkomen dat hij opnieuw zou afvallen (dat gebeurde hier namelijk).
Succes in elk geval, fijn dat je wat meer rust ervaart!
Hier ben ik weer een stapje terug... Ik heb te veel pijn aan de 'foute' kant dus weer aan het kolven ipv live voeden. Dat geeft direct pijnverlichting. Vervelender is dat de pijn steeds meer op spruwpijn lijkt, itt de eerdere klovenpijn.De tepel lijkt nog licht beschadigd, dat wel, maar de pijn blijft lang, ook na de voeding, hangen.
Ik smeer al met miconazol, al langer, maar dat is dus kennelijk niet voldoende. Als de pijn er maandag (bij het aanleggen) nog is, ga ik maar de huisarts bellen...
Jazeker, maar eerst maar eens kijken of ik van de ha daktarin krijg. Mijn lactatiekundige gaf aan dat men gentiaanviolet niet meer altijd als voorkeursmiddel ziet, al heb ik daar geen verdere info van. Ik bel haar maandag sowieso nog eens, dan vraag ik er nog naar.quote:
Herkenbaar! Ik kolf nog heel af en toe en verder leg ik hem aan. In het begin met tepelhoedje, omdat mijn borst te glad en rond is. Na een tijdje haal ik het hoedje weg en drinkt ventje tot hij voldaan is. Onze jongen is vandaag alweer op zijjn geboortegewicht! Ben erg blij dat het nu zo goed gaat. Mijn tepels doen ook niet meer zo'n pijn, wat dat betreft klopte het wat enkelen van jullie daarover zeidenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Aventura, fijn dat er een plan ligt, en het klinkt zoals wij toen ook bezig zijn gegaan. Uiteindelijk ben ik met een tepelhoedje gaan voeden omdat Bartje een volle borst gewoon niet goed aangehapt kreeg.
ik heb vandaag twee voedingen helemaal zonder tepelhoedje gedaan, en de andere voedingen ook maar deels met tepelhoedje. En het gaat goed! Alleen het aanhappen in het begin is wurmen, hij wil dan zo graag dat hij zichzelf alle kanten uitgooit..
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef Aventura het volgende:
O ja, mijn man heeft nu een blaar op zijn pink
En gaf je dan 1 ml, of minder?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik gaf het bij elke voeding. Volgens mij zat Sofie toen op 7 a 8 voedingen op een dag.
Ja, zo deed ik dat in het begin ook. Als je niet wilt slapen/doezelen tijdens het voeden is het denk ik fijn om die voeding zo snel mogelijk erop te hebben zitten, want dan kun je daarna weer verder slapen. Een manier om dat te doen is om ervoor te zorgen dat een baby zo actief en efficiënt mogelijk drinkt. Dat verschonen tussendoor maakt een baby weer even alerter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:36 schreef Vlindur het volgende:
Wij deden dat tussen het wisselen van de borst , dan werd hij weer wat wakkerder![]()
Het fijne van een co-sleeper vind ik dat je niet dat deel van het bed in kunt rollen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:30 schreef Sannne het volgende:
Ik maak een veilig plekje in bed voor haar om te slapen en dat gaat wel goed, maar toch lijkt een co-sleeper me veiliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |