abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99772125
Hahahahaha okee, ze zijn het dus gewoon niet eens met onze versie? Dat is eigenlijk wel grappig :p
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:29:22 #52
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_99784785
Vandaag weer wat aanpassingen aan commentaar/audio. Hopelijk komt het de coverage ten goede!

We're off!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:00:47 #53
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_99787143
Breaking news: de BW8+ heeft zich teruggetrokken uit de finale. Geen duidelijke redenen, maar het is sowieso niet medisch van aard. Misschien iets met conflicterende schema's...?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:31:12 #54
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_99789857
En nog steeds niet zoals ik het wil :'(
pi_99797770
Was wel een stuk beter vandaag. Vond met name Luc? een goede. Maar commentaar klinkt steeds beter en er zijn iets meer losse gesprekken.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:34:48 #56
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_99797827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:33 schreef wvdwest het volgende:
Was wel een stuk beter vandaag. Vond met name Luc? een goede. Maar commentaar klinkt steeds beter en er zijn iets meer losse gesprekken.
Ja, het gaat nu vanmiddag nog beter. Het komt wat meer los en er is meer ruimte om wat te variëren.
pi_99807109
Morgen dus een vervroegd programma vanwege het verwachte slechte weer in de middag. :@
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_99807571
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Breaking news: de BW8+ heeft zich teruggetrokken uit de finale. Geen duidelijke redenen, maar het is sowieso niet medisch van aard. Misschien iets met conflicterende schema's...?
Dat was inderdaad de reden. Er was nog een verzoek om die race te verplaatsen naar later in de middag maar een van de coaches van de andere ploegen heeft dat niet geaccepteerd.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_99811568
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de reden. Er was nog een verzoek om die race te verplaatsen naar later in de middag maar een van de coaches van de andere ploegen heeft dat niet geaccepteerd.
Dan ben je ook best een lul als coach :X
pi_99814261
Ja, of zijn ploeg liep daardoor tegen een probleem met een conflicterend schema aan. ;)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_99819201
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:24 schreef Virmes het volgende:
Ja, of zijn ploeg liep daardoor tegen een probleem met een conflicterend schema aan. ;)
Dat snap ik maar dan is het nog wel kut om die coach te zijn :D
pi_99828927
Eerlijk gezegd vind ik het niet starten van Nederland nog steeds onbegrijpelijk. Niks mis met een wedstrijdje ED'en.
pi_99829666
klopt het dat er nog geen live tracker commentaar is?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_99837394
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 07:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het niet starten van Nederland nog steeds onbegrijpelijk. Niks mis met een wedstrijdje ED'en.
Nu zat de race van de 2- er toch wel een beetje dicht op en het is geen ZRB of slotwedstrijden, je hebt die focus gewoon nodig vind ik.

Op zich hadden Inge en Ellen door een wat mindere race het toch al niet makkelijk in die halve finale tegen de Zuidafrikaansen en uiteindelijk bleek de tweede plek vandaag ook een betere baan op te leveren dus ik ben eigenlijk wel blij dat ze het niet gedaan hebben.

Het is ook niet zo dat het achtenplan heel erg lang geleden bedacht was en door al die betrokken coaches even hard werd ondersteund als ik die sfeer zo proefde.
Het was meer zo dat ze het deden zolang er geen last voor de eigen nummers werd ondervonden en toen dat wel het geval was is de stekker er maar uitgetrokken.

Zonde en zuur voor Lisanne en Kirsten die er nu wel op gerekend hadden natuurlijk.

Overigens ben ik blij met beide medailles van vandaag natuurlijk. *O*
pi_99844714
Vond het een leuke dag. Als chauffeur van camera en commentaar veel meegekregen van de races. Inclusief beide E-finales. Die wel een heel bijzonder toetje waren na de enerverende finales van de ochtend. Met name de halve finale in de L4- was gaaf om te zien. Vier ploegen die streden om drie plekken. Helaas weinig NL ploegen kunnen zien. Wel de race van Nicole gezien en dat was erg spannend met een mooi resultaat.
pi_99844756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:48 schreef wvdwest het volgende:
Vond het een leuke dag. Als chauffeur van camera en commentaar veel meegekregen van de races. Inclusief beide E-finales. Die wel een heel bijzonder toetje waren na de enerverende finales van de ochtend. Met name de halve finale in de L4- was gaaf om te zien. Vier ploegen die streden om drie plekken. Helaas weinig NL ploegen kunnen zien. Wel de race van Nicole gezien en dat was erg spannend met een mooi resultaat.
Had niet door dat ik bij jou in de auto zat. Man wat kan jij dat heuveltje opscheuren!
pi_99844887
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:49 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Had niet door dat ik bij jou in de auto zat. Man wat kan jij dat heuveltje opscheuren!
Spannend toch ;-) Was leuk om het commentaar van dichtbij te horen. En moet zeggen dat ik Marcus wel een echte prof vind. Hij blijft redelijk onverstoorbaar zijn werk doen.
pi_99845117
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:53 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Spannend toch ;-) Was leuk om het commentaar van dichtbij te horen. En moet zeggen dat ik Marcus wel een echte prof vind. Hij blijft redelijk onverstoorbaar zijn werk doen.
Kwalitatief mag hij nog wel wat beter -- ik vind zijn teksten niet altijd goed.
pi_99845422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:00 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Kwalitatief mag hij nog wel wat beter -- ik vind zijn teksten niet altijd goed.
Daar heb je wel een punt denk ik. Het is voor mij meer dat hij behoorlijk constant is. Hierdoor luistert het prettig.
pi_99850476
De wind hielp de roeiers in baan zes en zeven een aardig handje geloof ik..
Het evenement staat echt top, mooie sfeer, goede catering en alles lijkt gewoon goed geregeld. Leuk.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_99853210
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:17 schreef SkollZwaar09 het volgende:
De wind hielp de roeiers in baan zes en zeven een aardig handje geloof ik..
Het evenement staat echt top, mooie sfeer, goede catering en alles lijkt gewoon goed geregeld. Leuk.
Ik denk dat het wel mee viel. Tijdens de halve finales hebben ze besloten om de baanindeling te wijzigen. Hierdoor startten de beste ploegen in baan 6 en 7 ipv in 4 en 5. Het was dus ook te verwachten dat in de finales de winnaars uit de hoogste banen zouden komen.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:31:07 #72
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_99869298
Nu voor de finales ook aanpassingen aan het schema. Overigens hier het stukje van gisteren.

Jammer dat ik in de eerste versie van dat artikel op basis van de wandelgangen nog aangaf dat Inge Janssen naar het WK mocht. Inmiddels blijkt dat mijn oorspronkelijk genoemde vier-zonder (Femke Dekker, Wianka van Dorp, Olivia van Rooijen en Ellen Hogerwerf) toch de juiste was. Doe je niks aan, jammer genoeg.

Zodirect nog een kort stukje op basis van de halve finales, en over een half uur beginnen we!
  zondag 24 juli 2011 @ 11:57:46 #73
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_99871057
pi_99871817
quote:
Tot op heden nog geen gunstig gezinde goden. En wederom een briljante race in BLM4- Wat een mooi nummer is dat.

Vraagje, in welke velden zijn de world best times nu al verbeterd?
Zelf even opgezocht
Alle finales van vanmiddag nog niet. De enige A finale die tot op heden geen record heeft opgeleverd is BLM4x. In 11 velden een record. In BLM1x zelfs een World best time overall! Nog 7 velden te gaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door wvdwest op 24-07-2011 13:02:16 (Zelf maar even opgezocht) ]
  zondag 24 juli 2011 @ 14:01:43 #75
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_99875198
En het blijft maar regenen. Nu mag het wel weer ophouden! :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')