Dat mag. Je kan hier posten of mailen naar dedagzege@gmail.comquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef JopJuh het volgende:
Ik ben donderdag t/m maandag festivallen in Duitsland zonder internet. Mag ik voor deze ene keer voorruit posten ?
Kijk eens naar het etappeschema en de dataquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef JopJuh het volgende:
Donderdag: 12e etappe
1. Contador
2. A. Sleck
3. S. Sanchez
Vrijdag: 13e etappe
1. Contador
2. A. Sleck
3. S. Sanchez
Zaterdag: 14e etappe
1. Uran
2. Mollema
3. Ruigh
Zondag: 15e etappe
1. Contador
2. A. Sleck
3. Gesink
Maandag: 16e etappe
1. Cavendisch
2. Farrar
3. Greipel
Nu hopen dat er niemand valt of opeens in slechte vorm steekt.
Tnx !quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kijk eens naar het etappeschema en de data
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah, je mag vooruit posten? Top, doe ik dan ook even, want ik ben er morgen niet.
Etappe 12:
1. F Schleck
2. Evans
3. A Schleck
quote:REGELS
1. Voor iedere etappe kies je drie renners van wie je denkt dat ze op het podium zullen staan.
2. Indien er renners met dezelfde naam zijn geef je de voornaam erbij.
3. De namen die je doorgeeft worden voorafgegaan door de plaats waarop je ze zet dus 1. Renner A 2. Renner B 3. Renner C
4. Je hebt tot 8 a.m. voor de etappe de tijd om je drie namen door te geven. Ben je te laat dan speel je die etappe niet mee. De volgende etappe kan je terug meespelen.
5. Er wordt rekening gehouden met de officiële uitslag die op www.letour.fr verschijnt
6. Is er een ex aequo voor de eerste plaats van De Dagzege dan wint degene die de hoogste plaats juist voorspelde enz. Is er dan nog een gelijke stand dan wint degene die als eerste zijn prono plaatste. Voor de andere plaatsen wordt bij een gelijke stand de alfabetische volgorde gehanteerd.
7. Je kan pas NA de uitslag van de etappe namen doorgeven voor de volgende etappe.
8. Bij een downtime van FOK! kan je je prono insturen naar dedagzege@gmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |