Klinkt heel lullig misschien maar wat er nu van de academie afkomt straalt zo weinig uit... Geef natuurlijk GEEN reden om ze te gaan uitlokken of uitschelden (zoals veelal inhet centrum gebeurt) Maarja zal ook wel met de ROE te maken hebbenquote:
Daarom moeten de gemengde koppels weer verschijnen in het centrum. Grote bek, dan mept de kalkemmer er wel op los als de agent niks mag doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Klinkt heel lullig misschien maar wat er nu van de academie afkomt straalt zo weinig uit... Geef natuurlijk GEEN reden om ze te gaan uitlokken of uitschelden (zoals veelal inhet centrum gebeurt) Maarja zal ook wel met de ROE te maken hebben
Aan wat kun je zien dan wat net van de academie afkomt dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Klinkt heel lullig misschien maar wat er nu van de academie afkomt straalt zo weinig uit... Geef natuurlijk GEEN reden om ze te gaan uitlokken of uitschelden (zoals veelal inhet centrum gebeurt) Maarja zal ook wel met de ROE te maken hebben
Nou, ik heb verhalen van mannelijke agenten gelezen die vaak niet te spreken waren over vrouwelijke collega's die het in bepaalde situaties lieten afweten (bijv. met gevechten).quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom moeten de gemengde koppels weer verschijnen in het centrum. Grote bek, dan mept de kalkemmer er wel op los als de agent niks mag doen.
Maar ik heb het gevoel dat Maitje het goed gaat doen. Zij is tenminste geen ieniminie van 1 meter 3 die het met een grotere collega van 1 meter 9 moet oplossen.
Jij denkt er tenminste (al) over na. Al een enorm verschil met agenten die denken dat ze alles met een glimlach kunnen oplossen of anders bang zijn dat hun nagels breken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
Nou, ik heb verhalen van mannelijke agenten gelezen die vaak niet te spreken waren over vrouwelijke collega's die het in bepaalde situaties lieten afweten (bijv. met gevechten).
Tja, dat zet je wel aan het denken. Ik ben niet snel bang en loop zeker niet zomaar iets uit de weg. Maar als een vent van 3 bij 3 meter voor mij staat, heb ik geen slaag van kans met mijn 1.67.
(Niet dat ik het niet zou proberen... maar toch..)
strepen, loopje, hoe ze zich gedragen lichaamstaal eigenlijk. En heb een x met me neef meegedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aan wat kun je zien dan wat net van de academie afkomt dan?
[..]
Nou, ik heb verhalen van mannelijke agenten gelezen die vaak niet te spreken waren over vrouwelijke collega's die het in bepaalde situaties lieten afweten (bijv. met gevechten).
Tja, dat zet je wel aan het denken. Ik ben niet snel bang en loop zeker niet zomaar iets uit de weg. Maar als een vent van 3 bij 3 meter voor mij staat, heb ik geen slaag van kans met mijn 1.67.
(Niet dat ik het niet zou proberen... maar toch..)
Gezien. Zag er wel maf uit allemaal maar gezellige boel was het zo te zien welquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Te laat...
Was leuk stukje vanuit oirschot over militairen die een eigen voertuig moesten maken van schroot en het moest kunnen schieten
Als je van de academie afkomt heb ik gewoon al mijn strepenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
strepen, loopje, hoe ze zich gedragen lichaamstaal eigenlijk. En heb een x met me neef meegedaan
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij denkt er tenminste (al) over na. Al een enorm verschil met agenten die denken dat ze alles met een glimlach kunnen oplossen of anders bang zijn dat hun nagels breken.
Koppie gebruiken en het meeste komt goed. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Die zelfs met 6 man niet te vloeren zijn.
idd...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gezien. Zag er wel maf uit allemaal maar gezellige boel was het zo te zien wel.
Strepen zegt niks. Met het huidige functiebeleid zie je mensen met 20 jaar ervaring met 2 strepen en mensen met 1 jaar ervaring met 3 strepen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
strepen, loopje, hoe ze zich gedragen lichaamstaal eigenlijk. En heb een x met me neef meegedaan
Want daarvoor loop je geen stage bij je korps?.... Geloof me nou maar een nieuwe pak je eruit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je van de academie afkomt heb ik gewoon al mijn strepen.
Als ik aspirant heb, heb ik er maar 1.. dus dat zou je dan kunnen zien...
Jawel, als ik stage moet lopen wat al straks na 3 maanden is, pik je mij er waarschijnlijk zo uit.. maar wat wil je? Alles is nieuw en je moet leren. Een beetje onzekerheid en achtergrond is niet meer dan normaal lijkt mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Want daarvoor loop je geen stage bij je korps?.... Geloof me nou maar een nieuwe pak je eruit.
meegeweest met sport uitjes int amsterdamse bosquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Strepen zegt niks. Met het huidige functiebeleid zie je mensen met 20 jaar ervaring met 2 strepen en mensen met 1 jaar ervaring met 3 strepen.
Idem mbt het loopje. Dat is persoons afhankelijk en heeft niks met de opleiding te maken.
En wat heb je met je neef gedaan?
En daar baseer je je mening op? Knap.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
meegeweest met sport uitjes int amsterdamse bos
Ja idd ja en ook wat ik zie op straat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En daar baseer je je mening op? Knap.
Dan kun je bedrogen uitkomen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja idd ja en ook wat ik zie op straat.
Jep. Mooi gedaan allemaal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
idd...
Had je ook gezien van de nijmeegse 4 daagse?
Correct.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef m.k het volgende:
O jee er worden weer dingen ´aangenomen´ en ´gegeneraliseerd´. Niet doen lui!
Het was een generale mededelingquote:
Dat spreek ik toch ook niet tegen?quote:
Het leek er even op maar dat was een aannamequote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je bedrogen uitkomen.
Bv: Klu personeel sporten niet graag en lopen erbij als sloddervossen. Maar toch zijn ze enorm goed in hun werk.
Maar op basis van jouw manier van een mening vormen zou het dus slecht personeel zijn?
Gaat ook op voor agenten. Iemand met 1 of 2 strepen kan stukken beter zijn dan iemand met 4 strepen of een bloemkool op de schouders.
Ik ben soms een meester in misleiding.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Het leek er even op maar dat was een aanname
Correct.quote:
Dat schijnt maar weer te blijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben soms een meester in misleiding.
quote:
quote:
Dat dacht ik ook..quote:
Dank je wel! Slaap lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook..
Jongens.. het was me een waar genoegen deze avond..
Cobra.. voor jou een extra nachtzoen
En de rest.. truste!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |