Fair enoughquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zit in kamp Draco, daarom was ik blij met HBP, want daar kwam Dracoveel aan bod.
over zo'n 3 uur hoop ik m'n tickets af te halen voor de double bill (7.1 + 7.2)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nog maar 7 uur en 15 minuten tot deel 7.2.
* PurePoisonPerfume heeft kaartjes voor de minimarathon.
jij bent echt zieligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:06 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb niet meer kunnen reserveren voor 7.1 en 7.2
Alleen voor 7.2.
Heb maar deel 1 op Blu-Ray gekocht gisteren en net binnen gekregen.
Op een grote tv, met goed geluid en beeld natuurlijk.
Toch nog goed geregeld he? En dan vanavond met paar vrienden naar 7.2 om 00:01.
Nooooh, ik vind donderdag al te lang wachten!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
Heel veel plezier voor degenen die hem vanavond al gaan zien!![]()
* Angelic_Rose moet wachten tot zaterdag*
Hij heeft 7.1 gekocht en kijkt in de bios 7.2.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij bent echt zielig
1-ik ga ook een film eerst zelf kopen om hem daarna in de bios te zien
ja, maar dat wilde ie welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Hij heeft 7.1 gekocht en kijkt in de bios 7.2.
(Neem aan dat ie 1 niet heeft gezien).
Volgens mij heeft ie 'm pas gekocht nadat 7.1 niet meer te reserveren was.quote:
hmm.. vooruit dan maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie 'm pas gekocht nadat 7.1 niet meer te reserveren was.
lama, je snapt er weer niks vanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En het is zielig om een film te kopen na hem al een keer gezien te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2011 17:43:40 ]
lol :p ik koop zo vaak films die ik al in in de bios heb gezien.....ik heb als HP voorbeeld te nemen, HP 7.1 2x gezien in de bios en daarna nog gekocht ook! Schandalig he! Zucht -_-quote:
Ik wacht nog met kopen van de dvd's tot 7.2 is. Ik wil een mooie box!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
lol :p ik koop zo vaak films die ik al in in de bios heb gezien.....ik heb als HP voorbeeld te nemen, HP 7.1 2x gezien in de bios en daarna nog gekocht ook! Schandalig he! Zucht -_-
dat vind ik knap, pathe begint pas om 0:01 met film.. (en om 0:05 ook trouwens)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef andreas612 het volgende:
2-waarom 0:01..?dan is ie bij mij allang bezig hoor (wel 2 minuten
)
premiere @ 23:59, jwzquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik knap, pathe begint pas om 0:01 met film.. (en om 0:05 ook trouwens)
waar? aangezien dat gemiddeld genomen niet mag van distributeurquote:
check plaatjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
waar? aangezien dat gemiddeld genomen niet mag van distributeur
premiere was gisteren in zwolle ofzo?
Neen, vandaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Klopt ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie 'm pas gekocht nadat 7.1 niet meer te reserveren was.
Ga ergens anders trollen of zo.quote:
O O ZEG DAN MAAR NIETquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:23 schreef Steve het volgende:
Na Deathly Hallows II moet dat wel duidelijk zijn. Als ze het goed doen..
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:22 schreef computerprobleem het volgende:
O heb nog een vraag mensen, ik lees zelfde boeken niet, maar misschien dat ik dat wel ga doen.
Alleen:
In OOTP zegt Perkamenus op het eind tegen Snape 'Severus... Please'. En dan wordt hij vermoord. Maar waarom zegt hij dan please? Ik heb dat nooit begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Zeistquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]Ja, dan had ik het toch goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jouw uitleg is een stuk completer.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt voor in de laatste film.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo nog een vraag:
- In de voorgaande delen word vaak gesproken over Perkamentus zijn broer. Heeft hij geen belangrijke rol dan in de boeken/films/verhaal?
Ik tot volgende week woensdagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
Heel veel plezier voor degenen die hem vanavond al gaan zien!![]()
* Angelic_Rose moet wachten tot zaterdag*
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lama, je snapt er weer niks vanJe faalt zelf keihard en probeert dan net te doen alsof je niet fout zat door te zeggen dat je trollde. Flikker lekker op met je kankerbek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tijd hadden ze natuurlijk nodig voor die andere belangrijke scènequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:10 schreef Steve het volgende:
Net OotP nog maar eens gekeken. Blijft stom dat het belangrijkste van Snape's herinnering niet in de film zit..
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je faalt zelf keihard en probeert dan net te doen alsof je niet fout zat door te zeggen dat je trollde. Flikker lekker op met je kankerbek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |