Ik heb gisteren nog Dino Crisis 2 en Commandos op Windows 7 geïnstalleerd, volgens mij kan dat wel gewoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
Weetniet, vraag me ook af of ie op windows 7 past. Vond toevallig de cd gister.
Hmm, ik heb een workaround via een virtual windows.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
Weetniet, vraag me ook af of ie op windows 7 past. Vond toevallig de cd gister. Maar volgens mij kan online niet meerin het geheel hebben ze dat eraf gehaald.
C&C Generals Zero Hour vond ik persoonlijk de beste! RA komt bij mij op nummer 2..quote:
Het kan, ik ben getuige.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
C&C Generals Zero Hour vond ik persoonlijk de beste! RA komt bij mij op nummer 2..
maar laat mij even weten of hij doet bij jou op Win7 en of je ook online kan, want dan ga ik hem ook even opzoeken
Via GameRanger nog tig spelers online.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heb net even onderzoek gedaan, online kan waarschijnlijk niet meer via de gebruikelijke wijze. Wel als je allerlei patches gaat downloaden etc, maar daar waag ik me niet aan. Ben tenslotte een digibeet. Wellicht heb jij er meer kijk op.
[ afbeelding ]
Inderdaad, het werkt tegenwoordig via XWIS, gewoon patch 1.006 is genoeg (zoals vroegah ook al gebruikelijk was) (download die tevens gewoon zelf via red alert als je op internet wilt)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zonder patches enzo te downloaden?
Wat is Hamachi?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:06 schreef Mattt het volgende:
Lijkt me tof om het ook weer is te spelen met een groep FOK!ers via Hamachi ofzo
quote:
Dus je kan een network group creeren met een wachtwoord, en dan zijn de computers met elkaar verbonden net als een thuisgroep netwerk.quote:Hamachi is een applicatie die in staat is om directe verbindingen tussen computers op internet te creëren. De gebruiker heeft dan net zo veel mogelijkheden als wanneer de computers in hetzelfde lokaal netwerk staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |