Ik heb een ringsling en zo 1tje die je gewoon op je buik hangtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja heb bondolino vond ze 5 minuten leuk daarna door het lint. En iki vind zo een dag op zich niet erg, maar vind het heel lastig omdat ik hier ook nog een dreumes heb rond rennen en die vind het ook nog leuk om mee te krijsen met Sarah en die wil precies aandacht als dat net even niet kan en ik ben zelf niet 100% fit dus het was ook een beetje alles bij elkaar.
wat voor drager heb je FR?
Wat belachelijk!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar weet je, dit is Puck. Ik weet niet beter.
Alleen vinden ze op het kdv dat ik hem teveel aandacht geef thuis om gehuil te voorkomen. Ik vind van niet maar denk wel dat hij daar dus veel huilt
Breng hem dan maar niet naar familie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
En dat gebemoei met mijn baby lijkt me echt vreselijk,haha
Je hebt het al vaker gezegd jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat belachelijk!
En ik heb het vaker gezegd, maar ik herken mijn neefje er wel in en dat werd een heel tevreden grote baby. Momenteel is hij zelfs een rustiger jongetje dan Ivan, geloof ik.
Mijn neefje wilde bijvoorbeeld ook niet in de draagdoek, en op schoot zitten was waardeloos. Liggen in je armen heeft hij nooit gedaan. Die eerste maanden van zijn leven heeft hij bovendien veel in een kinderwagen geslapen omdat ze hem makkelijker in slaap kregen en rondjes met hem (desnoods in huis) konden rijden als hij tussentijds wakker werd. Ik was het haast allemaal alweer vergeten omdat het nu zo anders is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je hebt het al vaker gezegd jaIk hoop het ook heel erg. Dat het ook een groot deel frustratie is doordat hij weinig kan.
Hij probeert nu bijvoorbeeld telkens omhoog te komen en met zitten is hij al wat tevredener. Maar momenteel houdt hij zich ook zo stijf als een plank als je hem probeert te laten zitten
mijn familie bemoeit zich er wel mee maar respecteren wel hoe wij het doen das wel erg fijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Breng hem dan maar niet naar familie.
Hier ook, hoor! Maar ik vond het toch wel eens lastig worden. Met het kinderdagverblijf heb je een zakelijke relatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
mijn familie bemoeit zich er wel mee maar respecteren wel hoe wij het doen das wel erg fijn
haha, dat valt nog mee.Ze laten ons,onze gang wel gaan!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Breng hem dan maar niet naar familie.
ja maar kdv is hier geen optie ivm tijden dat we oppas nodig hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier ook, hoor! Maar ik vond het toch wel eens lastig worden. Met het kinderdagverblijf heb je een zakelijke relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |