abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99431562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ja heb bondolino vond ze 5 minuten leuk daarna door het lint. En iki vind zo een dag op zich niet erg, maar vind het heel lastig omdat ik hier ook nog een dreumes heb rond rennen en die vind het ook nog leuk om mee te krijsen met Sarah en die wil precies aandacht als dat net even niet kan en ik ben zelf niet 100% fit dus het was ook een beetje alles bij elkaar.

wat voor drager heb je FR?
Ik heb een ringsling en zo 1tje die je gewoon op je buik hangt
pi_99431781
Oef MP, heftig. Is er niemand die je wat ondersteuning kan bieden?
pi_99431825
Mr.DML is zeker hot :+ :D

Het inslapen gaat bij Puck tegenwoordig best makkelijk *afklopt fokwet e.d.*. Alleen weet mijn houdini regelmatig zijn armpje boven de pacco uit te wurmen en gaat dan als nog aan zijn speen zitten friemelen. Ik zal er eens een foto van maken. Het ziet er niet uit.

Pfffff MP, dat is ook niet niks. Zo alleen met twee van die kleintjes een hele week. Succes :*

Ja Fannetje, helaas is dat bij Puck nu nog steeds zo. Hij is heel snel onrustig en ontevreden. Ook op je schoot zelfs. Als hij op zichzelf ligt gaat hij dan zijn benen stijf strekken en wapperen/fladderen met zijn armen. Op je schoot gaat hij dan overstrekken en bananen. Daarbij veel gemopper/gekreun/gejengel en als je dat laat gaan dan gaat hij vanzelf heel hard gillen.
Sowieso is heel snel, heel hard gillen momenteel hip }:| Niet leuk!

Ik ben echt bezig hem elke 10 minuten iets anders aan te bieden als hij wakker is. Even snel douchen tussendoor is soms best een opgave helaas.

Maar weet je, dit is Puck. Ik weet niet beter.
Alleen vinden ze op het kdv dat ik hem teveel aandacht geef thuis om gehuil te voorkomen. Ik vind van niet maar denk wel dat hij daar dus veel huilt :{
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99432125
Pff, heftig hoor. Kan me voorstellen dat je blij bent als Mr. DML thuiskomt. (enne, doe eens een foto dan? ;)) Was jij nou al bij een osteopaat geweest?
Vervelend ook dat je het gevoel hebt dat hij veel huilt op het KDV. Geven ze dat ook aan dan?
pi_99432354
[[quote]0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Fannetje het volgende:
Oef MP, heftig. Is er niemand die je wat ondersteuning kan bieden?
[/quote]
Wel hoor mijn ouders, ik mocht daar wel een nachtje komen slapen dat ga ik misschien wel doen want ze hebben een bad :)

En Puck, lijkt me ook lastig hoor DML! Sarah is niet alle dagen zo he! dDie heeft ook dagen dat ze zich wel kan vermaken. Maar zoals jij het beschrijft met Puckie lijkt me dat een grote belasting voor jou. Maar idd wat je zegt jij weet niet beter. En jammer dat het kdv er zoover denkt :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99432358
Ik vind kdv's rare dingen zeggen. Was jij dat nou MamaPurk laatst dat ze ook commentaar hadden over het op schoot houden?
HEt zijn toch baby's die nog niet op te voeden zijn en alleen maar getroost willen worden als ze huilen?

Ik ga echt wel douchen, plassen en koken enzo als Mex aan het mopperen is, maar je gaat toch niet lekker op de bank zitten en de baby lekker even laten huilen zodat ze het op het kdv misschien wat makkelijker hebben?
Zo komt het op mij over iig..
pi_99432365
poe he dml wat zul jij blij zijn als mr dml thuis komt
pi_99432376
nee ik niet mijn kids gaan niet naar een kdv
pi_99432472
FR zou een ander soort draagzak niet beter voor je zijn als je van deze zere schouders krijgt?
pi_99432475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar weet je, dit is Puck. Ik weet niet beter.
Alleen vinden ze op het kdv dat ik hem teveel aandacht geef thuis om gehuil te voorkomen. Ik vind van niet maar denk wel dat hij daar dus veel huilt :{
Wat belachelijk! :o

En ik heb het vaker gezegd, maar ik herken mijn neefje er wel in en dat werd een heel tevreden grote baby. Momenteel is hij zelfs een rustiger jongetje dan Ivan, geloof ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99432510
Foto kan via pm wel :Y ;)

Ja, we zijn nu twee keer bij een osteo geweest. A.s. vrijdag weer. Maar ik heb het idee dat het ook een groot deel karakter is en zeker niet dat hij na 10 minuten spelen/op schoot opeens pijn zou hebben maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.

Ze geven op het kdv aan dat hij vaak onrustig is en vertelden mij dus dat hij vaak op schoot wil. Dat hij dan tevreden is. Toen ik zei dat het thuis ook zo is vertelden ze mij dat ik daar thuis minder aan zou moeten toegeven. (Dat was ik dus Troeta). Ik vind dat complete onzin!
The way you rock'n'roll
pi_99432580
Misschien had Dizzy het al eerder gezegd, maar ik vind het gewoon vreemd...
En dat gebemoei met mijn baby lijkt me echt vreselijk,haha
pi_99432631
Yoghurt,hier van die potten van de aldi,lekker romig.

Dml,ben je eigenlijk al eens met hem naar de chiropractor geweest?

Lees het al.....
pi_99432646
Ik houd me ook aanbevolen voor een foto. c_/

DML, je doet het hartstikke goed met Puck. :* Zijn ze helemaal besodemieterd op dat kinderdagverblijf. Hoe vaak hoor je wel niet dat je ze nu nog niet kunt verwennen? En zelfs al zou dat zo zijn, wat kan er liefdevoller zijn dan je kind tegemoet te komen in zijn behoeftes?
pi_99432647
ah, ja dus.

Brachten ze het ook zo? Om gehuil te voorkomen? Net of dat iets ergs is!

Mag ik ook een foto?:D
pi_99432697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
En dat gebemoei met mijn baby lijkt me echt vreselijk,haha
Breng hem dan maar niet naar familie. :+
pi_99432699
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat belachelijk! :o

En ik heb het vaker gezegd, maar ik herken mijn neefje er wel in en dat werd een heel tevreden grote baby. Momenteel is hij zelfs een rustiger jongetje dan Ivan, geloof ik.
Je hebt het al vaker gezegd ja :Y Ik hoop het ook heel erg. Dat het ook een groot deel frustratie is doordat hij weinig kan.
Hij probeert nu bijvoorbeeld telkens omhoog te komen en met zitten is hij al wat tevredener. Maar momenteel houdt hij zich ook zo stijf als een plank als je hem probeert te laten zitten :')
The way you rock'n'roll
pi_99432751
waar bemoeit zo een kdv zich mee zeg dml... het is toch jou kind! dat hun geen tijd hebben om hem de hele dag te vermaken betekent toch niet dat jij dat dn ook maar niet moet doen!!
Ik wil ook wel een foto :)
pi_99432781
Nou nou, zo hot is Mr.DML ook weer niet. Kijk dat ik hem hot vind is logisch anders was ik niet met hem samen :+
The way you rock'n'roll
pi_99432783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je hebt het al vaker gezegd ja :Y Ik hoop het ook heel erg. Dat het ook een groot deel frustratie is doordat hij weinig kan.
Hij probeert nu bijvoorbeeld telkens omhoog te komen en met zitten is hij al wat tevredener. Maar momenteel houdt hij zich ook zo stijf als een plank als je hem probeert te laten zitten :')
Mijn neefje wilde bijvoorbeeld ook niet in de draagdoek, en op schoot zitten was waardeloos. Liggen in je armen heeft hij nooit gedaan. Die eerste maanden van zijn leven heeft hij bovendien veel in een kinderwagen geslapen omdat ze hem makkelijker in slaap kregen en rondjes met hem (desnoods in huis) konden rijden als hij tussentijds wakker werd. Ik was het haast allemaal alweer vergeten omdat het nu zo anders is.

Ik merk alleen nog dat zijn spierspanning anders is dan bij Ivan, maar dat is bij een dreumes/peuter eerder een voordeel dan een nadeel. :+ Ivan houdt zich heel zwaar.
pi_99432796
Mijn PM box staat open hoor!
pi_99432812
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

mijn familie bemoeit zich er wel mee maar respecteren wel hoe wij het doen das wel erg fijn :)
pi_99432893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

mijn familie bemoeit zich er wel mee maar respecteren wel hoe wij het doen das wel erg fijn :)
Hier ook, hoor! Maar ik vond het toch wel eens lastig worden. Met het kinderdagverblijf heb je een zakelijke relatie.
pi_99432901
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

haha, dat valt nog mee.Ze laten ons,onze gang wel gaan!
Maar hij heeft laatst gelogeerd bij een andere oma, die probeerden hem te laten huilen in bed met slapen gaan, want die vond dat we dat te snel deden.
Nou, ze heeft nu zijn dreinende sirenehuil gehoord,haha

whaha, ik dacht een foto van Puck!
pi_99432917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hier ook, hoor! Maar ik vond het toch wel eens lastig worden. Met het kinderdagverblijf heb je een zakelijke relatie.
ja maar kdv is hier geen optie ivm tijden dat we oppas nodig hebben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')