heee, moet ik toch nog ff weeeer uit de lurkmodus; moet natuurlijk wel ff verkondigen hier; dat zowel Sofie als Lena ook heeeel leuk, lief en gezellig waren...quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:21 schreef Poppedein het volgende:
Doe je dat nou weer express zodat t lijkt alsof jouw kind altijd weer als enige lacht BJ![]()
Ze gingen dr zo mooi voor zitten, de dames
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
kiek tan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat weer terug naar Z&G*Kunnen jullie geen busje regelen voor de DPAM-meet? Dan kunnen al jullie kinders mee!
![]()
Hier is het echt 5,00 inclusief onkosten alleen nog wel een bedrag per maand aan het bureau maar daarvoor maakt het aantal uur niet uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:29 schreef mignonne het volgende:
oh poppedein wat lijkt je meisje toch op je!!zo op die foto helemaal zeg jemig.
Olivia goedzo meiske! lekker groeien
FR hier in de regio kost het ook 5,- ofzo, maar dan komen daar ook nog bureaukosten bij van 1,50 per uur (gemiddeld) en de gastouder mag een bedrag rekenen voor onkosten zoals eten en luiers en dat bedrag staat vrij. Laten we zeggen dat de gastouders die echt-echt 5 euro kosten hiero schaars zijn![]()
de meesten zitten eerder rond de 7 euro, als het niet meer is.
DML google anders eens op Rozemarijntje, misschien heeft zij nog plek? Geen geldboom begrijp ik helemaal maar wellicht dat je een gastouder wel als tijdelijke overbrugging zou kunnen gebruiken in de zoektocht naar een nieuw kdv, ofzoiets.
Bij ons is het bedrag aan het bureau hoger naarmate je meer uren afneemt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hier is het echt 5,00 inclusief onkosten alleen nog wel een bedrag per maand aan het bureau maar daarvoor maakt het aantal uur niet uit.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Kunnen jullie geen busje regelen voor de DPAM-meet? Dan kunnen al jullie kinders mee!
ja je hoelaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Poppedein het volgende:
[..]Ze worden steeds duurder die kleren!
Een écht Mignonne? Dat hoor ik echt werkelijk zelden! seriously!
haha ja dat zal t zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:58 schreef Poppedein het volgende:
Ze zal dr goeie karakter wel uitstralen waarschijnlijk
ik post t net in t bv-topic ook, ik zat heel hard te denken maar het enige nieuwe is aubergine in de moussaka eergister. Het zou qua tijd wel kloppen maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Poppedein het volgende:
Ohh bah sneutjeHeb je wellicht perongeluk iets gegeten wat je nog niet eerder hebt gegeten de afgelopen tijd? Of van een ander merk?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:
Ah... daarom moet je af en toe op een laptop posten, en niet alleen met je telefoon... dan zie je ook de ondertitels en weet je instant gnork wel wie wie is
ohja, mijn kloonpoging destijdsquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik nog nieuwsgierig in je posthistory zitten lurken... was je eerste topic een topic dat door Soneal gesloten was
Ook mijn streepjestopicquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja, mijn kloonpoging destijds![]()
![]()
ach, ik ging je snel zat achterna het topic uit maar die kloon heb ik toch maar in de diepvries geschoven.
Ja, en dan nog braaf zitten liegen dat je geen kloon was en helemaal nieuwquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja, mijn kloonpoging destijds![]()
![]()
ach, ik ging je snel zat achterna het topic uit maar die kloon heb ik toch maar in de diepvries geschoven.
Haha, dat laatste is heel herkenbaar! Lena pakt ook m'n badjas stevig vast en weigert die los te laten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lieve mooie Lena alweer zes maanden?Dan is Puck ook bijna zo ver.
Ze oogt altijd zo gemoedelijk Claudia. Wat staat dat paars haar trouwens goed!
Puck grijpt nu bij het aankleden steeds de binnenkant van de mouw vast. Probeer dat dan maar eens uit die kleine sterke knuistjes te wriemelen
Ja, dat maakt het verraderlijk. Als er een tandje doorkomt zie je dat écht wel. Dat witte streepje is onmiskenbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe zit het trouwens met tandjes? Ik voel nog niks maar klopt het dat je sowieso de tandjes aan de voorkant zeg maar een beetje door het tandvlees al ziet?
Ja, precies. Sterker nog, een nachtvoeding is nog lange tijd volstrekt normaal. Het is alleen voor jezelf natuurlijk fijn als ze daarna meteen weer in slaap valt!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Danic, ik denk dat Eva het wel begint te snappen hoor. Het is wat minder leuk maar haar vroeg op bed doen 's avonds met dan een nachtvoeding is een prima ritme. Zo leert ze die lange slaap te gaan maken. Die nachtvoeding vervalt dan vanzelf wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |