Ik heb de combinatie K+D en dan idd de olie variant (van Dagravit).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Door elkaar mixen, wist niet dat dat mocht. Dat ik dat zelf niet heb bedacht...![]()
Ik weet idd dat ze die anijs hebben, maar deze mama dacht, ik neem de olie versie, dan went ze niet aan zoete smaakjes... Maar ik ga die anijs maar halen dan ipv deze, ik vind het zo sneu, ik geef ze nu maar net voor de BV, dan mag ze daarna in ieder geval wat lekkers.
Hier zijn de labels van de snoozebaby aankleedkussenhoes ook ineens zeer interessant, en dat was de bedoeling van die dingen ook, maar het is niet echt handig tijdens het aankledenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:11 schreef Cantare het volgende:
Haha, het verschoonworstelprobleem kennen wij hier ook sinds dat ze ongeveer 8 maanden is, denk ik... Ze móet en zal dan omdraaien. Een speeltje in handen geven werkte maar tijdelijk. Meestal is ze alleen nog af te leiden met een tube tandpasta of zinkzalf.
Dat heb ik met een muursticker boven het hoofdeinde van de commode.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier zijn de labels van de snoozebaby aankleedkussenhoes ook ineens zeer interessant, en dat was de bedoeling van die dingen ook, maar het is niet echt handig tijdens het aankleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |