abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99367116
mannenLink naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:50:45 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99367192
Nog eens:

EKV = eiwit, koolhydraten, vet? Zal thuis het lijstje nog eens goed bekijken, want commentaar is appreciated :).

Op de tortilla's zitten paprika, gekruid gehakt en sausje van Bulgaarse yoghurt met munt. Ik denk dat ik sowieso wel vaak hoog in mn koolhydraten zit dan, want ik eet ook vaak pasta.
Niet meer actief op Fok!
pi_99367258
Coco, er komt een dikke vette bui aan nu zag ik op Buienradarz c_/ met onweer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:52:42 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99367263
TT + OP-plaatje: "Mannen, je kunt beter haring eten (8> "

Coco :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99367287
Vikkert, E/K/V is Eiwitten/KH's/Vet inderdaad :)
Voor mijzelf doe ik dit dus in macro in gr./100gr. maar om de verhouding voor jou wat duidelijker te maken heb ik het hier in % neergezet.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 14:54:26 #6
70532 loveli
N
pi_99367336
:9
crap in = crap out
pi_99367406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Vikkert, E/K/V is Eiwitten/KH's/Vet inderdaad :)
Voor mijzelf doe ik dit dus in macro in gr./100gr. maar om de verhouding voor jou wat duidelijker te maken heb ik het hier in % neergezet.
Wat is ideaal dan?
Qua verhouding?
Zo over een dag gemeten?
Voor iemand die veel sport?
En vooral hoopt weer spieren op te bouwen?
En zowel krachtsport als duursport doet?
B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99367507
Doei :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99367648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:59 schreef Syrena het volgende:
Doei :7
Ik ben trots op je! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99367667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:52 schreef Syrena het volgende:
Coco, er komt een dikke vette bui aan nu zag ik op Buienradarz c_/ met onweer.
Onweer :D <3 Ik hou van onweer O+
pi_99367705
Coco, mag ik ook pm? Wat het ook is, ik hoop dat hij gauw niet meer stom is in ieder geval!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99367710
tijd om voedsel te gaan in slaan, tot laters :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99367711
Mag ik ook nog commentaar op mijn lijstje?
- longdrinkglas taksi
- 4 dropjes
- halve pizza met extra ruccola
- veel thee/water
- 2 crackers hagelslag

Nog in de planning:
- 2 stuks fruit (mandarijnen)
- groentesoep (spinazie? heb wel zin om zelf wat te maken)
- 2 crackers pindakaas
- sporten

Wil op de 1800 kcals zitten (en genoeg voedingsstoffen)

[ Bericht 5% gewijzigd door Probability op 12-07-2011 15:14:54 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_99367712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat is ideaal dan?
Qua verhouding?
Zo over een dag gemeten?
Voor iemand die veel sport?
En vooral hoopt weer spieren op te bouwen?
En zowel krachtsport als duursport doet?
B-)
Afhankelijk van lichaamstype, dus voor elk lichaam verschillend... :P
Wat ik toen had opgezocht over hoe vrouwen aten in de jaren 70 was het 20/60/20. Met grotendeels langzame KH's, geen transvet en minder verzadigd vet.

Tijdstip van inname is ook best belangrijk trouwens...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99367750
Mijn account bij caloriechecker eindelijk definitief laten verwijderen.....ik hoop dat dit me meer rust geeft. Ik word helemaal nuts van de getallen.... }:| }:| Ik wil er vanaf. Vandaag ook niks geteld/afgewogen, gewoon op mn gevoel.

lijstje:

O: yoghurt, 4 el muesli, 4 aardbeien
T: nectarine, paar dropjes
L: volkoren boterham achterham/komkommer, snee notenbrood met jam
T: volkoren boterham met aardbeien
D: spaghettie bolongese, schaaltje sla/rauwkost
S: 60 /90 min fitness
T: yoghurt, appel
pi_99367943
Hoi. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99367959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat ik toen had opgezocht over hoe vrouwen aten in de jaren 70 was het 20/60/20. Met grotendeels langzame KH's, geen transvet en minder verzadigd vet.

Ah, dank je! Daar heb ik wat aan. B-)
Ik moet gewoon mijn snoepaanvallen in de avond in bedwang houden, dan komt het allemaal wel goed. En kwark eten na het sporten. Zijn een paar happen dan ook goed? Of moet ik echt een halve bak naar binnen mikken? >:O
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:15:28 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99368063
Ik ga op sportdagen de yoghurt ook maar vervangen door kwark dan. Mag ik dat ook ervoor innemen? (moet nml ook energie hebben voor het sporten).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:16:11 #19
70532 loveli
N
pi_99368088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

30/40/30 vind ik een stuk mooier dan 20/60/20. En je hoeft nier per se te combineren, niet alle macronutrienten hoeven in elke maaltijd te zitten.

Voor het sporten eiwit => goed voor spieropbouw. Na het sporten carbs => aanvullen glycogeenvoorraad. En als je minder fanatiek sport hoef je echt niet vreselijk veel carbs te eten.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:18:11 #20
70532 loveli
N
pi_99368158
Eiwitten tussen een uur voor en een half uur na sport, dan maak je er optimaal gebruik van voor spieropbouw.

Half jaartje gericht eten en 1 keer in de week spieren trainen resulteerde bij mij in te grote spieren. Tijdstip van specifiek eten heeft echt veel effect op je lijf.
crap in = crap out
pi_99368160
vakantie! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_99368186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Jaloers |:(
Be someone that makes you happy
pi_99368234
Geniet ervan! :*
Ja doei.
pi_99368246
quote:
Ooooooh wat fijn! Ik ben plaatsvervangend blij, geniet ervan! *O*
pi_99368258
Lekker jagar!

Siral, je lijst is prima voor iemand die af wil vallen. Houd je maar weer wat beter aan de lijst van je dietist. :)
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:21:05 #26
70532 loveli
N
pi_99368271
quote:
Geniet van je Duutser!
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:21:08 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99368275
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef loveli het volgende:
Eiwitten tussen een uur voor en een half uur na sport, dan maak je er optimaal gebruik van voor spieropbouw.

Half jaartje gericht eten en 1 keer in de week spieren trainen resulteerde bij mij in te grote spieren. Tijdstip van specifiek eten heeft echt veel effect op je lijf.
Ik ga niet een uur voor het sporten kwark eten, erna kan wel. Maar volgens jou moet je juist voor het sporten eiwitten en erna carbs? Wat zou ik na het sporten het best kunnen eten dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_99368299
Geniet ervan Jagar!
Ja doei.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:22:56 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99368346
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet ervan Jagar!
2 keer? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99368360
Internet hier in de bieb wil niet echt meewerken :')
Ja doei.
pi_99368368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef loveli het volgende:

Wat grappig, dat wist ik niet! Dan gooi ik straks als ik thuis ben gelijk wat kwark naar binnen en dan als ik thuis kom na het sporten weer een bergje. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga niet een uur voor het sporten kwark eten, erna kan wel. Maar volgens jou moet je juist voor het sporten eiwitten en erna carbs? Wat zou ik na het sporten het best kunnen eten dan?
Pasta! Of een boterham!
Doe wat je niet durft.
pi_99368411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:20 schreef Perruche het volgende:
Lekker jagar!

Siral, je lijst is prima voor iemand die af wil vallen. Houd je maar weer wat beter aan de lijst van je dietist. :)
Ik heb mn tussendoortje nog niet gehad, wat zal ik pakken in plaats van? of extra nog?
kan wel een boterham met pindakaas extra eten na het sporten :)
pi_99368452
@de dubbele succeswens van Moblo:

De kracht van herhaling!

Ik zei laatst in ons MT: "dat is de kracht van herhaling" - stilte - " dat is de kracht van herhaling".
Lege blikken vielen mij ten deel.

Nu maar eens naar kantoor, het is 15:24, lijkt me een mooie tijd daarvoor. :)
pi_99368491
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik heb mn tussendoortje nog niet gehad, wat zal ik pakken in plaats van? of extra nog?
kan wel een boterham met pindakaas extra eten na het sporten :)
Hoeveel yoghurt had je en was het volle? Ik weet niet, vizor weet dat beter eigeenlijk. Doe maar een flinke hand noten ofzo, eits met kcals. Een dubbele boterham met dik pindakaas. En ga eens een dag niet sporten. Ik bedoel, 4 dagen per week ipv 7 is ook nog actief, zeg maar, zeker als je aan moet komen.
pi_99368583
Jagar: have fun, enjoy, geniet O+ *O*
pi_99368596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef anna82 het volgende:
@de dubbele succeswens van Moblo:

De kracht van herhaling!

Ik zei laatst in ons MT: "dat is de kracht van herhaling" - stilte - " dat is de kracht van herhaling".
Lege blikken vielen mij ten deel.

Nu maar eens naar kantoor, het is 15:24, lijkt me een mooie tijd daarvoor. :)
:D _O- _O_
pi_99368611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Geniet van je Duutser!
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
Donderdag pas...
pi_99368644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

2 keer? :P.
Ik ga er zeker 2x van genieten! Eindelijk, vakantie. Morgen uitslapen! Nu zo eerst eens een rondje hardlopen...Luxe, midden op de middag!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:30:26 #39
70532 loveli
N
pi_99368651
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ligt dus aan je doel. Als spieren kweken je doel is, dan moet je eten voor het sporten. Of een eiwitshake erin gieten. Hardlopen is niet echt een sport waarmee je spieren opbouwt en ik geloof dat dat ook niet jouw primaire doel is. En persoonlijk loop ik beter op een lege maag, dat speelt ook mee.

Als je fanatiek sport verbruik je je glycogeenreserves. Voor spierherstel kan het dan nuttig zijn om na het sporten carbs te nemen, zodat die reserves weer worden aangevuld. Ik ben geen expert op dat gebied, op bodybuild-fora vind je info over wat je wanneer moet eten om spieren te kweken, op hardloopfora/wielrenfora zal wat te vinden zijn over glycogeen en spierherstel.

Ik zou iig niet te veel carbs na het sporten eten, maar ik ben geen fan van carbs, dus mijn mening kan gekleurd zijn.
crap in = crap out
pi_99368672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoeveel yoghurt had je en was het volle? Ik weet niet, vizor weet dat beter eigeenlijk. Doe maar een flinke hand noten ofzo, eits met kcals. Een dubbele boterham met dik pindakaas. En ga eens een dag niet sporten. Ik bedoel, 4 dagen per week ipv 7 is ook nog actief, zeg maar, zeker als je aan moet komen.
A 200 ml, en volle.

Ik sport momenteel maar 4 dagen per week ;) en ik doe geen cardio. Ik ben al een ruime kilo aangekomen in minder dan twee weken, dus het gaat goed hoor. En ik heb altijd het idee dat spaghettie sowieso flink wat aantelt qua vetten/kcal? Of redeneer ik dan fout?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:30:55 #41
70532 loveli
N
pi_99368676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
Donderdag pas...
Dan heb je 2 dagen om te ontharen enzo.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:31:03 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99368684
Lekker Jätjeee! O+ En al bijna Duutsertijd! *O*

Anna door de bocht _O-
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:31:26 #43
70532 loveli
N
pi_99368761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan heb je 2 dagen om te ontharen enzo.
Is al gebeurd! Maar, morgen m'n huisje schoonmaken en spullen inpakken, en donderdag de hele dag reizen. Dus het komt wel goed. Eerst de rest van de dag niets doen, behalve hardlopen....
pi_99368770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef Siral het volgende:

[..]

A 200 ml, en volle.

Ik sport momenteel maar 4 dagen per week ;) en ik doe geen cardio. Ik ben al een ruime kilo aangekomen in minder dan twee weken, dus het gaat goed hoor.

Ik heb altijd het idee dat spaghettie sowieso flink wat aantelt qua vetten/kcal? Of redeneer ik dan fout?
Ah ok. Nou ja ik weet je portie spaghetti niet maar ja... ik weet niet,, ik zou het een netjes afval lijstje vinden maar goed misschien verkijk ik me erop :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:33:12 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99368785
quote:
Thx! ^O^. Thuis ff doorlezen.

Man, ik heb zķ geen zin meer.

Vandaag heb ik kunnen hardlopen en dat is leuk, maar daar staat tegenover dat ik tot 16:30 moet werken.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:33:21 #47
70532 loveli
N
pi_99368800
Volgens mij staat hier ook nuttige info (zelf niet gelezen, geen zin):
http://www.rozenbergsport(...)rt.htm#_Toc280089734
crap in = crap out
pi_99368862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah ok. Nou ja ik weet je portie spaghetti niet maar ja... ik weet niet,, ik zou het een netjes afval lijstje vinden maar goed misschien verkijk ik me erop :)
Gewoon een normaal bord. 3 a 4 opscheplepels pasta en 1 a 2 lepels saus/gehakt/groente.

Daarnaast doe ik overdag ook nog eens relatief weinig/tot niks omdat ik vakantie heb en me dood verveel..Kan pas als ik terug kom van vakantie beginnen bij mn nieuwe bijbaantje....Heb echt het idee dat ik me de hele dag volprop om niks :P
pi_99368893
Martijn mailt me net: "Ik heb 3 cadeautjes voor je verjaardag". O+

Maar ik ben nog steeds boos hoor! :(
pi_99368941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Gewoon een normaal bord. 3 a 4 opscheplepels pasta en 1 a 2 lepels saus/gehakt/groente.

Daarnaast doe ik overdag ook nog eens relatief weinig/tot niks omdat ik vakantie heb en me dood verveel..Kan pas als ik terug kom van vakantie beginnen bij mn nieuwe bijbaantje....
Hoe zijn de stappen om met een psycholoog te gaan praten?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:36:37 #51
70532 loveli
N
pi_99368983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

Wanneer ben je jarig?
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:36:44 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99368991
quote:

Awww toenadering! O+
pi_99368994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef Siral het volgende:

[..]

A 200 ml, en volle.

Ik sport momenteel maar 4 dagen per week ;) en ik doe geen cardio. Ik ben al een ruime kilo aangekomen in minder dan twee weken, dus het gaat goed hoor. En ik heb altijd het idee dat spaghettie sowieso flink wat aantelt qua vetten/kcal? Of redeneer ik dan fout?
Is dat diezelfde kilo die je anderhalve week ook al was aangekomen?

quote:

En terecht dat je nog steeds boos bent! niet dat ik weet wat ie heeft gedaan, maar dat maakt niet uit, het gaat om het principe!
Doe wat je niet durft.
pi_99369048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
- longdrinkglas taksi
- 4 dropjes
- veel thee/water
- 2 crackers hagelslag

Nog in de planning:
- 2 crackers pindakaas
- sporten

taksi en dropjes als soort van ontbijt vind ik temelijk evil, vind het een beetje een gek lijstje.. crackers om te compenseren, maar dan wel pindakaas en hagelslag? En wat gooi je door de soep?

Ik denk dat de verdeling een stuk beter kan als je gewoon echt ontbijt en crackers misschien gewoon vervangt door brood met iets magerder beleg.
pi_99369071
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:16 schreef loveli het volgende:

[..]

30/40/30 vind ik een stuk mooier dan 20/60/20. En je hoeft nier per se te combineren, niet alle macronutrienten hoeven in elke maaltijd te zitten.

Voor het sporten eiwit => goed voor spieropbouw. Na het sporten carbs => aanvullen glycogeenvoorraad. En als je minder fanatiek sport hoef je echt niet vreselijk veel carbs te eten.
Dit is dan ook wat ik had opgezocht over vrouwen in de jaren '70, dus er van uitgaand dat het is gericht op een volle dag goed/stevig bewegen. Gezien de bouw van HPKW is 30/40/30 misschien beter inderdaad. (eventueel vet toch iets lager?)

Eensch! :Y Alhoewel voor krachttraining (inname >2uur voor de training) een goede basis aan koolhydraten ook wel helpt (langzame dus)

Kwark voor het slapen gaan zeg ik i.v.m. herstel (wat dus 's nachts gebeurt) en dan een bron van langzame eiwitten erg goed is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
- longdrinkglas taksi
- 4 dropjes
- veel thee/water
- 2 crackers hagelslag

Nog in de planning:
- 2 crackers pindakaas
- sporten

Taksi en dropjes zijn geen ontbijt! }:|
Verder lastig te beoordelen... Maar gok dat het hier ook weer voornamelijk een boel KH's zijn.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:39:20 #56
70532 loveli
N
pi_99369102
Taksi is wei, dus eiwitten?
crap in = crap out
pi_99369106
quote:

oeh omkoperij! Blijf nog maar even boos, daar kunnen heus meer kadootjes bij :P
pi_99369108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoe zijn de stappen om met een psycholoog te gaan praten?
Traject richting Salix is in gang gezet, gaan een paar weken overheen,
pi_99369123
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is dat diezelfde kilo die je anderhalve week ook al was aangekomen?

Dat was 0.8 kilo, ben momenteel 1.2 kilo aangekomen. En zoiets gaat niet binnen een dag? Gaan maanden overheen. een halve kilo aankomen per week is heel snel.
pi_99369151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Siral het volgende:

[..]

Traject richting Salix is in gang gezet, gaan een paar weken overheen,
wat is salix? Dat ken ik niet!
pi_99369172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef loveli het volgende:
Taksi is wei, dus eiwitten?
Stond inderdaad altijd op het pak 80% zuivel, maar ik lees nu dat het eigenlijk water met suiker is...
pi_99369174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig?
28 augustus. Dan word ik 30 *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Awww toenadering! O+
Ja, maar boos! :( O+ :(

@ MarMar: ik denk dat ik terugstuur dat ik 30 cadeautjes wil O+
pi_99369178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat is salix? Dat ken ik niet!
Centrum voor eet problematiek.
pi_99369189
googelend naar salix kom ik hier terecht: https://www.zichtadviseurs.nl/?from=salix

moet je nu dat intro filmpje kijken, en dat kapsel van die vrouw. Die vertrouw je je bedrijf toch niet toe?
pi_99369206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

taksi en dropjes als soort van ontbijt vind ik temelijk evil, vind het een beetje een gek lijstje.. crackers om te compenseren, maar dan wel pindakaas en hagelslag? En wat gooi je door de soep?

Ik denk dat de verdeling een stuk beter kan als je gewoon echt ontbijt en crackers misschien gewoon vervangt door brood met iets magerder beleg.
Ik werd wakker gemaakt met een glasje taksi en at achteloos 4 dropjes.

Wat voor beleg stel je voor? Ik eet geen vlees oid, heb nog wel kaas, maar dat is ook niet mager..

Heb nu 4 crackers op, omdat lekker, niet om te compenseren

Kan nog wel een broodje light mayo/sambal/tomaat maken.
pi_99369218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Siral het volgende:

[..]

Centrum voor eet problematiek.
^O^ Lijkt me heel verstandig, want ik zie je hierboven al weer smoesjes om minder te eten aan te voeren.
pi_99369230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat voor beleg stel je voor? Ik eet geen vlees oid, heb nog wel kaas, maar dat is ook niet mager..
Ja maar prob, jij hoeft toch ook niet af te vallen?
pi_99369253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

^O^ Lijkt me heel verstandig, want ik zie je hierboven al weer smoesjes om minder te eten aan te voeren.
Gisteravond, en eregister enorme eetbuien gehad..
Overgebleven pannekoeken, pure chocolade, gevulde koeken, drop, mini choco repen
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:43:04 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99369255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

30 kadootjes! :9

28 augustus is al bijna! *O*
pi_99369256
Billy, heb jij nog altijd dat je slap/duizelig wakker wordt trouwens?
pi_99369288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Siral het volgende:

[..]

Gisteravond, en eregister enorme eetbuien gehad..
Overgebleven pannekoeken, pure chocolade, gevulde koeken, drop, mini choco repen
post eens een lijstje van gister dan, als je wilt?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:44:08 #72
70532 loveli
N
pi_99369303
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef V1z0R het volgende:
Dit is dan ook wat ik had opgezocht over vrouwen in de jaren '70, dus er van uitgaand dat het is gericht op een volle dag goed/stevig bewegen. Gezien de bouw van HPKW is 30/40/30 misschien beter inderdaad. (eventueel vet toch iets lager?)
In de seventies waren carbs goed en vet was slecht. Inmiddels denken 'we' daar wat genuanceerder over. Een mens kan functioneren zonder carbs, maar zonder eiwit en vet wordt het toch lastig. Vet mag lager, vind verhoudingen toch lastig. Als je van 1 groep minder eet en van de rest evenveel, dan veranderen de percentages van alle 3.
quote:
Eensch! :Y Alhoewel voor krachttraining (inname >2uur voor de training) een goede basis aan koolhydraten ook wel helpt (langzame dus)
Dat komt omdat KT draait op koolhydraatverbranding en niet op vetverbranding, de meeste lichamen zijn vetverbanding ontwend. De jagers van vroeger hadden er minder problemen mee.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:44:17 #73
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99369309
Hij hoefde er niet uit :D

Het is maar goed dat ik me nooit druk maak voor de tandarts, anders was het voor niks geweest.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99369319
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja maar prob, jij hoeft toch ook niet af te vallen?
Jawel! Ben aangekomen.. 5 kilo ;( ;( ;( ;( ;(
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:45:53 #75
70532 loveli
N
pi_99369371
quote:
Dan is die opmerking nu eigenlijk volledig niet op z'n plek. Hij moet sowieso cadeautjes kopen :+
quote:

_O-
crap in = crap out
pi_99369380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Sandwichsspread (al zijn de meningen daarover verdeeld ;) 't is niet veel kcal en ik vind het lekker) komkommer, rettich, advocado, smeerkaas 20+, magere kaas (volle is natuurlijk lekkerder, maar met komkommer enzo maak je er al snel iets van), geraspte appel.. :) als je iets meer rauwkost/komkommer oid op je brood doet kan je ook toe met iets minder kaas, dan is magere kaas niet eens noodzakelijk.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:46:08 #77
70532 loveli
N
pi_99369382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Jawel! Ben aangekomen.. 5 kilo ;( ;( ;( ;( ;(
Waar? En waarom?
crap in = crap out
pi_99369394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Muis006 het volgende:

Het is maar goed dat ik me nooit druk maak voor de tandarts, anders was het voor niks geweest.
Da's mooi *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:46:34 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99369407
Wij hebben zo'n anti-vliegen-plakding en dat ding werkt als een tierelier, dus nu heb ik een vliegen-kerkhof in mijn woonkamer hangen -O- Nouja beter dan dat ik ze allemaal neer moet meppen :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Muis006 het volgende:

Wut, wat maf! :D Hebben ze al helemaal ingepland en alles _O- Nouja des te beter :9
pi_99369419
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

post eens een lijstje van gister dan, als je wilt?
O: witte pistolet met achterham en aardbeien
T: mueslireep, appel
L: volkoren tosti met kaas en ham/ananas
T: volkoren boterham met aardbeien
T: schaaltje yoghurt
D: gekookte aardappels met appelmoes, kipfilet, sperziebonen/worteltjes
S: 60 min fitness
T: kiwi, grote gevulde spijs/speculaas koek, 2 pannekoeken met honing,
4 minitwixen, twee glazen chocolademelk, 10 maria biscuitjes, 4 blokjes pure chocolade.
pi_99369424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef V1z0R het volgende:
Billy, heb jij nog altijd dat je slap/duizelig wakker wordt trouwens?
Toevallig vandaag weer voor het eerst, had slecht geslapen, heel benauwd.. M'n longen werken ook maar zo-zo dus daar heb ik wel snel last van.

Krijg dus altijd een glaasje limo of nu dan toevallig taksi omdat 't vriendje denkt dat dat helpt..
pi_99369435
ah fijn muis :) lekker eten dan vanavond :D
pi_99369453
Wow siral dat is inderdaad wel veel. Hoe kwam dat dan?
pi_99369462
quote:

[..]

[..]

whehe minstens!!!
pi_99369482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Perruche het volgende:
Wow siral dat is inderdaad wel veel. Hoe kwam dat dan?
geen idee, eregister hetzelfde liedje, alleen niet zoveel... ik hoop dus echt dat ik me in kan houden vanavond ;(
pi_99369505
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Siral het volgende:

[..]

geen idee, eregister hetzelfde liedje, alleen niet zoveel, ik hoop dus echt dat ik me in kan houden vanavond ;(
Maar hoe komt het dan? Geen idee is geen antwoord. Voelde je je niet lekker? Honger? Iets anders?
pi_99369521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Sandwichsspread (al zijn de meningen daarover verdeeld ;) 't is niet veel kcal en ik vind het lekker) komkommer, rettich, advocado, smeerkaas 20+, magere kaas (volle is natuurlijk lekkerder, maar met komkommer enzo maak je er al snel iets van), geraspte appel.. :) als je iets meer rauwkost/komkommer oid op je brood doet kan je ook toe met iets minder kaas, dan is magere kaas niet eens noodzakelijk.
Ik lust/eet geen sandwichspread en smeerkaas, sorry!
Avocado is niet zo mager?
Komkommer is wel een goede tip, rettich is niet echt mijn ding
Appel op brood doet mij denken aan mijn mama die op dieet was..

Maar ik kan wel wat pittige rauwkost halen en dan een klein beetje kaas!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:49:13 #88
148689 Muis006
pi_99369524
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij hebben zo'n anti-vliegen-plakding en dat ding werkt als een tierelier, dus nu heb ik een vliegen-kerkhof in mijn woonkamer hangen -O- Nouja beter dan dat ik ze allemaal neer moet meppen :')

[..]

Wut, wat maf! :D Hebben ze al helemaal ingepland en alles _O- Nouja des te beter :9
Ja _O- nadere bestudering van mijn foto heeft uitgewezen dat de kies tegen de zenuw aanzit, en dat wil mijn tandarts niet behandelen want dadelijk raakt ie de zenuw. Ik heb toch geen pijn.

Hij heeft me wel aan vit. Bcomplex geholpen want hij weet van de operatie die ik heb gehad en hij zei dat vitamines B bevorderlijk werken voor zenuwherstel.
pi_99369526
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Toevallig vandaag weer voor het eerst, had slecht geslapen, heel benauwd.. M'n longen werken ook maar zo-zo dus daar heb ik wel snel last van.

Krijg dus altijd een glaasje limo of nu dan toevallig taksi omdat 't vriendje denkt dat dat helpt..
Zeg vriendje van prob: beter doe je een lekker bakje thee de volgende keer!
(of koffie, dat helpt soms bij benauwdheid, maar kweetniet of dat bij jou ook zo werkt)
pi_99369559
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar hoe komt het dan? Geen idee is geen antwoord. Voelde je je niet lekker? Honger? Iets anders?
Geen reden? Honger absoluut niet, ik heb me voorgenomen om zo afentoe gewoon iets lekkers te pakken, dus ik pakte gister een minitwix, en dat werden er 4 en, en en en.

kon niet stoppen..
pi_99369562
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan is die opmerking nu eigenlijk volledig niet op z'n plek. Hij moet sowieso cadeautjes kopen :+

[..]

_O-
Hmmm... true that! Ik zie maar één oplossing. MORE PRESENTS :D
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:50:37 #92
70532 loveli
N
pi_99369577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat was 0.8 kilo, ben momenteel 1.2 kilo aangekomen. En zoiets gaat niet binnen een dag? Gaan maanden overheen. een halve kilo aankomen per week is heel snel.
Je moet niet per dag kijken, maar per week. Soms scheel ik op een dag een kilo. Vocht, whatever. Het gaat niet om de schommelingen op korte termijn, maar om de lange termijn.

En balans vinden tussen voldoende eten, zo nu en dan zondigen en sporten. Schommelingen daarin zullen op termijn ook minder worden als het goed gaat (en je goed begeleid wordt).
crap in = crap out
pi_99369589
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar? En waarom?
Gezicht vooral brrr, buik, bovenbenen. Ik sport niet meer (blessure's bij kickboksen, roeien is ook klaar) en ik leef een beetje 'bourgondisch' met wijntjes, stokbroodjes brie, enz.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:51:03 #94
148689 Muis006
pi_99369604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmmm... true that! Ik zie maar één oplossing. MORE PRESENTS :D
36?! BUT LAST YEAR I HAD 37!!!
pi_99369622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef Siral het volgende:

[..]

Geen reden? Honger absoluut niet, ik heb me voorgenomen om zo afentoe gewoon iets lekkers te pakken, dus ik pakte gister een minitwix, en dat werden er 4 en, en en en.

kon niet stoppen..
maar een keer of 2x maakt ook niet zoveel uit. Als dit elke dag word, ja...Maar zoals nu zou ik zeggen, lekke toch? Eten moet geen straf zijn, eten is lekker, en ongezond eten is meestal het allerlekkerst. Waarom zo nu en dan niet?
pi_99369632
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Je moet niet per dag kijken, maar per week. Soms scheel ik op een dag een kilo. Vocht, whatever. Het gaat niet om de schommelingen op korte termijn, maar om de lange termijn.

En balans vinden tussen voldoende eten, zo nu en dan zondigen en sporten. Schommelingen daarin zullen op termijn ook minder worden als het goed gaat (en je goed begeleid wordt).
Klopt, maar ik was benieuwd dus had gister ook gewogen, maar ga het nu vast elke zondag ochtend doen.

En ik hoop het, want momenteel is het een beetje van alletwee. Vasten/en mezelf kapotvreten.....
pi_99369647
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kwark voor het slapen gaan zeg ik i.v.m. herstel (wat dus 's nachts gebeurt) en dan een bron van langzame eiwitten erg goed is.
Het klinkt alsof ik dingen moet gaan printen en in de trein moet gaan lezen zaterdag!

Ik probeer gewoon zo normaal en gezond mogelijk te eten. Weinig tot geen pakjes te gebruiken en veel verse groente eten.
En veel sporten.
Alleen heb ik 's avonds nog wel eens de neiging om onwijs te gaan snoepen. Of van die dagen met ontstilbare honger.

Nouja, als ik nu 's avonds gewoon normaal eet en er geen reep chocolade in prop (of 1 koekje neem ipv een half pak en geen dropjes koop (gaat ook per zak) of chips koop (idem)), dan komt het vast goed. B-)

Owja, hoe goed zijn bananen eigenlijk voor je?
Ik zag pas tijdens een van mijn antropologische buien op MTV "I used to be fat" een van de personal trainers zeggen tegen een van de deelneemsters, dat ze voor en na het sporten een banaan moest eten. :?
Doe wat je niet durft.
pi_99369651
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zeg vriendje van prob: beter doe je een lekker bakje thee de volgende keer!
(of koffie, dat helpt soms bij benauwdheid, maar kweetniet of dat bij jou ook zo werkt)
Haha, ik zal het doorgeven!

Ik heb ook even moeten stoppen onderweg, had 0 kracht in mijn lichaam tijdens het fietsen.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:52:28 #99
70532 loveli
N
pi_99369657
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:51 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt, maar ik was benieuwd dus had gister ook gewogen, maar ga het nu vast elke zondag ochtend doen.

En ik hoop het, want momenteel is het een beetje van alletwee. Vasten/en mezelf kapotvreten.....
Het ene werkt het andere in de hand. Balans vinden...
crap in = crap out
pi_99369666
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar een keer of 2x maakt ook niet zoveel uit. Als dit elke dag word, ja...Maar zoals nu zou ik zeggen, lekke toch? Eten moet geen straf zijn, eten is lekker, en ongezond eten is meestal het allerlekkerst. Waarom zo nu en dan niet?
Niet als je het allemaal achterelkaar naar binnen stompt. Ik heb de calorieen geteld, zat op 2700 ofzo......... :')
Vandaar dat ik die verrekte account vandaag heb verwijderd.
pi_99369696
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef Siral het volgende:

[..]

Niet als je het allemaal achterelkaar naar binnen stompt. Ik heb de calorieen geteld, zat op 2700 ofzo......... :') Vandaar dat ik die verrekte account vandaag heb verwijderd.
yeah, so what. 1 dag 2700 is echt geen probleem!
pi_99369706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

yeah, so what. 1 dag 2700 is echt geen probleem!
Die andere was 2400..

En weet ik ook wel, maar ik word al misselijk van het idee.
pi_99369711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Avocado is niet zo mager?
Komkommer is wel een goede tip, rettich is niet echt mijn ding
Appel op brood doet mij denken aan mijn mama die op dieet was..

Maar ik kan wel wat pittige rauwkost halen en dan een klein beetje kaas!
Je hoeft niet gelijk een hele advocado op je brood te doen ;) en 't is allicht gezonder dan hagelslag, maar je moet er wel van houden natuurlijk.
En denken aan je mama good or bad? ;)
pi_99369739
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:55:34 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99369789
*klaag* :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99369791
Ik zit nu trouwens al de hele dag op mn rekenmachine op m'n telefoon mijn calorieen bij te houden, omdat ik mn account heb laten verwijderen op caloriechecker.. Ik zou echt willen dat ik het compleet los kon laten..... Een keer niet nadenken over eten, ik word er zo moe van.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:55:51 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99369800
Maar ik ga zo een Bon Jovi-kaartje scoren en lekker Turkse tortilla's eten vanavond *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99369823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je hoeft niet gelijk een hele advocado op je brood te doen ;) en 't is allicht gezonder dan hagelslag, maar je moet er wel van houden natuurlijk.
En denken aan je mama good or bad? ;)
Mijn moeder was af en toe op dieet, brood met appel, brood met banaan. Ze viel alleen nooit iets af..
pi_99369856
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:55 schreef Siral het volgende:
Ik zit nu trouwens al de hele dag op mn rekenmachine op m'n telefoon mijn calorieen bij te houden, omdat ik mn account heb laten verwijderen op caloriechecker.. Ik zou echt willen dat ik het compleet los kon laten..... Een keer niet nadenken over eten, ik word er zo moe van.
Kun je niet opschrijven wat je hebt gegeten en het dan mailen naar iemand van hier en die zegt dan alleen morgen iets meer/minder?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:57:12 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99369864
Brood met banaan :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_99369901
HPKW vers eten is goed! :D
Ik vind verse dingen maken eigenlijk niet eens veel meer werk dan pakjesmeuk en veel leuker en lekkerder.
Moest gister wel een beetje lachen, buurmeisje hier "oh maak je echt verse soep? Dat doet mama ook altijd" en toen vroeg ik wat er dan in ging "nou een potje van die gehaktballetjes en een pakje met tomatenpoeder en een zakje groente" en toen moest ik lachen en ging het van "Nou Zeg!"
pi_99369939
Ik zit ook op caloriechecker... weet niet of het zo'n goed idee is inderdaad.
Maar hij zegt dat ik altijd te weinig eet :?
Ik kwam er wel net achter dat er in een abrikoos maar 9 calorieen zitten...das wel heel weinig.

En zoals in openingspost, het gaat niet altijd om de calorieen...
Als je 1500 aan slechte vetten en suikers eet kom je nog aan volgens mij!
pi_99369941
Siral, probeer gewoon i dag geen calorieen te tellen, Eventueel morgen. Gewoon 1 dag. Eventueel overmorgen wel weer. Zou dat lukken?

En verder, tuurlijk is 2700 voor 1 keer geen probleem. Bij iemand zoals ik of Jagar die niet "obsessief" bezig zijn met eten of sporten of beiden. Maar Siral is daar wel mee bezig. En die moet leren gezond te eten, dat is niet zozeer volproppen en je de volgende dag daar slecht over voelen. Dus nee, ik ben het er niet mee eens dat het niet uitmaakt. Ja, qua kcals maakt het voor haar niets uit, maar ik denk ook niet dat het echt werkt, zeg maar.

That said, goed dat je naar die organisatie gaat siral ^O^
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:59:47 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99369975
zoute sticks :9
En heel veel bier... Ik heb altijd gezegd dat ik Heineken niet lekker vind...
Mijn top 3 (compleet blind getest):
1. Heineken
2. Amstel
3. Warfsteiner

Mijn aanstaande:
1. Amstel
2. Heineken

Dus........

Prob: tomaat met zout en peper op brood, banaan op brood, jam?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:59:58 #115
70532 loveli
N
pi_99369985
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

In a row?
crap in = crap out
pi_99369996
Ik zit nu op 1500 tot diner. Dat is inclusief stuk taart :') . Nou ja. Met omelet als D nog prima in de kcals, veel groente dus das ook prima, beetje sporten. Tevreden!
pi_99370006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Brood met banaan :9~.
Brood met pindakaas & banaan :9

Siral, dat je 's avonds niet meer kan stoppen met eten is frustrerend, maar mag ik vragen waarom je dat dan ook allemaal in huis hebt? Niet dat je niks in huis mag hebben, maar als je bijv alleen maar twixjes in huis hebt dan kan je ook niet allerlei andere dingen opeten omdat je in zo'n bui bent gekomen.

En op de lange termijn zegt 2700 kcal echt niks ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:01:19 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99370047
Ik zie al voor me dat Coco-man dan out of spite met 30 van die 'kommetjes' thuis komt _O-
pi_99370051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn moeder was af en toe op dieet, brood met appel, brood met banaan. Ze viel alleen nooit iets af..
whehe, oke.. maarreh, als je het wel lekker vindt, gewoon doen toch?
"op dieet" is overigens sowieso iets waar ik geen fan van ben.. ik word altijd boos als mensen vragen "watvoor dieet heb je gevolgd dan?" :{w doe ik niet aan!
pi_99370075
Ik heb mezelf voorgenomen om momenteel op te schrijven wat ik per dag eet, zodat ik wel een overzicht heb, maar dan zonder calorieen tellen.

En waarom ik dat allemaal in huis heb? Omdat ik thuis woon en niet de booschappen doe.
Eet momenteel nog een boterham... heb honger. Soms snap ik niet waarom ik zoveel honger heb.
pi_99370088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:58 schreef Nallie het volgende:
Als je 1500 aan slechte vetten en suikers eet kom je nog aan volgens mij!
Eh nee, dan val je af. En pleeg je roofbouw op je lichaam.
pi_99370092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
1. Heineken
2. Amstel
3. Warfsteiner

Mijn aanstaande:
1. Amstel
2. Heineken

Dus........

Of ik laat het brood weg en eet gewoon een salade?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 16:02:34 #123
70532 loveli
N
pi_99370110
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie al voor me dat Coco-man dan out of spite met 30 van die 'kommetjes' thuis komt _O-
Wehehe!
crap in = crap out
pi_99370112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eh nee, dan val je af. En pleeg je roofbouw op je lichaam.
Klopt, krijg je amper tot geen vitaminen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:02:41 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99370115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Brood met pindakaas & banaan :9

Siral, dat je 's avonds niet meer kan stoppen met eten is frustrerend, maar mag ik vragen waarom je dat dan ook allemaal in huis hebt? Niet dat je niks in huis mag hebben, maar als je bijv alleen maar twixjes in huis hebt dan kan je ook niet allerlei andere dingen opeten omdat je in zo'n bui bent gekomen.

En op de lange termijn zegt 2700 kcal echt niks ;)
Ik dacht even dat je het tegen mij had en dacht: huh welk eten? _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_99370129
neen prob, je hebt wel vezels nodig! daarvan zitten er nooit genoeg in salade alleen!
pi_99370139
Ik heb eindelijk een cadeautje bedacht voor de verjaardag van 't vriendje,
een champagne/wijn/dranken koeler voor op de sloep!

Of is dat te girly :@? (Gaat volgens mij wel goed, zag het ook op een andere sloep!)

dinsdag 12 juli 2011 @ 16:03:31 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99370145
Men, mensen die boze mailtjes sturen _O-. Werkt zo averechts hč?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 16:03:51 #129
70532 loveli
N
pi_99370160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
1. Heineken
2. Amstel
3. Warfsteiner

Mijn aanstaande:
1. Amstel
2. Heineken

Dus........

_O- Komt uit dezelfde fabriek, btw.
crap in = crap out
pi_99370166
ohohoh..ik ben ook in de war, tis goed dat het vakantie is. m'n reserve sleutel ligt in m'n bestekla. Nu wou ik net die sleutel pakken en alvast in m'n hardloopbroek stoppen, omdat ik zo ga lopen...sta ik met heel veel moeite een theelepel in m'n zak te frotten (past niet). Past toch, draai ik me om, vraag ik me af waarom ik m'n sleutel daar nog zag liggen. Wat heb ik dan in m'n zak? 8)7
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 16:04:42 #131
70532 loveli
N
pi_99370206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ohohoh..ik ben ook in de war, tis goed dat het vakantie is. m'n reserve sleutel ligt in m'n bestekla. Nu wou ik net die sleutel pakken en alvast in m'n hardloopbroek stoppen, omdat ik zo ga lopen...sta ik met heel veel moeite een theelepel in m'n zak te frotten (past niet). Past toch, draai ik me om, vraag ik me af waarom ik m'n sleutel daar nog zag liggen. Wat heb ik dan in m'n zak? 8)7
Alleen als je McGyver heet...
crap in = crap out
pi_99370210
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:03 schreef Probability het volgende:
Ik heb eindelijk een cadeautje bedacht voor de verjaardag van 't vriendje,
een champagne/wijn/dranken koeler voor op de sloep!

Of is dat te girly :@? (Gaat volgens mij wel goed, zag het ook op een andere sloep!)

[ afbeelding ]
Ik vind het tof, mijn mister zou blij zijn met zo'n kado ik zelf ook overigens;)
pi_99370213
Nu heb ik dus weer het idee alsof mijn honger niet te stillen valt? Heb net een boterham op, en een half uur geleden eentje :{
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:04:54 #134
148689 Muis006
pi_99370215
quote:
Is that a teaspoon in your pocket or are you just happy to see me?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:04:54 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99370217
Zo jullie zijn hard gegaan vandaag! :o

Coco, mag ik ook nog PM?

En zo fijn thuiskomen met die bloemen op tafel! O+

Minder leuk, de bedrijfsarts zou bellen om 14:45. Ik zat toen in de auto terug en ik dus speciaal stoppen bij tankstation zodat ik even rustig zou kunnen praten. Naja, om 15:00 hén maar eens gebeld van.. eeehhh, hallo? Nou, ze zouden hem mailtje sturen dat ik had gebeld. Om 15:15 maar doorgereden en ben inmiddels half uur thuis en hij heeft nog steeds niet gebeld.

Daar kan ik niet zo goed tegen als ik een brief krijg met: U wordt om 14:45 gebeld en als u niet bereikbaar bent dan sancties dit en boete dat en kosten in rekening brengen zus en zo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:04:57 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99370219
Even nog over het vorige topic - post van Viz - waarom mag je niet langer dan een half uur lopen? Iets met carembool ofzoiets :?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99370231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh :X
pi_99370249
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt, krijg je amper tot geen vitaminen.
Ik dacht dan dat je lichaam juist als een gek suikers en vetten ging opslaan
pi_99370262
quote:
_O-
pi_99370277
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vind het tof, mijn mister zou blij zijn met zo'n kado ik zelf ook overigens;)
O leuk :D Ik wilde hem anders bootschoenen geven van Vans (niet voor op de boot, voor normaal) maar dit is misschien leuker.

Ik vind wijnkoelers altijd heel gezellig staan, wil er zelf ook nog wel ččn kleine :P!!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 16:06:31 #141
70532 loveli
N
pi_99370286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Tinkepink het volgende:
Even nog over het vorige topic - post van Viz - waarom mag je niet langer dan een half uur lopen? Iets met carembool ofzoiets :?
Katabool vs anabool, anabool = spieropbouw, katabool zal wel tegenovergestelde zijn (scheikunde anode-kathode, ook omgekeerde).
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:06:33 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99370288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo jullie zijn hard gegaan vandaag! :o

Coco, mag ik ook nog PM?

En zo fijn thuiskomen met die bloemen op tafel! O+

Minder leuk, de bedrijfsarts zou bellen om 14:45. Ik zat toen in de auto terug en ik dus speciaal stoppen bij tankstation zodat ik even rustig zou kunnen praten. Naja, om 15:00 hén maar eens gebeld van.. eeehhh, hallo? Nou, ze zouden hem mailtje sturen dat ik had gebeld. Om 15:15 maar doorgereden en ben inmiddels half uur thuis en hij heeft nog steeds niet gebeld.

Daar kan ik niet zo goed tegen als ik een brief krijg met: U wordt om 14:45 gebeld en als u niet bereikbaar bent dan sancties dit en boete dat en kosten in rekening brengen zus en zo.
Irritant zeg, tegen dat soort dingen kan ik ook niet (of hij nou gebeld had of niet). De communicatie bij het UWV verloopt in z'n geheel zo, waarom denk je dat ik er zo'n hekel aan heb :'). Maar goed, dat doen ze om zich in te dekken tegen mensen die nog te stom zijn om hun eigen achterwerk af te vegen.
Niet meer actief op Fok!
pi_99370301
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kijk je ooit supersize vs super skinny? Heb je van die magere scharminkels die leven op een cheeseburger als lunch, en savonds een pizza, en de rest van de dag cola, ze zijn zo mager als iets en zien er niet uit.
pi_99370317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Siral het volgende:
Nu heb ik dus weer het idee alsof mijn honger niet te stillen valt? Heb net een boterham op, en een half uur geleden eentje :{
Te veel snelle koolhydraten?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:07:33 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99370339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Tinkepink het volgende:
Op een lege maag bedoelt Viz, denk ik, want mijn S stond voor mijn O.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 16:08:14 #146
70532 loveli
N
pi_99370376
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ook, soort van. Teveel suiker - insuline - opslaan. Om het later wanneer er vraag naar is weer te gebruiken. Insuline ontregeld, geen voedingsstoffen, dus je haalt andere spullen uit de reserves van je lichaam. Slecht, niet doen dus.
crap in = crap out
pi_99370378
@XM ergerlijk idd!! Foei als je niet op tijd bent en kan opnemen, maar dan moet de andere kant zich ook gewoon netjes aan de afspraak houden.. been there done that. :* hopelijk knap je gewoon snel weer op en ben je dan ook van het arbogezeur af!

Hoe voel je je nu overigens? Heb wel de indruk dat je ietsjes fitter bent dan 2 wk geleden?
pi_99370390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Te veel snelle koolhydraten?
Zou het? Agja soms weet ik ook niet of het nu maagpijn of echt honger is..
pi_99370400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het klinkt alsof ik dingen moet gaan printen en in de trein moet gaan lezen zaterdag!

Ik probeer gewoon zo normaal en gezond mogelijk te eten. Weinig tot geen pakjes te gebruiken en veel verse groente eten.
En veel sporten.
Alleen heb ik 's avonds nog wel eens de neiging om onwijs te gaan snoepen. Of van die dagen met ontstilbare honger.

Nouja, als ik nu 's avonds gewoon normaal eet en er geen reep chocolade in prop (of 1 koekje neem ipv een half pak en geen dropjes koop (gaat ook per zak) of chips koop (idem)), dan komt het vast goed. B-)

Owja, hoe goed zijn bananen eigenlijk voor je?
Ik zag pas tijdens een van mijn antropologische buien op MTV "I used to be fat" een van de personal trainers zeggen tegen een van de deelneemsters, dat ze voor en na het sporten een banaan moest eten. :?
Wat loveli al riep over KH's na je training, zorg dat je deze goed bijvult. Daardoor heb je 'minder' snel honger 's avonds. Moet toegeven dat ik op trainingsdagen ook veel honger heb zo rond 22:00, maar dan mik ik er vaak 150gr tonijn in en een banaan ( :D ).

Bananen, l-tryptofaan voor de blij, kalium voor de alles eigenlijk, magnesium voor de slaap en vezels voor de poep... :D

Tink, carambole is een punt bij het biljarten :P Katabool is spierafbrekend en dat treed snel in op een lege maag (zie loveli's uitleg over glycogeen)
pi_99370406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:06 schreef Siral het volgende:

[..]

Kijk je ooit supersize vs super skinny? Heb je van die magere scharminkels die leven op een cheeseburger als lunch, en savonds een pizza, en de rest van de dag cola, ze zijn zo mager als iets en zien er niet uit.
Ow ja dat kijk ik wel eens, heb toevallig alleen de anno's gezien die op koffie en yoghurt leefden denk ik :) Naja ik ben wel afgevallen toen ik meer maar gezonder ging eten.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:08:52 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99370408
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Op een lege maag bedoelt Viz, denk ik, want mijn S stond voor mijn O.
Ik loop ook altijd voor het ontbijt (om de dag een kwartier tot een half uur (een kort of een langer rondje)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:09:48 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99370454
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik loop ook altijd voor het ontbijt (om de dag een kwartier tot een half uur (een kort of een langer rondje)
Ja maar voor zo'n klein rondje is dat niet erg ;). Max een half uur kan geen kwaad, mits je de vorige dag ook gewoon goed hebt gegeten natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:09:52 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99370461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef V1z0R het volgende:
Tink, carambole is een punt bij het biljarten :P Katabool is spierafbrekend en dat treed snel in op een lege maag (zie loveli's uitleg over glycogeen)
Ik weet dat het een biljartterm is. Het antwoord op de vraag had ik echter nog niet.
*zoekt loveli's post op
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:10:45 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99370510
In het weekend loop ik langer dan een half uur, maar dan heb ik ook tijd om te ontbijten van te voren. En doordeweeks heb ik toch geen tijd om langer dan een half uur te lopen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:11:40 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99370548
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef Siral het volgende:
..... Soms snap ik niet waarom ik zoveel honger heb.
Omdat je lichaam de tekorten aan wil vullen?

Eet voorlopig nou maar even lekker en probeer langzamerhand naar een normaal eetpatroon te groeien. Ik ben er zeker van dat het goed komt, want volgens mij heb jij een ijzeren wil.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:11:43 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99370553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef MarMar het volgende:
@XM ergerlijk idd!! Foei als je niet op tijd bent en kan opnemen, maar dan moet de andere kant zich ook gewoon netjes aan de afspraak houden.. been there done that. :* hopelijk knap je gewoon snel weer op en ben je dan ook van het arbogezeur af!

Hoe voel je je nu overigens? Heb wel de indruk dat je ietsjes fitter bent dan 2 wk geleden?
Het wisselt heel erg per dag. Vandaag had ik een belangrijke vergadering en ben dus nu voor het eerst driekwart dag 'actief' en ik ben nu echt helemaal versleten. Het klinkt misschien beetje raar, maar de pijn begint 'gewoon' te worden :X. Dat is natuurlijk ook niet helemaal normaal, maar ik ben het gesomber op de bank een beetje zat. Wat ook enorm scheelt is dat ik nu EINDELIJK het idee heb dat er serieus naar gekeken wordt. Ten tijde van die antibioticaroulette bij die huisarts, werd ik met enige regelmaat compleet moedeloos. En nu heb ik zoiets van, ja.. het wordt nu echt serieus opgepakt. En dat geeft ook wel een stukje rust.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:12:32 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99370596
Loop het liefst op een semi lege maag.. beschuit met kaas en wat melk.
Daarna een boterham vlees en wat fruit (van alles wat, lichaam doet er maar mee wat ie wil :')

Blijf toch nog steeds ammoniak ruiken als ik veel heb ingespannen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99370610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdat je lichaam de tekorten aan wil vullen?

Eet voorlopig nou maar even lekker en probeer langzamerhand naar een normaal eetpatroon te groeien. Ik ben er zeker van dat het goed komt, want volgens mij heb jij een ijzeren wil.
Waar ik dus zo 'bang' voor ben is dat als ik nu 'veel' ga eten dat ik dan straks als ik weer naar een normaal eetpatroon moet, ik dus alleen nog maar meer honger ga krijgen, omdat ik dan gewend ben geraakt aan "meer"... :\
pi_99370623
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef Siral het volgende:

[..]

Zou het? Agja soms weet ik ook niet of het nu maagpijn of echt honger is..
Ik denk dat je maag ook een beetje 'schrikt' en nog moet wennen.. Je hebt natuurlijk heel lang kleine porties gegeten.

Je kan trouwens dorst ook met honger verwarren! Dan blijf je eten, terwijl je eigenlijk dorst hebt..
pi_99370681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:12 schreef Siral het volgende:

[..]

Waar ik dus zo 'bang' voor ben is dat als ik nu 'veel' ga eten dat ik dan straks als ik weer naar een normaal eetpatroon moet, ik dus alleen nog maar meer honger ga krijgen, omdat ik dan gewend ben geraakt aan "meer"... :\
Nee, dan kies je gewoon voor langzame koolhydraten en dingen die goed vullen.
pi_99370690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik denk dat je maag ook een beetje 'schrikt' en nog moet wennen.. Je hebt natuurlijk heel lang kleine porties gegeten.

Je kan trouwens dorst ook met honger verwarren! Dan blijf je eten, terwijl je eigenlijk dorst hebt..
Denk ook dat het momenteel maagpijn is hoor. Want ik had bijv twee boterhammen voor de lunch en ik zat prop vol, maar nu lijkt het net na twee boterhammen alsof ik nog sterf van de honger. En we eten pas laat vanavond, en ik weet niet eens of ik het wel red tot 7 uur, wat erg.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:15:00 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99370724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:14 schreef Siral het volgende:

[..]

Denk ook dat het momenteel maagpijn is hoor. want die twee boterhammen voor de lunch en ik zat prop vol, maar nu lijkt het net alsof ik nog sterf van de honger. En we eten pas laat vanavond, en ik weet niet eens of ik het wel red tot 7 uur, wat erg.
Natuurlijk red je het niet op 2 boterhammen :D
pi_99370736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Natuurlijk red je het niet op 2 boterhammen :D
Heb er net nog twee op }:|
pi_99370789
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:14 schreef Siral het volgende:

[..]

Denk ook dat het momenteel maagpijn is hoor. want die twee boterhammen voor de lunch en ik zat prop vol, maar nu lijkt het net alsof ik nog sterf van de honger. En we eten pas laat vanavond, en ik weet niet eens of ik het wel red tot 7 uur, wat erg.
Nou dan neem je toch iets waar je lichaam iets aan heeft (groente, nootjes, etc) niet meteen een bord vol maar gewoon nu iets kleins en over een uurtje weer.

Het beste is om eigenlijk om het uur iets te eten, je hebt nu om 12 uur gegeten en om dan pas weer om 19 uur te eten is ook totaal niet fijn voor je maag???
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:16:30 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99370798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Siral het volgende:

[..]

^O^. Boterhammennnnnnnnnnnnn!!!

Ik heb ook honger :'). Nog 14 minuten :z.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:16:45 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99370816
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Siral het volgende:

[..]

Nou 4 lijkt mij prima. En dan nog een stukje fruit of een bakje yoghurt/kwark erbij als je nog trek hebt. Vanavond veel groente, wat vlees en wat aardappelen oid. en je hebt goed gegeten.
Als je echt honger hebt, zou ik nu iets met veel eiwitten nemen. Plakje ham met augurk of bakje kwark ofzo.
pi_99370949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou dan neem je toch iets waar je lichaam iets aan heeft (groente, nootjes, etc) niet meteen een bord vol maar gewoon nu iets kleins en over een uurtje weer.

Het beste is om eigenlijk om het uur iets te eten, je hebt nu om 12 uur gegeten en om dan pas weer om 19 uur te eten is ook totaal niet fijn voor je maag???
Hoe kom je daarbij?
Ik eet om de drie uur max.
pi_99370958
Tink: kort door de bocht, na het slapen is je voorraad aan brandstof laag, ga je dan sporten dan ben je snel door de laatste restjes heen en gaat het je spieren aanroepen.

* V1z0R mikt er 40gr aan makreelfilets in :9
pi_99370978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou 4 lijkt mij prima. En dan nog een stukje fruit of een bakje yoghurt/kwark erbij als je nog trek hebt. Vanavond veel groente, wat vlees en wat aardappelen oid. en je hebt goed gegeten.
Als je echt honger hebt, zou ik nu iets met veel eiwitten nemen. Plakje ham met augurk of bakje kwark ofzo.
We eten dus kleffe spaghetti, jeeeeeuj. Ook van die witte troep die niet vult.
pi_99370996
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het wisselt heel erg per dag. Vandaag had ik een belangrijke vergadering en ben dus nu voor het eerst driekwart dag 'actief' en ik ben nu echt helemaal versleten. Het klinkt misschien beetje raar, maar de pijn begint 'gewoon' te worden :X.
Klinkt eigenlijk heel bekend :X :*

Snap ook goed dat je er moedeloos van werd, dat zal niet meegeholpen hebben idd en het is *insert willekeurige krachtterm* tijd dat ze het eens serieus oppakken ook!
pi_99371026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef Siral het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Ik eet om de drie uur max.
Waarbij?

Ik ging er vanuit dat je om 12 uur had gegeten, omdat je zei 'lunch'
pi_99371048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:19 schreef Siral het volgende:

[..]

We eten dus kleffe spaghetti, jeeeeeuj. Ook van die witte troep die niet vult.
Dan zou ik veel saus nemen en weinig spaghetti. Of vraag om volkoren penne?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:22:30 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99371126
Ik kom er net achter dat die blinde man die is overvallen door die 2 misbaksels van meisjes, een bekende klant van ons is. Heb hem regelmatig aan de telefoon gehad en ook heen en weer zitten mailen. Bizar :{.
pi_99371135
Nog ff lijstje met tijden

08.30: 200 ml volle yoghurt, 4 el muesli, 4 aardbeitjes
11.30: appel, 2 dropjes
13.00: volkoren boterham achterham/komkommer, snee notenbrood met jam
16.00: 2 volkoren boterhammen (achterham en komkommer/aardbeien)
19.00: spaghettie bolongese met rundergehakt en roerbakgroente, schaaltje sla erbij

dat dus tot nu toe.
wat ik dan vanavond doe weet ik nog niet..
pi_99371144
Maarreh, pasta vult juist wel toch? (zelfs of juist die witte kleffe ;) ) en als je het niet klef wilt, ietsjes eerder uit de pan vissen en afgieten?
pi_99371165
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan zou ik veel saus nemen en weinig spaghetti. Of vraag om volkoren penne?
heb gevraagd om volkoren pasta, dietiste raad dat ook aan, maar hier thuis vinden ze het bullshit.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:23:38 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99371175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Tink: kort door de bocht, na het slapen is je voorraad aan brandstof laag, ga je dan sporten dan ben je snel door de laatste restjes heen en gaat het je spieren aanroepen.

* V1z0R mikt er 40gr aan makreelfilets in :9
Hoe zit het dan met het verhaal dat je direct overgaat op vetverbranding? Als ik nu hardloop, verbrand ik wat ik vandaag heb gegeten en als ik morgenochtend hardloop, verbrand ik m'n vet? Of werkt het niet zo? Zag een keer als tip op een hardloopsite om 's avonds nog een stuk te wandelenen dan 's ochtends te gaan hardlopen. Daar zou je goed van afvallen. Nooit gedaan, want van de beschrijving 'het zal voelen als de laatste loodjes v/e marathon' werd ik al moe :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:24:04 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99371195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom er net achter dat die blinde man die is overvallen door die 2 misbaksels van meisjes, een bekende klant van ons is. Heb hem regelmatig aan de telefoon gehad en ook heen en weer zitten mailen. Bizar :{.
Kutwijven zijn het.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:24:29 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99371213
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef MarMar het volgende:
Maarreh, pasta vult juist wel toch? (zelfs of juist die witte kleffe ;) ) en als je het niet klef wilt, ietsjes eerder uit de pan vissen en afgieten?
Pasta vult hier ook niet echt :). Krijgen M en ik vrij snel weer trek van.
Niet meer actief op Fok!
pi_99371219
Wat vik zegt en daar wordt je wel even koud van..
pi_99371250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pasta vult hier ook niet echt :). Krijgen M en ik vrij snel weer trek van.
Jeetje, ik zit er altijd heel lang vol van. Maar ik heb dan ook nooit de witte kleffe variant ;)
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 16:25:40 #182
70532 loveli
N
pi_99371275
quote:
Witte kleffe pasta = suiker.

Anti-klef: beetje olie in het kookwater. Klef worden komt door verandering van zetmeel, door een beetje olie/vet gebeurt dat niet => mooie pasta.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:26:23 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99371319
Ovenheerlijk brood met zo'n knapperig korstje O+ :9
pi_99371328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Witte kleffe pasta = suiker.

Anti-klef: beetje olie in het kookwater. Klef worden komt door verandering van zetmeel, door een beetje olie/vet gebeurt dat niet => mooie pasta.
Oh neu de pasta is altijd prima hier hoor, ik moest ff extra zeiken :')
pi_99371387
quote:
Ik krijg er altijd een honger attack van, dan moet ik snoep. Heel apart :P!
pi_99371412
Waar is Maria? Ik ga denk ik naar Zumba vanavond :X!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:29:55 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99371490
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef Probability het volgende:
Ohai B-)

*O*
pi_99371500
quote:

[..]

Ik krijg er altijd een honger attack van, dan moet ik snoep. Heel apart :P!
Ben ik blij dat ik in de fitnesszaal sta vanavond. }:| Mgoed ook dat zegt niks want gister ging ik om 11 uur ook gewoon nog vreten. Denk dat ik maar meteen mn nest in duik ofzo.
pi_99371510
XM wat dan met die meisjes?
pi_99371538
Siral, misschien heeft je lichaam nu gewoon meer nodig. probeer morgen eens "gewoon" 4 boterhammen voor lunch + 2 fruit als tussendoortje?
pi_99371544
Ik had trouwens vandaag brood met pindakaas, dat was lekker!
pi_99371559
quote:
Ik heb het ook een keer geprobeerd, struikelde over mijn eigen voeten, viel tegen een bokszak aan en toen viel er iemand over me heen.
B-) Beat that! B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:32:17 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99371592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef Perruche het volgende:
XM wat dan met die meisjes?
http://www.nu.nl/binnenla(...)blinde-bejaarde.html
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:32:25 #194
148689 Muis006
pi_99371599
Mijn lijstje wordt dan:

O: 4 el muesli, 2 el lijnzaad, yoghurt
L: dubbele bth ham en mosterd
T: softijsje met caramel en een handje kleine stukjes fudge
D: lasagne en zucchini
S: half uur loopband, kwartier fietsen
T: boterham pindakaas
pi_99371601
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef Perruche het volgende:
Siral, misschien heeft je lichaam nu gewoon meer nodig. probeer morgen eens "gewoon" 4 boterhammen voor lunch + 2 fruit als tussendoortje?
Ik zit na 2 boterhammen echt vol, dus ik verdeel dat liever. En als middag tussendoortje alleen fruit kan ik dus niet, das te weinig. Smorgens wel, want ik heb tussen lunch en ontbijt altijd zo weinig honger. Om 3/4 uur heb ik wel weer honger..
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:33:14 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99371637
Ik heb laatst weer es Kung Fu Panda gekeken O+ "Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why we call it the present". O+
pi_99371695
Maria! Ik weet niet wat ik naar jouw Engelsen moet mailen :')

Waarom het me leuk werk lijkt, dus :')
Ja doei.
pi_99371711
nou ja, het lijkt me we lachen om erbij te doen, en nou ja, dat is 't, maar dat klinkt niet zo gemotiveerd _O-
Ja doei.
pi_99371746
Ik gooi 'm er nog een keer in voor de mensen met suikerdipjes:
quote:
A study from the Scripps Clinic (San Diego) reported that subjects eating half a grapefruit or drinking 8 ounces of grapefruit juice three times a day while otherwise eating normally lost an average of 4 pounds in 12 weeks, with some test subjects losing more than 10 pounds without dieting. The researchers suggest the effect is likely due to grapefruit’s ability to reduce insulin levels.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met het verhaal dat je direct overgaat op vetverbranding? Als ik nu hardloop, verbrand ik wat ik vandaag heb gegeten en als ik morgenochtend hardloop, verbrand ik m'n vet? Of werkt het niet zo? Zag een keer als tip op een hardloopsite om 's avonds nog een stuk te wandelenen dan 's ochtends te gaan hardlopen. Daar zou je goed van afvallen. Nooit gedaan, want van de beschrijving 'het zal voelen als de laatste loodjes v/e marathon' werd ik al moe :').
Yup, je valt er heel goed snel van af omdat je ook katabool bezig bent. :{
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:38:02 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99371855
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Ik weet niet wat ik naar jouw Engelsen moet mailen :')

Waarom het me leuk werk lijkt, dus :')
Ehh het lijkt je motiverend om meer te weten te komen over online marketing?
Je bent erg verknocht aan het internet en zou dus graag willen weten hoe men het internet kan gebruiken voor marketingdoeleinden, gezien online marketing erg in opkomst lijkt te zijn?
Je zou graag werkervaring opdoen in Engeland, andere bedrijfscultuur enzulks?

Zoiets?
pi_99371857
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb het ook een keer geprobeerd, struikelde over mijn eigen voeten, viel tegen een bokszak aan en toen viel er iemand over me heen.
B-) Beat that! B-)
Oh, ik durf niet meer!!!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:39:24 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99371913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh, ik durf niet meer!!!
Er kan in principe weinig fout gaan :P De eerste keer ben je toch veel aan het kijken en probeer je gewoon op je eigen tempo de pasjes. Ik denk dat het pas verkeerd gaat als je meteen teveel wilt en dus in vol enthousiasme de verkeerde kant op gaat en tegen iemand aanklettert :') Dus gewoon veel kijken en lekker meedoen, no problemo! *O*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:39:24 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99371914
quote:

[..]

Oh, ik durf niet meer!!!
You will be fine zolang je niet op Maria's plekje gaat staan >:).
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:39:58 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99371944
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

You will be fine zolang je niet op Maria's plekje gaat staan >:).
Lost in translation }:| :')
pi_99371968
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

B-) Beat that! B-)
Maria eindigde ooit in een worstelpartij met een Germaanse behemoth tijdens een lesje zumba...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:41:15 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99371986
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lost in translation }:| :')
pi_99371996
quote:

[..]

Oh, ik durf niet meer!!!
Ik deed iets te hard mn best om de pasjes te kunnen volgen. B-)
Overigens werd ik ook erg nerveus van het verplichte enthousiaste geklap. :D
Laat mij maar slaan en schoppen!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:41:55 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99372009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maria eindigde ooit in een worstelpartij met een Germaanse behemoth tijdens een lesje zumba...
I repeat my former statement }:|
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:42:31 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99372030
Alles met choreografie is niet aan mij besteed :'). Ik begin er dus ook maar niet aan _O-.
pi_99372035
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ok, dat is ook wel ernstig. B-)
Was het inclusief fysiek geweld? *)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:43:55 #211
148689 Muis006
pi_99372086
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maria was kung fu fighting (ha!)
That girl was fast as lightning (huu!)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:44:28 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99372114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Neuh *) Je hebt het verhaal van de territoriale bips-duw-annex-tilt-Maria-op-psychopaat niet meegekregen dus? oO<
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:44:54 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99372132
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

In fact it was a little bit frightning
But they did it with expert timing
pi_99372159
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Neuh *) Je hebt het verhaal van de territoriale bips-duw-annex-tilt-Maria-op-psychopaat niet meegekregen dus? oO<
Ja, half. :D

Afijn, ik ga nog even 8 minuten doorbikkelen B-) en dan naar huis. *)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:47:09 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99372240
lol, als ik zoek op zumba warrior, vind ik dit:

:')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:47:12 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99372244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Check out mah mooooves!
pi_99372266
Mijn kiddo doet soms ook Zumba met haar stiefmams :D ik denk dat die perongelukexpres op tenen zou gaan stampen als ze zo'n bibsbumper tegenkomt Maria _O-

"oeps"
tip voor de volgende keer? ;)
pi_99372452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik gooi 'm er nog een keer in voor de mensen met suikerdipjes:

[..]

[..]

Yup, je valt er heel goed snel van af omdat je ook katabool bezig bent. :{
V1z0R! Ik heb grapefruitsap gekocht! *)
Lekker met karnemelk. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:52:33 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99372495
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:47 schreef MarMar het volgende:
Mijn kiddo doet soms ook Zumba met haar stiefmams :D ik denk dat die perongelukexpres op tenen zou gaan stampen als ze zo'n bibsbumper tegenkomt Maria _O-

"oeps"
tip voor de volgende keer? ;)
Hehe :D

Ik ben het toppunt van civiliteit, daardoor valt haar slechte gedrag des te meer op :+ Maar ach ze is al 3 weken afwezig :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:53:33 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99372547
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:54:42 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99372599
pi_99372624
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh, ikkwam in een tropische regenbui terecht tijdnes het hardlopen. Tot op het bot doorweekt. Wel lekkre gelopen, trouwens. En ik kon weer binnenkomen! :7
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:56:22 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99372681
Meh de printer poept mn reeds betaalde kaartje niet uit dus vvv-jongen is aan het bellen nu.
Niet meer actief op Fok!
pi_99372747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
*jaloers*

Ik ben wel benieuwd naar jullie bevindingen!
Everything has changed
pi_99372786
Uniek, hoeveel water drink jij? Ammoniak-geur komt vrij bij het verbranden van eiwitten (BCAA's) waarbij je lever soms niet genoeg stikstof kan afbreken of wanneer er te weinig water is om het te verdunnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:

[..]

V1z0R! Ik heb grapefruitsap gekocht! *)
Lekker met karnemelk. :)
^O^ Hou je ons op de hoogte of er verandering op treed?

Jagar, als 'ie na het openbreken snel weer terug is > huisarts! (ingegroeide haar)
Tips ter voorkoming, minder strakke kleding, talkpoeder voor het sporten, direct droog ondergoed na het sporten.
En ik zou nu ook een pleister erover plakken om irriteren tegen te gaan.
pi_99372787
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik deed iets te hard mn best om de pasjes te kunnen volgen. B-)
Overigens werd ik ook erg nerveus van het verplichte enthousiaste geklap. :D
Laat mij maar slaan en schoppen!
Ja ik wil ook liever boksen maar er is een zomerstop ;(
pi_99372852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alles met choreografie is niet aan mij besteed :'). Ik begin er dus ook maar niet aan _O-.
Ik heb het idee dat ik dat nog wel moet kunnen met veel training :')??
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:00:52 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99372899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik dat nog wel moet kunnen met veel training :')??
Als je het leuk vindt sowieso! Waar een wil is, is een weg enzo. Maar om erachter te komen of je het leuk vindt moet je het eens proberen :P
pi_99372976
:W

Sportschoolwaarts!
pi_99372979
Vriendje had 2 (zakelijke) afspraken buiten de deur, laat beginnen, ruim een uur er tussen.

Dus ik: oh de volgende keer kan ik mee, ga ik winkelen tijdens je afspraak en gaan we samen lunchen O+
Hij: Ik ging al lunchen met dat meisje. Dus. Dat is niet handig.

Pfffffft. Sukkel is het ook.
pi_99372995
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Uniek, hoeveel water drink jij? Ammoniak-geur komt vrij bij het verbranden van eiwitten (BCAA's) waarbij je lever soms niet genoeg stikstof kan afbreken of wanneer er te weinig water is om het te verdunnen.

[..]

^O^ Hou je ons op de hoogte of er verandering op treed?

Jagar, als 'ie na het openbreken snel weer terug is > huisarts! (ingegroeide haar)
Tips ter voorkoming, minder strakke kleding, talkpoeder voor het sporten, direct droog ondergoed na het sporten.
En ik zou nu ook een pleister erover plakken om irriteren tegen te gaan.
jij bent de enige van wie ik hier niets over verwachtte te horen! Thanks!
pi_99373029
Ik ben ook echt slecht in alles met pasjes, maar bij veel van die lesjes hebben ze wel makkelijkere varianten die je kunt doen als je het nog niet helemaal onder de knie hebt (bijv. armbewegingen weglaten). Het is dan wel handig als je kunt instappen wanneer ze net met een nieuwe choreografie beginnen. Zo lukte het mij toch nog best aardig. :)

V1z0R: ik eet niet heel regelmatig op moment dus ik weet niet of ik zal kunnen zeggen of het nou helpt of niet, maar ik laat het wel weten als ik verschil merk!
Everything has changed
pi_99373150
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
Vriendje had 2 (zakelijke) afspraken buiten de deur, laat beginnen, ruim een uur er tussen.

Dus ik: oh de volgende keer kan ik mee, ga ik winkelen tijdens je afspraak en gaan we samen lunchen O+
Hij: Ik ging al lunchen met dat meisje. Dus. Dat is niet handig.

Pfffffft. Sukkel is het ook.
Toch super leuk als ik mee ga :P

Dan niet hoorrrr.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:08:54 #234
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99373290
Volgens mij zag ik net vanuit mijn trein goodbye lopen, op spoor 3 im Utrecht (ik ging naar hilversum)
Kwak
pi_99373337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Toch super leuk als ik mee ga :P

Dan niet hoorrrr.
*wijst naar TT* :P
Waarschijnlijk kan hij er niks aan doen...
Everything has changed
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:11:04 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99373397
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Penis-induced deficiency?
pi_99373551
quote:

ik kreeg 3 cadeaus toen ik 30 werd, voor elke 10 jaar een cadeau O+
pi_99373608
quote:

[..]

[..]

_O- mwhahaha oke nu wordt het wel een beetje eng _O- (denk aan PM...)
pi_99373929
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jij bent de enige van wie ik hier niets over verwachtte te horen! Thanks!
mannen hebben ook schaamstreken ;) maar ik zou ongeveer hetzelfde hebben gezegd.
pi_99374017
Coco, wadist???
pi_99374289
Coco what happened :o. Ik ben heul niet nieuwsgierig hoor :X

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Er is ook vegetarische sandwichspread he! (ik ken een vega die het niet at vanwege vleesresten, maar de huiswerk appie of c1000 is echt vega).

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja ik wil ook liever boksen maar er is een zomerstop ;(
Op usc kan je een zomerkaart kopen waarmee je met allerlei vechtsporten mee kan doen! 15 euro (dacht ik) voor 2 maanden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99374326
Ik heb een pak pannenkoekenmix van 400 gram. Daar moet 800 ml melk, 2 eieren en wat boter bij. Hoeveel grote pannenkoeken ga ik daar uit kunnen halen?
pi_99374356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik heb hem even verteld hoe de vork in de steel zit en hoe ik het graag zou zien. Is geloof ik gedeeltelijk aangekomen.
pi_99374387
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef MarMar het volgende:

[..]

mannen hebben ook schaamstreken ;) maar ik zou ongeveer hetzelfde hebben gezegd.
ja, dat is ook zo. Denk inderdaad dat het een ingegroeid ahartje is. Hopen dat het voor de vakantie weg is!

@ Chico: denk dat je daar een heleboel pannenkoeken uit kunt halen! 15, ofzo? minstens!
pi_99374389
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Chicolate het volgende:
Coco what happened :o. Ik ben heul niet nieuwsgierig hoor :X

[..]

Er is ook vegetarische sandwichspread he! (ik ken een vega die het niet at vanwege vleesresten, maar de huiswerk appie of c1000 is echt vega).

[..]

Op usc kan je een zomerkaart kopen waarmee je met allerlei vechtsporten mee kan doen! 15 euro (dacht ik) voor 2 maanden.
Ik vind het echt net kots, sorry!

Wie weet doe ik dat, ben er nog niet over uit.
pi_99374396
Stomme vraag misschien. Als je 2000 calorieen eet he, zoals een normale gemiddelde vrouw.
Waar zit je dan ongeveer na je middag tussendoortje qua verdeling? Op de helft?

Ik heb meer als een half jaar rond de 450 kcal proberen te blijven tot avondeten.
En nu zit ik rond de 800/900 bij mijn laatste middag tussendoortje. Dus al het dubbele!
Merk wel dat ik niet perse meer of vaker eet, het zijn meer calorierijkere producten.. vooral mijn ontbijt is veranderd.
pi_99374437
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vind het echt net kots, sorry!

Wie weet doe ik dat, ben er nog niet over uit.
Oh prima hoor, ik vind de meeste varianten ook niet te vreten :P.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, dat is ook zo. Denk inderdaad dat het een ingegroeid ahartje is. Hopen dat het voor de vakantie weg is!

@ Chico: denk dat je daar een heleboel pannenkoeken uit kunt halen! 15, ofzo? minstens!
Oh dat lijkt me een beetje overdreven.
pi_99374580
Lief heeft biologische varken meegenomen ipv vis, ook goed, daar kan ik ook prima schnitzels van timmeren.
Lang geleden trouwens dat ik varken at, heb er wel zin in :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:55:18 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99375092
Godsamme, een half uur gewacht bij het ticketpoint van de VVV, blijft die printer dienst weigeren en dus heb ik m'n geld terug gekregen. Ze hopen het morgen te fixen en bellen als het gefixt is, maar ja, als het in de tussentijd maar niet ineens uitverkocht raakt. Net ook even gekeken of het dorp van m'n ouders ook een ticketpoint heeft, maar helaas. Kan wel kaarten via internet bestellen, maar dat is 1) duurder, 2) ze verzenden ze per post en dan zit ik ook weer te stressen of ze wel op tijd komen / niet zoek raken.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:56:29 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99375136
Vik: online bestellen en als e-ticket laten mailen? Of werkt dat niet? Hoef je ze alleen maar zelf uit te printen! :Y
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:58:10 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99375197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vik: online bestellen en als e-ticket laten mailen? Of werkt dat niet? Hoef je ze alleen maar zelf uit te printen! :Y
Nee, dat kan dus niet, want het is via interim oid en die doen nog niet aan tickets mailen :').
Nou ja, stressen heeft geen zin dus ik wacht maar af. Hopelijk bellen ze morgen zodat ik morgen een ticket kan halen en anders ga ik dodag weer langs. En als het in de tussentijd toch ineens uitverkocht raakt (en dat zal wel niet, 2 weken voor aanvang nog eens), dan vind ik op internet vast nog wel een kaartje van iemand die ineens niet meer kan gaan.

*adem in, adem uit* :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:58:23 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99375206
O: twee sneetjes crusty brood met ham en kaas, bekertje melk&fruit
L: twee sneetjes crusty brood met twee haringen met uitjes, bekertje melk&fruit
T: glas rode vruchtensap
T: snee brood met pindakaas
D: ham & leek tart
T: katjang?

Extra snee brood, maar a) dit is erg lekker brood indien vers :9 en b) het vult minder want de sneetjes zijn dunner? Dus tja :+
pi_99375227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dat kan dus niet, want het is via interim oid en die doen nog niet aan tickets mailen :').
Nou ja, stressen heeft geen zin dus ik wacht maar af. Hopelijk bellen ze morgen zodat ik morgen een ticket kan halen en anders ga ik dodag weer langs. En als het in de tussentijd toch ineens uitverkocht raakt (en dat zal wel niet, 2 weken voor aanvang nog eens), dan vind ik op internet vast nog wel een kaartje van iemand die ineens niet meer kan gaan.

*adem in, adem uit* :P.
op weg naar je ouders ergens uit de trein stappen en het daar proberen? Zwolle, ofzo?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:59:26 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99375246
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

op weg naar je ouders ergens uit de trein stappen en het daar proberen? Zwolle, ofzo?
Ja, maar ik ga vrijdag naar m'n ouders en hoop het in de tussentijd hier geregeld te hebben. Maar als dat niet lukt, ga ik dat doen ja :Y. Thx.
Niet meer actief op Fok!
pi_99375262
Wat is het verschil tussen bulgur en quinoa?
pi_99375286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes crusty brood met ham en kaas, bekertje melk&fruit
L: twee sneetjes crusty brood met twee haringen met uitjes, bekertje melk&fruit
T: glas rode vruchtensap
T: snee brood met pindakaas
D: ham & leek tart
T: katjang?

Extra snee brood, maar a) dit is erg lekker brood indien vers :9 en b) het vult minder want de sneetjes zijn dunner? Dus tja :+
mooi lijstje, Mariatje!

Die van mij:

O: yoghurt met allbran en banaan
L: restje pasta primavera (met room, erwten, peultjes en bleekselderij) met parmezaanse kaas
T: klein bakje yoghurt met allbran en wat hagelslag
S: ongeveer een half uur hardlopen, geen idee hoe lang precies want zeiknat toen ik thuiskwam en kon niet naar de keuken lopen om op de klok te kijken
T: volkorenboterham met pindakaas
D: ovenfrietjes, biefstuk en broccoli
T: iets lekkers.
pi_99375442
Zo, sollicitatie verstuurd naar de Engelsen van Maria!
Hoop maar dat de brief wat indruk maakt :+

Zo maar eens richting huis. Heb wel water meegenomen, maar geen voer ;( dus heb wel trek nu.
Wederom te weinig gegeten door stommiteit :( *schopt zichzelf*

Even denken hoe ik het goed kan maken...

O: smoothie van banaan, 0%vet Griekse Yoghurt (was best lekker! Had bekertje meegenomen om te proberen)
S: hardlopen
L: omelet van 3 eieren met een flinke plak zalm en wat geitenkaas

--

Dit heb ik dus tot nu toe op :')

Vanavond staan er noodles met kip en groenten op 't programma, uit de wok.
Glaasje rose denk ik nog dus, en wat blokjes kaas.... maar da's nog steeds weinig dan?
Ja doei.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:04:59 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99375469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mooi lijstje, Mariatje!

Die van mij:

O: yoghurt met allbran en banaan
L: restje pasta primavera (met room, erwten, peultjes en bleekselderij) met parmezaanse kaas
T: klein bakje yoghurt met allbran en wat hagelslag
S: ongeveer een half uur hardlopen, geen idee hoe lang precies want zeiknat toen ik thuiskwam en kon niet naar de keuken lopen om op de klok te kijken
T: volkorenboterham met pindakaas
D: ovenfrietjes, biefstuk en broccoli
T: iets lekkers.
Dankjewel! O+

Die van jou is ook mooi, mits het 'iets lekkers' geen hele chocoladetaart is ofzo, maar dat lijkt me stug :+ Krijg trek van het mental image van ovenfrietjes en biefstuk :9
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:06:05 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99375522
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, sollicitatie verstuurd naar de Engelsen van Maria!
Hoop maar dat de brief wat indruk maakt :+

*O*

En doe nog maar een T na je D dan ja! :Y
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:06:19 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99375532
Ik zat al te zoeken naar waar jag het heeft over chocotaart _O-.

Man, ik heb het zķ gehad met vandaag. Barst nog net niet in huilen uit. En nu heb ik zin om merengues te maken als comfort food }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_99375569
chocotaart... O+ :9
Ja doei.
pi_99375600
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dankjewel! O+

Die van jou is ook mooi, mits het 'iets lekkers' geen hele chocoladetaart is ofzo, maar dat lijkt me stug :+ Krijg trek van het mental image van ovenfrietjes en biefstuk :9
ik heb helemaal niets in huis voor iets lekkers. Dus wellicht dat ik straks nog naar het tankstation wandel. En anders vervalt die T.
pi_99375615
Ik ga vanavond chocoladetaart maken O-). De slagroom, chocolade, eieren en boter moeten op :P.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 18:08:13 #264
70532 loveli
N
pi_99375622
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

_O-
crap in = crap out
pi_99375699
Def Lijstje (ok die T van straks komt er achteraan).

O: boterham filet AM boterham smeerkaas
T: rauwe amandelen, pecannoten en een paar pistache
L: Omelet van 3 eieren met verse kruiden en bosui erdoor en 250 gr Griekse yoghurt met choc pinda's bij gebrek aan fruit (vergeten)
T: niks
D: pasta met pesto saus, champignons/broccoli en courgette
T: iets uit de supermarkt en zou nog best wat fruit kunnen eten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99375770
Ik zit nog steeds aan de telefoon met een klant :') ik -haat- overwerken.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 18:12:54 #267
70532 loveli
N
pi_99375829
Meh. Verkeerde boutjes gekregen, de goede moeten besteld worden en zijn waarschijnlijk vrijdag binnen. Eerst hadden ze al moertjes voor me klaarliggen ipv boutjes, dus 3 keer 15 km rijden voor 4 stomme boutjes. Yay. Prusters. Vandaag ben ik onaardig en onethisch.
crap in = crap out
pi_99375947
Sportschool weer dicht, blijkt dus sterfgeval in familie te zijn...
Kon de stagiair gisteren niet even zeggen of zo?!

Jagar, ik heb er zelf ook last van gehad vandaar :)

quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vagina-induced irrationality :6

Twee keer lunchen op een dag is niet logisch, zou ze vragen om gewoon dat uurtje samen wat te doen zou hij vast anders geantwoord hebben.

^^ Laten we het hier maar bij houden...
pi_99376044
Ha! Mijn hardlooprondje is dus iets meer dan 3km :) mooi uitgekiend!

*O* Nu weer op naar huis! Koken :9
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 18:21:30 #270
70532 loveli
N
pi_99376160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef V1z0R het volgende:
Jagar, ik heb er zelf ook last van gehad vandaar :)
Gilette?
quote:
^^ Laten we het hier maar bij houden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_99376294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Gilette?
Kunt beter ontharingscreme gebruiken, minder kans dat het terugkomt.
quote:
[..]

SPOILER
"Bitches ain't shit but hoes and tricks" - Dr. Dre
^^ En hij is een dokter! :')
pi_99376378
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap (8>
T: 2 cappuccino
L: omelet van 3 eieren met 10 cherrytomaatjes
T: 2 maisboterhammen: old amsterdam en chorizo
D: paprikasoep met 1 boterham en kalkoenfilet
T: rosé met rozemarijntoast met brie en filet americain

S: slaapkamers opruimen en schoonmaken (incl. die van de mini met alle 3 miljoen verschillende speelgoedonderdeeltjes overal verspreid :'( Nu lijkt het wel een kostschoolkamertje, zo netjes *) )
pi_99376463
Allemaal aan de omeletten vandaag? :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:30:42 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99376501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Knie! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99376531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Knie! *O*.
grote teen?
pi_99376595
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:

Knie! *O*.
... ik nie snap :{
pi_99376597
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, die cherrytomaatjes scheidden veel te veel vocht af, dus bij het omdraaien veranderde het in een roerei oO<
pi_99376613
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Laureline het volgende:

Nee, die cherrytomaatjes scheidden veel te veel vocht af, dus bij het omdraaien veranderde het in een roerei oO<
_O- :D

Oķk lekker ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:34:05 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99376639
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik niet, staat daar in kindertaal.

Ik had zonet bij de Xenos voor het eerst in lange tijd zin om drie irritante, drukdoenerige kinderen te slaan :'). Helaas stond hun papa er ook bij :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 18:34:09 #280
70532 loveli
N
pi_99376643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

grote teen?
Hoofd, schouder..
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:34:35 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99376665
Woei mn quiche staat al in de oven en is over 20 minuutjes klaar *) Als ie ook nog lekker is, is het een blijvertje :+
pi_99376716
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik niet, staat daar in kindertaal.

Ik had zonet bij de Xenos voor het eerst in lange tijd zin om drie irritante, drukdoenerige kinderen te slaan :'). Helaas stond hun papa er ook bij :P.
Is het dan niet eerder 'k nie of 'knie?
pi_99376721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alstu!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:37:35 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99376778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is het dan niet eerder 'k nie of 'knie?
Weet ik veel. Boeiend :').

Het schiet niet echt op met de Turkse tortilla's en ik heb hongerrr....

Hahaha, het gehakt zit nog niet eens in de pan terwijl hij al een uur bezig is. Awwww!!!!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:40:51 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99376868
Wahow! Schijnbaar ben ik de rest van de maand vrij...!

Ik zit tussen -O- :{ en *O* :D in _O-
pi_99376925
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

:o

Nou, ik zou heel erg *O* doen. Waarom zou het -O- zijn?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 18:42:47 #287
70532 loveli
N
pi_99376943
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vrij = geld uitgeven, niet vrij = geld verdienen.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:42:57 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99376949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben freelancert, geen werk = geen monehz :+

Maar goed, extra tijd om te solliciteren dan maar! En vrijdag op bezoek bij mijn moesje en oma :7
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:44:51 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99377008
quote:

Zou ik ook hebben :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99377012
Vrij = een volgetankte Mercedes :o
pi_99377041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:42 schreef loveli het volgende:

Vrij = geld uitgeven, niet vrij = geld verdienen.
Ik geef niet meer geld uit omdat ik vrij ben, maar van een freelancer kan ik die -O- dan weer wel begrijpen :Y
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:46:21 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99377049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef V1z0R het volgende:
Vrij = een volgetankte Mercedes :o
Ik durf niet te klikken ><;;
pi_99377078
Wahh! Veel te veel chinees op! Nu uitbuiken, dan definitief verdelen en inpakken en dan slapen en heel vroeg eruit!

Hmm, vriendje is aan het meelurken (naast me :') ) benieuwd of ie dat vaker doet!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:50:25 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99377193
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wahh! Veel te veel chinees op! Nu uitbuiken, dan definitief verdelen en inpakken en dan slapen en heel vroeg eruit!

Hmm, vriendje is aan het meelurken (naast me :') ) benieuwd of ie dat vaker doet!
Hoi vriendje van Puff! Ik van Vladimirrrr, Puff's geheime lubah-luvahr uit het Verre Oosten (Overijssel de gekste) *)
pi_99377262
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hoi vriendje van Puff! Ik van Vladimirrrr, Puff's geheime lubah-luvahr uit het Verre Oosten (Overijssel de gekste) *)
En ik ben Stein, Puff's niet-zo geheime vriend uit het Hoge Noorden!
pi_99377268
In plaats van soep heb ik pasta gemaakt: handje volkoren penne, halve komkommer, 2 tomaten, 5 zongedroogde tomaatjes, paar olijfjes, 1/3e bol mozerella, paar handen rucola, paar handen basilicum, 3 eetlepels rode pesto, olijfolie, appelazijn, peper, zout

Lijkt mij prima??
pi_99377295
quote:

Begrijpelijk. Ik had hetzelfde toen mijn school zei dat ze geen uren voor me hadden.

Mijn pannenkoeken falen weer eens. Ik snap echt niet wat ik nou steeds fout doe :'). Moet maar niet te vaak pannenkoeken eten.
pi_99377378
What's up with Coco?

Heb vandaag een staaltje incompetentie gezien echnienormaalmeer :') maar soit kan het hier niet posten te herkenbaar (collega).
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 18:55:58 #299
70532 loveli
N
pi_99377413
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef Ml-etje het volgende:
What's up with Coco?

Heb vandaag een staaltje incompetentie gezien echnienormaalmeer :') maar soit kan het hier niet posten te herkenbaar (collega).
Daar is de PM-functie voor.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:56:53 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99377451
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

_O-.

Ik wil ook pm van MI :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_99377547
:Y eerst even boodschappen doen, wie opent een nieuwe? Be Welcome!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')