Wat is ideaal dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Vikkert, E/K/V is Eiwitten/KH's/Vet inderdaad
Voor mijzelf doe ik dit dus in macro in gr./100gr. maar om de verhouding voor jou wat duidelijker te maken heb ik het hier in % neergezet.
Ik ben trots op je!quote:
Onweerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:52 schreef Syrena het volgende:
Coco, er komt een dikke vette bui aan nu zag ik op Buienradarzmet onweer.
Afhankelijk van lichaamstype, dus voor elk lichaam verschillend...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat is ideaal dan?
Qua verhouding?
Zo over een dag gemeten?
Voor iemand die veel sport?
En vooral hoopt weer spieren op te bouwen?
En zowel krachtsport als duursport doet?
Ah, dank je! Daar heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Afhankelijk van lichaamstype, dus voor elk lichaam verschillend...
Wat ik toen had opgezocht over hoe vrouwen aten in de jaren 70 was het 20/60/20. Met grotendeels langzame KH's, geen transvet en minder verzadigd vet.
Tijdstip van inname is ook best belangrijk trouwens...
30/40/30 vind ik een stuk mooier dan 20/60/20. En je hoeft nier per se te combineren, niet alle macronutrienten hoeven in elke maaltijd te zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Afhankelijk van lichaamstype, dus voor elk lichaam verschillend...
Wat ik toen had opgezocht over hoe vrouwen aten in de jaren 70 was het 20/60/20. Met grotendeels langzame KH's, geen transvet en minder verzadigd vet.
Tijdstip van inname is ook best belangrijk trouwens...
Ik ga niet een uur voor het sporten kwark eten, erna kan wel. Maar volgens jou moet je juist voor het sporten eiwitten en erna carbs? Wat zou ik na het sporten het best kunnen eten dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef loveli het volgende:
Eiwitten tussen een uur voor en een half uur na sport, dan maak je er optimaal gebruik van voor spieropbouw.
Half jaartje gericht eten en 1 keer in de week spieren trainen resulteerde bij mij in te grote spieren. Tijdstip van specifiek eten heeft echt veel effect op je lijf.
Wat grappig, dat wist ik niet! Dan gooi ik straks als ik thuis ben gelijk wat kwark naar binnen en dan als ik thuis kom na het sporten weer een bergje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef loveli het volgende:
Eiwitten tussen een uur voor en een half uur na sport, dan maak je er optimaal gebruik van voor spieropbouw.
Half jaartje gericht eten en 1 keer in de week spieren trainen resulteerde bij mij in te grote spieren. Tijdstip van specifiek eten heeft echt veel effect op je lijf.
Pasta! Of een boterham!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga niet een uur voor het sporten kwark eten, erna kan wel. Maar volgens jou moet je juist voor het sporten eiwitten en erna carbs? Wat zou ik na het sporten het best kunnen eten dan?
Ik heb mn tussendoortje nog niet gehad, wat zal ik pakken in plaats van? of extra nog?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:20 schreef Perruche het volgende:
Lekker jagar!
Siral, je lijst is prima voor iemand die af wil vallen. Houd je maar weer wat beter aan de lijst van je dietist.
Hoeveel yoghurt had je en was het volle? Ik weet niet, vizor weet dat beter eigeenlijk. Doe maar een flinke hand noten ofzo, eits met kcals. Een dubbele boterham met dik pindakaas. En ga eens een dag niet sporten. Ik bedoel, 4 dagen per week ipv 7 is ook nog actief, zeg maar, zeker als je aan moet komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb mn tussendoortje nog niet gehad, wat zal ik pakken in plaats van? of extra nog?
kan wel een boterham met pindakaas extra eten na het sporten
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef anna82 het volgende:
@de dubbele succeswens van Moblo:
De kracht van herhaling!
Ik zei laatst in ons MT: "dat is de kracht van herhaling" - stilte - " dat is de kracht van herhaling".
Lege blikken vielen mij ten deel.
Nu maar eens naar kantoor, het is 15:24, lijkt me een mooie tijd daarvoor.
Ik ga er zeker 2x van genieten! Eindelijk, vakantie. Morgen uitslapen! Nu zo eerst eens een rondje hardlopen...Luxe, midden op de middag!quote:
Ligt dus aan je doel. Als spieren kweken je doel is, dan moet je eten voor het sporten. Of een eiwitshake erin gieten. Hardlopen is niet echt een sport waarmee je spieren opbouwt en ik geloof dat dat ook niet jouw primaire doel is. En persoonlijk loop ik beter op een lege maag, dat speelt ook mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga niet een uur voor het sporten kwark eten, erna kan wel. Maar volgens jou moet je juist voor het sporten eiwitten en erna carbs? Wat zou ik na het sporten het best kunnen eten dan?
A 200 ml, en volle.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoeveel yoghurt had je en was het volle? Ik weet niet, vizor weet dat beter eigeenlijk. Doe maar een flinke hand noten ofzo, eits met kcals. Een dubbele boterham met dik pindakaas. En ga eens een dag niet sporten. Ik bedoel, 4 dagen per week ipv 7 is ook nog actief, zeg maar, zeker als je aan moet komen.
Is al gebeurd! Maar, morgen m'n huisje schoonmaken en spullen inpakken, en donderdag de hele dag reizen. Dus het komt wel goed. Eerst de rest van de dag niets doen, behalve hardlopen....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan heb je 2 dagen om te ontharen enzo.
Ah ok. Nou ja ik weet je portie spaghetti niet maar ja... ik weet niet,, ik zou het een netjes afval lijstje vinden maar goed misschien verkijk ik me eropquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef Siral het volgende:
[..]
A 200 ml, en volle.
Ik sport momenteel maar 4 dagen per weeken ik doe geen cardio. Ik ben al een ruime kilo aangekomen in minder dan twee weken, dus het gaat goed hoor.
Ik heb altijd het idee dat spaghettie sowieso flink wat aantelt qua vetten/kcal? Of redeneer ik dan fout?
Thx!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:31 schreef loveli het volgende:
http://www.voeding4sport.nl/?pagina=Voeding%20duursporten
Gewoon een normaal bord. 3 a 4 opscheplepels pasta en 1 a 2 lepels saus/gehakt/groente.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ok. Nou ja ik weet je portie spaghetti niet maar ja... ik weet niet,, ik zou het een netjes afval lijstje vinden maar goed misschien verkijk ik me erop
Hoe zijn de stappen om met een psycholoog te gaan praten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Gewoon een normaal bord. 3 a 4 opscheplepels pasta en 1 a 2 lepels saus/gehakt/groente.
Daarnaast doe ik overdag ook nog eens relatief weinig/tot niks omdat ik vakantie heb en me dood verveel..Kan pas als ik terug kom van vakantie beginnen bij mn nieuwe bijbaantje....
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn mailt me net: "Ik heb 3 cadeautjes voor je verjaardag".![]()
Maar ik ben nog steeds boos hoor!
Awww toenadering!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is dat diezelfde kilo die je anderhalve week ook al was aangekomen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef Siral het volgende:
[..]
A 200 ml, en volle.
Ik sport momenteel maar 4 dagen per weeken ik doe geen cardio. Ik ben al een ruime kilo aangekomen in minder dan twee weken, dus het gaat goed hoor. En ik heb altijd het idee dat spaghettie sowieso flink wat aantelt qua vetten/kcal? Of redeneer ik dan fout?
En terecht dat je nog steeds boos bent! niet dat ik weet wat ie heeft gedaan, maar dat maakt niet uit, het gaat om het principe!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
taksi en dropjes als soort van ontbijt vind ik temelijk evil, vind het een beetje een gek lijstje.. crackers om te compenseren, maar dan wel pindakaas en hagelslag? En wat gooi je door de soep?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
Mag ik ook nog commentaar op mijn lijstje?
- longdrinkglas taksi
- 4 dropjes
- halve pizza met extra ruccola
- veel thee/water
- 2 crackers hagelslag
Nog in de planning:
- 2 stuks fruit (mandarijnen)
- groentesoep (spinazie? heb wel zin om zelf wat te maken)
- 2 crackers pindakaas
- sporten
Wil op de 1800 kcals zitten (en genoeg voedingsstoffen)
Dit is dan ook wat ik had opgezocht over vrouwen in de jaren '70, dus er van uitgaand dat het is gericht op een volle dag goed/stevig bewegen. Gezien de bouw van HPKW is 30/40/30 misschien beter inderdaad. (eventueel vet toch iets lager?)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:16 schreef loveli het volgende:
[..]
30/40/30 vind ik een stuk mooier dan 20/60/20. En je hoeft nier per se te combineren, niet alle macronutrienten hoeven in elke maaltijd te zitten.
Voor het sporten eiwit => goed voor spieropbouw. Na het sporten carbs => aanvullen glycogeenvoorraad. En als je minder fanatiek sport hoef je echt niet vreselijk veel carbs te eten.
Taksi en dropjes zijn geen ontbijt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
Mag ik ook nog commentaar op mijn lijstje?
- longdrinkglas taksi
- 4 dropjes
- halve pizza met extra ruccola
- veel thee/water
- 2 crackers hagelslag
Nog in de planning:
- 2 stuks fruit (mandarijnen)
- groentesoep (spinazie? heb wel zin om zelf wat te maken)
- 2 crackers pindakaas
- sporten
Wil op de 1800 kcals zitten (en genoeg voedingsstoffen)
oeh omkoperij! Blijf nog maar even boos, daar kunnen heus meer kadootjes bijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Traject richting Salix is in gang gezet, gaan een paar weken overheen,quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoe zijn de stappen om met een psycholoog te gaan praten?
Dat was 0.8 kilo, ben momenteel 1.2 kilo aangekomen. En zoiets gaat niet binnen een dag? Gaan maanden overheen. een halve kilo aankomen per week is heel snel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is dat diezelfde kilo die je anderhalve week ook al was aangekomen?
wat is salix? Dat ken ik niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Traject richting Salix is in gang gezet, gaan een paar weken overheen,
Stond inderdaad altijd op het pak 80% zuivel, maar ik lees nu dat het eigenlijk water met suiker is...quote:
28 augustus. Dan word ik 30quote:
Ja, maar boos!quote:
Ik werd wakker gemaakt met een glasje taksi en at achteloos 4 dropjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
taksi en dropjes als soort van ontbijt vind ik temelijk evil, vind het een beetje een gek lijstje.. crackers om te compenseren, maar dan wel pindakaas en hagelslag? En wat gooi je door de soep?
Ik denk dat de verdeling een stuk beter kan als je gewoon echt ontbijt en crackers misschien gewoon vervangt door brood met iets magerder beleg.
quote:
Ja maar prob, jij hoeft toch ook niet af te vallen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik werd wakker gemaakt met een glasje taksi en at achteloos 4 dropjes.
Wat voor beleg stel je voor? Ik eet geen vlees oid, heb nog wel kaas, maar dat is ook niet mager..
Gisteravond, en eregister enorme eetbuien gehad..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig, want ik zie je hierboven al weer smoesjes om minder te eten aan te voeren.
30 kadootjes!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
28 augustus. Dan word ik 30![]()
[..]
Ja, maar boos!![]()
![]()
![]()
@ MarMar: ik denk dat ik terugstuur dat ik 30 cadeautjes wil
post eens een lijstje van gister dan, als je wilt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Gisteravond, en eregister enorme eetbuien gehad..
Overgebleven pannekoeken, pure chocolade, gevulde koeken, drop, mini choco repen
In de seventies waren carbs goed en vet was slecht. Inmiddels denken 'we' daar wat genuanceerder over. Een mens kan functioneren zonder carbs, maar zonder eiwit en vet wordt het toch lastig. Vet mag lager, vind verhoudingen toch lastig. Als je van 1 groep minder eet en van de rest evenveel, dan veranderen de percentages van alle 3.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef V1z0R het volgende:
Dit is dan ook wat ik had opgezocht over vrouwen in de jaren '70, dus er van uitgaand dat het is gericht op een volle dag goed/stevig bewegen. Gezien de bouw van HPKW is 30/40/30 misschien beter inderdaad. (eventueel vet toch iets lager?)
Dat komt omdat KT draait op koolhydraatverbranding en niet op vetverbranding, de meeste lichamen zijn vetverbanding ontwend. De jagers van vroeger hadden er minder problemen mee.quote:Eensch!Alhoewel voor krachttraining (inname >2uur voor de training) een goede basis aan koolhydraten ook wel helpt (langzame dus)
Jawel! Ben aangekomen.. 5 kiloquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja maar prob, jij hoeft toch ook niet af te vallen?
Dan is die opmerking nu eigenlijk volledig niet op z'n plek. Hij moet sowieso cadeautjes kopenquote:
quote:Ja, maar boos!![]()
![]()
![]()
Sandwichsspread (al zijn de meningen daarover verdeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik werd wakker gemaakt met een glasje taksi en at achteloos 4 dropjes.
Wat voor beleg stel je voor? Ik eet geen vlees oid, heb nog wel kaas, maar dat is ook niet mager..
Da's mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Muis006 het volgende:
Hij hoefde er niet uit
Het is maar goed dat ik me nooit druk maak voor de tandarts, anders was het voor niks geweest.
Wut, wat maf!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Muis006 het volgende:
Hij hoefde er niet uit
Het is maar goed dat ik me nooit druk maak voor de tandarts, anders was het voor niks geweest.
O: witte pistolet met achterham en aardbeienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
post eens een lijstje van gister dan, als je wilt?
Toevallig vandaag weer voor het eerst, had slecht geslapen, heel benauwd.. M'n longen werken ook maar zo-zo dus daar heb ik wel snel last van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef V1z0R het volgende:
Billy, heb jij nog altijd dat je slap/duizelig wakker wordt trouwens?
whehe minstens!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar boos!![]()
![]()
![]()
geen idee, eregister hetzelfde liedje, alleen niet zoveel... ik hoop dus echt dat ik me in kan houden vanavondquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Perruche het volgende:
Wow siral dat is inderdaad wel veel. Hoe kwam dat dan?
Maar hoe komt het dan? Geen idee is geen antwoord. Voelde je je niet lekker? Honger? Iets anders?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Siral het volgende:
[..]
geen idee, eregister hetzelfde liedje, alleen niet zoveel, ik hoop dus echt dat ik me in kan houden vanavond
Ik lust/eet geen sandwichspread en smeerkaas, sorry!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Sandwichsspread (al zijn de meningen daarover verdeeld't is niet veel kcal en ik vind het lekker) komkommer, rettich, advocado, smeerkaas 20+, magere kaas (volle is natuurlijk lekkerder, maar met komkommer enzo maak je er al snel iets van), geraspte appel..
als je iets meer rauwkost/komkommer oid op je brood doet kan je ook toe met iets minder kaas, dan is magere kaas niet eens noodzakelijk.
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij hebben zo'n anti-vliegen-plakding en dat ding werkt als een tierelier, dus nu heb ik een vliegen-kerkhof in mijn woonkamer hangenNouja beter dan dat ik ze allemaal neer moet meppen
[..]
Wut, wat maf!Hebben ze al helemaal ingepland en alles
Nouja des te beter
Zeg vriendje van prob: beter doe je een lekker bakje thee de volgende keer!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Toevallig vandaag weer voor het eerst, had slecht geslapen, heel benauwd.. M'n longen werken ook maar zo-zo dus daar heb ik wel snel last van.
Krijg dus altijd een glaasje limo of nu dan toevallig taksi omdat 't vriendje denkt dat dat helpt..
Geen reden? Honger absoluut niet, ik heb me voorgenomen om zo afentoe gewoon iets lekkers te pakken, dus ik pakte gister een minitwix, en dat werden er 4 en, en en en.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan? Geen idee is geen antwoord. Voelde je je niet lekker? Honger? Iets anders?
Hmmm... true that! Ik zie maar één oplossing. MORE PRESENTSquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan is die opmerking nu eigenlijk volledig niet op z'n plek. Hij moet sowieso cadeautjes kopen
[..]
Je moet niet per dag kijken, maar per week. Soms scheel ik op een dag een kilo. Vocht, whatever. Het gaat niet om de schommelingen op korte termijn, maar om de lange termijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat was 0.8 kilo, ben momenteel 1.2 kilo aangekomen. En zoiets gaat niet binnen een dag? Gaan maanden overheen. een halve kilo aankomen per week is heel snel.
Gezicht vooral brrr, buik, bovenbenen. Ik sport niet meer (blessure's bij kickboksen, roeien is ook klaar) en ik leef een beetje 'bourgondisch' met wijntjes, stokbroodjes brie, enz.quote:
36?! BUT LAST YEAR I HAD 37!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmmm... true that! Ik zie maar één oplossing. MORE PRESENTS
maar een keer of 2x maakt ook niet zoveel uit. Als dit elke dag word, ja...Maar zoals nu zou ik zeggen, lekke toch? Eten moet geen straf zijn, eten is lekker, en ongezond eten is meestal het allerlekkerst. Waarom zo nu en dan niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef Siral het volgende:
[..]
Geen reden? Honger absoluut niet, ik heb me voorgenomen om zo afentoe gewoon iets lekkers te pakken, dus ik pakte gister een minitwix, en dat werden er 4 en, en en en.
kon niet stoppen..
Klopt, maar ik was benieuwd dus had gister ook gewogen, maar ga het nu vast elke zondag ochtend doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Je moet niet per dag kijken, maar per week. Soms scheel ik op een dag een kilo. Vocht, whatever. Het gaat niet om de schommelingen op korte termijn, maar om de lange termijn.
En balans vinden tussen voldoende eten, zo nu en dan zondigen en sporten. Schommelingen daarin zullen op termijn ook minder worden als het goed gaat (en je goed begeleid wordt).
Het klinkt alsof ik dingen moet gaan printen en in de trein moet gaan lezen zaterdag!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is dan ook wat ik had opgezocht over vrouwen in de jaren '70, dus er van uitgaand dat het is gericht op een volle dag goed/stevig bewegen. Gezien de bouw van HPKW is 30/40/30 misschien beter inderdaad. (eventueel vet toch iets lager?)
Eensch!Alhoewel voor krachttraining (inname >2uur voor de training) een goede basis aan koolhydraten ook wel helpt (langzame dus)
Kwark voor het slapen gaan zeg ik i.v.m. herstel (wat dus 's nachts gebeurt) en dan een bron van langzame eiwitten erg goed is.
Haha, ik zal het doorgeven!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zeg vriendje van prob: beter doe je een lekker bakje thee de volgende keer!
(of koffie, dat helpt soms bij benauwdheid, maar kweetniet of dat bij jou ook zo werkt)
Het ene werkt het andere in de hand. Balans vinden...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was benieuwd dus had gister ook gewogen, maar ga het nu vast elke zondag ochtend doen.
En ik hoop het, want momenteel is het een beetje van alletwee. Vasten/en mezelf kapotvreten.....
Niet als je het allemaal achterelkaar naar binnen stompt. Ik heb de calorieen geteld, zat op 2700 ofzo.........quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar een keer of 2x maakt ook niet zoveel uit. Als dit elke dag word, ja...Maar zoals nu zou ik zeggen, lekke toch? Eten moet geen straf zijn, eten is lekker, en ongezond eten is meestal het allerlekkerst. Waarom zo nu en dan niet?
yeah, so what. 1 dag 2700 is echt geen probleem!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Niet als je het allemaal achterelkaar naar binnen stompt. Ik heb de calorieen geteld, zat op 2700 ofzo.........Vandaar dat ik die verrekte account vandaag heb verwijderd.
Die andere was 2400..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
yeah, so what. 1 dag 2700 is echt geen probleem!
Je hoeft niet gelijk een hele advocado op je brood te doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik lust/eet geen sandwichspread en smeerkaas, sorry!
Avocado is niet zo mager?
Komkommer is wel een goede tip, rettich is niet echt mijn ding
Appel op brood doet mij denken aan mijn mama die op dieet was..
Maar ik kan wel wat pittige rauwkost halen en dan een klein beetje kaas!
Mijn moeder was af en toe op dieet, brood met appel, brood met banaan. Ze viel alleen nooit iets af..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk een hele advocado op je brood te doenen 't is allicht gezonder dan hagelslag, maar je moet er wel van houden natuurlijk.
En denken aan je mama good or bad?
Kun je niet opschrijven wat je hebt gegeten en het dan mailen naar iemand van hier en die zegt dan alleen morgen iets meer/minder?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:55 schreef Siral het volgende:
Ik zit nu trouwens al de hele dag op mn rekenmachine op m'n telefoon mijn calorieen bij te houden, omdat ik mn account heb laten verwijderen op caloriechecker.. Ik zou echt willen dat ik het compleet los kon laten..... Een keer niet nadenken over eten, ik word er zo moe van.
Brood met pindakaas & banaanquote:
whehe, oke.. maarreh, als je het wel lekker vindt, gewoon doen toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn moeder was af en toe op dieet, brood met appel, brood met banaan. Ze viel alleen nooit iets af..
Eh nee, dan val je af. En pleeg je roofbouw op je lichaam.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:58 schreef Nallie het volgende:
Als je 1500 aan slechte vetten en suikers eet kom je nog aan volgens mij!
Of ik laat het brood weg en eet gewoon een salade?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
zoute sticks
En heel veel bier... Ik heb altijd gezegd dat ik Heineken niet lekker vind...
Mijn top 3 (compleet blind getest):
1. Heineken
2. Amstel
3. Warfsteiner
Mijn aanstaande:
1. Amstel
2. Heineken
Dus........
Prob: tomaat met zout en peper op brood, banaan op brood, jam?
Wehehe!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie al voor me dat Coco-man dan out of spite met 30 van die 'kommetjes' thuis komt
Klopt, krijg je amper tot geen vitaminen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh nee, dan val je af. En pleeg je roofbouw op je lichaam.
Ik dacht even dat je het tegen mij had en dacht: huh welk eten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brood met pindakaas & banaan
Siral, dat je 's avonds niet meer kan stoppen met eten is frustrerend, maar mag ik vragen waarom je dat dan ook allemaal in huis hebt? Niet dat je niks in huis mag hebben, maar als je bijv alleen maar twixjes in huis hebt dan kan je ook niet allerlei andere dingen opeten omdat je in zo'n bui bent gekomen.
En op de lange termijn zegt 2700 kcal echt niks
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
zoute sticks
En heel veel bier... Ik heb altijd gezegd dat ik Heineken niet lekker vind...
Mijn top 3 (compleet blind getest):
1. Heineken
2. Amstel
3. Warfsteiner
Mijn aanstaande:
1. Amstel
2. Heineken
Dus........
Prob: tomaat met zout en peper op brood, banaan op brood, jam?
Alleen als je McGyver heet...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ohohoh..ik ben ook in de war, tis goed dat het vakantie is. m'n reserve sleutel ligt in m'n bestekla. Nu wou ik net die sleutel pakken en alvast in m'n hardloopbroek stoppen, omdat ik zo ga lopen...sta ik met heel veel moeite een theelepel in m'n zak te frotten (past niet). Past toch, draai ik me om, vraag ik me af waarom ik m'n sleutel daar nog zag liggen. Wat heb ik dan in m'n zak?
Ik vind het tof, mijn mister zou blij zijn met zo'n kado ik zelf ook overigens;)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:03 schreef Probability het volgende:
Ik heb eindelijk een cadeautje bedacht voor de verjaardag van 't vriendje,
een champagne/wijn/dranken koeler voor op de sloep!
Of is dat te girly? (Gaat volgens mij wel goed, zag het ook op een andere sloep!)
[ afbeelding ]
Is that a teaspoon in your pocket or are you just happy to see me?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ohohoh..ik ben ook in de war, tis goed dat het vakantie is. m'n reserve sleutel ligt in m'n bestekla. Nu wou ik net die sleutel pakken en alvast in m'n hardloopbroek stoppen, omdat ik zo ga lopen...sta ik met heel veel moeite een theelepel in m'n zak te frotten (past niet). Past toch, draai ik me om, vraag ik me af waarom ik m'n sleutel daar nog zag liggen. Wat heb ik dan in m'n zak?
Mehquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie al voor me dat Coco-man dan out of spite met 30 van die 'kommetjes' thuis komt
Ik dacht dan dat je lichaam juist als een gek suikers en vetten ging opslaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, krijg je amper tot geen vitaminen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Jagärtrut het volgende:
O leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het tof, mijn mister zou blij zijn met zo'n kado ik zelf ook overigens;)
Katabool vs anabool, anabool = spieropbouw, katabool zal wel tegenovergestelde zijn (scheikunde anode-kathode, ook omgekeerde).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Tinkepink het volgende:
Even nog over het vorige topic - post van Viz - waarom mag je niet langer dan een half uur lopen? Iets met carembool ofzoiets
Irritant zeg, tegen dat soort dingen kan ik ook niet (of hij nou gebeld had of niet). De communicatie bij het UWV verloopt in z'n geheel zo, waarom denk je dat ik er zo'n hekel aan hebquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo jullie zijn hard gegaan vandaag!
Coco, mag ik ook nog PM?
En zo fijn thuiskomen met die bloemen op tafel!
Minder leuk, de bedrijfsarts zou bellen om 14:45. Ik zat toen in de auto terug en ik dus speciaal stoppen bij tankstation zodat ik even rustig zou kunnen praten. Naja, om 15:00 hén maar eens gebeld van.. eeehhh, hallo? Nou, ze zouden hem mailtje sturen dat ik had gebeld. Om 15:15 maar doorgereden en ben inmiddels half uur thuis en hij heeft nog steeds niet gebeld.
Daar kan ik niet zo goed tegen als ik een brief krijg met: U wordt om 14:45 gebeld en als u niet bereikbaar bent dan sancties dit en boete dat en kosten in rekening brengen zus en zo.
Kijk je ooit supersize vs super skinny? Heb je van die magere scharminkels die leven op een cheeseburger als lunch, en savonds een pizza, en de rest van de dag cola, ze zijn zo mager als iets en zien er niet uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik dacht dan dat je lichaam juist als een gek suikers en vetten ging opslaan
Te veel snelle koolhydraten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Siral het volgende:
Nu heb ik dus weer het idee alsof mijn honger niet te stillen valt? Heb net een boterham op, en een half uur geleden eentje
Op een lege maag bedoelt Viz, denk ik, want mijn S stond voor mijn O.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:04 schreef Tinkepink het volgende:
Even nog over het vorige topic - post van Viz - waarom mag je niet langer dan een half uur lopen? Iets met carembool ofzoiets
Ook, soort van. Teveel suiker - insuline - opslaan. Om het later wanneer er vraag naar is weer te gebruiken. Insuline ontregeld, geen voedingsstoffen, dus je haalt andere spullen uit de reserves van je lichaam. Slecht, niet doen dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik dacht dan dat je lichaam juist als een gek suikers en vetten ging opslaan
Wat loveli al riep over KH's na je training, zorg dat je deze goed bijvult. Daardoor heb je 'minder' snel honger 's avonds. Moet toegeven dat ik op trainingsdagen ook veel honger heb zo rond 22:00, maar dan mik ik er vaak 150gr tonijn in en een banaan (quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ik dingen moet gaan printen en in de trein moet gaan lezen zaterdag!
Ik probeer gewoon zo normaal en gezond mogelijk te eten. Weinig tot geen pakjes te gebruiken en veel verse groente eten.
En veel sporten.
Alleen heb ik 's avonds nog wel eens de neiging om onwijs te gaan snoepen. Of van die dagen met ontstilbare honger.
Nouja, als ik nu 's avonds gewoon normaal eet en er geen reep chocolade in prop (of 1 koekje neem ipv een half pak en geen dropjes koop (gaat ook per zak) of chips koop (idem)), dan komt het vast goed.![]()
Owja, hoe goed zijn bananen eigenlijk voor je?
Ik zag pas tijdens een van mijn antropologische buien op MTV "I used to be fat" een van de personal trainers zeggen tegen een van de deelneemsters, dat ze voor en na het sporten een banaan moest eten.
Ow ja dat kijk ik wel eens, heb toevallig alleen de anno's gezien die op koffie en yoghurt leefden denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Kijk je ooit supersize vs super skinny? Heb je van die magere scharminkels die leven op een cheeseburger als lunch, en savonds een pizza, en de rest van de dag cola, ze zijn zo mager als iets en zien er niet uit.
Ik loop ook altijd voor het ontbijt (om de dag een kwartier tot een half uur (een kort of een langer rondje)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op een lege maag bedoelt Viz, denk ik, want mijn S stond voor mijn O.
Ja maar voor zo'n klein rondje is dat niet ergquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd voor het ontbijt (om de dag een kwartier tot een half uur (een kort of een langer rondje)
Ik weet dat het een biljartterm is. Het antwoord op de vraag had ik echter nog niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef V1z0R het volgende:
Tink, carambole is een punt bij het biljartenKatabool is spierafbrekend en dat treed snel in op een lege maag (zie loveli's uitleg over glycogeen)
Omdat je lichaam de tekorten aan wil vullen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef Siral het volgende:
..... Soms snap ik niet waarom ik zoveel honger heb.
Het wisselt heel erg per dag. Vandaag had ik een belangrijke vergadering en ben dus nu voor het eerst driekwart dag 'actief' en ik ben nu echt helemaal versleten. Het klinkt misschien beetje raar, maar de pijn begint 'gewoon' te wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef MarMar het volgende:
@XM ergerlijk idd!! Foei als je niet op tijd bent en kan opnemen, maar dan moet de andere kant zich ook gewoon netjes aan de afspraak houden.. been there done that.hopelijk knap je gewoon snel weer op en ben je dan ook van het arbogezeur af!
Hoe voel je je nu overigens? Heb wel de indruk dat je ietsjes fitter bent dan 2 wk geleden?
Waar ik dus zo 'bang' voor ben is dat als ik nu 'veel' ga eten dat ik dan straks als ik weer naar een normaal eetpatroon moet, ik dus alleen nog maar meer honger ga krijgen, omdat ik dan gewend ben geraakt aan "meer"... :\quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat je lichaam de tekorten aan wil vullen?
Eet voorlopig nou maar even lekker en probeer langzamerhand naar een normaal eetpatroon te groeien. Ik ben er zeker van dat het goed komt, want volgens mij heb jij een ijzeren wil.
Ik denk dat je maag ook een beetje 'schrikt' en nog moet wennen.. Je hebt natuurlijk heel lang kleine porties gegeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Zou het? Agja soms weet ik ook niet of het nu maagpijn of echt honger is..
Nee, dan kies je gewoon voor langzame koolhydraten en dingen die goed vullen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:12 schreef Siral het volgende:
[..]
Waar ik dus zo 'bang' voor ben is dat als ik nu 'veel' ga eten dat ik dan straks als ik weer naar een normaal eetpatroon moet, ik dus alleen nog maar meer honger ga krijgen, omdat ik dan gewend ben geraakt aan "meer"... :\
Denk ook dat het momenteel maagpijn is hoor. Want ik had bijv twee boterhammen voor de lunch en ik zat prop vol, maar nu lijkt het net na twee boterhammen alsof ik nog sterf van de honger. En we eten pas laat vanavond, en ik weet niet eens of ik het wel red tot 7 uur, wat erg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik denk dat je maag ook een beetje 'schrikt' en nog moet wennen.. Je hebt natuurlijk heel lang kleine porties gegeten.
Je kan trouwens dorst ook met honger verwarren! Dan blijf je eten, terwijl je eigenlijk dorst hebt..
Natuurlijk red je het niet op 2 boterhammenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Denk ook dat het momenteel maagpijn is hoor. want die twee boterhammen voor de lunch en ik zat prop vol, maar nu lijkt het net alsof ik nog sterf van de honger. En we eten pas laat vanavond, en ik weet niet eens of ik het wel red tot 7 uur, wat erg.
Heb er net nog twee opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk red je het niet op 2 boterhammen
Nou dan neem je toch iets waar je lichaam iets aan heeft (groente, nootjes, etc) niet meteen een bord vol maar gewoon nu iets kleins en over een uurtje weer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Denk ook dat het momenteel maagpijn is hoor. want die twee boterhammen voor de lunch en ik zat prop vol, maar nu lijkt het net alsof ik nog sterf van de honger. En we eten pas laat vanavond, en ik weet niet eens of ik het wel red tot 7 uur, wat erg.
Nou 4 lijkt mij prima. En dan nog een stukje fruit of een bakje yoghurt/kwark erbij als je nog trek hebt. Vanavond veel groente, wat vlees en wat aardappelen oid. en je hebt goed gegeten.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou dan neem je toch iets waar je lichaam iets aan heeft (groente, nootjes, etc) niet meteen een bord vol maar gewoon nu iets kleins en over een uurtje weer.
Het beste is om eigenlijk om het uur iets te eten, je hebt nu om 12 uur gegeten en om dan pas weer om 19 uur te eten is ook totaal niet fijn voor je maag???
We eten dus kleffe spaghetti, jeeeeeuj. Ook van die witte troep die niet vult.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou 4 lijkt mij prima. En dan nog een stukje fruit of een bakje yoghurt/kwark erbij als je nog trek hebt. Vanavond veel groente, wat vlees en wat aardappelen oid. en je hebt goed gegeten.
Als je echt honger hebt, zou ik nu iets met veel eiwitten nemen. Plakje ham met augurk of bakje kwark ofzo.
Klinkt eigenlijk heel bekendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het wisselt heel erg per dag. Vandaag had ik een belangrijke vergadering en ben dus nu voor het eerst driekwart dag 'actief' en ik ben nu echt helemaal versleten. Het klinkt misschien beetje raar, maar de pijn begint 'gewoon' te worden.
Waarbij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik eet om de drie uur max.
Dan zou ik veel saus nemen en weinig spaghetti. Of vraag om volkoren penne?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:19 schreef Siral het volgende:
[..]
We eten dus kleffe spaghetti, jeeeeeuj. Ook van die witte troep die niet vult.
heb gevraagd om volkoren pasta, dietiste raad dat ook aan, maar hier thuis vinden ze het bullshit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan zou ik veel saus nemen en weinig spaghetti. Of vraag om volkoren penne?
Hoe zit het dan met het verhaal dat je direct overgaat op vetverbranding? Als ik nu hardloop, verbrand ik wat ik vandaag heb gegeten en als ik morgenochtend hardloop, verbrand ik m'n vet? Of werkt het niet zo? Zag een keer als tip op een hardloopsite om 's avonds nog een stuk te wandelenen dan 's ochtends te gaan hardlopen. Daar zou je goed van afvallen. Nooit gedaan, want van de beschrijving 'het zal voelen als de laatste loodjes v/e marathon' werd ik al moequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Tink: kort door de bocht, na het slapen is je voorraad aan brandstof laag, ga je dan sporten dan ben je snel door de laatste restjes heen en gaat het je spieren aanroepen.
* V1z0R mikt er 40gr aan makreelfilets in
Kutwijven zijn het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom er net achter dat die blinde man die is overvallen door die 2 misbaksels van meisjes, een bekende klant van ons is. Heb hem regelmatig aan de telefoon gehad en ook heen en weer zitten mailen. Bizar.
Pasta vult hier ook niet echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef MarMar het volgende:
Maarreh, pasta vult juist wel toch? (zelfs of juist die witte kleffe) en als je het niet klef wilt, ietsjes eerder uit de pan vissen en afgieten?
Jeetje, ik zit er altijd heel lang vol van. Maar ik heb dan ook nooit de witte kleffe variantquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pasta vult hier ook niet echt. Krijgen M en ik vrij snel weer trek van.
Witte kleffe pasta = suiker.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef MarMar het volgende:
Maarreh, pasta vult juist wel toch? (zelfs of juist die witte kleffe) en als je het niet klef wilt, ietsjes eerder uit de pan vissen en afgieten?
Oh neu de pasta is altijd prima hier hoor, ik moest ff extra zeikenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Witte kleffe pasta = suiker.
Anti-klef: beetje olie in het kookwater. Klef worden komt door verandering van zetmeel, door een beetje olie/vet gebeurt dat niet => mooie pasta.
Ik krijg er altijd een honger attack van, dan moet ik snoep. Heel apartquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef MarMar het volgende:
Ohaiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef Probability het volgende:
Waar is Maria? Ik ga denk ik naar Zumba vanavond!
Ben ik blij dat ik in de fitnesszaal sta vanavond.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd een honger attack van, dan moet ik snoep. Heel apart!
Ik heb het ook een keer geprobeerd, struikelde over mijn eigen voeten, viel tegen een bokszak aan en toen viel er iemand over me heen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef Probability het volgende:
Waar is Maria? Ik ga denk ik naar Zumba vanavond!
Ik zit na 2 boterhammen echt vol, dus ik verdeel dat liever. En als middag tussendoortje alleen fruit kan ik dus niet, das te weinig. Smorgens wel, want ik heb tussen lunch en ontbijt altijd zo weinig honger. Om 3/4 uur heb ik wel weer honger..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef Perruche het volgende:
Siral, misschien heeft je lichaam nu gewoon meer nodig. probeer morgen eens "gewoon" 4 boterhammen voor lunch + 2 fruit als tussendoortje?
quote:A study from the Scripps Clinic (San Diego) reported that subjects eating half a grapefruit or drinking 8 ounces of grapefruit juice three times a day while otherwise eating normally lost an average of 4 pounds in 12 weeks, with some test subjects losing more than 10 pounds without dieting. The researchers suggest the effect is likely due to grapefruit’s ability to reduce insulin levels.
Yup, je valt er heel goed snel van af omdat je ook katabool bezig bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met het verhaal dat je direct overgaat op vetverbranding? Als ik nu hardloop, verbrand ik wat ik vandaag heb gegeten en als ik morgenochtend hardloop, verbrand ik m'n vet? Of werkt het niet zo? Zag een keer als tip op een hardloopsite om 's avonds nog een stuk te wandelenen dan 's ochtends te gaan hardlopen. Daar zou je goed van afvallen. Nooit gedaan, want van de beschrijving 'het zal voelen als de laatste loodjes v/e marathon' werd ik al moe.
Ehh het lijkt je motiverend om meer te weten te komen over online marketing?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Ik weet niet wat ik naar jouw Engelsen moet mailen
Waarom het me leuk werk lijkt, dus
Oh, ik durf niet meer!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer geprobeerd, struikelde over mijn eigen voeten, viel tegen een bokszak aan en toen viel er iemand over me heen.Beat that!
Er kan in principe weinig fout gaanquote:
You will be fine zolang je niet op Maria's plekje gaat staanquote:
Lost in translationquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
You will be fine zolang je niet op Maria's plekje gaat staan.
Maria eindigde ooit in een worstelpartij met een Germaanse behemoth tijdens een lesje zumba...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer geprobeerd, struikelde over mijn eigen voeten, viel tegen een bokszak aan en toen viel er iemand over me heen.Beat that!
quote:
Ik deed iets te hard mn best om de pasjes te kunnen volgen.quote:
I repeat my former statementquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maria eindigde ooit in een worstelpartij met een Germaanse behemoth tijdens een lesje zumba...
Ok, dat is ook wel ernstig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maria eindigde ooit in een worstelpartij met een Germaanse behemoth tijdens een lesje zumba...
Maria was kung fu fighting (ha!)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, dat is ook wel ernstig.![]()
Was het inclusief fysiek geweld?
Neuhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, dat is ook wel ernstig.![]()
Was het inclusief fysiek geweld?
In fact it was a little bit frightningquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maria was kung fu fighting (ha!)
That girl was fast as lightning (huu!)
Ja, half.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
NeuhJe hebt het verhaal van de territoriale bips-duw-annex-tilt-Maria-op-psychopaat niet meegekregen dus?
Check out mah mooooves!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maria was kung fu fighting (ha!)
That girl was fast as lightning (huu!)
V1z0R! Ik heb grapefruitsap gekocht!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik gooi 'm er nog een keer in voor de mensen met suikerdipjes:
[..]
[..]
Yup, je valt er heel goed snel van af omdat je ook katabool bezig bent.
Hehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:47 schreef MarMar het volgende:
Mijn kiddo doet soms ook Zumba met haar stiefmamsik denk dat die perongelukexpres op tenen zou gaan stampen als ze zo'n bibsbumper tegenkomt Maria
![]()
"oeps"
tip voor de volgende keer?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh, ikkwam in een tropische regenbui terecht tijdnes het hardlopen. Tot op het bot doorweekt. Wel lekkre gelopen, trouwens. En ik kon weer binnenkomen!![]()
*jaloers*quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
V1z0R! Ik heb grapefruitsap gekocht!
Lekker met karnemelk.
Ja ik wil ook liever boksen maar er is een zomerstopquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik deed iets te hard mn best om de pasjes te kunnen volgen.![]()
Overigens werd ik ook erg nerveus van het verplichte enthousiaste geklap.
Laat mij maar slaan en schoppen!
Ik heb het idee dat ik dat nog wel moet kunnen met veel trainingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alles met choreografie is niet aan mij besteed. Ik begin er dus ook maar niet aan
.
Als je het leuk vindt sowieso! Waar een wil is, is een weg enzo. Maar om erachter te komen of je het leuk vindt moet je het eens proberenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dat nog wel moet kunnen met veel training??
jij bent de enige van wie ik hier niets over verwachtte te horen! Thanks!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Uniek, hoeveel water drink jij? Ammoniak-geur komt vrij bij het verbranden van eiwitten (BCAA's) waarbij je lever soms niet genoeg stikstof kan afbreken of wanneer er te weinig water is om het te verdunnen.
[..]Hou je ons op de hoogte of er verandering op treed?
Jagar, als 'ie na het openbreken snel weer terug is > huisarts! (ingegroeide haar)
Tips ter voorkoming, minder strakke kleding, talkpoeder voor het sporten, direct droog ondergoed na het sporten.
En ik zou nu ook een pleister erover plakken om irriteren tegen te gaan.
Toch super leuk als ik mee gaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
Vriendje had 2 (zakelijke) afspraken buiten de deur, laat beginnen, ruim een uur er tussen.
Dus ik: oh de volgende keer kan ik mee, ga ik winkelen tijdens je afspraak en gaan we samen lunchen
Hij: Ik ging al lunchen met dat meisje. Dus. Dat is niet handig.
Pfffffft. Sukkel is het ook.
*wijst naar TT*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Toch super leuk als ik mee ga
Dan niet hoorrrr.
Penis-induced deficiency?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
*wijst naar TT*
Waarschijnlijk kan hij er niks aan doen...
ik kreeg 3 cadeaus toen ik 30 werd, voor elke 10 jaar een cadeauquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
mannen hebben ook schaamstrekenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij bent de enige van wie ik hier niets over verwachtte te horen! Thanks!
Er is ook vegetarische sandwichspread he! (ik ken een vega die het niet at vanwege vleesresten, maar de huiswerk appie of c1000 is echt vega).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik lust/eet geen sandwichspread en smeerkaas, sorry!
Op usc kan je een zomerkaart kopen waarmee je met allerlei vechtsporten mee kan doen! 15 euro (dacht ik) voor 2 maanden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik wil ook liever boksen maar er is een zomerstop
Ik heb hem even verteld hoe de vork in de steel zit en hoe ik het graag zou zien. Is geloof ik gedeeltelijk aangekomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
*wijst naar TT*
Waarschijnlijk kan hij er niks aan doen...
ja, dat is ook zo. Denk inderdaad dat het een ingegroeid ahartje is. Hopen dat het voor de vakantie weg is!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
mannen hebben ook schaamstrekenmaar ik zou ongeveer hetzelfde hebben gezegd.
Ik vind het echt net kots, sorry!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Chicolate het volgende:
Coco what happened. Ik ben heul niet nieuwsgierig hoor
![]()
[..]
Er is ook vegetarische sandwichspread he! (ik ken een vega die het niet at vanwege vleesresten, maar de huiswerk appie of c1000 is echt vega).
[..]
Op usc kan je een zomerkaart kopen waarmee je met allerlei vechtsporten mee kan doen! 15 euro (dacht ik) voor 2 maanden.
Oh prima hoor, ik vind de meeste varianten ook niet te vretenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind het echt net kots, sorry!
Wie weet doe ik dat, ben er nog niet over uit.
Oh dat lijkt me een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat is ook zo. Denk inderdaad dat het een ingegroeid ahartje is. Hopen dat het voor de vakantie weg is!
@ Chico: denk dat je daar een heleboel pannenkoeken uit kunt halen! 15, ofzo? minstens!
Nee, dat kan dus niet, want het is via interim oid en die doen nog niet aan tickets mailenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vik: online bestellen en als e-ticket laten mailen? Of werkt dat niet? Hoef je ze alleen maar zelf uit te printen!
op weg naar je ouders ergens uit de trein stappen en het daar proberen? Zwolle, ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet, want het is via interim oid en die doen nog niet aan tickets mailen.
Nou ja, stressen heeft geen zin dus ik wacht maar af. Hopelijk bellen ze morgen zodat ik morgen een ticket kan halen en anders ga ik dodag weer langs. En als het in de tussentijd toch ineens uitverkocht raakt (en dat zal wel niet, 2 weken voor aanvang nog eens), dan vind ik op internet vast nog wel een kaartje van iemand die ineens niet meer kan gaan.
*adem in, adem uit*.
Ja, maar ik ga vrijdag naar m'n ouders en hoop het in de tussentijd hier geregeld te hebben. Maar als dat niet lukt, ga ik dat doen jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
op weg naar je ouders ergens uit de trein stappen en het daar proberen? Zwolle, ofzo?
mooi lijstje, Mariatje!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes crusty brood met ham en kaas, bekertje melk&fruit
L: twee sneetjes crusty brood met twee haringen met uitjes, bekertje melk&fruit
T: glas rode vruchtensap
T: snee brood met pindakaas
D: ham & leek tart
T: katjang?
Extra snee brood, maar a) dit is erg lekker brood indien versen b) het vult minder want de sneetjes zijn dunner? Dus tja
Dankjewel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mooi lijstje, Mariatje!
Die van mij:
O: yoghurt met allbran en banaan
L: restje pasta primavera (met room, erwten, peultjes en bleekselderij) met parmezaanse kaas
T: klein bakje yoghurt met allbran en wat hagelslag
S: ongeveer een half uur hardlopen, geen idee hoe lang precies want zeiknat toen ik thuiskwam en kon niet naar de keuken lopen om op de klok te kijken
T: volkorenboterham met pindakaas
D: ovenfrietjes, biefstuk en broccoli
T: iets lekkers.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, sollicitatie verstuurd naar de Engelsen van Maria!
Hoop maar dat de brief wat indruk maakt
ik heb helemaal niets in huis voor iets lekkers. Dus wellicht dat ik straks nog naar het tankstation wandel. En anders vervalt die T.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Die van jou is ook mooi, mits het 'iets lekkers' geen hele chocoladetaart is ofzo, maar dat lijkt me stugKrijg trek van het mental image van ovenfrietjes en biefstuk
Vagina-induced irrationalityquote:
Gilette?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef V1z0R het volgende:
Jagar, ik heb er zelf ook last van gehad vandaar
quote:^^ Laten we het hier maar bij houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Kunt beter ontharingscreme gebruiken, minder kans dat het terugkomt.quote:
quote:[..]"Bitches ain't shit but hoes and tricks" - Dr. DreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^ En hij is een dokter!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
... ik nie snapquote:
Nee, die cherrytomaatjes scheidden veel te veel vocht af, dus bij het omdraaien veranderde het in een roereiquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef Laureline het volgende:
Nee, die cherrytomaatjes scheidden veel te veel vocht af, dus bij het omdraaien veranderde het in een roerei
Ik niet, staat daar in kindertaal.quote:
Is het dan niet eerder 'k nie of 'knie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, staat daar in kindertaal.
Ik had zonet bij de Xenos voor het eerst in lange tijd zin om drie irritante, drukdoenerige kinderen te slaan. Helaas stond hun papa er ook bij
.
Weet ik veel. Boeiendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is het dan niet eerder 'k nie of 'knie?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wahow! Schijnbaar ben ik de rest van de maand vrij...!
Ik zit tussen![]()
en
![]()
in
Vrij = geld uitgeven, niet vrij = geld verdienen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zou heel ergdoen. Waarom zou het
zijn?
Ik ben freelancert, geen werk = geen monehzquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zou heel ergdoen. Waarom zou het
zijn?
Zou ik ook hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zit tussen![]()
en
![]()
in
Ik geef niet meer geld uit omdat ik vrij ben, maar van een freelancer kan ik diequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:42 schreef loveli het volgende:
Vrij = geld uitgeven, niet vrij = geld verdienen.
Ik durf niet te klikken ><;;quote:
Hoi vriendje van Puff! Ik van Vladimirrrr, Puff's geheime lubah-luvahr uit het Verre Oosten (Overijssel de gekste)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wahh! Veel te veel chinees op! Nu uitbuiken, dan definitief verdelen en inpakken en dan slapen en heel vroeg eruit!
Hmm, vriendje is aan het meelurken (naast me) benieuwd of ie dat vaker doet!
En ik ben Stein, Puff's niet-zo geheime vriend uit het Hoge Noorden!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoi vriendje van Puff! Ik van Vladimirrrr, Puff's geheime lubah-luvahr uit het Verre Oosten (Overijssel de gekste)
Begrijpelijk. Ik had hetzelfde toen mijn school zei dat ze geen uren voor me hadden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zit tussen![]()
en
![]()
in
Daar is de PM-functie voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef Ml-etje het volgende:
What's up with Coco?
Heb vandaag een staaltje incompetentie gezien echnienormaalmeermaar soit kan het hier niet posten te herkenbaar (collega).
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoi vriendje van Puff! Ik van Vladimirrrr, Puff's geheime lubah-luvahr uit het Verre Oosten (Overijssel de gekste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |