abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99367116
mannenLink naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:50:45 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99367192
Nog eens:

EKV = eiwit, koolhydraten, vet? Zal thuis het lijstje nog eens goed bekijken, want commentaar is appreciated :).

Op de tortilla's zitten paprika, gekruid gehakt en sausje van Bulgaarse yoghurt met munt. Ik denk dat ik sowieso wel vaak hoog in mn koolhydraten zit dan, want ik eet ook vaak pasta.
Niet meer actief op Fok!
pi_99367258
Coco, er komt een dikke vette bui aan nu zag ik op Buienradarz c_/ met onweer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:52:42 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99367263
TT + OP-plaatje: "Mannen, je kunt beter haring eten (8> "

Coco :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99367287
Vikkert, E/K/V is Eiwitten/KH's/Vet inderdaad :)
Voor mijzelf doe ik dit dus in macro in gr./100gr. maar om de verhouding voor jou wat duidelijker te maken heb ik het hier in % neergezet.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 14:54:26 #6
70532 loveli
N
pi_99367336
:9
crap in = crap out
pi_99367406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Vikkert, E/K/V is Eiwitten/KH's/Vet inderdaad :)
Voor mijzelf doe ik dit dus in macro in gr./100gr. maar om de verhouding voor jou wat duidelijker te maken heb ik het hier in % neergezet.
Wat is ideaal dan?
Qua verhouding?
Zo over een dag gemeten?
Voor iemand die veel sport?
En vooral hoopt weer spieren op te bouwen?
En zowel krachtsport als duursport doet?
B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99367507
Doei :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99367648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:59 schreef Syrena het volgende:
Doei :7
Ik ben trots op je! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99367667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:52 schreef Syrena het volgende:
Coco, er komt een dikke vette bui aan nu zag ik op Buienradarz c_/ met onweer.
Onweer :D <3 Ik hou van onweer O+
pi_99367705
Coco, mag ik ook pm? Wat het ook is, ik hoop dat hij gauw niet meer stom is in ieder geval!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99367710
tijd om voedsel te gaan in slaan, tot laters :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99367711
Mag ik ook nog commentaar op mijn lijstje?
- longdrinkglas taksi
- 4 dropjes
- halve pizza met extra ruccola
- veel thee/water
- 2 crackers hagelslag

Nog in de planning:
- 2 stuks fruit (mandarijnen)
- groentesoep (spinazie? heb wel zin om zelf wat te maken)
- 2 crackers pindakaas
- sporten

Wil op de 1800 kcals zitten (en genoeg voedingsstoffen)

[ Bericht 5% gewijzigd door Probability op 12-07-2011 15:14:54 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_99367712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat is ideaal dan?
Qua verhouding?
Zo over een dag gemeten?
Voor iemand die veel sport?
En vooral hoopt weer spieren op te bouwen?
En zowel krachtsport als duursport doet?
B-)
Afhankelijk van lichaamstype, dus voor elk lichaam verschillend... :P
Wat ik toen had opgezocht over hoe vrouwen aten in de jaren 70 was het 20/60/20. Met grotendeels langzame KH's, geen transvet en minder verzadigd vet.

Tijdstip van inname is ook best belangrijk trouwens...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99367750
Mijn account bij caloriechecker eindelijk definitief laten verwijderen.....ik hoop dat dit me meer rust geeft. Ik word helemaal nuts van de getallen.... }:| }:| Ik wil er vanaf. Vandaag ook niks geteld/afgewogen, gewoon op mn gevoel.

lijstje:

O: yoghurt, 4 el muesli, 4 aardbeien
T: nectarine, paar dropjes
L: volkoren boterham achterham/komkommer, snee notenbrood met jam
T: volkoren boterham met aardbeien
D: spaghettie bolongese, schaaltje sla/rauwkost
S: 60 /90 min fitness
T: yoghurt, appel
pi_99367943
Hoi. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99367959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat ik toen had opgezocht over hoe vrouwen aten in de jaren 70 was het 20/60/20. Met grotendeels langzame KH's, geen transvet en minder verzadigd vet.

Ah, dank je! Daar heb ik wat aan. B-)
Ik moet gewoon mijn snoepaanvallen in de avond in bedwang houden, dan komt het allemaal wel goed. En kwark eten na het sporten. Zijn een paar happen dan ook goed? Of moet ik echt een halve bak naar binnen mikken? >:O
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:15:28 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99368063
Ik ga op sportdagen de yoghurt ook maar vervangen door kwark dan. Mag ik dat ook ervoor innemen? (moet nml ook energie hebben voor het sporten).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:16:11 #19
70532 loveli
N
pi_99368088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

30/40/30 vind ik een stuk mooier dan 20/60/20. En je hoeft nier per se te combineren, niet alle macronutrienten hoeven in elke maaltijd te zitten.

Voor het sporten eiwit => goed voor spieropbouw. Na het sporten carbs => aanvullen glycogeenvoorraad. En als je minder fanatiek sport hoef je echt niet vreselijk veel carbs te eten.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:18:11 #20
70532 loveli
N
pi_99368158
Eiwitten tussen een uur voor en een half uur na sport, dan maak je er optimaal gebruik van voor spieropbouw.

Half jaartje gericht eten en 1 keer in de week spieren trainen resulteerde bij mij in te grote spieren. Tijdstip van specifiek eten heeft echt veel effect op je lijf.
crap in = crap out
pi_99368160
vakantie! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_99368186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Jaloers |:(
Be someone that makes you happy
pi_99368234
Geniet ervan! :*
Ja doei.
pi_99368246
quote:
Ooooooh wat fijn! Ik ben plaatsvervangend blij, geniet ervan! *O*
pi_99368258
Lekker jagar!

Siral, je lijst is prima voor iemand die af wil vallen. Houd je maar weer wat beter aan de lijst van je dietist. :)
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:21:05 #26
70532 loveli
N
pi_99368271
quote:
Geniet van je Duutser!
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:21:08 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99368275
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef loveli het volgende:
Eiwitten tussen een uur voor en een half uur na sport, dan maak je er optimaal gebruik van voor spieropbouw.

Half jaartje gericht eten en 1 keer in de week spieren trainen resulteerde bij mij in te grote spieren. Tijdstip van specifiek eten heeft echt veel effect op je lijf.
Ik ga niet een uur voor het sporten kwark eten, erna kan wel. Maar volgens jou moet je juist voor het sporten eiwitten en erna carbs? Wat zou ik na het sporten het best kunnen eten dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_99368299
Geniet ervan Jagar!
Ja doei.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:22:56 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99368346
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet ervan Jagar!
2 keer? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99368360
Internet hier in de bieb wil niet echt meewerken :')
Ja doei.
pi_99368368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef loveli het volgende:

Wat grappig, dat wist ik niet! Dan gooi ik straks als ik thuis ben gelijk wat kwark naar binnen en dan als ik thuis kom na het sporten weer een bergje. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga niet een uur voor het sporten kwark eten, erna kan wel. Maar volgens jou moet je juist voor het sporten eiwitten en erna carbs? Wat zou ik na het sporten het best kunnen eten dan?
Pasta! Of een boterham!
Doe wat je niet durft.
pi_99368411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:20 schreef Perruche het volgende:
Lekker jagar!

Siral, je lijst is prima voor iemand die af wil vallen. Houd je maar weer wat beter aan de lijst van je dietist. :)
Ik heb mn tussendoortje nog niet gehad, wat zal ik pakken in plaats van? of extra nog?
kan wel een boterham met pindakaas extra eten na het sporten :)
pi_99368452
@de dubbele succeswens van Moblo:

De kracht van herhaling!

Ik zei laatst in ons MT: "dat is de kracht van herhaling" - stilte - " dat is de kracht van herhaling".
Lege blikken vielen mij ten deel.

Nu maar eens naar kantoor, het is 15:24, lijkt me een mooie tijd daarvoor. :)
pi_99368491
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik heb mn tussendoortje nog niet gehad, wat zal ik pakken in plaats van? of extra nog?
kan wel een boterham met pindakaas extra eten na het sporten :)
Hoeveel yoghurt had je en was het volle? Ik weet niet, vizor weet dat beter eigeenlijk. Doe maar een flinke hand noten ofzo, eits met kcals. Een dubbele boterham met dik pindakaas. En ga eens een dag niet sporten. Ik bedoel, 4 dagen per week ipv 7 is ook nog actief, zeg maar, zeker als je aan moet komen.
pi_99368583
Jagar: have fun, enjoy, geniet O+ *O*
pi_99368596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef anna82 het volgende:
@de dubbele succeswens van Moblo:

De kracht van herhaling!

Ik zei laatst in ons MT: "dat is de kracht van herhaling" - stilte - " dat is de kracht van herhaling".
Lege blikken vielen mij ten deel.

Nu maar eens naar kantoor, het is 15:24, lijkt me een mooie tijd daarvoor. :)
:D _O- _O_
pi_99368611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Geniet van je Duutser!
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
Donderdag pas...
pi_99368644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

2 keer? :P.
Ik ga er zeker 2x van genieten! Eindelijk, vakantie. Morgen uitslapen! Nu zo eerst eens een rondje hardlopen...Luxe, midden op de middag!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:30:26 #39
70532 loveli
N
pi_99368651
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ligt dus aan je doel. Als spieren kweken je doel is, dan moet je eten voor het sporten. Of een eiwitshake erin gieten. Hardlopen is niet echt een sport waarmee je spieren opbouwt en ik geloof dat dat ook niet jouw primaire doel is. En persoonlijk loop ik beter op een lege maag, dat speelt ook mee.

Als je fanatiek sport verbruik je je glycogeenreserves. Voor spierherstel kan het dan nuttig zijn om na het sporten carbs te nemen, zodat die reserves weer worden aangevuld. Ik ben geen expert op dat gebied, op bodybuild-fora vind je info over wat je wanneer moet eten om spieren te kweken, op hardloopfora/wielrenfora zal wat te vinden zijn over glycogeen en spierherstel.

Ik zou iig niet te veel carbs na het sporten eten, maar ik ben geen fan van carbs, dus mijn mening kan gekleurd zijn.
crap in = crap out
pi_99368672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoeveel yoghurt had je en was het volle? Ik weet niet, vizor weet dat beter eigeenlijk. Doe maar een flinke hand noten ofzo, eits met kcals. Een dubbele boterham met dik pindakaas. En ga eens een dag niet sporten. Ik bedoel, 4 dagen per week ipv 7 is ook nog actief, zeg maar, zeker als je aan moet komen.
A 200 ml, en volle.

Ik sport momenteel maar 4 dagen per week ;) en ik doe geen cardio. Ik ben al een ruime kilo aangekomen in minder dan twee weken, dus het gaat goed hoor. En ik heb altijd het idee dat spaghettie sowieso flink wat aantelt qua vetten/kcal? Of redeneer ik dan fout?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:30:55 #41
70532 loveli
N
pi_99368676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
Donderdag pas...
Dan heb je 2 dagen om te ontharen enzo.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:31:03 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99368684
Lekker Jätjeee! O+ En al bijna Duutsertijd! *O*

Anna door de bocht _O-
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:31:26 #43
70532 loveli
N
pi_99368761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan heb je 2 dagen om te ontharen enzo.
Is al gebeurd! Maar, morgen m'n huisje schoonmaken en spullen inpakken, en donderdag de hele dag reizen. Dus het komt wel goed. Eerst de rest van de dag niets doen, behalve hardlopen....
pi_99368770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef Siral het volgende:

[..]

A 200 ml, en volle.

Ik sport momenteel maar 4 dagen per week ;) en ik doe geen cardio. Ik ben al een ruime kilo aangekomen in minder dan twee weken, dus het gaat goed hoor.

Ik heb altijd het idee dat spaghettie sowieso flink wat aantelt qua vetten/kcal? Of redeneer ik dan fout?
Ah ok. Nou ja ik weet je portie spaghetti niet maar ja... ik weet niet,, ik zou het een netjes afval lijstje vinden maar goed misschien verkijk ik me erop :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:33:12 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99368785
quote:
Thx! ^O^. Thuis ff doorlezen.

Man, ik heb zķ geen zin meer.

Vandaag heb ik kunnen hardlopen en dat is leuk, maar daar staat tegenover dat ik tot 16:30 moet werken.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:33:21 #47
70532 loveli
N
pi_99368800
Volgens mij staat hier ook nuttige info (zelf niet gelezen, geen zin):
http://www.rozenbergsport(...)rt.htm#_Toc280089734
crap in = crap out
pi_99368862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah ok. Nou ja ik weet je portie spaghetti niet maar ja... ik weet niet,, ik zou het een netjes afval lijstje vinden maar goed misschien verkijk ik me erop :)
Gewoon een normaal bord. 3 a 4 opscheplepels pasta en 1 a 2 lepels saus/gehakt/groente.

Daarnaast doe ik overdag ook nog eens relatief weinig/tot niks omdat ik vakantie heb en me dood verveel..Kan pas als ik terug kom van vakantie beginnen bij mn nieuwe bijbaantje....Heb echt het idee dat ik me de hele dag volprop om niks :P
pi_99368893
Martijn mailt me net: "Ik heb 3 cadeautjes voor je verjaardag". O+

Maar ik ben nog steeds boos hoor! :(
pi_99368941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Gewoon een normaal bord. 3 a 4 opscheplepels pasta en 1 a 2 lepels saus/gehakt/groente.

Daarnaast doe ik overdag ook nog eens relatief weinig/tot niks omdat ik vakantie heb en me dood verveel..Kan pas als ik terug kom van vakantie beginnen bij mn nieuwe bijbaantje....
Hoe zijn de stappen om met een psycholoog te gaan praten?
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:36:37 #51
70532 loveli
N
pi_99368983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

Wanneer ben je jarig?
crap in = crap out
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:36:44 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99368991
quote:

Awww toenadering! O+
pi_99368994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:30 schreef Siral het volgende:

[..]

A 200 ml, en volle.

Ik sport momenteel maar 4 dagen per week ;) en ik doe geen cardio. Ik ben al een ruime kilo aangekomen in minder dan twee weken, dus het gaat goed hoor. En ik heb altijd het idee dat spaghettie sowieso flink wat aantelt qua vetten/kcal? Of redeneer ik dan fout?
Is dat diezelfde kilo die je anderhalve week ook al was aangekomen?

quote:

En terecht dat je nog steeds boos bent! niet dat ik weet wat ie heeft gedaan, maar dat maakt niet uit, het gaat om het principe!
Doe wat je niet durft.
pi_99369048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
- longdrinkglas taksi
- 4 dropjes
- veel thee/water
- 2 crackers hagelslag

Nog in de planning:
- 2 crackers pindakaas
- sporten

taksi en dropjes als soort van ontbijt vind ik temelijk evil, vind het een beetje een gek lijstje.. crackers om te compenseren, maar dan wel pindakaas en hagelslag? En wat gooi je door de soep?

Ik denk dat de verdeling een stuk beter kan als je gewoon echt ontbijt en crackers misschien gewoon vervangt door brood met iets magerder beleg.
pi_99369071
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:16 schreef loveli het volgende:

[..]

30/40/30 vind ik een stuk mooier dan 20/60/20. En je hoeft nier per se te combineren, niet alle macronutrienten hoeven in elke maaltijd te zitten.

Voor het sporten eiwit => goed voor spieropbouw. Na het sporten carbs => aanvullen glycogeenvoorraad. En als je minder fanatiek sport hoef je echt niet vreselijk veel carbs te eten.
Dit is dan ook wat ik had opgezocht over vrouwen in de jaren '70, dus er van uitgaand dat het is gericht op een volle dag goed/stevig bewegen. Gezien de bouw van HPKW is 30/40/30 misschien beter inderdaad. (eventueel vet toch iets lager?)

Eensch! :Y Alhoewel voor krachttraining (inname >2uur voor de training) een goede basis aan koolhydraten ook wel helpt (langzame dus)

Kwark voor het slapen gaan zeg ik i.v.m. herstel (wat dus 's nachts gebeurt) en dan een bron van langzame eiwitten erg goed is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
- longdrinkglas taksi
- 4 dropjes
- veel thee/water
- 2 crackers hagelslag

Nog in de planning:
- 2 crackers pindakaas
- sporten

Taksi en dropjes zijn geen ontbijt! }:|
Verder lastig te beoordelen... Maar gok dat het hier ook weer voornamelijk een boel KH's zijn.
  Vis een optie? dinsdag 12 juli 2011 @ 15:39:20 #56
70532 loveli
N
pi_99369102
Taksi is wei, dus eiwitten?
crap in = crap out
pi_99369106
quote:

oeh omkoperij! Blijf nog maar even boos, daar kunnen heus meer kadootjes bij :P
pi_99369108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoe zijn de stappen om met een psycholoog te gaan praten?
Traject richting Salix is in gang gezet, gaan een paar weken overheen,
pi_99369123
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is dat diezelfde kilo die je anderhalve week ook al was aangekomen?

Dat was 0.8 kilo, ben momenteel 1.2 kilo aangekomen. En zoiets gaat niet binnen een dag? Gaan maanden overheen. een halve kilo aankomen per week is heel snel.
pi_99369151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Siral het volgende:

[..]

Traject richting Salix is in gang gezet, gaan een paar weken overheen,
wat is salix? Dat ken ik niet!
pi_99369172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef loveli het volgende:
Taksi is wei, dus eiwitten?
Stond inderdaad altijd op het pak 80% zuivel, maar ik lees nu dat het eigenlijk water met suiker is...
pi_99369174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig?
28 augustus. Dan word ik 30 *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Awww toenadering! O+
Ja, maar boos! :( O+ :(

@ MarMar: ik denk dat ik terugstuur dat ik 30 cadeautjes wil O+
pi_99369178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat is salix? Dat ken ik niet!
Centrum voor eet problematiek.
pi_99369189
googelend naar salix kom ik hier terecht: https://www.zichtadviseurs.nl/?from=salix

moet je nu dat intro filmpje kijken, en dat kapsel van die vrouw. Die vertrouw je je bedrijf toch niet toe?
pi_99369206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

taksi en dropjes als soort van ontbijt vind ik temelijk evil, vind het een beetje een gek lijstje.. crackers om te compenseren, maar dan wel pindakaas en hagelslag? En wat gooi je door de soep?

Ik denk dat de verdeling een stuk beter kan als je gewoon echt ontbijt en crackers misschien gewoon vervangt door brood met iets magerder beleg.
Ik werd wakker gemaakt met een glasje taksi en at achteloos 4 dropjes.

Wat voor beleg stel je voor? Ik eet geen vlees oid, heb nog wel kaas, maar dat is ook niet mager..

Heb nu 4 crackers op, omdat lekker, niet om te compenseren

Kan nog wel een broodje light mayo/sambal/tomaat maken.
Worry is a misuse of imagination
pi_99369218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Siral het volgende:

[..]

Centrum voor eet problematiek.
^O^ Lijkt me heel verstandig, want ik zie je hierboven al weer smoesjes om minder te eten aan te voeren.
pi_99369230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik werd wakker gemaakt met een glasje taksi en at achteloos 4 dropjes.

Wat voor beleg stel je voor? Ik eet geen vlees oid, heb nog wel kaas, maar dat is ook niet mager..
Ja maar prob, jij hoeft toch ook niet af te vallen?
pi_99369253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

^O^ Lijkt me heel verstandig, want ik zie je hierboven al weer smoesjes om minder te eten aan te voeren.
Gisteravond, en eregister enorme eetbuien gehad..
Overgebleven pannekoeken, pure chocolade, gevulde koeken, drop, mini choco repen
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:43:04 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99369255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

28 augustus. Dan word ik 30 *O*

[..]

Ja, maar boos! :( O+ :(

@ MarMar: ik denk dat ik terugstuur dat ik 30 cadeautjes wil O+
30 kadootjes! :9

28 augustus is al bijna! *O*
pi_99369256
Billy, heb jij nog altijd dat je slap/duizelig wakker wordt trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')