Nahja ik heb nogal geluk zou eigenlijk de hele week moeten werkenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zondagochtend. Vrijdag lekker langs de St. Anna keihard borrelen!
Dude, chillquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, welke kutnoob heeft deze tyfus selffulfilling prophecy als TT verzonnen? Als je zo blijft denken dan wordt het er verdomme niet beter op, negatief ge-ouwehoer
Niet gezien, maar zegt voldoende!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef Rituals het volgende:
Swine! Heb je het berichtje op BB gezien? Ik geloof dat ik hem gehaald heb!Er zijn wat extra vragen vervallen (daardoor heb ik nu sowieso 40,4% goed) en iedereen krijgt er 1 punt(je?) bij. De cesuur ligt op 20,40 punten = 33,44%
![]()
.
Van de 9 vervallen vragen had ik er 6 fout en 1 niet ingevuld, heb ik even geluk!
Als ik hem haal heb jij hem sowieso gehaald inderdaadquote:
Een vriendin van mij is er vorige week naartoe verhuisd. Ze is alleen nu zeker twee weken niet in Nijmegen. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef morgane het volgende:
Joehoe! Woont iemand hier op Heidepark van de SShN? Of kent iemand iemand die daar woont?
Een vriendin vraagt zich 1. af of er een lift in het gebouw is en 2. hoe de zelfstandige eenheden eruit zienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is er vorige week naartoe verhuisd. Ze is alleen nu zeker twee weken niet in Nijmegen. Hoezo?
Als er een lift is staat dat er volgens mij bij op de SSHN-site. Hoe de eenheden eruit zien kan ik niet beter omschrijven dan de plattegrondquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Een vriendin vraagt zich 1. af of er een lift in het gebouw is en 2. hoe de zelfstandige eenheden eruit zien
Dus wss wel een voldoende?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, tentamen gemaakt, te weinig tijd maar op zich een oké gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Rituals op 12-07-2011 17:55:35 ]Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:47 schreef Rituals het volgende:
Voor Swine (en andere geïnteresseerden), de stuiterende voorgevel van Kate Upton
Uiteraard al bekend, desalniettemin repost-waardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
35D: goed jaar![]()
Voor Swine (en andere geïnteresseerden), de stuiterende voorgevel van Kate Upton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Goed interviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In person bikini.com was impressed by her playful personality and fun-loving attitude"
Kudo's²!!!quote:
De tering. Bizar eigenlijk. Je zou denken dat een bepaald kennisniveau verwacht wordt, maar blijkbaar is het ook goed als je met z'n allen dom bent, dan gaat de lat gewoon omlaagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:31 schreef Rituals het volgende:
Swine! Heb je het berichtje op BB gezien? Ik geloof dat ik hem gehaald heb!Er zijn wat extra vragen vervallen (daardoor heb ik nu sowieso 40,4% goed) en iedereen krijgt er 1 punt(je?) bij. De cesuur ligt op 20,40 punten = 33,44%
![]()
.
Van de 9 vervallen vragen had ik er 6 fout en 1 niet ingevuld, heb ik even geluk!
)#*&@$&*!@)*$_!@($!!)$#^%)#). Daar ga je toch gewoon van vloeken? En dan val ik niet eens op blond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat zou al een hoop verklarenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bouw je niet pas vanaf je 23e pensioen op?
verdomd goede serie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef Swine het volgende:
Na één aflevering al verslaafd aan Game of Thrones
Er is geen verplicht minimum leeftijd. Meestal word het pas aangeboden vanaf je 25ste overigens. Je mag pas vanaf 21 jaar beginnen met opbouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bouw je niet pas vanaf je 23e pensioen op?
Blijf die vakantie in gedachten houdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laatste dagje werken en dan twee weken vakantie.. Ik heb echt zooooooo geen zin om te gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |