Ik heb whatsappquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja das goe!
dan geef ik jou mijn nummer ook en dan What'sApp / ping (als je een smartphone hebt) ik wel een foto van mezelf naar jou, want op Twitter zie je alleen mijn ogen en pony
Als je niet op Fok wil , zou ik dat niet doen....en ik denk dat je kal best mag whatsuppenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef MissJ het volgende:
of ik pleur hier even een foto neer en dan haal ik die na 10 minuten ofzo wel weg
inmiddels telefoonummers en Facebook uitgewisseldquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je niet op Fok wil , zou ik dat niet doen....en ik denk dat je kal best mag whatsuppen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
inmiddels telefoonummers en Facebook uitgewisseld
Leidseplein? Primaquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef Toverheks het volgende:
Het lijk mij het handigste dat iedereen verzameld tussen 6 en 7 op leidseplein.........
Gewoon op het geluid van Haksies Goude Strotje af gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leidseplein? Prima!
waar op het Leidseplein?
Dat kan niet missenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon op het geluid van Haksies Goude Strotje af gaan.
Komt goedquote:
Tussen 6 en 7 Leidscheplein en dan zien we wel, maar je hebt mijn nummer toch? Dus no problemoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
Schop!
Wat is het programma nou? Ik kom wel, maar blijf niet slapen. Ik moet die zondag werken namelijk en kan m'n dienst niet ruilen.
Doofus, zal ik hem nog even geven dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Umkay.
Ik heb jullie nummers niet meer trouwens, die stonden op mijn iPhone die nu kaput is
0900-TALMEETquote:
Nu welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Umkay.
Ik heb jullie nummers niet meer trouwens, die stonden op mijn iPhone die nu kaput is
Gvd ik moet je daggerenquote:
quote:
Halve hartverzakking hier! Heb mezelf al in de olie gezet en al!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Halve hartverzakking hier! Heb mezelf al in de olie gezet en al!
dat niet helaasquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:16 schreef Laysa het volgende:
Mn superdeluxe-elektrische opblaasbed is zelfs 7 cm groter dan mn gewone bed
Die van mij doet er wel wat langer overquote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
4 minuten in het stopcontact en een hemels bed![]()
Ik ben van het snellere werkquote:Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die van mij doet er wel wat langer over
laysa en karina naar zeker tochquote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Klopt dit nog steeds, of kunnen er mensen weggestreept/bijgeschreven worden??
Zeker:
PatriQue89
Bellatrix
Kally
Charmed_Angel
iBenny
Toverheks
Ian_nick
MissJ
remlof
Misschien:
Laysa
Karina
Socios
Gomi
Is Karina ook zeker?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laysa en karina naar zeker toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |