Je zou ook met de store waar je hem gekocht heb kunnen bellen en vragen hoe snel je onder DOA een ander toestel kunt krijgen. Dan kun je altijd nog beslissen of je het wil doen. Ik kan me voorstellen dat als je hem weken kwijt bent je dat minder ziet zitten dan dat het een kwestie van dagen is. Ik heb wel gelezen dat het via providers als Vodaphone en KPN meestal veel langer duurt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
hmm ik twijfel heel erg of ik het wel zal doen, ik heb er eigenlijk geen last van en zijn amper te zien.
Los toestel?quote:
Hij vroeg ook om web.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Bij Vodafone 2 jaar heb je voor ¤12,50 per maand Bel+Sms 50 het toestel gratis.
Dat valt nog best tegen eigenlijk. Daarbij is het steeds zoeken naar WiFi-hotspots niet echt handig icm. Whatsapp en dergelijke.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef GoodGawd het volgende:
Ik vind web op mobiel wel steeds minder interessant worden eigelijk, omdat er steeds meer wifi spots zijn tegenwoordig.
amen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat valt nog best tegen eigenlijk. Daarbij is het steeds zoeken naar WiFi-hotspots niet echt handig icm. Whatsapp en dergelijke.
Tevens zijn WiFi-hotspots natuurlijk vaak niet echt veilig.
Het valt mij inderdaad ook erg tegen. Bovendien zijn er ook veel hotspots waar je voor moet betalen of je moet je weer registreren.... Nog niet erg handig, imho.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat valt nog best tegen eigenlijk. Daarbij is het steeds zoeken naar WiFi-hotspots niet echt handig icm. Whatsapp en dergelijke.
Tevens zijn WiFi-hotspots natuurlijk vaak niet echt veilig.
Dat werkt inderdaad goed, maar volgens mij kan je maar één Exchange-account instellen? In dat geval houdt het op voor mij...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)
Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
Ik heb alleen gmail, maar als ik een 2e probeer toe te voegen kan dat gewoon?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad goed, maar volgens mij kan je maar één Exchange-account instellen? In dat geval houdt het op voor mij...
Wel een gewoon mailaccount, maar geen exchange account. Best lastig als je bijvoorbeeld twee werkgevers hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb alleen gmail, maar als ik een 2e probeer toe te voegen kan dat gewoon?
Lijkt me heel sterk dat dat kan ivm 2 verschillende os'en. Wat je wel kan doen is de conversatie naar jezelf mailen, dan heb je het nog wel als je het ooit nog wil terug lezen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:06 schreef MichielPH het volgende:
Is het ook mogelijk om de chathistorie van whatsapp van een iPhone over te zetten naar de sensation? De iPhone is gejailbreakt, en een sql DB met alle berichten is te zien. De bestandstructuur op android is zo te zien wel anders opgebouwd. Wat zijn mijn mogelijkheden?
Hij gaat toch ook over VAN iphone NAAR sensationquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef GoodGawd het volgende:
waarom zou je een iphone nemen ipv sensation?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |