abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100269370
quote:
5s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:47 schreef alors het volgende:
Waar kun je zien hoeveel mb je verbruikt en hoeveel je belt enzo? Of moet dat via een app en zoja welke dan?

Ohja, verzonden berichten kun je die nog ergens terugvinden?
https://market.android.com/details?id=nitro.phonestats
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:57:38 #227
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_100269663
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als je hem regelmatig gebruikt is 2 dagen netjes idd. Mijn hd2 als ik die regelmatig gebruik komt hij denk ik tot 1,5 dag.

Ik gebruik hem alleen niet heel veel, en dan kom je dus aan 3 dagen van 100 tot 0. Das wel fijn.
Het kwam bij mijn HD2 (android!) denk ik ook door een hoop shitload aan apps die vanaf alles doen
pi_100269744
know'm sayin?
word? word.
pi_100271217
Ik heb sinds gister de Sensation in mijn bezit, zag er allemaal goed uit.
Totdat ik vanochtend een soort lichtgevende pixel zag. Na het downloaden van een dead pixel test, zag ik niet 1 maar meerdere dode pixels.
1 Lijkt een beetje anders licht te geven (of dit is stof ONDER het scherm?)
2 Donkere puntjes, dus ik neem aan dat dit dode pixels zijn.
En dan nog eens 2 die kleiner lijken en ook alleen te zien zijn onder een bepaalde kijkhoek, en dus ook bijna tot niet opvallen.

Moet ik het hier maar bij laten en er tevreden mee zijn, of toch actie ondernemen... ?
Ik heb echter geen zin in al het geregel wat het met zich mee brengt (Omdat er meestal wel iets fout gaat), en ik zit dan weer een aantal dagen/weken zonder telefoon
pi_100271262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:38 schreef SensationRS het volgende:
Totdat ik vanochtend een soort lichtgevende pixel zag. Na het downloaden van een dead pixel test, zag ik niet 1 maar meerdere dode pixels.
En dan nog eens 2 die kleiner lijken en ook alleen te zien zijn onder een bepaalde kijkhoek, en dus ook bijna tot niet opvallen.

Moet ik het hier maar bij laten en er tevreden mee zijn, of toch actie ondernemen... ?
Ik heb echter geen zin in al het geregel wat het met zich mee brengt (Omdat er meestal wel iets fout gaat), en ik zit dan weer een aantal dagen/weken zonder telefoon
Ik zou actie ondernemen want die irritatie gaat niet weg denk ik. Ben je even je tel. kwijt maar je hoeft geen product te accepteren waar gebreken aan zitten.

Toen ik mijn Desire S kreeg had ik af en toe spontane reboots. Zou mee te leven zijn maar je wilt zoiets gewoon niet. Een ander toestel terug gekregen en geen enkel probleem meer mee gehad. Ben blij dat ik het toch gedaan heb, want moet er toch weer twee jaar mee doen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:43:13 #231
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_100271405
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:38 schreef SensationRS het volgende:

DOA, zou je gelijk om mogen ruilen voor een nieuwe.
pi_100273522
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:43 schreef blup het volgende:

[..]

DOA, zou je gelijk om mogen ruilen voor een nieuwe.
Ja idd, daar heb ik toen ook aanspraak op gemaakt en ging razendsnel.
pi_100274002
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja idd, daar heb ik toen ook aanspraak op gemaakt en ging razendsnel.
Ik heb ook wel interesse in dat doa, volgens mij ook dode pixels.
Maar wat noem jij snel ? En heb je dit met vodafone, HTC of de winkel waar je hem hebt gekocht (los van vodafone winkels) geregeld ?
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_100274026
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef blup het volgende:
Batterij verbruik mag trouwens ook wel iets over gezegd worden _O_
Ik heb de sensation nu een weekje en ik kwam van een HD2 vandaan, wat een verschil _O_
Klinkt goed!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_100275947
Nog een vraagje, ik heb mijn hotmail dus toegevoegd aan die standaard mailapp, alleen als ik een mail op mijn mobiel gelezen heb, geeft hij hem op mijn PC niet aan als gelezen. Ik kan bij instellingen hier niks over vinden, iemand hier die weet of ik dit in kan stellen ?
pi_100276111
Sensation is aangevraagd. Nummerbehoud wordt nu geregeld. Was nog binnen de oude abbo's. Geen idee hoe lang deze fase van bestellen duurt, hoop niet te lang. alle tips en truuks met apps en instellingen zijn genoteerd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:53:52 #237
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_100276980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:30 schreef Swomp het volgende:
Nog een vraagje, ik heb mijn hotmail dus toegevoegd aan die standaard mailapp, alleen als ik een mail op mijn mobiel gelezen heb, geeft hij hem op mijn PC niet aan als gelezen. Ik kan bij instellingen hier niks over vinden, iemand hier die weet of ik dit in kan stellen ?
Dat gebeurd alleen bij exchange geloof ik.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:21:58 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100278100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:30 schreef Swomp het volgende:
hotmail configureren als IMAP en niet als Pop3 :)

Vriend van me heeft de Sensation en ik had hem gisteren even in mijn handen, tof ding wel, hoef hem zelf niet, maar hij is wel tof en snel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_100281698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:48 schreef Swomp het volgende:

[..]

Ik heb ook wel interesse in dat doa, volgens mij ook dode pixels.
Maar wat noem jij snel ? En heb je dit met vodafone, HTC of de winkel waar je hem hebt gekocht (los van vodafone winkels) geregeld ?
Ik had hem los van een abonnement gekocht bij een webwinkel (weet niet of ik de naam mag noemen). Ik had mijn nieuwe toestel een paar dagen nadat ik de andere opgestuurd had dus gelukkig geen kwestie van weken wat ik wel eens lees bij Vodaphone en dergelijke.
pi_100281779
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:55 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik had hem los van een abonnement gekocht bij een webwinkel (weet niet of ik de naam mag noemen). Ik had mijn nieuwe toestel een paar dagen nadat ik de andere opgestuurd had dus gelukkig geen kwestie van weken wat ik wel eens lees bij Vodaphone en dergelijke.
hmm ik twijfel heel erg of ik het wel zal doen, ik heb er eigenlijk geen last van en zijn amper te zien.
pi_100282017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef Swomp het volgende:

[..]

hmm ik twijfel heel erg of ik het wel zal doen, ik heb er eigenlijk geen last van en zijn amper te zien.
Je zou ook met de store waar je hem gekocht heb kunnen bellen en vragen hoe snel je onder DOA een ander toestel kunt krijgen. Dan kun je altijd nog beslissen of je het wil doen. Ik kan me voorstellen dat als je hem weken kwijt bent je dat minder ziet zitten dan dat het een kwestie van dagen is. Ik heb wel gelezen dat het via providers als Vodaphone en KPN meestal veel langer duurt.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:28:28 #242
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_100285593
Waar is ie nu het goedkooopst?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_100287592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:28 schreef GoodGawd het volgende:
Waar is ie nu het goedkooopst?
Los toestel?
Abo?
Internet erbij?
Enz... :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:56:27 #244
157428 GoodGawd
pi_100290371
Toestel, abbo met web.
pi_100290640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef GoodGawd het volgende:
Toestel, abbo met web.
Bij Vodafone 2 jaar heb je voor ¤12,50 per maand Bel+Sms 50 het toestel gratis. ;)
pi_100290849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Bij Vodafone 2 jaar heb je voor ¤12,50 per maand Bel+Sms 50 het toestel gratis. ;)
Hij vroeg ook om web.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:43:31 #247
157428 GoodGawd
pi_100293051
Ik vind web op mobiel wel steeds minder interessant worden eigelijk, omdat er steeds meer wifi spots zijn tegenwoordig.
pi_100293518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef GoodGawd het volgende:
Ik vind web op mobiel wel steeds minder interessant worden eigelijk, omdat er steeds meer wifi spots zijn tegenwoordig.
Dat valt nog best tegen eigenlijk. Daarbij is het steeds zoeken naar WiFi-hotspots niet echt handig icm. Whatsapp en dergelijke.

Tevens zijn WiFi-hotspots natuurlijk vaak niet echt veilig.
pi_100294187
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat valt nog best tegen eigenlijk. Daarbij is het steeds zoeken naar WiFi-hotspots niet echt handig icm. Whatsapp en dergelijke.

amen!
pi_100294861
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:

Het valt mij inderdaad ook erg tegen. Bovendien zijn er ook veel hotspots waar je voor moet betalen of je moet je weer registreren.... Nog niet erg handig, imho.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')