quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
*springt uit lurk-stand*
Gisteren gekocht:
[ afbeelding ]
prettyquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
*springt uit lurk-stand*
Gisteren gekocht:
[ afbeelding ]
Jaa, mijn nagels zijn best wel hard, dus ik heb er verder geen last vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd heel erg last van splijtende nagels, maar buffen durf ik gewoon niet omdat ze dan nog dunner/brozer worden. Bij jou gaat dat dus wel goed? Of heb jij wel harde nagels ook?
Pastelskittlesquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik buffer ze wel eens, dat helpt een beetje. Heb harde nagels, dus het kan. Wilde het gisteren doen, maar voor ik het wist had ik al basecoat op m'n nagels gedaan. Niet gedaan dus.
Vanmiddag ga ik met de kinderen nailart maken, dus ik had een mooi canvas nodig. Maar ook behoefte aan vrolijkheid, dus dit is het geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van duim tot pink:
Essie Nice is nice
Models own it Pastel pink
Catrice Bye bye birdy
Revlon Minted
Essence fall for me
Ironisch gezien had de goedkoopste lak (Essence) de beste dekking
Wat een ubertof kleurtje!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn nagels gigantisch gekortwiekt. Er was er een tot op het vlees ingescheurd, en aangezien ik in de thuiszorg ga werken vanaf morgen, lijken korte nagels me wel handig.
Dat is uiteraard wel een excuus voor felle kleurtjes
[ afbeelding ]
Een naamloos lakje uit Spanje van het merk Yes Love.
Lekker in your face kleurtje. Hoeveel laagjes is dit?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn nagels gigantisch gekortwiekt. Er was er een tot op het vlees ingescheurd, en aangezien ik in de thuiszorg ga werken vanaf morgen, lijken korte nagels me wel handig.
[ afbeelding ]
Zijn je nagels mooi geworden vandaag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik buffer ze wel eens, dat helpt een beetje. Heb harde nagels, dus het kan. Wilde het gisteren doen, maar voor ik het wist had ik al basecoat op m'n nagels gedaan. Niet gedaan dus.
Vanmiddag ga ik met de kinderen nailart maken, dus ik had een mooi canvas nodig. Maar ook behoefte aan vrolijkheid, dus dit is het geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van duim tot pink:
Essie Nice is nice
Models own it Pastel pink
Catrice Bye bye birdy
Revlon Minted
Essence fall for me
Ironisch gezien had de goedkoopste lak (Essence) de beste dekking
die rodequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Lekker in your face kleurtje. Hoeveel laagjes is dit?
Hier even een picture-spam van mij
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
Catherine Arley - 805
[ afbeelding ]
Nog een keer + wesp en likkoekje![]()
[ afbeelding ]
Nagels van vandaag. Essence - Red-y To Go
Ik had ook laatst een transparante ring gekocht die je dan zelf kon lakken.
[ afbeelding ]
Gelakt met flakies van Golden Rose nr. 06 en Essence - Fatal
[ afbeelding ]
Oehh, it's so sparkly! En als ik deze kleur zat ben, maak ik 'm schoon en lak ik 'm in een andere kleur.
Jezus wat een gave kleurquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:10 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Staan er nagels op die ene foto? Ik zie alleen maar die wesp! Ieuw!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Lekker in your face kleurtje. Hoeveel laagjes is dit?
Hier even een picture-spam van mij
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
Catherine Arley - 805
[ afbeelding ]
Nog een keer + wesp en likkoekje![]()
[ afbeelding ]
Nagels van vandaag. Essence - Red-y To Go
Ik had ook laatst een transparante ring gekocht die je dan zelf kon lakken.
[ afbeelding ]
Gelakt met flakies van Golden Rose nr. 06 en Essence - Fatal
[ afbeelding ]
Oehh, it's so sparkly! En als ik deze kleur zat ben, maak ik 'm schoon en lak ik 'm in een andere kleur.
Omdat ze te weinig metaaldeeltjes erin doen denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef AmyGrace het volgende:
@Sokkepok, hmm ja, zo'n splatter-mani wil ik ook wel eens proberen.Mooie lakjes van p2 en die bloemetjes, wat tof!!
@Mixende_match, je nagels zien er hartstikke goed uit joh! En grijs is altijd goed. Ik hou van grijs.![]()
@Miss-V, waarom valt het effect van die magnetische lakjes vaak zo tegen?Die duo mani vind ik wel leuk geworden!
@Nagelschaartje, leuke picspam, goeie faals!![]()
@Ninjaninja, welkom!Vooral die blauwe glitterlak vind ik erg pretty!
@afivi, oh ja, die staat ook al eeuwen op m'n wishlist... *kwijlt*![]()
@Loqi, woei, heul mooi!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
die rodeik ga morgen ook voor rood-ish denk ik
en die ringwaar is die van?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die ring wil ik ook welwaar heb je die vandaan?
quote:
Dashicabeautyshop..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:48 schreef expiratorial het volgende:
ghiiiiiiiihiiiiiiiii die wesp! you have se balls woman! wel een mooie foto trouwens zeg! en die ring.....heeeeeeel leuk! (waar weg???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |