leuk! kende het niet eens, toch maar snel eens luisterenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Beste LowlandsFokkers!
Het Topictitel zegt denk ik genoeg, welk nummer brengt je helemaal in de Lowlands mood?
Ik trap af met:
Young & The Giant - My Body
En dan een filmpje van 2010 postenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef markoning het volgende:
Vroeger, toen Kees van Hondt nog leuk was
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:40 schreef indiaantje89 het volgende:
edit: foutje kan mod deze post verwijderen? thanks
Ik blijf de muziek die Kees van Hondt draait echt drie keer niks aan vinden. De sfeer is top, maar de muziek is ronduit bagger. En dat terwijl er zulke toffe opzwepende balkanbeats zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef markoning het volgende:
Vroeger, toen Kees van Hondt nog leuk was. Nu heeft de "massa het door", en moet iedereen daar ineens geforceerd leuk gaan staan doen. Beetje jammert.
...Krijg er toch weer een beetje zin an
Snobquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef markoning het volgende:
Vroeger, toen Kees van Hondt nog leuk was. Nu heeft de "massa het door", en moet iedereen daar ineens geforceerd leuk gaan staan doen. Beetje jammert.
...Krijg er toch weer een beetje zin an
Ik heb de eerste keer Kees gemist, terwijl ik de hele dag bij de Lima heb gezeten. Dat is pas hardcorequote:
'Vroeger was alles beter'quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef markoning het volgende:
Hun hele set is een clichequote:Op woensdag 13 juli 2011 10:55 schreef WeezerButler het volgende:
Dit komt elk jaar langs, op een Lowlands klassieker. Huis DJs (Mad) Ed & Arnold --> meestal op zaterdagnacht in de Alpha. Op papier cliche
Ik ga zo gruwelijk hard los op dat nummer hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:59 schreef genakt het volgende:
ik krijg zin in lowlands als ik dit nummer luister
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |