het is maar een klein ventje, daar komt weinig geluid uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Ik ben de hele nacht wakker geweest en heb niks gehoord of gezien
.
Jij had 's avonds al geslapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Ik ben de hele nacht wakker geweest en heb niks gehoord of gezien
.
Ik las: 'en zij het fucking briljant vindt..'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:46 schreef Cue_ het volgende:
En iedereen weet dat het nergens op uit draait en zij het fucking irritant vindt.. behalve hijzelf
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik las: 'en zij het fucking briljant vindt..'
Dat zou wel zielig zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik las: 'en zij het fucking briljant vindt..'
Jaquote:
Het was gewoon jouw plan!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En die nacht dus niks gehoord en/of gezien
.
Jij haalt de tijdlijnen door de warquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij is het logisch dat je het niet boven het kotsende geluid zal horen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was gewoon jouw plan!!
's Avonds slapen zodat jij 's nachts kon waken
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Jij haalt de tijdlijnen door de war. Dat was vroeg op de avond, de vermeende seks 's nachts.
dan heeft er toch minimaal 1 iemand gehallucineerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij haalt de tijdlijnen door de war. Dat was vroeg op de avond, de vermeende seks 's nachts.
Jofu!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:00 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heeft er toch minimaal 1 iemand gehallucineerd
Ik denk dat het meet topic in ONZ bedoeld wordt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Maar hè, die kneuzenparade was dus hier in het topic? Dan voel ik me wel doodgemaakt met een blije mus hoor, ik had een spectaculair ander topic verwacht waar Jofu en Mono tegen elkaar tekeer zouden gaan.
mano a mano.. maar dan wat minder mansquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Maar hè, die kneuzenparade was dus hier in het topic? Dan voel ik me wel doodgemaakt met een blije mus hoor, ik had een spectaculair ander topic verwacht waar Jofu en Mono tegen elkaar tekeer zouden gaan.
Jofu heeft hier volgens mij alleen nog maar vermeld dat ie 'geneukt' zou hebben in 1 of andere gangbang.. en daarna was ie pleittequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Kneuzenparade?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
linkje?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het meet topic in ONZ bedoeld wordt!
Hij impliceerde een trio gehad te hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jofu heeft hier volgens mij alleen nog maar vermeld dat ie 'geneukt' zou hebben in 1 of andere gangbang.. en daarna was ie pleitte![]()
(voor zover ik weet)
[Meeting] BBQ&Bier : Geoden meatquote:
Het was toch een triootje van twee kerels en een vrouw?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij impliceerde een trio gehad te hebben![]()
De kans is groter dat alle singles-vrouwen tegelijk en zonder het van elkaar te weten het klooster induiken
Oh, gangbang ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jofu heeft hier volgens mij alleen nog maar vermeld dat ie 'geneukt' zou hebben in 1 of andere gangbang.. en daarna was ie pleitte![]()
(voor zover ik weet)
Nee 1 kerel, 1 vrouw en 1 dwergquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was toch een triootje van twee kerels en een vrouw?
Gangbang?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
(voor zover ik weet)
trio dus.. jofu, carool en iemand waarvan hij niet wou zeggen wie, want die kon er problemen mee krijgenquote:
Niet mijn woorden.quote:
'kwamen' ze een cafe binnen dan?quote:
Hij voldeed aan alle stereotypen en vooroordelen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef rival het volgende:
Ik zag gisteren de nieuwe eigenaar van mijn 5 serie wegrijden
De combinatie. Het is een cross-post-relletjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het meet topic in ONZ bedoeld wordt!
Noemen ze dat tegenwoordig al een gangbangquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
trio dus.. jofu, carool en iemand waarvan hij niet wou zeggen wie, want die kon er problemen mee krijgen
Eerder midgetgolf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
trio dus.. jofu, carool en iemand waarvan hij niet wou zeggen wie, want die kon er problemen mee krijgen
Jofu waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:08 schreef Royco1 het volgende:
Noemen ze dat tegenwoordig al een gangbang
Het is wel vermakelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De combinatie. Het is een cross-post-relletje
Maar ik vind het wel prachtig dat een groep met voornamelijk oerlelijke mensen (uitzonderingen daargelaten (Samzz)) zo'n rel kan opstarten over seks. De meeste mensen zouden alles ontkennen
Het is een vriend van mij, dus ik weiger antwoord te gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij voldeed aan alle stereotypen en vooroordelen?
Ja dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Het is een vriend van mij, dus ik weiger antwoord te geven
Dan moet je wel wat raken en dat is nu juist niet gebeurd.quote:
Jawel!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat raken en dat is nu juist niet gebeurd..
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh absoluut, daarom heb ik ook een tvp in een ONZ post geplaatst (tijdelijk, don't worry)
98% van de meeste topics is verzonnenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..].
Jeetje en dat om Jofu en een verzonnen trio'tje.
dat verklaart een hoop!quote:
nah.. de minste zijn die andere 2 %quote:
Ja het is wat hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..].
Jeetje en dat om Jofu en een verzonnen trio'tje.
Je trapt altijd naar beneden he, en hoewel Singles laag is, is ONZ, en dan vooral ONZ-meets nog veel lager.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Wij zijn fokkers.. in singles.. we moeten ons toch ergens mee vermaken
En wij vermaken ons nu met een ONZ meetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je trapt altijd naar beneden he, en hoewel Singles laag is, is ONZ, en dan vooral ONZ-meets nog veel lager.
er zit nog iets onder onsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je trapt altijd naar beneden he, en hoewel Singles laag is, is ONZ, en dan vooral ONZ-meets nog veel lager.
Het was hartstikke gezelligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch niet die ene hè?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef rival het volgende:
Ik zag gisteren de nieuwe eigenaar van mijn 5 serie wegrijden
Ik ben aan het lezen over Romeinse keizers. Veel hoger komt het nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wij vermaken ons nu met een ONZ meetdat kan dan toch niet.. we moeten ons vermaken met spul dat boven ons ligt, daar worden wij beter van!
Ja, het zal vast gezellig zijn, maar het is niet mijn soort mensen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was hartstikke gezellig.
Zuurpruim.
Maar jij trekt nu eenmaal graag.. ow wacht ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben aan het lezen over Romeinse keizers. Veel hoger komt het niet
Maar goed, ik trek hier sowieso het niveau enorm omhoog. Zeker sinds er hier redelijk wat ONZ-posters zitten.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij trekt nu eenmaal graag.. ow wacht ik ook
wie trekt er dan aan t kortste eind?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij trekt nu eenmaal graag.. ow wacht ik ook
Dat kanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het zal vast gezellig zijn, maar het is niet mijn soort mensen.
wat is dat dan weer voor vage vraag?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef rival het volgende:
Wie heeft er deze maand seks gehad?
en wie dit jaar?
Ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef rival het volgende:
en wie dit jaar?
we beginnen altijd met de vraagsteller he hier op fokquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef rival het volgende:
als ik iets wil weten, dan vraag ik het. hoezo vaag? lijkt me vrij duidelijk
is dat dan gelijk een bekentenis over het meet-trio?quote:
Vrijdag nog, dus dat is deze week... toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef rival het volgende:
en wie dit jaar?
Guilty on both charges, win ik nu een prijs?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef rival het volgende:
en wie dit jaar?
Nope!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat dan gelijk een bekentenis over het meet-trio?
de soa bokaal?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Guilty on both charges, win ik nu een prijs?
das wel redelijk duidelijk. maar zo'n inkopper kan ik niet laten liggen hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin medelijden te krijgen met Jofu
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:
Heb je die 'nieuwe' nog opgehaald?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Lege spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin medelijden te krijgen met Jofu
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve dan Jofu zijn vermeende trio. Waar ik gelukkig niks van mee heb gekregen.
is dat zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
we beginnen altijd met de vraagsteller he hier op fok
no one in particular!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:22 schreef Cue_ het volgende:
Maar van wie wil je het het liefste weten rival.. want je wilt iets specifieks weten .. van iemand (is mijn vermoeden)
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Hij is de roddel zelf begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin medelijden te krijgen met Jofu.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |