Ik schiet wel eens bij een schietvereniging met een SIG 551 sport en zo'n loop neemt aardig wat zichtruimte in hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef obsama het volgende:
Maar wapens zijn toch ook groot ?
Edit: Volgens wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/M4A1) is een M4A1 838mm (84cm) lang. Als je dat vanaf je schouder meet kom je een heel eind.
Nee, alleen een EA account zoals bij Battlefield: Bad Company 2, tegenwoordig heet het een Origin account.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 06:21 schreef Euribob het volgende:
Maar je hebt dus Origin nodig als je BF3 wilt spelen?
Dit is duidenlijk een console versie..quote:
En dit zijn duidenlijk pc screens.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef Captainp00face het volgende:
Vind het hier wel meevallen trouwens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FOK!serverquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om een eigen server te ritselen...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:26 schreef obsama het volgende:
Is het al geverifieerd door EA dat er dedicated servers komen ? If so,
Tja, als je één van de eerste online servers wordt met 64 slots wordt je ook een van de populairste gok ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om een eigen server te ritselen...
Een pakkende titel en je hebt de gamers voor het uitkiezen. "EU-WEST RAPE"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Tja, als je één van de eerste online servers wordt met 64 slots wordt je ook een van de populairste gok ik.
Dat was al bekendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef SeanFerdi het volgende:
en aan één van die screenshots te zien, zit er dus zeker PunkBuster in.
Dat is tot daar aan toe, mits het installeren gewoon goed gaat is dat geen probleem, halve installs en gare updates vormen PB's probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef SeanFerdi het volgende:
en aan één van die screenshots te zien, zit er dus zeker PunkBuster in.
Ik moest glimlachenquote:
Ziet er goed uit zeg en dat voor low.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:08 schreef Floxcie het volgende:
Battlefield 3 OP LOW IN ALPHA TRIAL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te zien kun je ook vanaf de browser servers joinen:
[ afbeelding ]
14.gif!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:39 schreef Captainp00face het volgende:
http://twitter.com/#!/Demize99/status/93308517649367040
Weer smokelaunchers..[ afbeelding ]
In BFBC2 gebruik ik het vaak om een open veld door te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
14.gif!
Maar alleen hendig als je een team hebt wat mee doorstoot: straatje blauw zetten, doorrennen, herladen en herhalen. Ook ideaal als afleiding overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |