Jup, doe al 4 jaar met een PS3. Geen cent extra aan uitgegeven. Wat is je probleem? Laat het gewoon lekker in plaats van te bashen. Maarja typisch.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:48 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, lekker BF3 op low/medium spelen.
Het was niet als bash bedoelt hoor. Ik zou er alleen niet aan moeten denken om een spel als BF3 op minder dan high te moeten spelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jup, doe al 4 jaar met een PS3. Geen cent extra aan uitgegeven. Wat is je probleem? Laat het gewoon lekker in plaats van te bashen. Maarja typisch.
Denken dat een snelle PC je internetverbinding verbetertquote:Op zondag 17 juli 2011 15:26 schreef Catch_me het volgende:
Laat die n00bs lekker een aldi pc samenstellen joh, dan pwn ik ze straks online met 2 vingers in me neus omdat ze lag enzo hebben![]()
![]()
Fijn, maar die hadden dus een eigen topic geclaimd, dan mag je lekker daar aansluiten.quote:
Deze guyquote:Op zondag 17 juli 2011 15:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denken dat een snelle PC je internetverbinding verbetert
.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef obsama het volgende:
Wat een kansloze discussie over dat een PC duurder is, snap sowieso de vergelijking niet. Op een console speel je spelletjes, op een PC kun je zoveel dingen meer en toevallig ook nog spelletje spelen. Wat is dat dan voor een vergelijking ? Je koopt toch ook geen nokia 3310 om vervolgens op een smartphone te gaan zeiken dat jij ook kunt bellen ? Een smartphone is duurder omdat het veel meer kan, net zoals een PC
Qftquote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef obsama het volgende:
Wat een kansloze discussie over dat een PC duurder is, snap sowieso de vergelijking niet. Op een console speel je spelletjes, op een PC kun je zoveel dingen meer en toevallig ook nog spelletje spelen. Wat is dat dan voor een vergelijking ? Je koopt toch ook geen nokia 3310 om vervolgens op een smartphone te gaan zeiken dat jij ook kunt bellen ? Een smartphone is duurder omdat het veel meer kan, net zoals een PC
Qft, En iedereen heeft sowieso al een pc staan, een redelijk recente pc kan je makkelijk upgraden tot een game pcquote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef obsama het volgende:
En zo is het.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef obsama het volgende:
Poepversies spelen en dan janken dat het niet meteen werkt of dat het er lelijk uitzietquote:Op zondag 17 juli 2011 21:57 schreef Captainp00face het volgende:
Er zijn wat gelekte screenshots van de pre alpha.. Ze zien er behoorlijk lelijk uit :/ oh en in low settings, dus misschien valt het mee.
Indeed, vergeleken met dit.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Wapens zijn weer HUGE in beeld dus... vind ik meestal niet erg, maar duidt wel op console-FOV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |