Ik geloof het wel, staat er toevallig nergens een geldigheidsdatum voor de Battlefield 3 beta?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb Medal of Honor, in de uitverkoop gehaald onder het mom van WTF, waarom niet, heb ik dan ook aanspraak op die pre-beta?
moet je niet de limited edition hebben?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb Medal of Honor, in de uitverkoop gehaald onder het mom van WTF, waarom niet, heb ik dan ook aanspraak op die pre-beta?
Niets ervan, dat geteisem moest zo nodig een eigen topic hebben, dan kun je daar ook gaan janken.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:10 schreef rumiii het volgende:
ik blijf hier wel hangen, geen console topic gevonden
Welk?quote:
Ik koop lang geen 10 games paar jaar. en dan nog zou dat 200 euro zijn. Daar haal je amper een goede nieuwe kaart voor. en zo wel dan moet je als nog na 3jaar mee dan alleen een videokaartquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
X10 games in een jaar, en de wetenschap dat je slechts eens in de twee jaar een nieuwe videokaart haalt, heft elkaar mooi op.
Tien biljoen euroquote:Op zondag 17 juli 2011 13:35 schreef rumiii het volgende:
Hoeveel kost een pc die een groot deel van de 'grote' namen op 'high' zou kunnen spelen?
Mijn broer heeft laatst een PC voor 1500 euro gekocht. Onderdelen los ingekocht en dan zelf in elkaar zetten. Ik neem aan dat hij alles wel op het mooist kan spelen. Ik weet niet precies wat er allemaal in zit maar de vriend die hem in elkaar zette voor hem was redelijk jaloers. Ik wist niet eens dat het zin had om 2 videokaarten in je computer te hebben maar blijkbaar maakt dat wel uit. Ach, geef mij maar m'n console, lekker goedkoopquote:Op zondag 17 juli 2011 13:35 schreef rumiii het volgende:
Hoeveel kost een pc die een groot deel van de 'grote' namen op 'high' zou kunnen spelen?
Lekker goedkoop, lekker BF3 op low/medium spelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn broer heeft laatst een PC voor 1500 euro gekocht. Onderdelen los ingekocht en dan zelf in elkaar zetten. Ik neem aan dat hij alles wel op het mooist kan spelen. Ik weet niet precies wat er allemaal in zit maar de vriend die hem in elkaar zette voor hem was redelijk jaloers. Ik wist niet eens dat het zin had om 2 videokaarten in je computer te hebben maar blijkbaar maakt dat wel uit. Ach, geef mij maar m'n console, lekker goedkoop
Ach het draait mij toch om de gameplay. Ik vind Tetris nog steeds erg vermakelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 13:48 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, lekker BF3 op low/medium spelen.
FFS overkill. Het is tof en als je het geld hebt: vooral doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn broer heeft laatst een PC voor 1500 euro gekocht.
En dat is dus volkomen kul, "ik ben een arme studentquote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ach het draait mij toch om de gameplay. Ik vind Tetris nog steeds erg vermakelijk.
Als arme student is het lastig om elke 2 jaar een nieuwe computer te kopen dus dat heb ik maar laten varen
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef rumiii het volgende:
En om de 2 jaar moet je voor 500 euro aan upgrades doen of overdrijf ik nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |