Vind het juist wel vet altijd rangen en unlocks. Bash company 2 speel ik ook nog dagelijks "omdat er wat te halen valt" ergo: max levelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:41 schreef obsama het volgende:
Op zich wel leuk met die "ranks" en "unlocks" wat helemaal hip is tegenwoordig maar heb toch liever dat alle wapens gewoon beschikbaar zijn.
Dat is het niet, gamen is voor mij wat ik even een uurtje wil doen ter ontstpanning. En dan vind ik het jamemr dat anderen allerlei toffe wapens hebben en dat ik met de standaard guns loop te knoeien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bang voor een beetje motivatie?
Reltroll
Ja dat is zeker waar ! Had liever gehad dat alle wapens al beschikbaar waren en dat je dan bijv vaardigheden kan unlocken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:53 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Vind het juist wel vet altijd rangen en unlocks. Bash company 2 speel ik ook nog dagelijks "omdat er wat te halen valt" ergo: max level
Dat anderen met leuke geunlockte vaardigheden(wat moet ik daar bij voorstellen trouwens?) spelen is leuker dan dat anderen allerlei toffe wapens hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:55 schreef obsama het volgende:
[..]
Dat is het niet, gamen is voor mij wat ik even een uurtje wil doen ter ontstpanning. En dan vind ik het jamemr dat anderen allerlei toffe wapens hebben en dat ik met de standaard guns loop te knoeien.
[..]
Ja dat is zeker waar ! Had liever gehad dat alle wapens al beschikbaar waren en dat je dan bijv vaardigheden kan unlocken.
Ga weg hier,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Document1 het volgende:
Kan niet wachten tot ik em op de xbox kan spelen, als ik dat gezeik van jullie lees zou ik al moe zijn voordat ik zelfs dat spel maar geinstaleerd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
volgens mij gaat het nu allemaal over wat er eventueel mogelijk en misschien wel fout zou kunnen gaan... met een normale pc installeer je dat ding gewoon in half uurtje en kan je daarna gewoon aan de gangquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Document1 het volgende:
Kan niet wachten tot ik em op de xbox kan spelen, als ik dat gezeik van jullie lees zou ik al moe zijn voordat ik zelfs dat spel maar geinstaleerd heb.
De laatste unlock van BFBC2 (G3) heb ik pas vorige week unlockt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Die wapens van anderen speel jij ook casual wel bij elkaar... Nonargument.
Overigens kun je gewoon unlocks bannen met servertools.
WOLLAH DAS TOCH VETquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef Captainp00face het volgende:
Je kunt de scope blijkbaar ook van je sniper afhalen, en met een iron sight rondlopen..
30fpsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Document1 het volgende:
en terechtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef Captainp00face het volgende:
Je kunt de scope blijkbaar ook van je sniper afhalen, en met een iron sight rondlopen..
kan nu bij bc2 toch ook? ke, niet helemaal eraf, maar red dot is bijna 't zelfdequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef Captainp00face het volgende:
En dan ben je rang 23 oid, woopiedo. Das een paar weken spelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef obsama het volgende:
[..]
De laatste unlock van BFBC2 (G3) heb ik pas vorige week unlockt.
Dat is geen probleem hoor. Het punt is weer dat die sniper een stoot aan recoil en of single shot is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:51 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zie het nu niet, als je graag dichtbij het slachtveld wilt komen pak je toch gewoon een SMG of iets dergelijks? Hopelijk is sniper niet 1 hit 1 kill
Consolesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Document1 het volgende:
Nou voor mij niet dus. Ik wil gewoon alle wapens zonder gezeik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan ben je rang 23 oid, woopiedo. Das een paar weken spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef Document1 het volgende:
Je pc moeten upgraden voor honderden euros om een fps een beetje normaal te kunnen spelen...
Welke jets? Die jets waar nog steeds bar weinig over bekend is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TONETTA 24/7 LIVE
When I was twelve, I measured six. Now I.... doubled it.
d'r komen vast een paar DLC's waar je leuke wapens mee krijgt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:40 schreef obsama het volgende:
[..]
Nou voor mij niet dus. Ik wil gewoon alle wapens zonder gezeik.
Dan heb ik nog liever dat inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:57 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
d'r komen vast een paar DLC's waar je leuke wapens mee krijgt.
kost wat geld, maar dan heb je ze ook zonder moeite.
Je pc moeten upgraden voor honderden euros om een fps een beetje normaal te kunnen spelen...
Waarom ? Ik heb een prima PCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honderden euros over de jaren minder uitgeven omdat PC games goedkoper blijven, waarmee je prima je PC bij kunt houden en alle consoles ass-whooped.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ik ben normaal gezien een PS3 fanboy, en ik word altijd zo moe van die personen die hun PC de hemel in prijzen en zich daarom superieur voelen, hoe triest ben je dan wel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Battlefield 3 ga ik dus echt niet op de console spelen, 12 vs 12 is niks.
En misschien niet een onbelangrijk detail dat mijn derde PS het zojuist begeven heeft.
zegt dat niet meer over jou dan over die playstation?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:35 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik ben normaal gezien een PS3 fanboy, en ik word altijd zo moe van die personen die hun PC de hemel in prijzen en zich daarom superieur voelen, hoe triest ben je dan wel niet?
Maar Battlefield 3 ga ik dus echt niet op de console spelen, 12 vs 12 is niks.
En misschien niet een onbelangrijk detail dat mijn derde PS het zojuist begeven heeft.
Dat is bullshitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Honderden euros over de jaren minder uitgeven omdat PC games goedkoper blijven, waarmee je prima je PC bij kunt houden en alle consoles ass-whooped.
wel minder verliesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is bullshithet scheelt 10 euro per spel als je een nieuwe titel koopt. Daar haal je nooit winst mee.
Enigszins gelijk heeft ie. Ik ben niet iemand die elke dag 8 uur achter zijn computer zit om dezelfde game te spelen (zoals iedereen wél is die level 50 heeft), en dan is het soms wel vervelend als iemand een beter wapen heeft. Gelukkig is dat in BFBC2 niet zo'n probleem want daar is het allemaal redelijk gebalanceerd (op de medic na die met een LMG iemand met gemak van 300 meter raak schiet met een klein burstje)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bang voor een beetje motivatie?
Reltroll
Ik heb limited edition voor 30 in de preorder staan hoor,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is bullshithet scheelt 10 euro per spel als je een nieuwe titel koopt. Daar haal je nooit winst mee.
X10 games in een jaar, en de wetenschap dat je slechts eens in de twee jaar een nieuwe videokaart haalt, heft elkaar mooi op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Define beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Enigszins gelijk heeft ie. Ik ben niet iemand die elke dag 8 uur achter zijn computer zit om dezelfde game te spelen (zoals iedereen wél is die level 50 heeft), en dan is het soms wel vervelend als iemand een beter wapen heeft. Gelukkig is dat in BFBC2 niet zo'n probleem want daar is het allemaal redelijk gebalanceerd (op de medic na die met een LMG iemand met gemak van 300 meter raak schiet met een klein burstje)
Ik geloof het wel, staat er toevallig nergens een geldigheidsdatum voor de Battlefield 3 beta?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb Medal of Honor, in de uitverkoop gehaald onder het mom van WTF, waarom niet, heb ik dan ook aanspraak op die pre-beta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |