quote:
Zusje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:34 schreef Floxcie het volgende:
We beginnen gewoon opnieuw, en ik begin met Dimens' zus(je).
Nog nooit kankerkachelkees het filmpje gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:34 schreef Dalando het volgende:
http://video.google.com/v(...)117&q=probleemwijken
24:10
Er moet een eerst een piemel in, dan zijn het geen maagdelijke ogen meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ogen die maagd zijn?
Wat dan, moet ik het vliesje met mijn vingers breken?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nog nooit kankerkachelkees het filmpje gezien
Nee Flopsie, het is mijn zusje want ze is jonger.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als ik wil dat zij jouw zus is, dan is dat zo. Heeft met communisme te maken.
Je hebt geen zusje!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee Flopsie, het is mijn zusje want ze is jonger.
Een piemel in je oog? Ik bied mezelf aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er moet een eerst een piemel in, dan zijn het geen maagdelijke ogen meer.
Mijn ogen blijven mooi maagd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:35 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Een piemel in je oog? Ik bied mezelf aan.
Haar bijnaam is 'zusje'.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zijn geen maagd meer...quote:
Kinky.quote:
Mooie bijzettafelquote:
Dit was een grapje trouwens, er heeft geen piemel in mijn oren gezeten.quote:
Pics ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oo we dachten allemaal dat je serieus was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit was een grapje trouwens, er heeft geen piemel in mijn oren gezeten.
Nou, volgens mij namen een paar het ook serieus toen ik zei dat ik 200mb aan foto's van mijn flamoes had staan op mn pc.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo we dachten allemaal dat je serieus was.
Mja mja, iets beterquote:
Wie is dit? WIE IS DIT!??????quote:
* HappyBob stopt met het lezen van 'Hacken voor beginners'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, volgens mij namen een paar het ook serieus toen ik zei dat ik 200mb aan foto's van mijn flamoes had staan op mn pc.
Okquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:39 schreef Dimens het volgende:
Voor pics van mijn zusje gaan jullie maar naar haar fobo toe.
Wel schaamteloos.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die foto van zijn facebookWat een man.
quote:
Weltrusten man, succes met schilderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:41 schreef sciter het volgende:
Ik ga nu slapen, moet morgen een schuur schilderen
Welterusten iedereen
Droom zoet van geile piccas van fokkers.
Bah nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:42 schreef Floxcie het volgende:
Nog een meisje met een BlackBerry.
[ afbeelding ]
Te grootquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:42 schreef Floxcie het volgende:
Nog een meisje met een BlackBerry.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
ik heb laatst ook die stacy filmpjes gezien, kan iemand mij de charme van dat meiske vertellen?
van de super de boer ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:44 schreef MajorTom. het volgende:
Hoe heet die blonde van die supermarktreclame eigenlijk? Niet die walvis..
die van don en ad.quote:
Barbara van Zaansquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:44 schreef MajorTom. het volgende:
Hoe heet die blonde van die supermarktreclame eigenlijk? Niet die walvis..
Weet ik veel, ik kijk er zonder geluid naar.quote:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:45 schreef Floxcie het volgende:
Die BlackBerry meisjes vinden het wel leuk om foto's van zichzelf te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ik graag bij willen zijn [ afbeelding ]
Meh.. weer te grote.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:45 schreef Floxcie het volgende:
Die BlackBerry meisjes vinden het wel leuk om foto's van zichzelf te maken.
[ afbeelding ]
Sssttquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:47 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hallo kloon van Dimens met een UI gemaakt door Dimens.
Wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:47 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hallo kloon van Dimens met een UI gemaakt door Dimens.
JAMMER DAT JE NOG GEEN FOBO HEBT MEISquote:
Doe nu maar even.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:49 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Sorry, ik zal binnenkort wat pikante foto's van mijzelf plaatsen.
Luisteren naar mij.quote:
Ik doe altijd normaal.quote:
Omdat het kan.quote:
Jawel.quote:
Ja dit!quote:
Huh?quote:
Lol?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe je pokert, ik hoef jou niet per se te zien maar je scherm.
Imgurquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die bovenste kwam ik net nog tgen op img.ur
Wat moet ik zien?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Interessant toch een pro bezig te zien.
Die vrouw op de laatste foto is naakt?quote:
Kijk eens beter.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:01 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Die vrouw op de laatste foto is naakt?
Ze is niet echt naakt? ik weet het niet.quote:
Die andere zie je niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ze is niet echt naakt? ik weet het niet.
Wat is er te zien dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:02 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Die andere zie je niet?
volgens mij homo hier zo.
Nja valt wel mee is niet zo leuk dus.quote:
Lesbienne? Geen problemen mee hoorquote:
Dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:01 schreef aight1 het volgende:
Ik zag ze allemaal fout eerstbehalve die laatste want die kende ik al
Nee echt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:04 schreef MajorTom. het volgende:
De nek van die vrouw die gemasseerd word lijkt op een vagina?
Ah dat was het dus. Mkay.quote:
Wat?quote:
Dat is beter.quote:
Ik wil een lijst van minimaal 20 regels opgevuld door nummers van latina's goedgekeurd door jou.quote:
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:09 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik wil een lijst van minimaal 20 regels opgevuld door nummers van latina's goedgekeurd door jou.
Slapen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:14 schreef Opdekop het volgende:
Waarom slapen we niet? En vooral, waarom IK niet?!
Wat is dat met die dinosaurus op je fotoboek? Zou je dat kunnen uitleggen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:14 schreef Opdekop het volgende:
Waarom slapen we niet? En vooral, waarom IK niet?!
Nietes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heet Mark en ben momenteel 21 jaar woonachtend in Drenthe.
Ik speelde vroeger altijd met Dino's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:16 schreef Opdekop het volgende:
Ik ben een mietje maar ik slaap niet
DINOSAURUS![]()
Gewoon one love for dinosaurs and turok enz bladiebla dinosaurus
Hosselpoging #1quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd met Dino's.
yesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:20 schreef MajorTom. het volgende:
I am my own sexual fantasy
Is this wrong?
Stop je ze in je ..?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:23 schreef Opdekop het volgende:
Ik speel nog steeds met dino's. Imahusslerbaby.etc.
Try on a smaller sizequote:
Teken dat je een man wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:31 schreef FL_Freak het volgende:
Het is half 4 en ben niet echt moe. Dat kan niet goed zijn.
Jawelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:31 schreef FL_Freak het volgende:
Het is half 4 en ben niet echt moe. Dat kan niet goed zijn.
Kom op schoot jochie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he jonge flkker dsas nie leuk man dikke homo![]()
Hoe? En ga je niet slapen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:49 schreef Floxcie het volgende:
Om 08:00 uur ga ik een boel leraren trollen.
Niet haten op Dalando.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he jonge flkker dsas nie leuk man dikke homo![]()
Nee, moet nog een paar verslagen schrijven. Maar om 08:00 uur ga ik lekker in pyjama en ijs (weet niet waarom, gewoon) mijn verslagen inleveren en wat leraren uitlachen die ik nooit meer te zien krijg.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, moet nog een paar verslagen schrijven. Maar om 08:00 uur ga ik lekker in pyjama en ijs (weet niet waarom, gewoon) mijn verslagen inleveren en wat leraren uitlachen die ik nooit meer te zien krijg.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, moet nog een paar verslagen schrijven. Maar om 08:00 uur ga ik lekker in pyjama en ijs (weet niet waarom, gewoon) mijn verslagen inleveren en wat leraren uitlachen die ik nooit meer te zien krijg.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat!? Daarna ga ik wel uitgebreid chillen met mijn adidas-BlackBerry-meisje.
[ afbeelding ]
Wat al die informatie? Ik vraag alleen hoe oud je bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waarom wil je al die informatie van mij? Ik ken je hier alleen bij naam.
Naam, leeftijd. Teveel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat al die informatie? Ik vraag alleen hoe oud je bent.
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heb je die foto's al van PUB meet al gezien?
Mja, ik weet meteen weer waarom ik niet uitga.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Prachtig
Als ik bij zo'n meet was dan ging ik non-stop lachen._!!!
Ja maar ik wil ook foto's zienquote:
Nou dan zijn hier die foto's voor jou.quote:
Uitgaan met goede kennissen of vrienden is prima. Maar dit zijn mensen die je waarschijnlijk alleen bij nickname kent en op een bepaald tijdstip 'meet' om vervolgens een paar biertjes te drinken, gek te doen op een paar foto's en zonder verder contact weggaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:58 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Mja, ik weet meteen weer waarom ik niet uitga.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou dan zijn hier die foto's voor jou.
Goed punt, het feit dat ze er 'leuk' foto's van maken is inderdaad wet het triest maakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Uitgaan met goede kennissen of vrienden is prima. Maar dit zijn mensen die je waarschijnlijk alleen bij nickname kent en op een bepaald tijdstip 'meet' om vervolgens een paar biertjes te drinken, gek te doen op een paar foto's en zonder verder contact weggaat.
Je bent toch vrouw?quote:
Ik dacht er ooit serieus over na om naar zo'n ONZ meet in Utrecht te gaan, toch maar niet gedaan en wat was ik daar nadat ik de foto's had gezien blij om.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:04 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Goed punt, het feit dat ze er 'leuk' foto's van maken is inderdaad wet het triest maakt.
kutjes op youtubequote:
Ik moet dalijk nog slapen.quote:
Als je ziet wat voor personen daar komen, ik noem een huppelmuts enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik dacht er ooit serieus over na om naar zo'n ONZ meet in Utrecht te gaan, toch maar niet gedaan en wat was ik daar nadat ik de foto's had gezien blij om.
titpics. Heel simpel.quote:
Heb je pics met namen erop? Herken users op die foto's niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor personen daar komen, ik noem een huppelmuts enzo.
Nee heb zo geen pics bij de hand.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:07 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heb je pics met namen erop? Herken users op die foto's niet.
Ja dat inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:08 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Huppelmuts die haar kkkind even ergens dropt en dan even met haar tieten gaat zwaaien op een meet.
Ga ik nogmaar een keer naar dit kijken..quote:
Nee. Geen fokrar dan.quote:
Ik heb geen smerige billenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:10 schreef SalveRegina het volgende:
Mweeeeh ik ben Huppelmuts en ik zeik op FOK! dat ik geen kk meubels kan betalen en ga dan met mijn tieten zwaaien en bier drinken op een meet met figuren die constant hun smerige billen en tieten laten zien mweeeh.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:10 schreef SalveRegina het volgende:
Mweeeeh ik ben Huppelmuts en ik zeik op FOK! dat ik geen kk meubels kan betalen en ga dan met mijn tieten zwaaien en bier drinken op een meet met figuren die constant hun smerige billen en tieten laten zien mweeeh.
Wat is fokrar? Je mag wel een pic van me maar als ik hem aan jou geef heeft binnen 10sec heel nachtbagger de pic dus mwehhh.quote:
Nee. Ik zweer plechtig dat ik hem bij mij houd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:12 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wat is fokrar? Je mag wel een pic van me maar als ik hem aan jou geef heeft binnen 10sec heel nachtbagger de pic dus mwehhh.
Wel mooie avatar nu.quote:
Wat zetten we ertussen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Ik zweer plechtig dat ik hem bij mij houd.
Mijn FOK!Account.quote:
Behalve privedingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
In de nachtbagger kun je alles delen.
Wat heb ik nou aan jouw fokaccount, ik heb toch me eigen?quote:
Maar ik heb wat meer naamsbekendheid. Ik koop anders ook wel een FOK!plus abbo voor je. Goed?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:15 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Behalve privedingen.
[..]
Wat heb ik nou aan jouw fokaccount, ik heb toch me eigen?
Mmm borsthaar. ik wil er krols met mijn wang over wrijven terwijl ik hem diep in zijn ogen kijk.quote:
Maar ik ben heel gelukkig met m'n account zoals die nu is. Mn account voelt zich door je aangevallen! Koop maar een ijsje voor me, heeft Socios ook gedaan. Of een auto. Heeft Socios niet gedaan..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik heb wat meer naamsbekendheid. Ik koop anders ook wel een FOK!plus abbo voor je. Goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |