Kom op schoot jochie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he jonge flkker dsas nie leuk man dikke homo![]()
Hoe? En ga je niet slapen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:49 schreef Floxcie het volgende:
Om 08:00 uur ga ik een boel leraren trollen.
Niet haten op Dalando.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he jonge flkker dsas nie leuk man dikke homo![]()
Nee, moet nog een paar verslagen schrijven. Maar om 08:00 uur ga ik lekker in pyjama en ijs (weet niet waarom, gewoon) mijn verslagen inleveren en wat leraren uitlachen die ik nooit meer te zien krijg.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, moet nog een paar verslagen schrijven. Maar om 08:00 uur ga ik lekker in pyjama en ijs (weet niet waarom, gewoon) mijn verslagen inleveren en wat leraren uitlachen die ik nooit meer te zien krijg.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, moet nog een paar verslagen schrijven. Maar om 08:00 uur ga ik lekker in pyjama en ijs (weet niet waarom, gewoon) mijn verslagen inleveren en wat leraren uitlachen die ik nooit meer te zien krijg.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat!? Daarna ga ik wel uitgebreid chillen met mijn adidas-BlackBerry-meisje.
[ afbeelding ]
Wat al die informatie? Ik vraag alleen hoe oud je bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waarom wil je al die informatie van mij? Ik ken je hier alleen bij naam.
Naam, leeftijd. Teveel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat al die informatie? Ik vraag alleen hoe oud je bent.
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heb je die foto's al van PUB meet al gezien?
Mja, ik weet meteen weer waarom ik niet uitga.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Prachtig
Als ik bij zo'n meet was dan ging ik non-stop lachen._!!!
Ja maar ik wil ook foto's zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |