Okay. Niet omdat ik me beter voel dan die mensen ofzo, ze zijn echter anders dan de mensen met wie ik normaal vrienden ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je bent af en toe best grappig.
Moest weer lachen
Link vh topic?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:10 schreef Dimens het volgende:
Mijn neef heeft in topic van monkyyy gepost.
Meetfilmpje met snavelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:09 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb een keer een meetfoto gezien, waren niet het soort mensen dat ik als vriend zou hebben.
Ik begrijp jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Okay. Niet omdat ik me beter voel dan die mensen ofzo, ze zijn echter anders dan de mensen met wie ik normaal vrienden ben.
Jaloers ?quote:
Als ze je vroeger al niet accepteerde, hoe verwacht je dan dat ze dat dit keer wel doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie heb ik dan op de hyves?Op facebook ben ik op dit moment nog vriendloos. Maar ik ben van plan om oud klasgenootjes toe te voegen. Hopelijk accepteren ze mij [ afbeelding ]
mooie alcoholpost had ik in dat topicquote:
Een van mijn pareltjes, om 5 uur geopend, helemaal niet onder invloed ofzo.quote:
Ik hoop een klein beetje dat ze veranderd zijn. Eigenlijk hoop ik dat ik veranderd ben, maar dat is niet echt het geval.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als ze je vroeger al niet accepteerde, hoe verwacht je dan dat ze dat dit keer wel doen?
heb je FOK!rar nooit gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
Wat wat ik heb nog nooit () meetpics / videos gezien, iemand ff posten?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
Wat wat ik heb nog nooit () meetpics / videos gezien, iemand ff posten?
Vertel verder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:11 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo nog steeds, bij mij weten m'n maatjes wel dat ik soms fok! maar interesseert ze niets. Net als het jullie niet interesseert dat ik dit nou zeg
Hoe je het brengtquote:
Nee, vandalen hebben het al stuk gemaakt, dus the bet is off.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:11 schreef Dimens het volgende:
Maar monkyyy, als ik daar doorheen loop krijg k dan echt geld?
In mijn ogen zul je nooit veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoop een klein beetje dat ze veranderd zijn. Eigenlijk hoop ik dat ik veranderd ben, maar dat is niet echt het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |