Ja Rudy draait altijd zo'n gare mix versie, dat maakt mijn heimwee naar Jay Z's versie alleen maar groter omdat het zo'n piepklein stukje is en de vetste stukken er niet in zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie, nu hoorde ik ook nog ff Jay Z (toch) in dit nummer van Hard Fi!
Als het nou eens goede hiphop wasquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef borisz het volgende:
COS komt op bezoek en direct twee Hophip plaatjes![]()
Nu weer tijd voor goede muziek.
kabeltje trekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
Ik probeer te luisteren via de stream, maar lukt niet zonder te haperen... Wifidinges er al tussenuit gehaald, maar dan heb ik helemaal geen verbinding meer![]()
Broertje maar weer eens lief aankijken, is nog nèt wat meer nerdy dan ik
Ligt er, want die zit achterin de wifirouter. Heb deze los gehaald en achter in m'n pc geprikt. Wat er ook gebeurt; geen verbindingquote:
modem even resetten (even van stroom halen) moet ik ook altijd doen als ik het kabeltje in een ander computer steek. Als het goed is heb je ook allerlei poorten in de wifi router kun je daar geen kabeltje op aansluiten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt er, want die zit achterin de wifirouter. Heb deze los gehaald en achter in m'n pc geprikt. Wat er ook gebeurt; geen verbinding
Er zitten idd meerdere poorten in. De hoofdkabel zit er in en er loopt nog een korte kabel van de wifirouter naar m'n pc. Ik ga de volgende keer proberen of modem resetten helpt, morgen heb ik weer gewoon radioquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
modem even resetten (even van stroom halen) moet ik ook altijd doen als ik het kabeltje in een ander computer steek. Als het goed is heb je ook allerlei poorten in de wifi router kun je daar geen kabeltje op aansluiten?
Knol = paardquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:57 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is de link tussen Tim Knol - 'Daar heb je dat kut paard weer!' eigenlijk?
Moest je dat echt opzoekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:00 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Aha, knol = een minachtend woord voor een paard volgens Wikipedia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |