kabeltje trekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
Ik probeer te luisteren via de stream, maar lukt niet zonder te haperen... Wifidinges er al tussenuit gehaald, maar dan heb ik helemaal geen verbinding meer![]()
Broertje maar weer eens lief aankijken, is nog nèt wat meer nerdy dan ik
Ligt er, want die zit achterin de wifirouter. Heb deze los gehaald en achter in m'n pc geprikt. Wat er ook gebeurt; geen verbindingquote:
modem even resetten (even van stroom halen) moet ik ook altijd doen als ik het kabeltje in een ander computer steek. Als het goed is heb je ook allerlei poorten in de wifi router kun je daar geen kabeltje op aansluiten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt er, want die zit achterin de wifirouter. Heb deze los gehaald en achter in m'n pc geprikt. Wat er ook gebeurt; geen verbinding
Er zitten idd meerdere poorten in. De hoofdkabel zit er in en er loopt nog een korte kabel van de wifirouter naar m'n pc. Ik ga de volgende keer proberen of modem resetten helpt, morgen heb ik weer gewoon radioquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
modem even resetten (even van stroom halen) moet ik ook altijd doen als ik het kabeltje in een ander computer steek. Als het goed is heb je ook allerlei poorten in de wifi router kun je daar geen kabeltje op aansluiten?
Knol = paardquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:57 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is de link tussen Tim Knol - 'Daar heb je dat kut paard weer!' eigenlijk?
Moest je dat echt opzoekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:00 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Aha, knol = een minachtend woord voor een paard volgens Wikipedia
Dat vind ik hem ook veel beter doen dan zijn eigen programma.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:31 schreef themauster het volgende:
Voor de fans: Vanavond doet Domien MetMichiel
Dat leer je toch wel op school neem ik aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja? Hoe moet ik ooit weten dat een paard ook wel een knol genoemd wordt
Op een beetje moderne school niet nee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat leer je toch wel op school neem ik aan
en nog is het niet leuk om te horen, kun je nagaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat vind ik hem ook veel beter doen dan zijn eigen programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |