quote:
Zal ook vast geen hit worden hier, in de UK wel denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Nog niet eerder gehoord! En ik heb echt de hele dag overal de radio bij aan
Misschien wat later in de zomer, ik denk dat er nu meer dan genoeg zomerknalgeweld is. En ik heb gekkere nummers hit zien wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal ook vast geen hit worden hier, in de UK wel denk ik.
Tja de hitlijsten hier neem ik allang niet meer serieus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien wat later in de zomer, ik denk dat er nu meer dan genoeg zomerknalgeweld is. En ik heb gekkere nummers hit zien worden
Ik ook niet. Helaas, als ik een dom nummer vaak hoor, brul ik het binnen de kortste keren meequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja de hitlijsten hier neem ik allang niet meer serieus.
Nu ook pas opgepakt. Kende dit nummer uit Fast Fivequote:
al 10 keer bekeken (die reactie op K3 en het schaaktoernooiquote:
Fail!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb straks mondeling examen Nederlands, maar ik heb nog geen boek (van de 14) gelezen
Misschien is het maar beter als ik niet heen ga, scheelt een vernederingquote:
Dit is nu de toekomt van onze maatschappij?quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb straks mondeling examen Nederlands, maar ik heb nog geen boek (van de 14) gelezen
Eigenlijk zou ik Nederlands vrijdag hebben, maar ze besloten het gister om vandaag te doen, en mondelinge examensquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit is nu de toekomt van onze maatschappij?
Ik had een acht met slechts een paar boeken gelezen te hebben. Wel ontdekking vd hemel gelezen en daar ging het grootste gedeelte van het gesprek over.
Wiskunde mondeling?quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik Nederlands vrijdag hebben, maar ze besloten het gister om vandaag te doen, en mondelinge examenswiskunde mondeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |