Ben trots op jequote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Drizz.. ik vond het redelijk leuk
niet uitgetuned.. en was best te doen
quote:
Thanksquote:
Beetje kort alleenquote:
Uurtjequote:
Neuh, tunede per abuis pas de laatste 5 minuten in, dacht dat hij van 12 tot 1 draaidequote:
bad luckquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh, tunede per abuis pas de laatste 5 minuten in, dacht dat hij van 12 tot 1 draaide
12 tot X is tegenwoordig van Fokker89quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh, tunede per abuis pas de laatste 5 minuten in, dacht dat hij van 12 tot 1 draaide
En jij elke dag van 23:00 tot 0:00?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
12 tot X is tegenwoordig van Fokker89
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oui, maar ik moet je ook nog een keer bedanken voor dat bier
Ja. Vandaag heb ik even getreind (hell, ik ben net thuis, om 11 uur ofzo weggegaan) en toen moest ik een biertje snel opdrinken en ik voelde mijn hersenpan gelijk opspelen dus ik ga nog even wachten met het opdrinken ervan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]had je toch gewonnen.. en nu alles wel goed bekeken enzo?
quote:
whehe.. nja 3 die troebel zijn uit coevordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Vandaag heb ik even getreind (hell, ik ben net thuis, om 11 uur ofzo weggegaan) en toen moest ik een biertje snel opdrinken en ik voelde mijn hersenpan gelijk opspelen dus ik ga nog even wachten met het opdrinken ervan.
Trustenquote:
Trusten manquote:
Nou moet je echt kappen met zo denigrerend tegen knetter te doen. Ze is toffe meid oke?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
Aghossie. Knetter weer aan t janken geweest?
volgende keer moet jij erbij zijn hoor (op een meet)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
Aghossie. Knetter weer aan t janken geweest?
peas!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef humorduck28 het volgende:
Black eyed peaceNu verwacht ik een instant flash mob hier ergens...
instant ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef humorduck28 het volgende:
Black eyed peaceNu verwacht ik een instant flash mob hier ergens...
Kwartiertje slaap toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
volgende keer moet jij erbij zijn hoor (op een meet)
Dat is wel baas. Dat je nog niet in je nest ligt man, vakantie?quote:
Eeej ben je alweer opgeknapt?quote:
Caroolltjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej ben je alweer opgeknapt?Ik had zo'n medelijden met je
Eeeeej eendjequote:
nee gewoon weer fulltime werken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel baas. Dat je nog niet in je nest ligt man, vakantie?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:13 schreef humorduck28 het volgende:
Wie presenteert er nu? Op Carooltje na, die kende ik wel? Maar wie is die andere dame?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:13 schreef humorduck28 het volgende:
Wie presenteert er nu? Op Carooltje na, die kende ik wel? Maar wie is die andere dame?
Was niet mijn verzoekje hequote:
Kom je ook ff op skype?quote:
Jij ook al. Nog geneukt?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:20 schreef mr-green het volgende:
dit nummer
gisteren in de bus van DE naar NL zat er een chick zwaar te spacen. En de hele tijd: ik hou wel van een feesie. Fuckin VET
Iddquote:
Ja, zal ik dat de volgende pauze vertellen, dan hebben we iets om over te praten. Ik houd niet van die ongemakkelijk "Dussss.... " stiltes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef _Fanta het volgende:
En nu? Politie was gekomen toch? waar ging da over?
Jaaa erg he hahaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zal ik dat de volgende pauze vertellen, dan hebben we iets om over te praten. Ik houd niet van die ongemakkelijk "Dussss.... " stiltes.
Sgoedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zal ik dat de volgende pauze vertellen, dan hebben we iets om over te praten. Ik houd niet van die ongemakkelijk "Dussss.... " stiltes.
Groep Radio49 gewoon bellen?quote:
Lama's ?quote:
Waar???quote:
quote:
Kom ook ff op den skaipe danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet ook een item verzinnen, voor het geval er stiltes zijn.Dierennieuws, polygoonjournaal, blunders, beetje elkaar stoken.
Kan nu helaas ff niet meepraten.
Kan ik dus nu niet.quote:
Wrm niet??quote:
Hahaha echt hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is dit.. sorry radio?
net als dat programma toen.. het spijt me, vergeef me.. ik zal het bladiebla bloemetje erbij
tja kan ook weer juist erger zijn. Dan zitten de buren zich bij voorhand al op te vreten dat hun vrije avond eraan gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
Braaf muziek uitgezet en rustig doorgefeest![]()
Maar wat zeiken je buren als je keer ff t volume keer goed opendraait, zoalang t maar niet elke dag is. Miss was t slimmer geweest als je bij de buren van tevoren blaadje in de bus had gedaan met de text dat je feestje hield op die datum en dat er miss wa geluidsoverlast kan zijn. Althans zo doe ik dat altijd en heb nog nooit wouten aan de deur gehad
Nouja, het was weekend, dan moeten ze sowieso niet zo vroeg klagen en ik doe dit inderdaad niet wekelijks.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
Braaf muziek uitgezet en rustig doorgefeest![]()
Maar wat zeiken je buren als je keer ff t volume keer goed opendraait, zoalang t maar niet elke dag is. Miss was t slimmer geweest als je bij de buren van tevoren blaadje in de bus had gedaan met de text dat je feestje hield op die datum en dat er miss wa geluidsoverlast kan zijn. Althans zo doe ik dat altijd en heb nog nooit wouten aan de deur gehad
dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
En er hoeft er maar 1 nee te zeggen, en dan krijg je nog eerder gezeik als je het dan toch doet.
Dat hebben ze gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
Maar sowieso nogal laf dat ze politie belde, ze hadden toch ook eerst bij jou kunnen aanbellen of t zachter mocht?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoorde um wel..
klopt myr.. behalve...
vibo schat.. dildo zoemt nietquote:
Dat viel echt wel mee.. zo hard stond ie niet hoorquote:
Natuurlijk, om even mijn stiefvaders SMS te citeren:quote:
Wat een geweldige vader heb jij zegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk, om even mijn stiefvaders SMS te citeren:
" Potten motten de muil houden, want potten zijn om op te schijten, schijt aan de buren, we nemen er nog een. "
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk, om even mijn stiefvaders SMS te citeren:
" Potten motten de muil houden, want potten zijn om op te schijten, schijt aan de buren, we nemen er nog een. "
Wat is waar?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
Dus het was toch waar Outpost, liegbeest
Dat jij Knetter neuktquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vibo schat.. dildo zoemt niet
ja ik neuk hem elke keer zo suf dat zijn ogen uit hun kassen schieten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? :S
Nouja weet je, denk wat je wil denken.![]()
Die gast is baasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:51 schreef mctwigt het volgende:
Hellooooo
It's me... Mr. B. Hiny
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:51 schreef mctwigt het volgende:
Hellooooo
It's me... Mr. B. Hiny
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik neuk hem elke keer zo suf dat zijn ogen uit hun kassen schieten..
ja ik neuk.. dus hij buktWaarom is dit de eerste post die ik zie als ik het topic weer binnen kom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Is toch van cow and chicken? dat was echtquote:
Knetter is een slet, weet je tochquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom is dit de eerste post die ik zie als ik het topic weer binnen kom?
dankjequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch van cow and chicken? dat was echt
Bazenseriequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch van cow and chicken? dat was echt
It's me, Cleo Pantlessquote:
jaaaa echt tofquote:
Dat doe jij zelf ook manquote:
kom op geen water? Dat hele land zit praktisch al op zeequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef humorduck28 het volgende:
sorry, maar ik las dit : http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-ramp-wereld.html ... ineens is het met mijn pret gedaan...
Dat zei je toch laatst?quote:
Dat is een geruststelling.. ware het niet dat het minder zoute water moet zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef mctwigt het volgende:
[..]
kom op geen water? Dat hele land zit praktisch al op zee
Dat zei je anders wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Uhm nee? ik gooi nooit suiker in mn wijn
ik vind hem zo eng hequote:
Die series is best homofoob... want je wordt bang van homosquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef _Fanta het volgende:
Vandaag echt goeie wijn gedronken. Puur toeval ik stond voor t rek deed ine mine mutte, en pakte een fles. En was verrassend goed
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
Drizzt lult gewoon al 15 minuten terwijl zijn mic op mute stondHij zich maar afvragen waarom niemand op hem reageert
![]()
NEE!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
Drizzt lult gewoon al 15 minuten terwijl zijn mic op mute stondHij zich maar afvragen waarom niemand op hem reageert
![]()
Yupquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Wij jou ook.quote:
hihiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
Ik moet wel toegeven door de alcohol werd ik wel opgewonden toen knetter aan mijn tieten zat.
ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij ook
OMG ik moet echt gaan slapen
nee joh kom ff op skypequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij ook
OMG ik moet echt gaan slapen
quote:
U heeft seks gehad ?quote:
Trustenquote:
Tjoo danquote:
Slaap lekkerquote:
quote:
Tnx , jij ookquote:
quote:
Hmm andere versie dan denk ik. Deze kende ik nietquote:
Kratje voor jouquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:42 schreef Martinovibes het volgende:
wat is er veranderd ? , heb 3 maanden geleden veel geluisterd maar geen ONZ radio meer , mag het niet meer van de instanties , is het daarom via de nieuwe host ?
Ik luister weer gezellig mee!
Eigelijk is er weinig veranderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:42 schreef Martinovibes het volgende:
wat is er veranderd ? , heb 3 maanden geleden veel geluisterd maar geen ONZ radio meer , mag het niet meer van de instanties , is het daarom via de nieuwe host ?
Ik luister weer gezellig mee!
quote:
quote:
Doe dan wel de Britt versiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:46 schreef Martinovibes het volgende:
0900 what the fuck............. all, day and all night ....... op FOK!............
Wees welkomquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan niet slapen dus ik kom maar hier1 liefde
die foto van je hontquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan niet slapen dus ik kom maar hier1 liefde
Zo Amsterdams als het maar wezen kan idd.quote:
Drizztquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef Snuf. het volgende:
Oke wie is die gozer die nu een noob is maar verder niet te verstaan is?
Hallonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef Snuf. het volgende:
drizzquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef Snuf. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |