Die bestaat overigens uit het laten lezen van het boek door de veroordeelde?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En als ze Harry Potter zat zijn, kunnen ze altijd nog naar een openbare executie toe.
Waar heb je geschoten?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar al enkele keren geschoten, maar dan altijd op de 100 meter baan.
Dit keer voor het eerst op de 300 meter baan, dat is toch andere koek, maar ik vond het een leuke ervaring.
Nee, uit een filmmarathon en piratenkopieen van GBA en megadrive spellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bestaat overigens uit het laten lezen van het boek door de veroordeelde?
Alle geïnteresseerden ook meteen kassiewijlen.quote:
Jouw regering is ook een contradictio in terminis zeg:quote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is in mijn landje nu ook Harry Potter een bestseller.
quote:The enormous, corrupt, liberal government
Latige keuze he? tussen Harry Potter en christelijk fundamentalismequote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Helaas is in mijn landje nu ook Harry Potter een bestseller.
Thx.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
Speech-less was een leuk boek. Eigenlijk wel een must voor Bush-administration liefhebbers.
Of de Millennium-trilogie.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef GSbrder het volgende:
Harry Potter is ook gewoon leuk voor kinderen.
Beter dit dan de Bijbel, de Koran of das Kapital.
Achquote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw regering is ook een contradictio in terminis zeg:
[..]
Is natuurlijk ook een contradictie.quote:The medium-sized, corrupt, socially-minded government devotes most of its attentions to Law & Order, with areas such as Social Welfare and Religion & Spirituality receiving almost no funds by comparison.
Ik wil gaarne m'n kelder weer uit kunnen als ik wijn haal.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Is Boy George niets voor jou als DJ op je verjaardag VS? Hij schijnt tegenwoordig een immens populaire DJ te zijn.
Ten positieve?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef eriksd het volgende:
Kreeg een heel ander beeld van Rumsfeld en Bush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |