Jij ook bedankt Roevka, lekker weer een lopende stream.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef akveor het volgende:
Deze doet het dus maar daar waren jullie al achter: http://de.justin.tv/betzemadel_001#/w/1457533888
Straks ook eerst de foto van Mimi scoren...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk, je hebt Lisa er al uit gestreept ......
Yep, je hebt het er maar weer druk mee straks .....quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Straks ook eerst de foto van Mimi scoren...
Och, iemand moet toch het zware en vuile werk doen...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yep, je hebt het er maar weer druk mee straks .....
Ik heb er niets van gemerkt maar ben de laatste dagen ook wat te druk met andere dingen. Kudt computers...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was er vandaag op de stream überhaupt iets te merken van dat vertrek van Lisa ?
Ik vond het toch wel heel onverwachts .......
Als je mijn posts gelezen hebt wel. Ze is nog geen half uur op de streams aanwezig geweest vandaag. Maar teruglezen is lastig hè?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was er vandaag op de stream überhaupt iets te merken van dat vertrek van Lisa ?
Ik vond het toch wel heel onverwachts .......
Nee, dat had ik wel gelezen, maar ik was meer benieuwd of er iets tegen andere bewoners was gezegd of zo ....quote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je mijn posts gelezen hebt wel. Ze is nog geen half uur op de streams aanwezig geweest. Maar teruglezen is lastig hè?
Dat is wat moeilijk als je bijna de hele dag in de SZ zit, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, dat had ik wel gelezen, maar ik was meer benieuwd of er iets tegen andere bewoners was gezegd of zo ....
Dit dus!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef akveor het volgende:
Ik word zo niet goed van die fakking kreunstem van Valencia.
Gaan er zich weer vrijwilligers melden, niet te geloven......quote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef akveor het volgende:
Daggie moet in het SB en moet 2 personen kiezen...
Kut Benson, waarom zij?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
Benson moet 2 mensen nomineren of iemand 2 stemmen geven. En Cosimo kreeg een persoonlijke beloning
Die gaat Ingrid twee stemmen geven, kut.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
Benson moet 2 mensen nomineren of iemand 2 stemmen geven.
Ach, zie het zo: Ingrid wordt er toch niet uitgestemd door het publiekquote:Op maandag 11 juli 2011 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die gaat Ingrid twee stemmen geven, kut.
Ik zie een winnaar...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:22 schreef beequeen het volgende:
Jaquelina???
Sins een paar dag single. Weer zo'n leeghoofd.![]()
Ik weet niet hoe ik Caps moet makenquote:
Ik kan wel cappen maar heb even geen zin. Sorry.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef DjinN het volgende:
Ik weet niet hoe ik Caps moet makenMaar hou het er maar even op dat ze echt gekeken hebben of die 3 meiden er wel genoeg als een bimbo en leeghoofd uitzagen
Oh, dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Graag gedaan, maar volgens mij mag het publiek kiezen, toch ?
Heeft ze grote tetten?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat Chalice worden, let maar op ......
Ik ook niet maar hij was zo weg van Anina of zoiets.quote:
Ook ja, wat een sukkel met zijn oranje mutsje.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat voor lul zetten gaat hem zelf al goed af ........
Hij wordt echt voor lul gezet, heh ? Blij dat de twee minuten om zijn ......quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef beequeen het volgende:
Os, ik pies bijna in mijn broek, echt waar.
Tsja.......quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef akveor het volgende:
Dit zijn toch niet serieus vrouwen voor Steve... kan het me niet voorstellen.
Er zijn zelfs idioten uit Nederland die dit programma volgen..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me echt af of er mensen bellen.
Ik denk de drie vrienden van Steve .....quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me echt af of er mensen bellen.
Please to meet you.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef akveor het volgende:
Er zijn zelfs idioten uit Nederland die dit programma volgen..
Is ie weer...quote:
Als je die Isabella zietquote:Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef akveor het volgende:
En klokt nog even het glas bubbels achterover. Wat een Bauer.
Dit was het? Ze mag niet mee in het huis? Het nut ontgaat me totaal.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als je die Isabella zietBauer und Bauerin zusammen
jawel, ze mag wel in huisquote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit was het? Ze mag niet mee in het huis? Het nut ontgaat me totaal.
Ah Aleks zegt dat Isabelle na de uitzending het huis intrekt.
Zul je net zien dat het weer gaat uitlopen....quote:
Oh danquote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat doen we in de verlenging .....
Echt he! Tis al 23.06 en ze gaan nu nog de nominaties doenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het weer gaat uitlopen....
Dankjewel, maar ik begrijp niet waaro de andere stream wegviel. Hier miet ik stesds F5 enquote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
http://de.justin.tv/cola104?#/w/1456394992/4
Ja, voordat hij/zij eruit moet tochquote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor een van de bewoners de laatste nominering, WTF ?
Ik denk dat er nog wel iets van jaloezie bij Cosimo kan komen en dat blondie daar wel eens last van kan krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat nog een interessante after live-show worden, met die twee nieuwe meiden erin .....
Ja, we hebben jou het laatste half uurtje ook gemist hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef Ransjih het volgende:
heb alleen het laatste half uurtje gemist![]()
en jullie
Ik hoop eigenlijk bij Benson .....quote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel iets van jaloezie bij Cosimo kan komen en dat blondie daar wel eens last van kan krijgen.
zoiets denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gokje hoe laat de show afgelopen is, 23.43 uur.
Gerne.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef akveor het volgende:
Ah alleen mannen mogen genomineerd worden... Timmy raus bitte
Benny volgens mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef beequeen het volgende:
Wie nomineerde Alex? Mijn stream loopt kut.
Dankje, mijn pc doet vreemd.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:18 schreef akveor het volgende:
Benny volgens mij.
Deze doet het toch echt goed hier: http://de.justin.tv/betzemadel_001#/w/1457787264
Debiel.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef akveor het volgende:
Timmywil Lisa weer in het huis om haar te nomineren.
ja had ze eindelijk een kans om van Timmy af te komen gaat ze Florian nomineren.quote:
voor effies dan hèquote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef DjinN het volgende:
Oh btw: Cosimo = Baas!Gewoon tegen de stem ingaan
Dat komt dus door die klote Benson met een dubbele stem voor Alex.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Minder dat ook Alex erbij zit... Daar zou Timmy nog wel eens van kunnen winnen...
Nee joh.. kijkers stemmen om iemand eruit te stemmen. Niemand heeft toch echt een hekel aan Aleks? Dat wordt zo 70% voor Timmy.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Minder dat ook Alex erbij zit... Daar zou Timmy nog wel eens van kunnen winnen...
Ik hoop met je mee.En Fabi volgt dan ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef akveor het volgende:
Nee joh.. kijkers stemmen om iemand eruit te stemmen. Niemand heeft toch echt een hekel aan Aleks? Dat wordt zo 70% voor Timmy.
Moet jij niet de OP bijwerken ....quote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Slecht geluid vandaag, valt soms bijna helemaal weg...
Dat gaat inderdaad nog spannend worden...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nou, ik weet het nog niet .... ik zie Alex gaan vrees ik.
Ja, maar kreeg niet mee wie...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zij hebben een gezamelijke kennis ?
[ afbeelding ]
Make-up had ik eerder begrepen ......quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, maar kreeg niet mee wie...![]()
Maar dat baardje van Benny??? Kleurt die dat bij ofzo???
Waarom losersquote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die gaven zich min of meer vrijwillig op, de losers .....
Zo voorkwamen ze dat er een harde keuze moest worden gemaakt om twee mensen aanquote:
Welterusten , lekker vrij morgen dus veel streamen, hier of BB USA ....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:03 schreef Ransjih het volgende:
tis al te laat, ik zoek mn mandje op, trustu
ben erg benieuwd naar de reactie van tim morgen op zijn onverwachte nominatie
Je kan misschien beter wachten op het volgende topic, gaat snel hier vanavond .....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Aah, heb de foto van Jaquelina... Ben even aan het photoshoppen... tot zo...
Ik denk het ook, die gaat Steve doen ......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ah nog net op tijd voor Steve zijn date... Dat zou best nog wel eens wat kunnen worden...
En ze wordt een stuk hartelijker ontvangen dan Jaquelina...
Ja! Die 2 hebben echt lol met elkaar...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:47 schreef snetje het volgende:
goeie date!als het die blonde was geworden was er niks uitgekomen ... deze babbelt gelijk vlot mee..
ik hoorde Ingrid zeggen dat ze het leuk en lief vond dat ze voor Steve ging .... Benson daarintegen merkt dat alle aandacht nu naar een andere meid gaat ...tja ...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benson en Ingrid mogen die date van Steve niet volgens mij ......
[ afbeelding ]
Ze krijgen even geen aandacht... Die date is goed, die steelt nu letterlijk de show...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benson en Ingrid mogen die date van Steve niet volgens mij ......
[ afbeelding ]
Ja, maar ik geloof nu ook dat ze Steve niet helemaal serieus neemt .......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
En Steve scoort nu ook punten bij de kijkers... Die doet het goed vanavond...
ik snap die Daggy soms ook niet helemaal ... gooit ze die er weer inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zijn Rayo en Cosimo al in het Strafbereich? Er gebeurt vanavond veel teveel voor maar één stream...
Precies, ik ook. Wie is er nog niet in geweest? Die dan...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:10 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap die Daggy soms ook niet helemaal ... gooit ze die er weer inik had 2 van de nieuwen gekozen!! hoppa!! welkom in BB
![]()
Het is een Gogo danseres etc. Dus zou dat zomaar kunnen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang dat het Monique - Maaik taferelen gaan worden vannacht,
de rode slaapkamer is al klaargemaakt voor ze .....
[ afbeelding ]
ja dat dus! zogenaamd zelf niet kunnen kiezen en het anderen voor haar laten doen en zo de schijnheilige blijven bij allen ..Benson heeft dat ook al door ...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Precies, ik ook. Wie is er nog niet in geweest? Die dan...
Hoe gaat het me je OP ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het is een Gogo danseres etc. Dus zou dat zomaar kunnen...
Tja als je je dan ook bedenkt dat Daggy hem de vorige keer nomineerde nadat ze had gezegd het niet te zullen doen kon ze wat mij betreft de rambam krijgen. Neem maar iemand van je vriendjes mee...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doe maar een weekje SB of zo, dat zal ze leren zich vrijwillig op te geven .......![]()
[ afbeelding ]
dat wordt dan "griebels!"en "gofferdomme!!"...ja! leuke combiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Inderdaad, ik wil Benny en Benson wel eens een paar dagen in SB zien ......
mooi!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
De eerste poll op BB-unzensiert ziet er veelbelovend uit...![]()
==========
Umfrage: Wer soll an kommenden Montag das Haus verlassen?
Timmy 185 Stimmen | 92%
Ingrid 9 Stimmen | 4%
Alex 8 Stimmen | 4%
202 Gesamt Voter
Het zou gewoon leuk zijn dat ondanks alle aandachttrekkerij hij gewoon met een overweldigende meerderheid uit het huis gekegeld wordt. Hij maar denken dat ie populair is maar in werkelijkheid de kijkers die hem al vanaf de eerste week uit kotsen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
De eerste poll op BB-unzensiert ziet er veelbelovend uit...![]()
==========
Umfrage: Wer soll an kommenden Montag das Haus verlassen?
Timmy 185 Stimmen | 92%
Ingrid 9 Stimmen | 4%
Alex 8 Stimmen | 4%
202 Gesamt Voter
ik heb zo het idee dat Fabienne hem nu ook op een andere manier is gaan leren kennen ... en het niet leuk vindt dat haar man zo rondspringt als een kleuterige puber.... ze gaf vandaag al aan dat ze eigenlijk op een heel ander type man viel .... meer donker en stoerdere mannen ...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou gewoon leuk zijn dat ondanks alle aandachttrekkerij hij gewoon met een overweldigende meerderheid uit het huis gekegeld wordt. Hij maar denken dat ie populair is maar in werkelijkheid de kijkers die hem al vanaf de eerste week uit kotsen.
wiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch vind ik het wel een beetje slecht getimed. Een nieuwe bewoner erin gooien en tegelijk een date voor Steve. Ik heb die Jaquelina vanavond nauwelijks gezien...
Ben ik met je eens, maar het is ook het gebrek aan meerdere streams .....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch vind ik het wel een beetje slecht getimed. Een nieuwe bewoner erin gooien en
tegelijk een date voor Steve. Ik heb die Jaquelina vanavond nauwelijks gezien...
Mijn God, hoe bedenk je het .......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze is mooi... Gemaakt door Lalaith...![]()
[ afbeelding ]
Nee, die is vanavond wegens medische klachten vrijwillig vertrokken...quote:
Valt jou dus ook al op? Ze moeten de kijkers laten stemmen tussen haar en die Jaquelina...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, veel koffers, die gaat wel even blijven .....![]()
[ afbeelding ]
mooie beelden zie ik en nu nog een stichtelijk woordquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De nieuwe streamlock, hoe bedenken ze het .........![]()
[ afbeelding ]
Vind het wel jammer, ze passen wel bij elkaar ......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
OMG, Steve durft niet tegen Isa te zeggen dat hij haar niet wil. Wat een lafbek.
Nah, die kwam toch alleen maar binnen om haar carrïere een boost te geven, net als de rest.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel jammer, ze passen wel bij elkaar ......![]()
Linkje alvast voor de daily zo dadelijk: http://de.justin.tv/cola104?#/w/1460800736/2
ja erg leuk, echt zoals cosi ook kan zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geniaal, zoals die tegen de stem ingaat ......![]()
[ afbeelding ]
Denk het ook niet. Niemand mag haar Steve al helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze Isabelle eruit gaan knikkeren, kan niet lang meer duren denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |