abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99340624
quote:
Nijmeegse juwelier weert allochtonen

Na een reeks overvallen heeft Nijmeegs juweliersechtpaar Jos en Margo Kamerbeek besloten tot een winkelverbod tot allochtonen. De man van het stel liep eerder dit jaar een partiële dwarslaesie op, door een worsteling met een overvaller waarbij ze samen zes meter omlaag een bouwput in vielen. Dat schrijft De Telegraaf.

De Federatie Goud en Zilver heeft enigszins begrip voor het verbod: "De keuze om allochtonen te weigeren juichen wij niet toe, maar we kunnen ons wel voorstellen waarom zij daartoe zijn overgegaan." Een Nijmegenaar is echter naar het Bureau Ieder1Gelijk gestapt, omdat aangescherpte toegang discriminatie zou betekenen.

Aanpakken
Margot Kamerbeek: "Marokkanen van zestien jaar hebben hier niets te zoeken; ze kunnen niets kopen. Waarom zou ik de problemen over mezelf afroepen door hen toch binnen te laten? Alle acht overvallen zijn immers door Antillianen en Marokkanen gepleegd. Het probleem moet bij de bron worden aangepakt, bij de overvallers zelf."

De juweliersvrouw heeft steun gezocht bij PVV-Kamerlid Hero Brinkman. Hij reageert: "Ik snap heel goed dat deze mensen ermee zitten, maar een verbod is niet de oplossing. Het kabinet komt met zwaardere straffen: daarin zit de oplossing. De politie zal deze overvalgolf moeten stoppen."

http://www.spitsnieuws.nl(...)er-weert-allochtonen

Goedemorgen op deze fraaie maandagmorgen. Wat vinden we hiervan? Ik kan het me wel voorstellen. Hij zal vooral bedoelen 'jonge mannelijke allochtonen' weren we en dat kan ik me prima voorstellen, zeker als ALLE overvallen door dat soort gasten zijn gepleegd. Ik denk niet dat hij bv een allochtone man en vrouw van middelbare leeftijd zal weigeren.
pi_99340674
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef fratsman het volgende:
Het overgrote deel van Nederland is dat Marokkaanse/Neger straatgajes spuugzat, maar moet met lede ogen toezien hoe de politiek (ja, ook de PVV) en zelfs agenten op straat gewoon te bang zijn om hun vingers er aan te branden. Maar ja, politiek correct blijven tegenover die arme jongens die het allemaal niet zo bedoeld hebben he. :') En maar roepen, "Er moet streng worden opgetreden!" :')

Nu krijg je dus dat mensen hun eigen oplossingen gaan bedenken. En dat begint met het gajes gewoon te weigeren, en eindigt met een pistool onder de balie. :{ En alleen maar omdat politie en justitie niks doet. Ja, mensen ontmoedigen om aangifte tegen criminelen te doen "want je krijgt er toch maar problemen mee." :r

Opstelten kan blijven brommen dat er steeds meer oplossingen komen, vooralsnog merk je er maar bar weinig van. :N

Mensen gaan het recht in eigen hand nemen. En god verhoede dat dat verkeerd uit gaat pakken...
en het mooie is dat politie ze ook niet meer mag en weinig moeite gaat doen als ze er weer eentje dood vinden.

als een marokkaan je overvalt of je huis beklad dan schiet je hem neer en sleep je hem gewoon midden op straat.

pi_99340800
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef Igen het volgende:

[..]

En wat heeft de samenleving daar wat aan? Was die slechter af geweest als jij er niet was geweest? Zo nee, had je dan nooit geboren moeten worden?

Ik vind niet dat je zulke vragen moet stellen. Niet gericht aan jou, en dus ook niet gericht aan elke andere geboren en getogen Nederlander. Ook niet als opa en oma toevallig in Marokko wonen.
Ja de samenleving heeft er wat aan. we zitten bovenmodaal en betalen dus meer belasting.
we zijn actief in de samenleving op een positieve manier. iemands dochter kan gewoon bij ons in de buurt komen zonder hey pssssss sletje te horen te krijgen en daarna ongewenst betast te worden.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:54:20 #4
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_99340967
Vreemd topic..
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_99340979
Hebben Marokkanen überhaupt nog toegevoegde waarde in deze maatschappij, behalve werk dat ook door Polen gedaan kan worden?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 11 juli 2011 @ 21:55:01 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99341014
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef dadida het volgende:

[..]

en het mooie is dat politie ze ook niet meer mag en weinig moeite gaat doen als ze er weer eentje dood vinden.

als een marokkaan je overvalt of je huis beklad dan schiet je hem neer en sleep je hem gewoon midden op straat.

Typische afsluiting van de commentator: "Of er actie wordt ondernomen tegen de agent is nog niet duidelijk"

Wat wel duidelijk is: Er wordt in ieder geval geen actie ondernomen tegen de relschoppertjes!
The End Times are wild
pi_99341021
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef teknomist het volgende:
Hebben Marokkanen überhaupt nog toegevoegde waarde in deze maatschappij, behalve werk dat ook door Polen gedaan kan worden?
Liever Polen dan Marokkanen!
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_99341073
quote:
Nee alleen die paar Marokkanen waar de grote meerderheid het voor verziekt.
pi_99341101
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:55 schreef FruitenCo het volgende:

[..]

Liever Polen dan Marokkanen!
poolse mensen werken hier tenminste. zijn vriendelijk en de vrouwen zijn vaak attractief en daten gewoon nederlandse mannen
pi_99341106
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Montov het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik was even de neutrale zone vergeten binnen juwelierszaken die je door moet om binnen te komen. Die neutrale zone is er om 'meelopers' uit te sluiten, want de kans bestaat dat de overvallers klaar staan wanneer de juwelier de deur open doet voor *echte* klanten. We moeten namelijk wel risico's uitsluiten.
Dat zie je anders in steeds meer juweliers. En de betonnen plantenbakken voor de deur. Gezellig allemaal.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99341173
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef dadida het volgende:

[..]

poolse mensen werken hier tenminste. zijn vriendelijk en de vrouwen zijn vaak attractief en daten gewoon nederlandse mannen
Poolse wijven zijn geefbaar ja. Liever wat meer blonde bimbo's in de stad als nog meer van die in zwarte rouwdoeken gewikkelde chago's.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99341213
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef dadida het volgende:

[..]

Ja de samenleving heeft er wat aan. we zitten bovenmodaal en betalen dus meer belasting.
we zijn actief in de samenleving op een positieve manier. iemands dochter kan gewoon bij ons in de buurt komen zonder hey pssssss sletje te horen te krijgen en daarna ongewenst betast te worden.
Okee, prima. Je kan dus mensen indelen in twee categorieën: mensen die netto iets bijdragen, en mensen die dat niet doen. En dan? Blijkbaar vind je dat onderscheid belangrijk - waarom?
pi_99341231
quote:

[..]

Ze zijn alleen een gevaar op de weg, maar vooralsnog rijden ze vooral zichzelf dood gelukkig.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_99341340
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Okee, prima. Je kan dus mensen indelen in twee categorieën: mensen die netto iets bijdragen, en mensen die dat niet doen. En dan? Blijkbaar vind je dat onderscheid belangrijk - waarom?
Evolutie.
pi_99341353
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Igen het volgende:

[..]

als eerste al een beleid dat mensen uit die landen buiten de deur houdt, partners meer laten overkomen en het hier zo onleefbaar voor die groep maken dat ze vrijwillig vertrekken
pi_99341578
quote:
Heb jij toegevoegde waarde in deze maatschappij?

Ik denk namelijk dat er een grote kans is van niet als je zulke vragen stelt.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_99341649
quote:

[..]

Ja inderdaad, subtiel volk.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_99341731
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef dadida het volgende:

[..]

als eerste al een beleid dat mensen uit die landen buiten de deur houdt, partners meer laten overkomen en het hier zo onleefbaar voor die groep maken dat ze vrijwillig vertrekken
Het gaat hier om jongeren die over het algemeen Nederlander zijn en hier zijn geboren en opgegroeid. Ik vind het raar om je eigen landgenoten weg te willen pesten ipv. ze te helpen op het rechte pad te blijven. Jij niet?
pi_99341736
Als deze groep procentueel het grootste aandeel vormt binnen de criminaliteit dan begin maar eens met ze te weren en aan te pakken.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:06:40 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99341758
Typische reacties hierop gaan over "discriminatie", i.p.v. over het feit dat criminelen de problemen opleveren.
censuur :O
pi_99341797
quote:
De juweliersvrouw heeft steun gezocht bij PVV-Kamerlid Hero Brinkman. Hij reageert: "Ik snap heel goed dat deze mensen ermee zitten, maar een verbod is niet de oplossing. Het kabinet komt met zwaardere straffen: daarin zit de oplossing. De politie zal deze overvalgolf moeten stoppen."

Verbod is inderdaad geen optie. Zwaardere straffen ook niet (wetenschappelijk onderzoek etc.).

Enige dat helpt is de pakkans te verhogen. Hoe groter de pakkans, hoe minder mensen het zullen overwegen.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:07:22 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99341804
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Het gaat hier om jongeren die over het algemeen Nederlander zijn en hier zijn geboren en opgegroeid. Ik vind het raar om je eigen landgenoten weg te willen pesten ipv. ze te helpen op het rechte pad te blijven. Jij niet?
Het gaat dan ook niemand werkelijk over de juridische status (autochtoon of allochtoon)
The End Times are wild
pi_99341884
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Heb jij toegevoegde waarde in deze maatschappij?
Ja. :Y
pi_99341894
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niemand werkelijk over de juridische status (autochtoon of allochtoon)
Mij ook niet. Het gaat mij meer om het geboren-en-getogen-gedeelte.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 22:09:41 ]
pi_99342054
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Typische reacties hierop gaan over "discriminatie", i.p.v. over het feit dat criminelen de problemen opleveren.
Lijkt me logisch toch aangezien het over discriminatie gaat?

Misschien vinden de posters die dit een goed idee vinden, het volgende plaatje ook een goed idee voor Zandvoort?

There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_99342062
quote:

[..]

nederlander zijn ...
nederlander zijn betekend je gedragen en de wetten, regels en geldende moraal volgen.
met voetbal lekker voor oranje zijn ipv voor marokko.
ze associeren zich ook niet met nederland maar zetten zich er tegen af.

ik vind diversiteit leuk. ik heb iraanse vrienden, syrisch orthodox, brazilliaans, aziatisch, oostblok, etc. ik waardeer de verschillende culturen, keukens en de dames.
enige eis is dat ze zich gedragen en positief bijdragen.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:11:54 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99342066
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Mij ook niet. Het gaat mij meer om het geboren-en-getogen-gedeelte.
Het gaat puur om huidskleur. Laten we daar dan tenminste eerlijk over zijn.

Deze allochtoon komt vast wel binnen:

Deze autochtoon vast niet:
The End Times are wild
pi_99342127
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Misschien vinden de posters die dit een goed idee vinden, het volgende plaatje ook een goed idee voor Zandvoort?

[ afbeelding ]
dat heb je al hoor.
Zandvoort bijvoorbeeld.
verboden voor jonge mooie meisjes en blanke nederlanders.
kom je er toch dan word je in elkaar gemept of aangerand
  maandag 11 juli 2011 @ 22:14:29 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99342211
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef dadida het volgende:

[..]

dat heb je al hoor.
Zandvoort bijvoorbeeld.
verboden voor jonge mooie meisjes en blanke nederlanders.
kom je er toch dan word je in elkaar gemept of aangerand
Worden die blanke Nederlanders aangerand en die jonge meisjes in elkaar gemept?
The End Times are wild
pi_99342231
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Niks mis met hagelwitte stranden.
pi_99342401
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef dadida het volgende:

[..]

nederlander zijn betekend geldende moraal volgen.
met voetbal lekker voor oranje zijn

Bij het laatste WK was ik voor Duitsland...je denkt toch niet dat ik de moraal ga volgen, van een paar dwingelandjes?

Het concept individu is best vervelend merk ik al....groepsdwang FTW!
pi_99342438
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nou... http://www.parool.nl/paro(...)et-de-overlast.dhtml
pi_99342544
quote:

[..]

Echt, ik beschouw die gasten echt niet als 'mijn eigen landgenoten' waar ik solidair mee zou moeten zijn hoor. Sterker nog als ik kon voorkomen dat ook maar 1 cent van mijn belasting richting hun welzijn ging, dan zou ik dat gelijk regelen.

Enne... geloof je nu werkelijk dat die gasten mij als 'hun landgenoot' zien? :D
  maandag 11 juli 2011 @ 22:20:55 #34
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_99342555
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Nee alleen die paar Marokkanen waar de grote meerderheid het voor verziekt.
Ze hebben het wel druk he, die paar marokkanen :')
pi_99342667
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Bij het laatste WK was ik voor Duitsland...je denkt toch niet dat ik de moraal ga volgen, van een paar dwingelandjes?

Het concept individu is best vervelend merk ik al....groepsdwang FTW!
ik was ook voor duitsland. maakt me verder ook geen fuck uit maar als iedereen een individu is waarom zijn die in nederland geboren marokkaantjes dan allemaal pro marokko
pi_99342768
quote:
quote:
De Zandvoortse politie en voorzitter Hanneke Mel van de strandpachtersvereniging nuanceren de overlast. Mel: 'Op elke warme dag raken mensen geïrriteerd. Dit is vergelijkbaar met problemen met jong publiek in het uitgaansleven.' (Rob Rombouts)
LOL, en wie veroorzaken in het uitgaansleven...
pi_99342831
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef dadida het volgende:

[..]

nederlander zijn ...
nederlander zijn betekend je gedragen en de wetten, regels en geldende moraal volgen.
met voetbal lekker voor oranje zijn ipv voor marokko.
ze associeren zich ook niet met nederland maar zetten zich er tegen af.

ik vind diversiteit leuk. ik heb iraanse vrienden, syrisch orthodox, brazilliaans, aziatisch, oostblok, etc. ik waardeer de verschillende culturen, keukens en de dames.
enige eis is dat ze zich gedragen en positief bijdragen.
Denk jij dat deze Marokkanen voor Marokko zijn ipv Nederland?

Die twee rechtse... overigens, die linkse heeft ook een Marokkaanse vrouw en half Marokkaanse kinderen.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_99342940
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die twee rechtse... overigens, die linkse heeft ook een Marokkaanse vrouw en half Marokkaanse kinderen.
Eens kijken hoe principiëel die eigenaar is als Affelay voor zijn deur staat.
pi_99342986
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Echt, ik beschouw die gasten echt niet als 'mijn eigen landgenoten' waar ik solidair mee zou moeten zijn hoor. Sterker nog als ik kon voorkomen dat ook maar 1 cent van mijn belasting richting hun welzijn ging, dan zou ik dat gelijk regelen.
Ik schreef bewust 'op het rechte pad houden', dus ik bedoel niet per se subsidiereisjes of positieve discriminatie ofzo.

Feit is gewoon dat we in Nederland met verschillende groepen mensen in één land leven. Ik heb niks met Marokkanen. Ik heb ook niks met Limburgers of mensen uit Staphorst. Maar het zijn wel allemaal mijn landgenoten, en dus denk ik dat we moeten proberen dat we allemaal in dit land vredig met elkaar kunnen samenleven ipv. anderen het leven zo zuur mogelijk te willen maken.

quote:
Enne... geloof je nu werkelijk dat die gasten mij als 'hun landgenoot' zien? :D
Ze puberen. Zeker de Marokkaanse jongeren. Trekt wel weer bij, zoals de film Shouf Shouf Habibi mooi liet zien. Onderzoek heeft intussen aangetoond dat het in werkelijkheid ook zo gaat.
pi_99343271
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef Igen het volgende:
[..]

Ze puberen. Zeker de Marokkaanse jongeren. Trekt wel weer bij, zoals de film Shouf Shouf Habibi mooi liet zien. Onderzoek heeft intussen aangetoond dat het in werkelijkheid ook zo gaat.
En dat is het mooie. Zodra ze weer wat ouder zijn mogen ze wel naar binnen.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_99343540
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weet je nog wat er gebeurde in het Willem II stadion met Marokkanen die voor NL uitkwamen?
pi_99343598
quote:

[..]

Ik schreef bewust 'op het rechte pad houden', dus ik bedoel niet per se subsidiereisjes of positieve discriminatie ofzo.

Feit is gewoon dat we in Nederland met verschillende groepen mensen in één land leven. Ik heb niks met Marokkanen. Ik heb ook niks met Limburgers of mensen uit Staphorst. Maar het zijn wel allemaal mijn landgenoten, en dus denk ik dat we moeten proberen dat we allemaal in dit land vredig met elkaar kunnen samenleven ipv. anderen het leven zo zuur mogelijk te willen maken.

[..]

Ze puberen. Zeker de Marokkaanse jongeren. Trekt wel weer bij, zoals de film Shouf Shouf Habibi mooi liet zien. Onderzoek heeft intussen aangetoond dat het in werkelijkheid ook zo
gaat.
euh...vredig samen leven.
er is maar een groep die daar in faalt.
als jij een feestje geeft en een paar personen misdragen zich voor de zoveelste keer dan trap jij ze er toch ook uit...

en puberen.... puberen is je tegen je ouders afzetten, vegetarier worden en dronken worden en voor het eerst sex hebben.

niet stelselmatig mensen in elkaar slaan of aanranden of bejaarden overvallen
pi_99343655
quote:

[..]

Nou nee ik zie ze niet als mijn landgenoten en dan zal ik ook nooit doen. Hoe sneller weg hoe beter.
quote:
Puberen. Ha. Ik noem mannen van eind 20 geen pubers meer hoor. Gasten die ik ken die in hun pubertijd irritante kut-Marokkanen waren zijn dat nu nog steeds. Zit geen fuck NLs aan, behalve (1 vd 2) paspoort(en) dan.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:48:14 #44
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_99343949
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef dadida het volgende:

[..]

als jij een feestje geeft en een paar personen misdragen zich voor de zoveelste keer dan trap jij ze er toch ook uit...

en puberen.... puberen is je tegen je ouders afzetten, vegetarier worden en dronken worden en voor het eerst sex hebben.

niet stelselmatig mensen in elkaar slaan of aanranden of bejaarden overvallen
Voor pubers die "normaal" zijn, niet voor medelanders die zich nergens thuis kunnen voelen en uit woede en onmacht zich dan maar tegen alles af gaan zetten. Niemand geeft ze de aandacht die ze willen krijgen en dan houden ze zichzelf maar vol dat iedereen tegen ze is, terwijl de eigenlijk lucht zijn.
pi_99344328
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou nee ik zie ze niet als mijn landgenoten en dan zal ik ook nooit doen. Hoe sneller weg hoe beter.
Je wil een etnische zuivering van Nederland? :')

quote:
[..]

Puberen. Ha. Ik noem mannen van eind 20 geen pubers meer hoor. Gasten die ik ken die in hun pubertijd irritante kut-Marokkanen waren zijn dat nu nog steeds. Zit geen fuck NLs aan, behalve (1 vd 2) paspoort(en) dan.
Dan ken jij blijkbaar de verkeerde Marokkanen, want uit onderzoek van de politie blijkt dat criminele Marokkaanse jongeren juist vaker bijdraaien dan criminele Nederlandse jongeren.
pi_99344332
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Voor pubers die "normaal" zijn, niet voor medelanders die zich nergens thuis kunnen voelen en uit woede en onmacht zich dan maar tegen alles af gaan zetten. Niemand geeft ze de aandacht die ze willen krijgen en dan houden ze zichzelf maar vol dat iedereen tegen ze is, terwijl de eigenlijk lucht zijn.
Aaah ze zijn zielig ze krijgen geen aandacht genoeg :') Hoe naïef kan je zijn.
pi_99344451
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef dadida het volgende:

[..]

Bij een feestje heb je het over gasten die op bezoek zijn. Maar van mensen die hier geboren en getogen zijn kun je toch niet meer doen alsof ze slechts op bezoek zijn!?

Om op jouw analogie door te gaan: Je eigen kinderen trap je ook niet de deur uit als ze zich misdragen, ook niet als het een adoptiekind is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 22:58:55 ]
pi_99344595
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Eens kijken hoe principiëel die eigenaar is als Affelay voor zijn deur staat.
:')
pi_99344804
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Bij een feestje heb je het over gasten die op bezoek zijn. Maar van mensen die hier geboren en getogen zijn kun je toch niet meer doen alsof ze slechts op bezoek zijn!?

Om op jouw analogie door te gaan: Je eigen kinderen trap je ook niet de deur uit als ze zich misdragen, ook niet als het een adoptiekind is.
getogen niet...althans naar nederlandse maatstaven.
ze hebben twee paspoorten en hebben nauwelijks binding met nederland....

de eigen kinderen veroorzaken deze problemen niet.
maar tokkiegezinnen word de moeder soms gesterriliseerd...
  maandag 11 juli 2011 @ 23:04:40 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_99344866
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Aaah ze zijn zielig ze krijgen geen aandacht genoeg :') Hoe naïef kan je zijn.
Je kan ook proberen de feiten te omver te werpen met agrumenten.. Of minimaal om je eigen mening kracht bij te zetten. Staat leuker.

Ik stem trouwens sp, nu weet je toch wel een leuke reactie te verzinnen, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')