Die studeren dit jaar allemaal BMWquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:23 schreef dotKoen het volgende:
En? Waar blijven de nieuwe eerstejaars?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef ZwarteSteen het volgende:
Opleiding: b geneeskunde Resultaat: IngelootUniversiteit Maastricht
Verder heb ik geen lotnummer, volgnummer of instelling. Ben ik dan toch decentraal geselecteerd?![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef ZwarteSteen het volgende:
Verder heb ik geen lotnummer, volgnummer of instelling. Ben ik dan toch decentraal geselecteerd?![]()
![]()
![]()
Yepz! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef ZwarteSteen het volgende:
![]()
Dat is jammerquote:
Jup. Ook decentraal net te laag. En lotingsklasse D, dus hij had ook weinig kans.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:35 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
Dat is jammerDeed hij ook niet mee met de decentrale selectie in Nijmegen waar jij hem in geholpen had, als ik me goed herinner?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:41 schreef Perzikvrucht het volgende:
Bam, ingeloot in Groningen! Klasse C. Wel tweede keer dat ik meeloot.
Wellicht, ik weet z'n lotnummer niet.quote:@dotKoen: jammer! Misschien heeft ie een laag volgnummer, zodat de kans dat ie wordt nageplaatst redelijk groot is?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:41 schreef Perzikvrucht het volgende:
Bam, ingeloot in Groningen! Klasse C. Wel tweede keer dat ik meeloot.
ken ~10 medestudenten bmw die nu aan het stressen zijn om het lotingsresultaatquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Die studeren dit jaar allemaal BMW
Toepasselijke UI, ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef Megaman het volgende:
Megaman heeft net te horen gekregen dat hij in het 2e jaar geneeskunde mag beginnen![]()
en minder in de derde persoon moet praten over zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |