"Lekker nauw"quote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel erg klein referentiekader.
Oke.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meen het nog ook. Sure, er zijn leuke vrouwen en minder leuke vrouwen. Ok, er zijn ook niet-leuk vrouwen. Maar er is geen enkele godlike-vrouw
Wie faalt er nu? Jij?quote:
Best, tot je mij u ging noemenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hey Engel. Gaat lekker hier. En hoe ist met u?
Behalve jij natuurlijk, en hoe kan ik het ook weten, want ik ken jou helemaal nietquote:
Ik ben verre van godlike, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar de opmerking dat alle pussy hetzelfde is vind ik gewoon heel vreemd.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Behalve jij natuurlijk, en hoe kan ik het ook weten, want ik ken jou helemaal niet
Laat ik het dan zo zeggen: er is geen enkele vrouw van wie een afwijzing wél het einde van het leven van de tegenpartij zou betekenenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben verre van godlike, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar de opmerking dat alle pussy hetzelfde is vind ik gewoon heel vreemd.
Ik weet niet of er voldoende ruimte is om mijn standpunt hierover heen en weeer te manoevreren echterquote:
Ah zo. Vreemde vergelijking.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: er is geen enkele vrouw van wie een afwijzing wél het einde van het leven van de tegenpartij zou betekenen
Ik ben ook gewoon een beetje vreemdquote:
Dat is iets heel anders dan wat je net zei.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: er is geen enkele vrouw van wie een afwijzing wél het einde van het leven van de tegenpartij zou betekenen
Misschien lukt het wel als je het in het juist perspectief weet te plaatsen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet niet of er voldoende ruimte is om mijn standpunt hierover heen en weeer te manoevreren echter
Misschien moet ie het eens van een andere invalshoek bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien lukt het wel als je het in het juist perspectief weet te plaatsen?
Misschien is ze er wel enorm gelukkig mee?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
Damn, een vroegere vriendin van mij is nog geen jaar samen met haar zoveelste vriend, is nu 3 maanden zwanger van hem en híj heeft al een dochter uit een vorige relatie.
Ik zou niet graag ruilen.(en dat weet ik allemaal via Hyves/Facebook).
Hmm. Nja. Evengoed, dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan wat je net zei.
Next time on "Help, mijn man heeft een hobby..."quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
Damn, een vroegere vriendin van mij is nog geen jaar samen met haar zoveelste vriend, is nu 3 maanden zwanger van hem en híj heeft al een dochter uit een vorige relatie.
Ik zou niet graag ruilen.(en dat weet ik allemaal via Hyves/Facebook).
Wijf.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Nja. Evengoed, dat bedoelde ik dus
Jawel! L-E heeft mij gedumpt om budgetaire redenen!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een mens moet toch eten!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel! L-E heeft mij gedumpt om budgetaire redenen!
quote:
Jij gaat ver weg wonen...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel! L-E heeft mij gedumpt om budgetaire redenen!
Jaaa, daar gaat het ook niet om.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel enorm gelukkig mee?
Dan koop je maar een paar schoenen minderquote:
quote:
Flikker eens een end op jij, gek. Ik werk me te pletter om rond te komen, niet om zes paar schoenen te kopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan koop je maar een paar schoenen minder
Een ruime interpretatie vanuit een andere invalshoek?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien lukt het wel als je het in het juist perspectief weet te plaatsen?
Dat kan hier ook.quote:
Ik hoop het ook, zeker nu er kinderen in het spel zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, daar gaat het ook niet om.Tuurlijk niet! Bedoel het niet eens als kritiek of negatief want ik weet dat als zij voor iemand gaat, ze 200 % geeft. Ze is er heel gelukkig mee.
Maar ik hoop gewoon voor haar dat het goed blijft gaan omdat ze in het verleden al vrij regelmatig relaties gehad heeft waar ze alles voor gaf en dat ging alsnog kapot.
Hej, die invalshoek had ik alquote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een ruime interpretatie vanuit een andere invalshoek?
Malta ver weg, pfffrrrtttquote:
Daarom. En wat ik zeg, ze gaf altijd 200 % in een relatie, daarom is dit alles ook best snel.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, zeker nu er kinderen in het spel zijn.
Was maar een grapje.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Flikker eens een end op jij, gek. Ik werk me te pletter om rond te komen, niet om zes paar schoenen te kopen.
Nou. Gebroken harten alom dusquote:
Oooooh,dan kun je makkelijk even ieder weekend bij L.E.langs gaanquote:
Dat wordt bij toerbeurt dan, ene weekend L-E het andere MissB.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:51 schreef YipYip het volgende:
Oooooh,dan kun je makkelijk even ieder weekend bij L.E.langs gaan
Jamaar Purmerendquote:Op maandag 11 juli 2011 20:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oooooh,dan kun je makkelijk even ieder weekend bij L.E.langs gaan
Dan is het makkelijker als ze beide hiernaartoe komen. Beter weer ook. Lekker eten. En goedkope vodka voor MissBquote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wordt bij toerbeurt dan, ene weekend L-E het andere MissB.
Gewoon combinerenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen die 2 maar?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
Ach, mensen zeiken ook altijd op Lelystad....quote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gezeik op Purmerend gaat een tikje vervelen.
Jamaarikhebverdergeenargumentenendanmoetiktoegevendatiksomseenluiehondbenendatwiliknietquote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gezeik op Purmerend gaat een tikje vervelen.
Of de achterhoekquote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, mensen zeiken ook altijd op Lelystad....
Vrouwen die kunnen delen ? In your fucking dreamsquote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon combinerendames jullie kunnen toch wel delen?
Vrouwen zijn bitches, dat is bekend.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vrouwen die kunnen delen ? In your fucking dreams
Ik wil niet weten waar hij over droomt andersquote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik kan Barb wel delen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Soms wel, sommigen zijn ook heel liefquote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen zijn bitches, dat is bekend.
Zeg hey!quote:
Luie hond.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikhebverdergeenargumentenendanmoetiktoegevendatiksomseenluiehondbenendatwilikniet![]()
Laat maar stijgen die zeespiegel, als dat zo doorgaat hebben we straks Arnhem aan Zee, en reken maar van yes dat jullie dan de Achterhoek ineens héél tof vindenquote:
Met missB?quote:
Stijgende zeespiegel... mja, mocht het ooit over de dijken en duinen komen, dan zijn wij al doodquote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat maar stijgen die zeespiegel, als dat zo doorgaat hebben we straks Arnhem aan Zee, en reken maar van yes dat jullie dan de Achterhoek ineens héél tof vinden
Oh god. Je lijkt echt op Peu.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat maar stijgen die zeespiegel, als dat zo doorgaat hebben we straks Arnhem aan Zee, en reken maar van yes dat jullie dan de Achterhoek ineens héél tof vinden
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn van een uitzonderlijk bouwjaar.
Je wilt hem niet eens voor jezelfquote:
Goeie vraagquote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
De vraag is dan eerder of Miss mij wel wil delen met hem.
De maagdelijke versie danquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Sure, maar vrouwen zijn vaak wel bitches. Wat vrouwen elkaar nogal eens aan kunnen doen, dat doen mannen toch niet zo snel. 'Wijvenstreken'. Uiteraard geldt dit niet voor alle vrouwen en ook niet voor alle mannen maar bepaalde dingen doen volgens mij alleen maar 'bepaalde' vrouwen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Soms wel, sommigen zijn ook heel lief
Gastquote:Op maandag 11 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie vraag
[..]
De maagdelijke versie dan
Ach,soms zijn ze best lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen zijn bitches, dat is bekend.
Ja? Zeg het eens. Wat wil je weten?quote:
True truequote:Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar vrouwen zijn vaak wel bitches. Wat vrouwen elkaar nogal eens aan kunnen doen, dat doen mannen toch niet zo snel. 'Wijvenstreken'. Uiteraard geldt dit niet voor alle vrouwen en ook niet voor alle mannen maar bepaalde dingen doen volgens mij alleen maar 'bepaalde' vrouwen.
Nou, spreek voor jezelf enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja? Zeg het eens. Wat wil je weten?
Jammer dat ie het zelf alleen zo weinig in de gaten heeftquote:
quote:
Wat heb ik er nu weer mee te maken?quote:
Heyquote:
Je snapt het écht niet he?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb ik er nu weer mee te maken?
Nee blijkbaar niet. Maar ik heb het gevoel dat jij dat mij heel goed kan uitleggen. Dus schroom je niet omdat te doen. Ik wacht af.quote:
Sluit ze een dag bij elkaar op en ze maken elkaar af, sluit mannen bij elkaar op en ze lachen op elkaars verhalen.quote:
Ik kijk wel uit, topvermaak ditquote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet. Maar ik heb het gevoel dat jij dat mij heel goed kan uitleggen. Dus schroom je niet omdat te doen. Ik wacht af.
Wat ben jij onaardig voor mij zeg....quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer ik graag geweten wat je nu bedoelde.quote:
Nou, die opmerking die ik maakte zegt niets over jou en alles over Miss.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig voor mij zeg....
Hij durft gewoon niet of hij weet het zelf ook niet.quote:
"If women ruled the world there would be no war, just a bunch of jealous countries not talking to eachother"quote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sluit ze een dag bij elkaar op en ze maken elkaar af, sluit mannen bij elkaar op en ze lachen op elkaars verhalen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"If women ruled the world there would be no war, just a bunch of jealous countries not talking to eachother"
Jamaar toch....quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, die opmerking die ik maakte zegt niets over jou en alles over Miss.
Well, that could be an improvement.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"If women ruled the world there would be no war, just a bunch of jealous countries not talking to eachother"
Hij vraagt erom, kom opquote:
Dat moet een mooi pak zijn...quote:
Dank uquote:
Dat is het ook, het pak moet natuurlijk wel bij de eigenaar passenquote:
Al draagt een aap een goude ring het is en blijft een lelijk ding. Een lelijke man wordt echt niet knapper in een mooi pakquote:
En als ik het uitleg snapt ie het wel? Nou danquote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat is het nu net. Hij snapt zulke dingen écht niet.
Heb je hem na het lenen wel weer netjes terug gegeven danquote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank u![]()
[..]
Dat is het ook, het pak moet natuurlijk wel bij de eigenaar passen
Dat ligt aan de lelijkheid van de man.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al draagt een aap een goude ring het is en blijft een lelijk ding. Een lelijke man wordt echt niet knapper in een mooi pak
Een pak geeft ook gewoon een ego-boost. En dat is denk ik vooral het verschil, de mindset waarmee je de kleding draagt. De kleding zelf is daar hooguit complement aan volgens mijquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef vencodark het volgende:
Als ik een lelijke man zie, probeer ik die ook weleens voor te stellen in een net pak. Eens bedenken of het dan ook werkelijk scheelt.Soms is dat wel zo.
Zo´n pauper ben ik nietquote:Op maandag 11 juli 2011 21:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb je hem na het lenen wel weer netjes terug gegeven dan
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een pak geeft ook gewoon een ego-boost. En dat is denk ik vooral het verschil, de mindset waarmee je de kleding draagt. De kleding zelf is daar hooguit complement aan volgens mij
Een man kan een pak dragen. Een pak kan ook een man dragen. Dat laatste geval slaat op het spreekwoord dat je hierboven noemt.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Al draagt een aap een goude ring het is en blijft een lelijk ding. Een lelijke man wordt echt niet knapper in een mooi pak
Springert!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef RaXz het volgende:
Ik had het kunnen weten, nog steeds dezelfde gezichten.
Het klinkt arrogant, maar voor mij geldt het eerste. Met dien verstande dat ik een kostuum draag, geen pak. Dat is voor "kadootjes".quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een man kan een pak dragen. Een pak kan ook een man dragen. Dat laatste geval slaat op het spreekwoord dat je hierboven noemt.
Hou eens op Peu.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als ik het uitleg snapt ie het wel? Nou dan
Hey jumperquote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef RaXz het volgende:
Ik had het kunnen weten, nog steeds dezelfde gezichten.
Dit jaar pas 1 keer, het ligt nogal stil momenteel.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey jumpernog gesprongen de laatste tijd?
Dat zeg je alleen tegen hele erge mensen.quote:
Meh, ik vind een pak 3x niets, ik voel me er juist alleen maar opgelaten in.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Een pak geeft ook gewoon een ego-boost.
Ik voel me altijd zo bekeken in m´n jurkjequote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Meh, ik vind een pak 3x niets, ik voel me er juist alleen maar opgelaten in.
+1quote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, moet natuurlijk niet als een sukkel in dat pak slenteren. Je draagt een pak of je draagt het niet. Sommige mensen kunnen de lelijkste kleding nog als een mantel dragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een pak geeft ook gewoon een ego-boost. En dat is denk ik vooral het verschil, de mindset waarmee je de kleding draagt. De kleding zelf is daar hooguit complement aan volgens mij
Ik vind het wel cool juist, zoals ik al zei gaan er hoofden van draaienquote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer. Hoe is het er verder mee?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dit jaar pas 1 keer, het ligt nogal stil momenteel.
Gaan wij onze whiskey / sigaren / lekkere wijven date in kostuum doen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Barbusse het volgende:
Het klinkt arrogant, maar voor mij geldt het eerste. Met dien verstande dat ik een kostuum draag, geen pak. Dat is voor "kadootjes".
Heb je een keer de aandacht, is het wéér niet goed. Wie weet word je er wel een harstikke lekker ding door, nou good for you dan toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo bekeken in m´n jurkjeTotaal ongemakkelijk
Dan zie ik er echt uit als e.o.a. pimp of maffioso. Dus nee, laat maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind het wel cool juist, zoals ik al zei gaan er hoofden van draaien
Dan heb je het verkeerde pakquote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zie ik er echt uit als e.o.a. pimp of maffioso. Dus nee, laat maar.
Ik werd gister van top tot teen gekeurd door een paar wijven in de bioscoop. Nou, dan voel je je opgelaten hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb je een keer de aandacht, is het wéér niet goed. Wie weet word je er wel een harstikke lekker ding door, nou good for you dan toch?
Je wordt geen lekker ding door alleen het jurkje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb je een keer de aandacht, is het wéér niet goed. Wie weet word je er wel een harstikke lekker ding door, nou good for you dan toch?
Hangt van de man en het pak af....quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Een lelijke man wordt echt niet knapper in een mooi pak
Jij hebt ook zelfbeeldissues zeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd gister van top tot teen gekeurd door een paar wijven in de bioscoop. Nou, dan voel je je opgelaten hoor
Vandaag door een stoere kerel op een motor, was best een lekker ding. Maar toen dacht ik ook dat ik wel iets van stront in m'n gezicht moest hebben.
Ik eis een foto.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een maatpak. Napels blauw. Gewoon klassiek en zo. Met oxfords.
Jaloerse wijven dus die concurrentie voelen. Ergo: je zag er goed uit. Kerel kijkt naar je, je zag er dus weer goed uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd gister van top tot teen gekeurd door een paar wijven in de bioscoop. Nou, dan voel je je opgelaten hoor
Vandaag door een stoere kerel op een motor, was best een lekker ding. Maar toen dacht ik ook dat ik wel iets van stront in m'n gezicht moest hebben.
Als je het draagt met in je achterhoofd 'jamaar ik heb lelleke benûuuuh' dan wordt het ook niet wat nee. Als je het draagt met in je achterhoofd: TADAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 juli 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je wordt geen lekker ding door alleen het jurkje.Ik had laatste een lang shirt/ding aan wat ook als jurkje kan dienen maar ik herken mezelf dan niet meer. Hou er niet van. Daarnaast heb ik lelijke benen.
Herkenbaar?quote:
Zie je, dat is toch supersexy?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hangt van de man en het pak af....
[ afbeelding ]
Confectiemaat?quote:
Nee, maar ik hou gewoon echt niet van jurkjes. Ongemakkelijk en niet alleen omdat ik zelf vind dat ik lelijke benen heb.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Als je het draagt met in je achterhoofd 'jamaar ik heb lelleke benûuuuh' dan wordt het ook niet wat nee. Als je het draagt met in je achterhoofd: TADAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
dan werkt het.
Echt
Het zijn de ogen die het hem doenquote:
Graag!quote:
Mais bien sur, mijn waardequote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij onze whiskey / sigaren / lekkere wijven date in kostuum doen?
Goed, dan geen jurkjes maar een pantalon voor jou. Vrouwen in mantelpakquote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou gewoon echt niet van jurkjes. Ongemakkelijk en niet alleen omdat ik zelf vind dat ik lelijke benen heb.Ik haaaat jurkjes!
Als je het zo zegtquote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jaloerse wijven dus die concurrentie voelen. Ergo: je zag er goed uit. Kerel kijkt naar je, je zag er dus weer goed uit.
Best simpel eigenlijk he?
Oh, bahhhhhh.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed, dan geen jurkjes maar een pantalon voor jou. Vrouwen in mantelpak![]()
![]()
Hoe goed kan het met je gaan als ik nog steeds hier rondhangquote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef RaXz het volgende:
Ik laat mij niet verpakken.
[..]
Het gaat wel, en met jou?
Dat pak zou mij prima staanquote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hangt van de man en het pak af....
[ afbeelding ]
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk die aanklikbare usernames in quotes, t klopt alleenn niet helemaal :")
Nee man.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed, dan geen jurkjes maar een pantalon voor jou. Vrouwen in mantelpak![]()
![]()
Nee echt, pantalon, mooie blouse, colbertje, hakjes... En dan de haren in showmode, nou...quote:
Dat moet je dus echt door iemand anders verteld worden?quote:
Ik heb nergens last vanquote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
op die quote van CL kom je uit in een topic over nostradamus
Het is altijd goed om te horenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet je dus echt door iemand anders verteld worden?
Een vrouw in een mooie avondjurkquote:Op maandag 11 juli 2011 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee man.Gewoon wel leuke shirtjes etc. maar áltijd een broek aan. Ik hou ook niet van te chique.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
op die quote van CL kom je uit in een topic over nostradamus
Ik ook nietquote:
Nou, als vrouwen je lopen te checken, en mannen ook, dan zie je er dus goed uit. Ook als je een jurk draagt.quote:
Ik heb het altijd al geweten!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik link blijkbaar naar Nostradamus, wat is daar de achterliggende en onheilspellende gedachte bij?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als vrouwen je lopen te checken, en mannen ook, dan zie je er dus goed uit. Ook als je een jurk draagt.
Je was voorspeldquote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik link blijkbaar naar Nostradamus, wat is daar de achterliggende en onheilspellende gedachte bij?
Jij moet stijlvolle cocktailjurkjes dragenquote:
Misschien heeft hij een voorspelling over jou gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
was in jouw eerste wuote dingesquote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat dusquote:
Ja, dat doe ik ook. Of zomerjurkjes en dan op blote voeten door het leven dansen. Mantelpakjes vereisen een bepaalde klasse die ik niet bezit.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet stijlvolle cocktailjurkjes dragen
Hey stierenvechterquote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat weer wat beter met C.
Die jongen zat er helemaal doorheen. Schrok me halfdood.
Je hoeft geen klasse te hebben om het uit te kunnen stralen!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Of zomerjurkjes en dan op blote voeten door het leven dansen. Mantelpakjes vereisen een bepaalde klasse die ik niet bezit.
Is C. je Duitse maat? Wat was er met 'm dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan niet eens normaal lopen op schoenen, ga weg zeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoeft geen klasse te hebben om het uit te kunnen stralen!
Pff, why not?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal lopen op schoenen, ga weg zeg.
Met mantelpakjes moet ik altijd denken aan die ambitieuze carrièrebitches. Kan mooi zijn, maar even zo vaak ook juist weer niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Of zomerjurkjes en dan op blote voeten door het leven dansen. Mantelpakjes vereisen een bepaalde klasse die ik niet bezit.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
Mantelpakjes vereisen een bepaalde klasse die ik niet bezit.
quote:
What happened?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
Dat dus, fuck de klasse. Kijk, als het je stijl niet is, prima! Er is zat andere leuke kleding ook. Maar een vrouw in chique kleding is gewoon kermis voor de hormonenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoeft geen klasse te hebben om het uit te kunnen stralen!
Dat ging psychisch nie helemaal goed...quote:
Inclusief schreeuwende kermisklant: "nieuwe rrrronde, nieuwe kansen".quote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus, fuck de klasse. Kijk, als het je stijl niet is, prima! Er is zat andere leuke kleding ook. Maar een vrouw in chique kleding is gewoon kermis voor de hormonen
Jep. En mijn master-student. Psychisch zat het even scheef...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Is C. je Duitse maat? Wat was er met 'm dan?
Nou.... wat een kermisquote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus, fuck de klasse. Kijk, als het je stijl niet is, prima! Er is zat andere leuke kleding ook. Maar een vrouw in chique kleding is gewoon kermis voor de hormonen
Dat ken ik. Hoe is het nu?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. En mijn master-student. Psychisch zat het even scheef...
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inclusief schreeuwende kermisklant: "nieuwe rrrronde, nieuwe kansen".
Zij kijkt ook zo van euh... jaha... euh... hihi. En d'r haar zit in 'net-onder-de-douche-vandaan' modequote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou.... wat een kermis
[ afbeelding ]
Dat zal je leren te projecten opquote:
Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat danquote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ging psychisch nie helemaal goed...
Ik projecteer niet, ik heb vaker het idee dat ze niet lijkt door te hebben dat ze een lekker wijf is. Dat vind ik jammer. Was niet naar bedoeld. Mijn eventuele issues staan daar los van.quote:
Beter, we hebben net goed gepraat. Hij maakt dezelfde dingen mee die ik ook meemaakt(e), dus kan hem een beetje steunen.quote:
Fijn dat hij jou heeft dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter, we hebben net goed gepraat. Hij maakt dezelfde dingen mee die ik ook meemaakt(e), dus kan hem een beetje steunen.
Ja. Sta je lekker te tafelvoetballen, komt er opeens iets in hem op en stopt het spel. Dat is in 500 eerdere potjes nooit gebeurd.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat dan
Ik denk dat legio mannen hetzelfde over jou denken als ze een voorstelling proberen te maken van jou in een mantelpakje...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
Ik projecteer niet, ik heb vaker het idee dat ze niet lijkt door te hebben dat ze een lekker wijf is. Dat vind ik jammer. Was niet naar bedoeld. Mijn eventuele issues staan daar los van.
En zijn ouders en vrienden waar ie vandaan komt (45 min vanaf Arnhem). Dat heb ik hem ook aangeraden, die te gaan zien. Dat herken ik ook wel natuurlijk. Komend weekend weer lekker naar Utreg e.o.quote:
Lekker wijfquote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik projecteer niet, ik heb vaker het idee dat ze niet lijkt door te hebben dat ze een lekker wijf is. Dat vind ik jammer. Was niet naar bedoeld. Mijn eventuele issues staan daar los van.
Maar ditquote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou.... wat een kermis
[ afbeelding ]
Ik zie het echt niet voor me. Kun je je armen er wel in bewegen eigenlijk? En moet je dan een.. *ril* panty dragen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat legio mannen hetzelfde over jou denken als ze een voorstelling proberen te maken van jou in een mantelpakje...
Even snel met iPhone gemaakt, dus brakke foto.quote:
SPOILER: Ja, ik moet nodig scheren, ben duf, en ja, ik heb een t-shirt aan, geen zin om een overhemd te pakkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legen...wait for it....quote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat legio mannen hetzelfde over jou denken als ze een voorstelling proberen te maken van jou in een mantelpakje...
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Even snel met iPhone gemaakt, dus brakke foto.Als je haar maar goed zitSPOILER: Ja, ik moet nodig scheren, ben duf, en ja, ik heb een t-shirt aan, geen zin om een overhemd te pakkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
[..]
Even snel met iPhone gemaakt, dus brakke foto.Ja muts, een foto van jou als geheel! Zo zie ik dat pak toch niet.SPOILER: Ja, ik moet nodig scheren, ben duf, en ja, ik heb een t-shirt aan, geen zin om een overhemd te pakkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat zo rot, in je eentje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Ja muts, een foto van jou als geheel! Zo zie ik dat pak toch niet.
Super, dudequote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter, we hebben net goed gepraat. Hij maakt dezelfde dingen mee die ik ook meemaakt(e), dus kan hem een beetje steunen.
en dat is erg omdat?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. Sta je lekker te tafelvoetballen, komt er opeens iets in hem op en stopt het spel. Dat is in 500 eerdere potjes nooit gebeurd.
Even snel met iPhone gemaakt, dus brakke foto.Jij verdient nu wel een foto van L-E in mantelpakje terug, mét vleeskleurige panty.SPOILER: Ja, ik moet nodig scheren, ben duf, en ja, ik heb een t-shirt aan, geen zin om een overhemd te pakkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Och, heuj, wat wel dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor een Miss verkiezing ms, pfieuw, wat lellek.
Je zet gewoon je iPhone in een statief, programmeert een app om vertraging in je camera in te bouwen en presto...quote:
Als C opeens denkt dat ie homo is, is het dan erg, denk je?quote:
Je zou niet de eerste zijn vandaag.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
of je geeft aan L-E toe dat je geen moeite voor haar wil doen natuurlijk.
Het is ook nooit goed he?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Delan het volgende:
[..]
ja duh... met zo'n lijntje kun je zo'n jurk wel dragen ja
Weet ik veel, iig niet zo'n geel kitscherig glimmend onding.quote:
mwaquote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als C opeens denkt dat ie homo is, is het dan erg, denk je?
Jij hoort natuurlijk gewoon in het zwartquote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet ik veel, iig niet zo'n geel kitscherig glimmend onding.
Precies.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hoort natuurlijk gewoon in het zwart
Mooi wel, maar te weinig vorm.quote:
Als ze een beetje geduld heeft vraag ik wel of Mera dat van het weekend even doet.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef Litpho het volgende:
Je zet gewoon je iPhone in een statief, programmeert een app om vertraging in je camera in te bouwen en presto...
of je geeft aan L-E toe dat je geen moeite voor haar wil doen natuurlijk.
dat dus! maar jij kunt het wel hebben hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het heeft wel iets Oostblokachtigs.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
Houden we de eisen een béétje realistisch?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houden we de eisen een béétje realistisch?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Delan het volgende:
[..]
dat dus! maar jij kunt het wel hebben hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
quote:
Doet pijn he, de waarheid?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik wil niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit L-E zo omhoog dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef Litpho het volgende:
Houden we de eisen een béétje realistisch?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik wil niet!
"Wat leuk, heb je je kanarievogel meegenomen naar het gala?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat is alleen voor de beste weggelegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Voor stoere mannen in maatpakken? Ongetwijfeldquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de beste weggelegd.Vin Diesel, dude, had je nu niet beter een knappe man kunnen noemen om je punt te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ernstig tekort hier.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor stoere mannen in maatpakken? Ongetwijfeld.
Is 1 uit 2 voldoende?quote:
quote:
Je vindt Delan knapper dan jezelf?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Vin Diesel, dude, had je nu niet beter een knappe man kunnen noemen om je punt te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vindt Delan knapper dan jezelf?Dat is nu weer niet nodig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het niet had hoeven vragen, had je het ook niet moeten DM'en.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vindt Delan knapper dan jezelf?ben niet de beste hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgaande van je eerdere post, kun je dat beter aan ang3l vragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
Is C. niks voor je? Hij valt wel op blond.
Ik heb ja heul niks gedm´tquote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik het niet had hoeven vragen, had je het ook niet moeten DM'en.
Nee, dan ga jij hem hersenspoelen en roepen wat er allemaal niet goed aan mij is, ik bedank.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is C. niks voor je? Hij valt wel op blond.
Je neemt niet aan dat dit een opzetje is naar partnerruil van onze Matador?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dan ga jij hem hersenspoelen en roepen wat er allemaal niet goed aan mij is, ik bedank.
L-E wil alleen Godt maar joh. Terecht overigens, dat wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef Litpho het volgende:
Je neemt niet aan dat dit een opzetje is naar partnerruil van onze Matador?
Hij woont in Duitsland, veel te duur om te bellen zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dan ga jij hem hersenspoelen en roepen wat er allemaal niet goed aan mij is, ik bedank.
Zit het je dwars?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij woont in Duitsland, veel te duur om te bellen zeker
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
Is het raar het gevoel dat een bloedneus geeft fijn te vinden?
Ja he?.
haha, euh ja eigenlijk best wel een beetje jaquote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
Is het raar het gevoel dat een bloedneus geeft fijn te vinden?
Ja he?.
Dat is toch wat ons bindt?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E wil alleen Godt maar joh. Terecht overigens, dat wel.
Hemelsbreed wel acceptabel, dat.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E wil alleen Godt maar joh. Terecht overigens, dat wel.
Ja... Ja, dat dacht ik al. Nou ja, ik vind bloed ook lekker, dus 't ligt wel een beetje in dezelfde lijnquote:
Ja.quote:
Nee... Dat zit meer in onze karaktereigenschappen in combinatie met een voorliefde voor Radiohead.quote:
Wat had ik die graag gered.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef Barbusse het volgende:
OwwwkeeeeeBorsten redden vrouw van verdrinkingsdood
euh... tja, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar ach het is weer een mooi verhaalquote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef Barbusse het volgende:
Misschien dat Dr. Schumacher er nog wat "God" bij had gepompt?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Delan het volgende:
[..]
euh... tja, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar ach het is weer een mooi verhaal
Ja, we dreven af, dus ik besloot maar weer even terug ontopic te gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal trouwens, hoe je het huisonderwerp erin bracht, Barb'.
Klasse.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef Barbusse het volgende:
Oh, is dat het.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee... Dat zit meer in onze karaktereigenschappen in combinatie met een voorliefde voor Radiohead.
Weet niet... BH met luchtvulling?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Delan het volgende:
[..]
euh... tja, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar ach het is weer een mooi verhaal
het enige wat dr. schumacher erin gestopt kan hebben zijn ballonnetjes met helium, anders geloof ik er geen bal vanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien dat Dr. Schumacher er nog wat "God" bij had gepompt?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
Daarnaast, als een man zegt een pak te dragen komt er allemaal zuur commentaar, en de vrouwen vinden voorgestelde cocktailjurkjes en zo niet mooi. Dus dan kan het net zo goed weer over tieten, bier en neuken gaan.
Ohquote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Delan het volgende:
[..]
ze was topless dus dat lijkt me lastig, hahaha, maar was ook een optie geweest
Vind ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een belabberde smaak in jurkjes hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb me vaker verbaasd over zijn keuzes.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet.Die gele was niet denderend, maar Barb heeft genoeg moois gepost.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, wel beter thoughquote:
Misschien had het meiske 20 lachgasballonnetjes op? Zo'n avondje feesten in Kroatie, X, ballonnetjes, eerste vakantie zo, skinnydippen, volle maan... ik zie het wel voor me.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef Delan het volgende:
[..]
het enige wat dr. schumacher erin gestopt kan hebben zijn ballonnetjes met helium, anders geloof ik er geen bal van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |