Niet eens geneeskunde willen doen, en toch mee willen meeloten.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Ik had mijn cijferlijst te laat ingestuurd.Nu mag ik niet meeloten.
Andermans plek inpikken.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet eens geneeskunde willen doen, en toch mee willen meeloten.
mee willen meelotenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet eens geneeskunde willen doen, en toch mee willen meeloten.
Trieste zaak.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Andermans plek inpikken.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:
Ruben ook in E toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
In lotingsklasse B zitten.
Lotingsklasse E voor eckte bazen.
Ha.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
* strontboer meldt zichquote:Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb jij niks aan toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna de helft van de eerstejaars op het HBO Journalistiek stoppen voor het tweede lesjaar.
Bij rechten ookquote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna de helft van de eerstejaars op het HBO Journalistiek stoppen voor het tweede lesjaar.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maar er zijn 120 plaatsen en 104 aanmeldingen
Ik zou ook gewoon het eerste semester meedoen zonder ooit op te komen dagen. En er dan uitstappen. Gewoon, om die plek bezet te houden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als zij niet met de opleiding zouden beginnen wel.quote:
Dat kan jij je veroorloven qua geld?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon het eerste semester meedoen zonder ooit op te komen dagen. En er dan uitstappen. Gewoon, om die plek bezet te houden.
Examens voorbereidenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als zij niet met de opleiding zouden beginnen wel.
Ik zit trouwens in lotingsklasse C. Ik heb spijt dat ik mijn examens niet serieus heb voorbereid. Ik.
Bij een dubbele studie geen extra kosten hoor. Koop toch die boeken niet dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat kan jij je veroorloven qua geld?
Dat serieus nemen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat kan jij je veroorloven qua geld?
Waarom zou je dat doen? Heb je zin om collegegeld te betalen of zo?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon het eerste semester meedoen zonder ooit op te komen dagen. En er dan uitstappen. Gewoon, om die plek bezet te houden.
SE's dan. Die heb ik ook niet serieus gemaakt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Examens voorbereidenHeeft toch geen zin gehad hoor.
Geen extra collegegeld?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij een dubbele studie geen extra kosten hoor. Koop toch die boeken niet dan.
Ik heb voorgenomen dat ik voor alle drie vakken een 7 ga staan op de eindlijst, zodat ik in lotingsklasse D kom.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
SE's dan. Die heb ik ook niet serieus gemaakt.
Hoef je dan maar enkel collegegeld te betalen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet als je ze beide bij dezelfde universiteit volgt. Ik ga er twee doen namelijk.
Ja, dat zeg ik al.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoef je dan maar enkel collegegeld te betalen?Dat is wel chill.
Maar 350 p/m te besteden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
haha ze zeggen dat je altijd arm wordt van studeren
Ik heb gewoon 350 p/m te besteden en daar moet ik alleen mn kleren van betalen
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb voorgenomen dat ik voor alle drie vakken een 7 ga staan op de eindlijst, zodat ik in lotingsklasse D kom.Goed van mij hè.
Haha, dit dus, van mijn stufi word ik slapend rijkquote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
haha ze zeggen dat je altijd arm wordt van studeren
Ik heb gewoon 350 p/m te besteden en daar moet ik alleen mn kleren van betalen
Omdat?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maximaal bijlenen denk ik. Nu het definitief is dat ik geen cent van mijn ouders krijg.
Thuiswonenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar 350 p/m te besteden.
Alleen kleding betalen.
Waarom niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maximaal bijlenen denk ik. Nu het definitief is dat ik geen cent van mijn ouders krijg.
O, dat is zeker balen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
Eerste.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ik niets krijg of dat ik maximaal ga lenen?
Omdat ze niets hebben gespaard en ze sowieso elke maand al in het rood staan.quote:
Ok. Dat is wel een goede reden ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ze niets hebben gespaard en ze sowieso elke maand al in het rood staan.Ze hebben simpelweg geen geld dus.
Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
"Mam breng me eens een biertje!!" *Gooit voeten op de tafel*
quote:Je komt maar lekker zelf halen!
quote:
Ik bedoelde specifiek op de kamers gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.
Niksen tijdens reizenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga gek worden als ik elke dag naar Utrecht moet reizen. Minimaal 15 uur per week niksen? Nee dankje.
O, zo. Nee, da's geen optie in Amsterdam denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde specifiek op de kamers gaan.Ik ga een appartement huren.
Dan moet je wel een kamer zien te vinden waar dat is toegestaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
Sowieso de godganse dag doen waar je zin in hebt.Binnen roken en blowen.
Geen gezanik over alcoholgebruik.
Bedreigd worden met uitzettingquote:
Toegestaan?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je wel een kamer zien te vinden waar dat is toegestaan.
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toegestaan?'t Is mijn kamer dan, hoor.
Nog meer schulden door overmatig gebruik van alcohol, blowen en roken.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, de wet. Die overtreed ik met bovengenoemde bezigheden niet.
Problemen met je huisbaas/genoten, jij gaat ze krijgenquote:
Bijlenen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog meer schulden door overmatig gebruik van alcohol, blowen en roken.Toppie man.
Als het kon zou ik het wel iets doen hoor. Ik heb last van wagenziekte.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niksen tijdens reizenSowieso multitasken!
Volgens mij letten ze daar wel op hoor. Dat zie je soms ook in de kameradvertenties staan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toegestaan?'t Is mijn kamer dan, hoor.
Hoezo? Even serieus. Waarom zou ik geen joint op mogen steken op mijn gehuurde grond?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Problemen met je huisbaas/genoten, jij gaat ze krijgen
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als het kon zou ik het wel iets doen hoor. Ik heb last van wagenziekte.
[..]
Volgens mij letten ze daar wel op hoor. Dat zie je soms ook in de kameradvertenties staan.
Omdat er dan een ontzettende wietlucht in het gebouw trekt. Denk ik tenminste.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoezo? Even serieus. Waarom zou ik geen joint op mogen steken in mijn gehuurde grond?
Deur dicht en raam open. Geen centje pijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Omdat er dan een ontzettende wietlucht in het gebouw trekt. Denk ik tenminste.
We zullen zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Deur dicht en raam open. Geen centje pijn.
Ok. Ik kan je helaas niet helpen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme, ik wil NU de uitslag van de loting weten. Het duurt me te lang.
Ik wil zoveel.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
Geneeskunde toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
Nee, HBO Journalistiek (Utrecht).quote:Op maandag 11 juli 2011 20:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geneeskunde toch?
Wat is je alternatief?
Dat is ook zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef Ezell het volgende:
Weet je waar ik ook zo'n hekel aan heb? Mensen die denken dat je als journalistiek alleen maar hoef te schrijvan. 'Ja, ik vind schrijven leuk. Ik kan het ook goed. Daarom wil ik Journalistiek studeren'.
Het leven is hard.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef Ezell het volgende:
Weet je waar ik ook zo'n hekel aan heb? Mensen die denken dat je als journalistiek alleen maar hoef te schrijvan. 'Ja, ik vind schrijven leuk. Ik kan het ook goed. Daarom wil ik Journalistiek studeren'.
Mijn ouders hebben allebei journalistiek gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef Ezell het volgende:
Is gewoon zo. Zelf de informatie geschreven.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet. Waar haal je de informatie die in je tekst komt vandaan?
?quote:
De Telegraaf..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Zelf de informatie geschreven.
Ezell welke kant wil je op met journalistiek? je weet wel, sport, roddel spul, serieus? Of heb je eventueel al een krant of tv zender of iets waar je eventueel wel bij zou willen werken?quote:
Ik weet de naam niet, een oude over spaanse soldaten in de gouden eeuw ofzo.quote:
Roddel. Lekker roddelen over Jordy natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ezell welke kant wil je op met journalistiek? je weet wel, sport, roddel spul, serieus? Of heb je eventueel al een krant of tv zender of iets waar je eventueel wel bij zou willen werken?
Geveinsde interesse.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ezell welke kant wil je op met journalistiek? je weet wel, sport, roddel spul, serieus? Of heb je eventueel al een krant of tv zender of iets waar je eventueel wel bij zou willen werken?
Hoe kun je de titel nou niet weten?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet, een oude over spaanse soldaten in de gouden eeuw ofzo.
Heet jij Ezell?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Roddel. Lekker roddelen over Jordy natuurlijk.Ik breng haar op ideeën en alles.
Nou nou, wat een prestatie.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef strontboer het volgende:
Yeuy ik ben Suzannes mattie op facebook![]()
Tuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bazig hequote:Op maandag 11 juli 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
Rubens achternaam.____-__------_------------ _-
Waarom heb je het dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Zeg ik je wel een keer
Was op vakantie
Maar hyves en facebook![]()
DM dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Zeg ik je wel een keer
Was op vakantie
Maar hyves en facebook![]()
Dat weet ik nog niet precies. Roddelbladen in ieder geval niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Een jaar werken.quote:
Ok.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies. Roddelbladen in ieder geval niet.Op dit moment heb ik totaal geen interesse voor radio en televisie. Ik vind zo'n beetje alles interessant, dus dat is wel een klein probleem. Echt serieus serieus (als in de Volkskrant) gaat het waarschijnlijk niet worden. Daarvoor moet je zeker meer dan alleen Journalistiek voor hebben gestudeerd.
[..]
Een jaar werken.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
Ruben & Jordy overtreffen Sander niet hoor.
Sander![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 11 juli 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Sommige mensen hebben totaal geen verstand van zaken.
Moet kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Ezell het volgende:
Een vriendin van mij heeft voor de diploma-uitreiking en het gala twee jurken gekocht.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Ezell het volgende:
Een vriendin van mij heeft voor de diploma-uitreiking en het gala twee jurken gekocht.
Logisch toch.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Ezell het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
TWEE JURKEN.
[..]
Nee, het gala is meteen na de uitreiking.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
Je gaat toch niet naar het gala en de uitreiking in dezelfde outfit?
Waarom niet? Zonde van jurk #1.quote:
Dan ben je een kluns.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
Wat als je op de uitreiking iets morst op je jurkjeDan heb je een vlek op het gala.
Nee hoor. Niet als het bewust wordt gedaan door een tegenstander.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Zonde van jurk #1.
[..]
Dan ben je een kluns.
Dat ben je gewoon een kutkind.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet als het bewust wordt gedaan door een tegenstander.
En als je nou morst op je jurk, dan een andere jurk aandoet en dan weer morst?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet als het bewust wordt gedaan door een tegenstander.
Dan had je maar een derde jurk moeten kopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En als je nou morst op je jurk, dan een andere kurk aandoet en dan weer morst?
Heb jij altijd onbeperkt veel kleding bij je?
Heb jij altijd onbeperkt veel kleding bij je?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan had je maar een derde jurk moeten kopen.
Je hebt dan vast wel iets gedaan waardoor diegene je niet mag.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
Dus je bent een kutkind omdat iemand jou niet kan uitstaan?
Bij me niet nee, maar heb wel genoeg kleding voor komende 4 weken denk ik zo, zonder te wassen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heb jij altijd onbeperkt veel kleding bij je?
Nou, ik heb weleens gehad dat ik mensen gewoon niet mocht ondanks diegene niks had misdaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt dan vast wel iets gedaan waardoor diegene je niet mag.
Ok.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij me niet nee, maar heb wel genoeg kleding voor komende 4 weken denk ik zo, zonder te wassen.
Dat heb ik zeer regelmatig.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik heb weleens gehad dat ik mensen gewoon niet mocht ondanks diegene niks had misdaan.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ban voor het plaatsen van een halfnaakte man.
O.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik heb weleens gehad dat ik mensen gewoon niet mocht ondanks diegene niks had misdaan.
O, ben jij zo'n meisje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om in een korte broek en t-shirt naar de uitreiking te gaan. Pff.. ik wil gewoon mijn diploma hebben. Ik heb geen zin in al dat gedoe dat je
erbij krijgt.
[..]
O.
Gewoon zeggen dat je niet aanwezig kan zijn, en daarom je diploma nu wil ophalen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om in een korte broek en t-shirt naar de uitreiking te gaan. Pff.. ik wil gewoon mijn diploma hebben. Ik heb geen zin in al dat gedoe dat je
erbij krijgt.
[..]
O.
Jan ziet er anders uit, janquote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zei dat ik zin had om dat te doen, niet dat ik het ga doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in korte broek en T-shirt.
Überhaupt de overweging.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zei dat ik zin had om dat te doen, niet dat ik het ga doen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar hèWas een meisje gezakt, maar ze had tegen iedereen gezegd dat ze paar vakken had gehaald. Toen hadden we dus de uitreiking, zij was er ook. Toen ging iedereen aan haar vragen waarom ze niet op zo'n podium werd geroepen voor een paar certificaten. Zei ze: ik wil er niet op, dus ik heb geregeld dat ik er niet op hoefde.
Later bleek dat ze voor alle vakken is gezakt en ervoor schaamde.![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ezell, zelfs ik had bij mn diploma uitreiking een jurkje aan. En ik was vorig jaar geen jurkjesmens.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar hèWas een meisje gezakt, maar ze had tegen iedereen gezegd dat ze paar vakken had gehaald. Toen hadden we dus de uitreiking, zij was er ook. Toen ging iedereen aan haar vragen waarom ze niet op zo'n podium werd geroepen voor een paar certificaten. Zei ze: ik wil er niet op, dus ik heb geregeld dat ik er niet op hoefde.
Later bleek dat ze voor alle vakken is gezakt en ervoor schaamde.![]()
![]()
Ach, moet kunnen. Op mijn vorige diploma-uitreiking had iedereen zo'n beetje een broek en t-shirt aan.quote:
Ik ga een jurkje aandoen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ezell, zelfs ik had bij mn diploma uitreiking een jurkje aan. En ik was vorig jaar geen jurkjesmens.
Ik krijg een tentje in m'n broek. Pas een beetje met wat je zegt aub.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben feministisch. Ik scheer mn benen en oksels niet.
jaquote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben feministisch. Ik scheer mn benen en oksels niet.
Maar al die modellen doen het ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gast, ik ga geen foto's maken van mijn benen.
Ew tmi, ik tolereer dat alleen van een persoon.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg een tentje in m'n broek. Pas een beetje met wat je zegt aub.
wat?quote:
JANquote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ew tmi, ik tolereer dat alleen van een persoon.
hm hmquote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ew tmi, ik tolereer dat alleen van een persoon.
[..]
wat?
testquote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
Ja, iets te vrijgevochten. Ik zal Jan eens toespreken.
Daar ben ik nog niet eens. Ik heb nog alleen de inleiding gelezen..quote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnenKruispunten
Snap er alleen niet veel van.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
Hee, als je iemand quotet, is zijn/haar naam gelinkt in de quote zelf.
O, dat is nieuw inderdaad. Als je iemand quoot.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
Hee, als je iemand quotet, is zijn/haar naam gelinkt in de quote zelf.
Danku. Wil je zn nulzes?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
Ja, iets te vrijgevochten. Ik zal Jan eens toespreken.
Ik ben direct met de kruispunten begonnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet eens. Ik heb nog alleen de inleiding gelezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |