Je wilde haar zelf toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Mama_Mia het volgende:
die zit nu in de OP ja ik heb niks gedaan
Maarre. Artanis dus. Ofja, nu heet ze Juni.
Maar die moet een huis. En zielige hondjes zijn nu gespamd, nu mag ik een lief katje spammen?
Ja nu er een noodruit in zit is de noodruit en dan kan het wel even duren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Ynske het volgende:
nieuw kozijn
klaar![]()
ze hadden verkeerde maat ruit bij zich, zit nu een noodruit in, de vraag is wanneer de juiste geleverd gaat worden.
morgen moet ook nog alles afgewerkt worden etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu er een noodruit in zit is de noodruit en dan kan het wel even duren.idd ja, misschien dat hij donderdag erbij zit, anders wordt t een week later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schilder moet ook nog komen achteraf, en dus morgen afwerken.
regel t maar met je werk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Van wie?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
Bwahahhahaha, die scheve poten, christus
Ohquote:
Sorry, ik wil katersquote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Mama_Mia het volgende:
die zit nu in de OP ja ik heb niks gedaan
Maarre. Artanis dus. Ofja, nu heet ze Juni.
Maar die moet een huis. En zielige hondjes zijn nu gespamd, nu mag ik een lief katje spammen?
maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef Greys het volgende:
Spinnen-Sjef op tv bij RTL4 bij het journaal
Jonge of oudere?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sorry, ik wil katersEn die halen we hier in het dorp bij de opvang
Wat dat betreft mag het van mij snel september worden. Maar eerst effe half augustus, dan gaan we op vakansjie.
Ik heb ook nog een katertje in de aanbiedingquote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sorry, ik wil katersEn die halen we hier in het dorp bij de opvang
Wat dat betreft mag het van mij snel september worden. Maar eerst effe half augustus, dan gaan we op vakansjie.
Ik weet dat het niet kan, maar ze is zo leukquote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar toch blijf je er over nadenken om haar toch te nemen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Om te laten zien dat Bink het op haar 15e nog steeds niet is verleerd...
Klikkendequote:
Elegantquote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
En uiteraard sprong Boor direct ook de tunnel inLetterlijk.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
Krasse tante die Binkquote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Wij hebben ook zo'n soort tunnel, grote pret voor Midas, want Tashi krijgt alleen z'n kop naar binnen en de rest nietquote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n soort tunnel, grote pret voor Midas, want Tashi krijgt alleen z'n kop naar binnen en de rest nietDat vind ie toch zo jammer!
Zo'n tunnel heb ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt zijn geld waard geweest, gewoon zo'n IKEA ding. Normaal ligt hij ingevouwen achter de kattenkrabpaal en eens in de zoveel tijd leg ik hem in de kamer en is het dolle pret. Tot de lol er weer van af is (na twee dagen al meestal) en dan berg ik hem weer op!
Ja, hier ook, het moet wel nieuw en leuk blijven.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt zijn geld waard geweest, gewoon zo'n IKEA ding. Normaal ligt hij ingevouwen achter de kattenkrabpaal en eens in de zoveel tijd leg ik hem in de kamer en is het dolle pret. Tot de lol er weer van af is (na twee dagen al meestal) en dan berg ik hem weer op!
Ik heb er nog twee voor je ind e aanbieding waarvan de baasjes willen voorkomen dat ze in een opvang terecht komen. Twee lieve nette kerels, broers, waarvan de ene lijkt op een bolle brit.quote:
Had je nu maar een snug rug deluxe coral fleece tv deken.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef Qwea het volgende:
De tering. Ik ben echt kapot. En dat van 4 uurtjes zwembad. Ik word echt oud.
Oewwww, van Coralfleece. Da's toch die heeele zachte die niet piept tussen je vingers zoals die andere goedkopere versie?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n tunnel heb ik ook.![]()
Geweldig fillemke Greys.![]()
En kijk nu wat ik van mijn prijzengeld kan kopen!![]()
[ afbeelding ]
Ja, het zijn sowieso twee mooierds vond ik!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee voor je ind e aanbieding waarvan de baasjes willen voorkomen dat ze in een opvang terecht komen. Twee lieve nette kerels, broers, waarvan de ene lijkt op een bolle brit.
Niet piepen is goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oewwww, van Coralfleece. Da's toch die heeele zachte die niet piept tussen je vingers zoals die andere goedkopere versie?
Dat wil ik echt hebben. En Purrr ook
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hier ook, het moet wel nieuw en leuk blijven.
Midas legt tegenwoordig al zijn speeltjes bij elkaar en gaat ze dan de volgende dag weer neer leggen/mee spelen volgens een geordend systeem. Hij is echt een beetje leip af en toe!
Wrom? ik heb twee fleece dekens op de bank. En het is veelste warm voor dekensquote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je nu maar een snug rug deluxe coral fleece tv deken.![]()
Ik heb nog nooit sushi gehadquote:Misschien morgen sushi eten.Ik ga zwemmen met neefje en nichtje en mijn vader en we zouden het daarna kunnen ophalen. Ouders hebben nog nooit sushi gehad, neefje proeft alles en het zou ook zijn eerste kennismaking worden. Nichtje lust niks dus dit ook niet, weet ik nu al.
![]()
Dus afhaal met vertrouwd voer op de reservebank zou moeten lukken.
Barbaar!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wrom? ik heb twee fleece dekens op de bank. En het is veelste warm voor dekens
[..]
Ik heb nog nooit sushi gehad
Prima, hij is een erg ordelijke kat. Helaas ook stronteigenwijs.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gaaf. En is dat systeem van hem ook nog een beetje te doen voor jullie?
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Net gebeld, vrijdagavond halen mag ook al zodat we in het weekend lekker met haar kunnen klooien
Hun baasje is ook heel erg verdrietig dat ze weg moeten. Maar aangezien bazinnetje ook twe ekatten heeft die naar de klote gaan als deze twee erbij komen en aangezien die andere twee ouder zijn en minder kunnen hebben is de beslissing nu zo uitgevallen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het zijn sowieso twee mooierds vond ik!![]()
Maar die ene was echt heel mooi!
Ik zeg: DOEN!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Net gebeld, vrijdagavond halen mag ook al zodat we in het weekend lekker met haar kunnen klooien
Jij boefje.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Barbaar!![]()
Ga je over 2 weken mee naar Haarlem?
Zou een beetje jammer zijn als zijn geordende plekje net op Pagans fijnste stoel was. Dat ie dan helemaal uit zijn kattedak gaat als zijn speeltjes niet op zijn volgorde op de stoel liggen of zoquote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Prima, hij is een erg ordelijke kat. Helaas ook stronteigenwijs.![]()
De jongste, en nog echt een puberslungel, maar hij slaat alles aan hond en kat zo de tent door en kent geen angst. Tis een beetje Jack Sparrow af en toe!
Ja, das hier dus net zo. 6 katten en 4 honden en dan de kippen en haan, hoewel ik de laatsten ook erg gezellig vind.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hun baasje is ook heel erg verdrietig dat ze weg moeten. Maar aangezien bazinnetje ook twe ekatten heeft die naar de klote gaan als deze twee erbij komen en aangezien die andere twee ouder zijn en minder kunnen hebben is de beslissing nu zo uitgevallen.
Als ik nog plaats had zou ik het zo doen. Maar ja... die 8 van ons zijn meer dan genoeg of er moet een grote boerderij komen.
Haaaai Tombo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaaai Tombo!![]()
![]()
Van mij mag Q mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vind het stom dat ze sommige intro's vernieuwenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
Ik zit oude tekenfilm intro's uit mijn jeugd te tjekken
Dat is stom ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ze sommige intro's vernieuwen
Calimero, Barbapapa...
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Huishouden ingericht op een rondje Truus. De katten denken mee.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaaai Tombo!![]()
![]()
Wait, Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
[ afbeelding ]
Waarom zou hij door de hele auto stuiteren danquote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Vraagje aan de kenners
Zou het handig zijn als we een simpele bench aanschaffen? Bijvoorbeeld voor als we met de auto gaan in S zijn auto, dat de bench dan achterin kan staan met het hondje er in? Dat hij in het begin niet de hele auto door stuitert?
Vertelquote:Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb er nog twee voor je ind e aanbieding waarvan de baasjes willen voorkomen dat ze in een opvang terecht komen. Twee lieve nette kerels, broers, waarvan de ene lijkt op een bolle brit.
Weet ik nietquote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom zou hij door de hele auto stuiteren dan
Ik hou niet van een bech, dus ik ben bevooroordeeldquote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Vraagje aan de kenners
Zou het handig zijn als we een simpele bench aanschaffen? Bijvoorbeeld voor als we met de auto gaan in S zijn auto, dat de bench dan achterin kan staan met het hondje er in? Dat hij in het begin niet de hele auto door stuitert?
[ afbeelding ]
Lijkt me onnodigquote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Vraagje aan de kenners
Dan kan je ook wel vast donderdag gaanquote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
Als je nu even doorbelt kan je haar morgen al ophalen
Kijk eerst even hoe het in de auto gaat met S. erbijquote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik niet
Bink heeft dat nooit gedaan, maar dit is nogal een stuiterbal en als ik alleen rijd en die hond springt steeds op je schoot
[ afbeelding ]
Welopgevoed zijn ze.quote:
[ afbeelding ]
Sinds kort wel bij Shabu Shabu in Haarlemquote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef Rewimo het volgende:
Kun je tegenwoordig sushi eten in Haarlem?
Zelfs hier! Moet ik het wel zelf maken, maar dat is geen probleemquote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef Rewimo het volgende:
Kun je tegenwoordig sushi eten in Haarlem?
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik (in elk geval nu) niet weer een Guus wil?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Rewimo: [CENTRAAL] Opvallende asieldieren en herplaatsers
Dat ging over de sushiquote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil ze wel een stukje voor je vervoeren
Wheheheheeequote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
Het is zo'n leuk mens, ze belde "Halloooooo, met adoptiecentrum Monster & Cooooo"
Ze gaat me live vanuit de oto foto's whatsappen die ik dan weer up.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt er ook een Live-topic inclusief stream vrijdagavond?
Joe hef PM.quote:
Je hebt toch van die tuigjes die in de dingessen van de gordels kunnenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik had niet gebeld hoor, ze belde zelf dat vrijdagavond ook mocht![]()
En die bench is puur voor in de auto, S heeft nogal een grote kofferbak en als hij anders ietsjes te hard remt vliegt dat hondje door de hele tent![]()
Zo kwam ze ook naar het gastgezin:
[ afbeelding ]
Owquote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef Rewimo het volgende:
Dat ging over de sushiNiet over de katten, die post stond er nog niet toen ik reageerde.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
Het is zo'n leuk mens, ze belde "Halloooooo, met adoptiecentrum Monster & Cooooo"
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt toch van die tuigjes die in de dingessen van de gordels kunnen
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt toch van die tuigjes die in de dingessen van de gordels kunnen
http://www.dierinbalans.nl/roadie_info.htmlquote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
JaZoiets zei Tombo net idd ook, dus het bench idee hebben we al laten varen
Dank voor de adviezen! Ik heb ook NUL ervaring met benches, maar als jullie allemaal roepen dat het makkelijk zonder kan, dan scheelt het alleen maar weer centjes
Ja! Voor hondjesadvies moet je echt bij mij zijn hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
JaZoiets zei Tombo net idd ook, dus het bench idee hebben we al laten varen
Dank voor de adviezen! Ik heb ook NUL ervaring met benches, maar als jullie allemaal roepen dat het makkelijk zonder kan, dan scheelt het alleen maar weer centjes
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
Nou hebben jullie het voor elkaar, nu kijk ik naar Shiba inu's
Mocht er dan iets akeligs gebeuren, dan komt er niet als klap op de vuurpijl ook nog een hond langs je door de voorruit vliegenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierinbalans.nl/roadie_info.html
Baloe heeft hem ook. Zit muurvast
Als je een sociale hond wil, moet je die niet nemenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
Nou hebben jullie het voor elkaar, nu kijk ik naar Shiba inu's
Dan moeten ze niet zo gaan kijken hequote:
Aaaaaawquote:Op maandag 11 juli 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zo gaan kijken he
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook niet sociaal, dus dat past prima.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als je een sociale hond wil, moet je die niet nemen
Je weet dat we hier pushen hèquote:Op maandag 11 juli 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet sociaal, dus dat past prima.
Sociaal doen is zo vorige eeuwquote:Op maandag 11 juli 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet sociaal, dus dat past prima.
Die lieve, kleine, ollebollekesukkel Fritzzl?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef ElisaB het volgende:
Fritz bracht gisterenmorgen een dikke merel mee en gisterenmiddag een dikke duif
Dat is niet af te leren hè
Hachiko, maar dat was een akitaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die beroemde Japanse shiba inu ook alweer Pheno?
Die een standbeeld heeft gekregen als symbool van trouw omdat hij dagelijks zijn baasje naar de trein bracht en dan weer terug liep en hem ook weer ophaalde als hij terug kwam, en toen het baasje overleed de hond nog een paar jaar lang elke dag naar het station ging? ()
Ik heb de foto nog ergens, was bij het shibuya station. hachiko dacht ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die beroemde Japanse shiba inu ook alweer Pheno?
Die een standbeeld heeft gekregen als symbool van trouw omdat hij dagelijks zijn baasje naar de trein bracht en dan weer terug liep en hem ook weer ophaalde als hij terug kwam, en toen het baasje overleed de hond nog een paar jaar lang elke dag naar het station ging? ()
Ja dat van dat wagenziek zal ik ook nog even vragen, maar denk het nietquote:Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Greys, zo een tuigje werkt idd prima, dat zou ik gewoon doen, en haar ook meteen echt zo aanleren.
En vraag even of ze wagenziek is
Zo tof, dat jullie haar vrijdag al gaan halen
Is het ver?
Meer te eten gevenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef ElisaB het volgende:
Fritz bracht gisterenmorgen een dikke merel mee en gisterenmiddag een dikke duif
Dat is niet af te leren hè
Is er een film van?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Die film wil ik nog steeds zien, als ie niet te zielig is
En sindsdien gaat het wel goed in de auto?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja leuk als ze je auto onderkotstDat deed Jules
Ik ben er klaar voor, heb net gedouchtquote:
Het stikt van de droevige verhalen in Japanquote:Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Owjaaaaa dat was een akita!
Ik vond het zo'n mooi verhaalWel droevig..
Tranentrekkert.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Die film wil ik nog steeds zien, als ie niet te zielig is
Vertel eens? Ik ken het niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het stikt van de droevige verhalen in Japanhet meisje en haar kraanvogels is ook zo'n slikmomentje. Maar dat is heel Hiroshima. Meest indrukwekkende slikmomentjesstad dat ik ken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Nee.. op de terugweg kotst ze altijd als we bijna thuis zijn. Dan heeft ze zand binnengekregen enzo..door het spelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En sindsdien gaat het wel goed in de auto?
Is dat een afkorting van Beeouthiefulle?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan jouquote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat een afkorting van Beeouthiefulle?
E: dat was geen sneer! Gewoon general wonderment.
Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!
Nee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die jaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Die lieve, kleine, ollebollekesukkel Fritzzl?
Zou je denkenquote:
Het gaat over eem meisje dat twee of drie was toen de bom daar viel. Later constateerde de artsen leukemie bij haar. Ze geloofde vurig in het verhaal dat als je duizend kraanvogels vouwt (origami) dat je dan een wens mocht doen. Helaas, ze haalde er zeshondernogwat en stierf. De familie heeft de overige kraanvogels gevouwen en samen met haat begraven.quote:
Volgens mij is dat voor Q niet nodig.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor, heb net gedoucht
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor, heb net gedoucht
Oh wat lief en triest tegelijkquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat over eem meisje dat twee of drie was toen de bom daar viel. Later constateerde de artsen leukemie bij haar. Ze geloofde vurig in het verhaal dat als je duizend kraanvogels vouwt (origami) dat je dan een wens mocht doen. Helaas, ze haalde er zeshondernogwat en stierf. De familie heeft de overige kraanvogels gevouwen en samen met haat begraven.
En nu is het dus een jaarlijks evenement geworden ter ere van dat verhaal. Schoolkinderen vouwen kraanvogels die dat jaar in het park te zien zijn bij het monument van dat meisje.
Ik wil nog ff wel ff komen kramen voordat we op vakantie gaan hoorquote:
MY EYEYEZZZZZ!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
OMG, zie national geographic.
Cesar in een roze huis met een roze vrouw met een roze hondje
Een deal met Telfort en met sos-strays.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wel leuk, nog een buitenlands hondje erbij hier. Sos-strays mag mij wel dankbaar zijn, had vorige week ook al iemand gewezen op de site en die heeft nu een hondje van sos-strays geadopteerd.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een deal met Telfort en met sos-strays.
Je gaat lekker
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hachi moest zich gewoon niet zo aanstellen
Krijgen we weer een Boorhyper?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Ja haiiiiiii, daar ben ik weer
Je zou zeggen dat ik nog nooit een hond gehad heb, maar gewoon niet eentje die van kauwdingen hield. Bink keek er nooit naar om.
Wat vinden honden die wel van kauwspeelgoed houden nou leuk?
Aanraders? Iets dat ik MOET kopen voor vrijdag?
Koop een balletje man, veel leukerquote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Ja haiiiiiii, daar ben ik weer
Je zou zeggen dat ik nog nooit een hond gehad heb, maar gewoon niet eentje die van kauwdingen hield. Bink keek er nooit naar om.
Wat vinden honden die wel van kauwspeelgoed houden nou leuk?
Aanraders? Iets dat ik MOET kopen voor vrijdag?
Wát voor balletjequote:
Nee, tennisballen zit gas in en mag niet, gewoon een leuke die een beetje stuitertquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát voor balletje
Ik heb nooit balletjes hoeven kopen, Bink heeft nooit met een bal willen spelen
Gewoon een tennisbal? Of zo'n ingenieus ding waar je snoepjes in kan doen?
Tanden slijten door glasvezel, en er was iets met gas wat ik ben vergeten. Maar wat jij doet moet je helemaal zelf wetenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Wat is dat nu weer voor flauwekul dat tennisballen niet mogen![]()
Die van mij hebben dr wel 20 geloof ik![]()
Chico wil alleen maar tennisballen
Euh, help me ff? DITD??quote:Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ja, da's mijn charmante poezedame.![]()
![]()
Greys! DITD is er weer op!
Dating in the dark! Ozzie style.quote:
Weer bellen. Weer een dag eerder adopteren.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
Ah fak, nou ben ik vergeten te vragen wat voor maat halsband ik moet kopen
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer bellen. Weer een dag eerder adopteren.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik maak heel even onze Zooplus bestelling af, momentje![]()
(Nylon of leren halsband?)
Dat soort dingen maakten bij Bink allemaal niet uit. Bij deze dan ook niet?
Jaaa! Boorhyper.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ie blij is dat ie uberhaupt een halsband krijgtquote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Ooohh, ik vind onze halsband keihandig. DIe heeft een klein stukje ketting - doet niets met strak trekken of zo, is net groot genoeg zodat je hem gewoon over zn kop kan trekken als je weer thuis bent. Hier zit de halsband dus standaard aan de riem en binnen is ie vrijjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Hoe is die van mij niet veilig? Zo'n klikding is net zo makkelijk ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier binnen ook nooit een halsband om hoor..ik heb gewoon met een gesp, dat vind ik veiliger.
Een cockringquote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
![]()
Gb
Onze bestelling van zojuist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Een heel grote als gezamenlijke waterbak en een kleinere als voerbakje voor Beetle)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
begrijp ik nu goed dat je vrijdag al een van de snoezels gaat ophalen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
![]()
Gb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Een heel grote als gezamenlijke waterbak en een kleinere als voerbakje voor Beetle)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haiquote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
![]()
Gb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je daar nu pas achterquote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Je spoort nietGeeft niet hoor; ik hou toch wel van je
Ja? Het is deze: http://www.zooplus.nl/sho(...)n_lijnen/sets/212456quote:Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
Mooie halsband, lijn is ook goede lengte voor cursus volgens mij
Ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
begrijp ik nu goed dat je vrijdag al een van de snoezels gaat ophalen?
Echt ja? Zedelijk?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HaiIk heb hele zedelijke dromen gehad vannacht, overigens.
En gaat 'ie Beetle heten, ja?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Het is deze: http://www.zooplus.nl/sho(...)n_lijnen/sets/212456
[..]
Ja!Meet Beetle!
[ afbeelding ]
Die had ik voor me inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Het is deze: http://www.zooplus.nl/sho(...)n_lijnen/sets/212456
[..]
Ja!Meet Beetle!
[ afbeelding ]
Ik probeer het te verdringen, maar je weet het steeds weer met verve te bevestigenquote:
nee, gooi maar in de herhaling.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Yyyyyynske, heb je gezien wat ik vanmiddag voor foto postte, of zal ik m speciaal voor jou even in de herhaling gooien?
Oh dat is helemaal niet grappig juist.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het wel grappig... Tombo post vanmiddag dat ze buikpijn heeft en allemaal fokkers die zeggen "oh wat vervelend" en "beterschap", ik post dat ik buikpijn heb en niemand die mij hetzelfde wenst
Ik wens jou helemaal geen buikpijnquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het wel grappig... Tombo post vanmiddag dat ze buikpijn heeft en allemaal fokkers die zeggen "oh wat vervelend" en "beterschap", ik post dat ik buikpijn heb en niemand die mij hetzelfde wenst
Och, ik heb Tombo ook geen beterschap gewenst, en ik wil geen stiefkindjes maken dus helaas!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
k zie t je niet zeggen, sorry,quote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Nouja, als ik het vergelijk met de vorige nachtquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt ja? Zedelijk?*giechel*
Ja, Ing verzon Beetle en S was als keverfanaat meteen overtuigd natuurlijk
Ontkennen helpt niet, weet ik uit ervaringquote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik probeer het te verdringen, maar je weet het steeds weer met verve te bevestigen
Damn, ik ben feilbaar en heb er overheen gelezen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Ik heb al vijf dagen maagpijn. Wil je ruilen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Gut, zo gaat dat toch in een slowchatquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
fijn!quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zie t je niet zeggen, sorry,
ben overzicht kwijt, koppijn en puinhoop hier in huis
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef Oognip het volgende:
Tombo heeft vast haar buikpijn aan mij gegeven
Elies, van hetzelfde!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb al vijf dagen maagpijn. Wil je ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja eh, jij post dat ik mijn buikpijn aan jou heb gegevenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
Als jij mijn misselijkheid van, nu, 4 maanden over wilt nemen, primaquote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
vanillevla etenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
maareh Greys ^^ ftellquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
T snoesje van gister.
vertell of een linkje dat ik jullie beslissing terug kan lezen? niet meer kijken bij pluis?
Vier maanden, daar kan ik het mee! Ik heb al maagproblemen sinds mijn 17e. Dat is dus al... ow... laat maarquote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Oognip het volgende:
Als jij mijn misselijkheid van, nu, 4 maanden over wilt nemen, prima
k slaap wel voor jequote:
Dan moet ik ook gauw weg, ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Oh, gaan we doen wie het zieligst is?
Dan ga ik weg want ik win toch niet
IBeide kaken breken volgend jaar, win ik?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Jij bent uit principe zielig; gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga mee!quote:
S landt om half acht op Schiphol.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Heeeeeeee, hoe laat vrijdag eigenlijk?!
Jij kan best meekomen hoor. Met je halve oogquote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mee!![]()
Zeker als ze met de chronische ziekten en handicaps gaan gooien vallen we buiten de boot.
Moet ik daar nou blij mee zijn of boos?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent uit principe zielig; gewoon, omdat het kan
quote:En ik win, samen met de andere ouwetjes hier, want wij hebben het al het allerlangste moeilijk met onszelf
De boodschap is duidelijkquote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vier maanden, daar kan ik het mee! Ik heb al maagproblemen sinds mijn 17e. Dat is dus al... ow... laat maar
Wehehe goede poging.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IBeide kaken breken volgend jaar, win ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kan ik vandaag nog voor je doen, heb je er eerder plezier vanquote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Beide kaken breken volgend jaar, win ik?
Dan pas jaquote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IBeide kaken breken volgend jaar, win ik?
Hoor ik erbij?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij kan best meekomen hoor. Met je halve oog
Oh ja, moet je wel even gauw doen op www.ns.nl.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
S landt om half acht op Schiphol.
Dus dan zijn we rond acht uur / half negen in Heemstede.
Ik moet dan eerst met de trein naar Schiphol.
Moet ik dan dus van de week zo'n treinchipknipding halen?
Hahahahha, alsof jij dat bij mij voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan ik vandaag nog voor je doen, heb je er eerder plezier van
ik dacht 1 oog!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij kan best meekomen hoor. Met je halve oog
Hara, ik hoor net dat je met een half oog ook mee mag doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan ik vandaag nog voor je doen, heb je er eerder plezier van
Je kan toch nog een kaartje kopen in de trein?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ja, moet je wel even gauw doen op www.ns.nl.
Er moet namelijk een reisproduct op hihihiihhii![]()
![]()
Beats the shit outta mequote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
S landt om half acht op Schiphol.
Dus dan zijn we rond acht uur / half negen in Heemstede.
Ik moet dan eerst met de trein naar Schiphol.
Moet ik dan dus van de week zo'n treinchipknipding halen?
Elies telt het zonder bril. Veul erger is het dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht 1 oog!
Ik ga bijna hopen dat als ik ooit zwanger word ik een totaalruptuur krijg zodat ik er hier weer bij hoor
Ik niet hoor. Het went. Ik weet zo ongeveer wat ik wel en wat ik niet kan hebben. En dan gaat het nog regelmatig mis. Maar elke gek heeft zijn gebrek. Ik ken niemand die er geen heeftquote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Oognip het volgende:
De boodschap is duidelijk
Maar ik vind het wel erg voor je dat je al zolang last hebt
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht 1 oog!
Ik ga bijna hopen dat als ik ooit zwanger word ik een totaalruptuur krijg zodat ik er hier weer bij hoor
trein kan t idd nog, alleen de strippenkaart leeft niet meerquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch nog een kaartje kopen in de trein?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hara, ik hoor net dat je met een half oog ook mee mag doen.
Ben ik specialist in.Je kunt bij me langskomen zonder afspraak.
Ohja, dat kan ook welquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh zie, daar had ik ook overheen gelezenquote:
Totaalruptuur kan ik óók voor zorgen. Damn, ik ben goed vandaagquote:Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
ik dacht 1 oog!
Ik geef ze wel mee. In een potje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Maar ik heb mooie ogen die ik graag wil houden.
Ik las het vandaag op mijn werk, vandaarquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Sterf toch NS met je reisproduct![]()
![]()
Hoerende schijtzooi![]()
Greys, als het goed is kun je gewoon bij de automaat op het station ook een ouderwetsch treinkaartje pinnen hoor
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh zie, daar had ik ook overheen gelezen
Maar we hadden nieuwe foto's van Pluisje gekregen en hoe geweldig en lief ze ook is, ze lijkt teveel op Bink en dat willen we niet. En Beetle (toen nog Caramela) was afgelopen zondag zó leuk dat toen de beslissing vrij snel was gemaakt om niet verder te kijken. Want dan maken we het ons zelf veel te moeilijk.
We hadden hiervoor ook al alle Nederlandse asielsites e.d. in de gaten gehouden dagelijks en daar zat niet echt iets tussen dat ons aansprak en met katten kon en nog niet te oud was. En deze lijkt (is!) een schot in de roos
Ik ga niet meer met je mee naar achter.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Totaalruptuur kan ik óók voor zorgen. Damn, ik ben goed vandaag
Ahhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Sterf toch NS met je reisproduct![]()
![]()
Hoerende schijtzooi![]()
Greys, als het goed is kun je gewoon bij de automaat op het station ook een ouderwetsch treinkaartje pinnen hoor
Ik ben ook heel tevreden, heb bijna niksquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je gek!
Je moet zo gezond mogelijk willen zijn als kanIk heb heel af en toe migraine, maar verder heb ik geluk!
Ik doe alleen dingen op verzoek hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word? Ik schrok er zelf van![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja, kan je gewoon een kaartje kopenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhh
Daar ben ik blij mee, dat dat nog werkt!
I haz Hema treinkaartje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe alleen dingen op verzoek hoor
Valt het trouwens niemand op dat het ook heel erg is dat ik alIk wist het niet, ik dacht 35SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word? Ik schrok er zelf van![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wie? Die hoerige NS (of haal ik nu wéér de dingen door elkaar)quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Ynske het volgende:
geef je aan last te hebben van je pols bij gebruik van gewone muis, of je je eigen muis mag gebruiken, willen ze tot in detail weten waarom je aan die pols geopereerd bent...
Mogen ze volgens mij niet zomaar vragen!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Ynske het volgende:
geef je aan last te hebben van je pols bij gebruik van gewone muis, of je je eigen muis mag gebruiken, willen ze tot in detail weten waarom je aan die pols geopereerd bent...
[..]
Valt het trouwens niemand op dat het ook heel erg is dat ik alElies, trust me, dat is een PRIMA leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word? Ik schrok er zelf van![]()
Hoi Gb
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie? Die hoerige NS (of haal ik nu wéér de dingen door elkaar)
trein is idd goedkoper als je een voordeelurenkaart hebt, maar die korting krijg je ook met een kaartjequote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Trein is wel goedkoper met de OV-chipkaart en als je kortingskaart het doet. Maar je hebt wel de eenmalige kosten voor die stomme kaart.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies, trust me, dat is een PRIMA leeftijd.
Hoi Gb
Slijmbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
[..]
Valt het trouwens niemand op dat het ook heel erg is dat ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.word? Ik schrok er zelf van
Nee hoor, valt totaal niet op.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie? Die hoerige NS (of haal ik nu wéér de dingen door elkaar)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |