Je wilde haar zelf toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Mama_Mia het volgende:
die zit nu in de OP ja ik heb niks gedaan
Maarre. Artanis dus. Ofja, nu heet ze Juni.
Maar die moet een huis. En zielige hondjes zijn nu gespamd, nu mag ik een lief katje spammen?
Ja nu er een noodruit in zit is de noodruit en dan kan het wel even duren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Ynske het volgende:
nieuw kozijn
klaar![]()
ze hadden verkeerde maat ruit bij zich, zit nu een noodruit in, de vraag is wanneer de juiste geleverd gaat worden.
morgen moet ook nog alles afgewerkt worden etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu er een noodruit in zit is de noodruit en dan kan het wel even duren.idd ja, misschien dat hij donderdag erbij zit, anders wordt t een week later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schilder moet ook nog komen achteraf, en dus morgen afwerken.
regel t maar met je werk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Van wie?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
Bwahahhahaha, die scheve poten, christus
Ohquote:
Sorry, ik wil katersquote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Mama_Mia het volgende:
die zit nu in de OP ja ik heb niks gedaan
Maarre. Artanis dus. Ofja, nu heet ze Juni.
Maar die moet een huis. En zielige hondjes zijn nu gespamd, nu mag ik een lief katje spammen?
maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef Greys het volgende:
Spinnen-Sjef op tv bij RTL4 bij het journaal
Jonge of oudere?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sorry, ik wil katersEn die halen we hier in het dorp bij de opvang
Wat dat betreft mag het van mij snel september worden. Maar eerst effe half augustus, dan gaan we op vakansjie.
Ik heb ook nog een katertje in de aanbiedingquote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sorry, ik wil katersEn die halen we hier in het dorp bij de opvang
Wat dat betreft mag het van mij snel september worden. Maar eerst effe half augustus, dan gaan we op vakansjie.
Ik weet dat het niet kan, maar ze is zo leukquote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar toch blijf je er over nadenken om haar toch te nemen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Om te laten zien dat Bink het op haar 15e nog steeds niet is verleerd...
Klikkendequote:
Elegantquote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
En uiteraard sprong Boor direct ook de tunnel inLetterlijk.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
Krasse tante die Binkquote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Wij hebben ook zo'n soort tunnel, grote pret voor Midas, want Tashi krijgt alleen z'n kop naar binnen en de rest nietquote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n soort tunnel, grote pret voor Midas, want Tashi krijgt alleen z'n kop naar binnen en de rest nietDat vind ie toch zo jammer!
Zo'n tunnel heb ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt zijn geld waard geweest, gewoon zo'n IKEA ding. Normaal ligt hij ingevouwen achter de kattenkrabpaal en eens in de zoveel tijd leg ik hem in de kamer en is het dolle pret. Tot de lol er weer van af is (na twee dagen al meestal) en dan berg ik hem weer op!
Ja, hier ook, het moet wel nieuw en leuk blijven.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt zijn geld waard geweest, gewoon zo'n IKEA ding. Normaal ligt hij ingevouwen achter de kattenkrabpaal en eens in de zoveel tijd leg ik hem in de kamer en is het dolle pret. Tot de lol er weer van af is (na twee dagen al meestal) en dan berg ik hem weer op!
Ik heb er nog twee voor je ind e aanbieding waarvan de baasjes willen voorkomen dat ze in een opvang terecht komen. Twee lieve nette kerels, broers, waarvan de ene lijkt op een bolle brit.quote:
Had je nu maar een snug rug deluxe coral fleece tv deken.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef Qwea het volgende:
De tering. Ik ben echt kapot. En dat van 4 uurtjes zwembad. Ik word echt oud.
Oewwww, van Coralfleece. Da's toch die heeele zachte die niet piept tussen je vingers zoals die andere goedkopere versie?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n tunnel heb ik ook.![]()
Geweldig fillemke Greys.![]()
En kijk nu wat ik van mijn prijzengeld kan kopen!![]()
[ afbeelding ]
Ja, het zijn sowieso twee mooierds vond ik!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee voor je ind e aanbieding waarvan de baasjes willen voorkomen dat ze in een opvang terecht komen. Twee lieve nette kerels, broers, waarvan de ene lijkt op een bolle brit.
Niet piepen is goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oewwww, van Coralfleece. Da's toch die heeele zachte die niet piept tussen je vingers zoals die andere goedkopere versie?
Dat wil ik echt hebben. En Purrr ook
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hier ook, het moet wel nieuw en leuk blijven.
Midas legt tegenwoordig al zijn speeltjes bij elkaar en gaat ze dan de volgende dag weer neer leggen/mee spelen volgens een geordend systeem. Hij is echt een beetje leip af en toe!
Wrom? ik heb twee fleece dekens op de bank. En het is veelste warm voor dekensquote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je nu maar een snug rug deluxe coral fleece tv deken.![]()
Ik heb nog nooit sushi gehadquote:Misschien morgen sushi eten.Ik ga zwemmen met neefje en nichtje en mijn vader en we zouden het daarna kunnen ophalen. Ouders hebben nog nooit sushi gehad, neefje proeft alles en het zou ook zijn eerste kennismaking worden. Nichtje lust niks dus dit ook niet, weet ik nu al.
![]()
Dus afhaal met vertrouwd voer op de reservebank zou moeten lukken.
Barbaar!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wrom? ik heb twee fleece dekens op de bank. En het is veelste warm voor dekens
[..]
Ik heb nog nooit sushi gehad
Prima, hij is een erg ordelijke kat. Helaas ook stronteigenwijs.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gaaf. En is dat systeem van hem ook nog een beetje te doen voor jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |