Je wilde haar zelf toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Mama_Mia het volgende:
die zit nu in de OP ja ik heb niks gedaan
Maarre. Artanis dus. Ofja, nu heet ze Juni.
Maar die moet een huis. En zielige hondjes zijn nu gespamd, nu mag ik een lief katje spammen?
Ja nu er een noodruit in zit is de noodruit en dan kan het wel even duren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Ynske het volgende:
nieuw kozijn
klaar![]()
ze hadden verkeerde maat ruit bij zich, zit nu een noodruit in, de vraag is wanneer de juiste geleverd gaat worden.
morgen moet ook nog alles afgewerkt worden etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu er een noodruit in zit is de noodruit en dan kan het wel even duren.idd ja, misschien dat hij donderdag erbij zit, anders wordt t een week later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schilder moet ook nog komen achteraf, en dus morgen afwerken.
regel t maar met je werk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Van wie?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
Bwahahhahaha, die scheve poten, christus
Ohquote:
Sorry, ik wil katersquote:Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Mama_Mia het volgende:
die zit nu in de OP ja ik heb niks gedaan
Maarre. Artanis dus. Ofja, nu heet ze Juni.
Maar die moet een huis. En zielige hondjes zijn nu gespamd, nu mag ik een lief katje spammen?
maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef Greys het volgende:
Spinnen-Sjef op tv bij RTL4 bij het journaal
Jonge of oudere?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sorry, ik wil katersEn die halen we hier in het dorp bij de opvang
Wat dat betreft mag het van mij snel september worden. Maar eerst effe half augustus, dan gaan we op vakansjie.
Ik heb ook nog een katertje in de aanbiedingquote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sorry, ik wil katersEn die halen we hier in het dorp bij de opvang
Wat dat betreft mag het van mij snel september worden. Maar eerst effe half augustus, dan gaan we op vakansjie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |