Ik heb hier een W126 te koop van 83.. Dat is geen V6 maar een inlijn zes cilinder 24 kleppert..quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat zal wel berg af met de wind mee zijnMaar 1 op 10 gaat niet lukken.
Heb geen ervaring met 280 of 380 motoren. Maar ik zou voor een 380 gaan. Dat is een V8, rijdt soepeler en een V8 is sneller verkocht mocht je hem ooit weer verkopen. Kwa verbruik maakt het niet veel uit, zo'n 280 V6 moet meer toeren maken om het gewicht van de auto in beweging te zetten. Bij een V8 gaat dat wat makkelijker en dat zuipt net zo veel. Veel succes met je zoektocht naar een mooie w126 !!
Ik ben stiekem naar een BMW E65 aan het kijken
De nieuwere modellen roesten wel onder je kont vandaan he. Goed je huiswerk doen dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:56 schreef The6thgate het volgende:
Hier eens even meelezen. Heb in het verleden auto's geparkeerd bij een hotel en wat mee daar vooral op viel is dat alle Mercedes modellen ontzettend comfotabel reden, ongeacht of ze nieuw of 30 jaar oud waren.
Ik zit er aan te denken om volgend jaar een C-klasse sportscoupe aan te schaffen uit 2001/2002. Wel een beetje vrouwenmodel-imago misschienMaar goed dat boeit me dan minder, comfort is dan datgene waar het me om gaat.
?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De nieuwere modellen roesten wel onder je kont vandaan he. Goed je huiswerk doen dus
Zo ver was ik nog nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De nieuwere modellen roesten wel onder je kont vandaan he. Goed je huiswerk doen dus
Blijven mooie wagens. Ik vind het nieuwste C-klasse geval ontzettend vet (de voorkant dan toch). Weer een beetje retroquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog nietBinnenkort maar eens wat forums uitpluizen
Merk ik met onze C kombi uit 2005 vrij weinig van.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De nieuwere modellen roesten wel onder je kont vandaan he. Goed je huiswerk doen dus
Roesten dus niet onder je kont weg maar hebben wat last van roest onder niet-dragende delen. Esthetiek ipv techniek dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3858903,3858903 en verder http://www.google.com
Wat dan ook, valt me toch tegenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Roesten dus niet onder je kont weg maar hebben wat last van roest onder niet-dragende delen. Esthetiek ipv techniek dus.
Voor dat geld moet het wel een mooie zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb hier een W126 te koop van 83.. Dat is geen V6 maar een inlijn zes cilinder 24 kleppert..
btw ik verkoop deze voor 4500,- Inruil mogenlijk
lol, nee..quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor dat geld moet het wel een mooie zijn![]()
Ruilen voor de ZX ?
Bang dat je je Beemert traag gaat vinden?quote:
Is anders niet veel geld voor een goede W126, ze gaan ook zomaar voor 12000 euro weg hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor dat geld moet het wel een mooie zijn![]()
Ruilen voor de ZX ?
Mjah zo zijn er wel meer gekken die denken dat 350.000 km ineens niet veel meer is als het een auto van voor '86 is. Het is en blijft een oude auto, en natuurlijk heb je kaf onder het koren, maar 12 roodjes voor een auto die je van BJ '87 voor de helft hebt is wel een beetje goudzoeken vind je niet?quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Is anders niet veel geld voor een goede W126, ze gaan ook zomaar voor 12000 euro weg hoor.
En hoe denken zij hard te kunnen maken dat jij op weg was naar je werk mocht er ooit iets gebeuren?quote:Verzekeringsmaatschappij B (waar ik mijn klassieke motoren ook heb verzekerd) geeft aan dat woon-werkverkeer onder geen enkele voorwaarde is verzekerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |