Hoppa!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Evenstarvan harte!!!
enne qua gewicht, t tegenovergestelde is ook vervelend hoor, als je op een gegeven moment, zonder oorzaak (want vreetschuur) nog maar 46 kilo weegt bij 1.80
ik ben deze zwangerschap begonnen met 56 kg en weeg nu 65 \O/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miss-jones, wat een rotnieuws weer! Hopelijk blijft je meissie voorlopig nog even zitten. Het zit jullie ook niet mee zeg, sterkte!
Evenstar een jongetje aan het broeden! Leuk!!!
uiteraard, na elk kerstdiner..als je even naar t toilet gaat...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hoppa!
Ik kan het me voorstellen dat het omgekeerde ook niet fijn is. Beetje vechten tegen de bierkaai zeg maar. En je zal dan ook wel regelmatig vervelende opmerkingen krijgen.
en mijn beeb langer blijven zittenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ja over t bevallingsplan begon ik in t buikentopic, voor mij erg belangrijk!
en BJ, ik had gewoon moeite met op mijn rug liggen, zo kan ik ook niet slapen, zelfs de CTG op mijn buik was vervelend, het liefst zat ik op de WCdus logischerwijs denk ik dat de baarkruk wel wat voor mij is
en thuis, ooooh ik hoop het toch zoMaar dan moet Polle er geen poepbende van maken zoals elin deed.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:57 schreef Susie het volgende:
maar ach nog 7 weken werken voor je en dan heb je alweer verlof! (toch?)
Beleid bij een ' gewone' bevalling in ons zkh is dat je je kind meteen op je borst krijgt en het daar een uur blijft liggen. Bij een ks maak je even kennis, maar het kind wordt wel snel meegenomen omdat de temperatuur in een ok te laag is. Ik geloof wel dat hij of zij na de check door de kinderarts niet meteen wordt gewassen maar dat-ie in een doek wordt gewikkeld en zo bij de vader mag liggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
Aventura, dat had ik ook hoor, de eerste keer. Wist niet wat ik wilde eigenlijk, ja gezond bevallen.
Maar je kunt wel kleine dingetjes opschrijven. Zoals dat je graag je kindje bij je wilt na de geboorte. Lijkt zo vanzelfsprekend en ik had daar ook hele romantische ideeen bij. Maar toen het een keizersnede werd, werd hij gewoon meteen meegenomen. Ik heb even mogen gluren, maar dat was het dan. Pas op de kamer kwam hij aangekleed en wel bij me. Dat heb ik echt als een gemis ervaren. En het schijnt dat als je ernaar vraagt dat ze daar vaak best rekening mee kunnen houden bij een keizersnee. (En nou denk je: ja keizersnee, ver van mijn bed show... maar dat dacht ik ook...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |