Donequote:Op maandag 11 juli 2011 16:59 schreef Nirak het volgende:
Je mag er bij mij wel achter zetten dat t een jongetje is
Nou de SEO heb ik pas bij 21+4 in verband met het ziekenhuis. Bovendien wilde ik mijn ouders en schoonouders er graag bij hebben en dat mag bij ons in het ziekenhuis dan weer niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:00 schreef Soempie het volgende:
Leuk SummerBreeze. Krijg je dan niet in week 20 nog een echo?
Donequote:Op maandag 11 juli 2011 17:32 schreef IslaBonita het volgende:
Ik lurk meer dan ik post, maar....
Mag ik ook in de OP?
28 januari 2012!
Thanks!
ah Isla, eindelijk meld je je hier! Welkomquote:Op maandag 11 juli 2011 17:32 schreef IslaBonita het volgende:
Ik lurk meer dan ik post, maar....
Mag ik ook in de OP?
28 januari 2012!
Thanks!
hmm ik had een stortbevalling en heb helemaal geen last van naweeen gehad... zo zie je maar dat het allemaal afwachten is....quote:Op maandag 11 juli 2011 17:00 schreef Soempie het volgende:
Leuk SummerBreeze. Krijg je dan niet in week 20 nog een echo?
Gister zitten kletsen met m'n schoonmoeder over haar zwangerschap en bevalling van m'n man. Blijkt dat hij 18 dagen te laat was en dat ze 18 uur gedaan heeft over de bevalling.Hoop dat zoiets niet erfelijk is via de man. En ik heb nog iets nieuws geleerd: als de bevalling heel snel gaat kan het dus goed zijn dat je na de geboorte alle weeën krijgt. Echt he, ben je blij dat die kleine er eindelijk uit is, zit je alsnog uren te puffen.
Ik heb je erbij gezetquote:Op maandag 11 juli 2011 18:17 schreef NotTheSame het volgende:
Ah joh, wat kan mij het ook allemaal nog bommen, ik zie wel wat er gebeurd...
Zet me er maar bij!
30 december 2011
Zou je er bij mij ook bij willen zetten dat het een jongetje is?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb vandaag in de gauwigheid wel nieuwen gezien, maar ik weet niet of die al in de OP staan. Kunnen die even een gil geven dan zet ik ze er nog even in.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zou je er bij mij ook bij willen zetten dat het een jongetje is?
Et voila!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zou je er bij mij ook bij willen zetten dat het een jongetje is?
Net mama gesproken hierover...mijn zusje lag een paar weken in het gips hierdoor! en ik was 52cm en 3600gram bij de geboorte! ze zei "je was te groot! je deed me pijn!"quote:Op maandag 11 juli 2011 19:09 schreef Fee-nix het volgende:
bitterend, heupdysplasie had mijn man vroeger ook. Aangezien dat wel erfelijk is, zullen ze daarop gaan checken als de baby 3 a 4 maanden oud is. Bij J ook gedaan. Hij had het gelukkig niet.
Ik heb aangegeven dat het in de familie zit bij de verpleegkundige van het CB die op huisbezoek bij je komt vrij snel na de geboorte. Het CB zorgt dan met vier maanden voor een verwijzing voor een echo in het ziekenhuis.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef bitterend het volgende:
[..]
Net mama gesproken hierover...mijn zusje lag een paar weken in het gips hierdoor! en ik was 52cm en 3600gram bij de geboorte! ze zei "je was te groot! je deed me pijn!"
lol
en ik had ook iets met mijn heupen!
Het lijkt dus idd erfelijk te zijn! ik ga het toch aangeven bij de vk...of is het stom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |