Hier prima! En daar? Zat me laatst nog af te vragen hoe het nou allemaal ging, je was zo lang niet geweestquote:
wel, er gebeurt veel. huis in NL is verkocht en opgeleverd. afgelopen disndag een deel van de zooi in frankrijk laten komen en geprobeerd uit te pakken. ik zit nu alweer in India sinds Zaterdag en mijn vrouw in de klerezooiquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier prima! En daar? Zat me laatst nog af te vragen hoe het nou allemaal ging, je was zo lang niet geweest
Je hebt nog 3 andere spellen om te spelenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
35 graden en het regenseizoen is vandaag begonnenquote:
das ter beschermingquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
En wat zegt ie dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga huilen
Error bij Bad Company 2
Fijn dat het huis in ieder geval verkocht is!! Lijkt me toch een zorg minder.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
wel, er gebeurt veel. huis in NL is verkocht en opgeleverd. afgelopen disndag een deel van de zooi in frankrijk laten komen en geprobeerd uit te pakken. ik zit nu alweer in India sinds Zaterdag en mijn vrouw in de klerezooi
ja maar wilde deze spelenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 andere spellen om te spelen
Denk het.... ik zat er net zo lekker inquote:
ff niet gamen pleasequote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wilde deze spelen
Whehehehe
[..]
Denk het.... ik zat er net zo lekker in
35quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
35 graden en het regenseizoen is vandaag begonnen
ik zit iets zuid-oostelijkerquote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Avey het volgende:
[..]
35
Het lijkt hier wel 40. Vanavond waarschijnlijk dik onweer
quote:
Hallo Patjequote:
Zwitserland ofzo toch?quote:
Bijna goed, normaal Frankrijk tegen de Zwitserse grens aan, maar nu in Indiaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |