Volgens mij heb jij gelijk. Ze blijft nu ook gewoon tegen me aan kletsen. Vragen wat mijn type is, hoe lang ik al vrijgezel ben en dat soort dingen. Raar figuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is ze stiekem opzoek naar een ander zodat als het uit gaat ze gelijk weer een ander heeft.
Vraag of ze vriendinnen/kennissen/familieleden hebt die aan jouw voorkeuren voldoenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gelijk. Ze blijft nu ook gewoon tegen me aan kletsen. Vragen wat mijn type is, hoe lang ik al vrijgezel ben en dat soort dingen. Raar figuur.
Ik zou het eigenlijk gewoon keihard af moeten kappen, maar ik wil eigenlijk ook proberen uit te vogelen wat ze hiermee voor heeft...
Ik ga haar niet te veel meer vragen. Eerlijk gezegd geloof ik intussen helemaal niets meer van wat dat mens zegt...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag of ze vriendinnen/kennissen/familieleden hebt die aan jouw voorkeuren voldoen
Gewoon wachten op nieuwe contacten of opzoek gaan naar nieuwe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga haar niet te veel meer vragen. Eerlijk gezegd geloof ik intussen helemaal niets meer van wat dat mens zegt...![]()
Kan alleen maar hopen dat mijn andere twee contacten nog eens ooit online komen en dat ik eindelijk eens wat meer te weten kan komen.
Heette ze toevallig Tamara? Dit heb ik namelijk exáct op die manier bij haar gedaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef BeamofLight het volgende:
Toen ging het ineens over sex en fantasieën. Zij had er eentje:
afspreken met een relatief onbekende (een datingsite-man bijvoorbeeld). Bij haar thuis. Dus zij geeft adres door. Deur op een kier laten staan en dan geblinddoekt de "gast" ontvangen.
Diegene mag doen wat in hem opkomt. Eventueel daarna vertrekken of blinddoek afdoen en voorstellen.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heette ze toevallig Tamara? Dit heb ik namelijk exáct op die manier bij haar gedaan.
Maar dan nog wel incl. sjaaltjes op het bed om haar handen vast te binden en het feit dat ze alvast naakt en knielend op het bed zou zitten bij m'n binnenkomst.
Het is een vrouw, dus die kan er ook 'gewoon' voor de gezelligheid zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gelijk. Ze blijft nu ook gewoon tegen me aan kletsen. Vragen wat mijn type is, hoe lang ik al vrijgezel ben en dat soort dingen. Raar figuur.
Ik zou het eigenlijk gewoon keihard af moeten kappen, maar ik wil eigenlijk ook proberen uit te vogelen wat ze hiermee voor heeft...
Of zet de muziek flink hard en nodig al je vrienden uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
Nee.
Maar nogmaals, dit is haar fantasie. Ze heeft het nog nooit gedaan zover ik weet.
Trouwens Tijn of iemand: als je een keer echt wil neuken: laat ff weten. Ze heeft toch een blinddoek om!
Hahaha ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of zet de muziek flink hard en nodig al je vrienden uit!
Helaas ben ik tot nu toe enkel nog die vrouwen tegengekomen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is een vrouw, dus die kan er ook 'gewoon' voor de gezelligheid zitten
Zo ongeveer ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef thekatorosa het volgende:
Godver, met het foto's bekijken op Paiq zie ik toch een leuke chick, een match van 9.3 en de locatiebalk zit helemaal vol! betekent dat dan dat ze in dezelfde stad woont?
Ja?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef thekatorosa het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik sommige vrouwen een lage waardering geef omdat ze echt achterlijke foto's gebruiken. Foto's waar ze volgens mij met een ex opstaan en waar ze heel secuur de randjes hebben weggeknipt of foto's die voor de spiegel zijn genomen...
Ik zag er net gewoon eentje in de trouwjurk, dat kan toch niet?
Ja of vrouwen die op zich wel knap zouden kunnen zijn, maar waarvan de foto zo 'artistiek' dichtbij is genomen dat je net een kwart van hun gezicht ziet. Ja, daar kan ik niks mee. krijgt meteen een lage waardering.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef thekatorosa het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik sommige vrouwen een lage waardering geef omdat ze echt achterlijke foto's gebruiken. Foto's waar ze volgens mij met een ex opstaan en waar ze heel secuur de randjes hebben weggeknipt of foto's die voor de spiegel zijn genomen...
Ik zat daar op een gegeven moment ook mee. Had een foto waar ik opzich wel leuk op stond maar een collega van mij stond erop. ja die knip ik weg, want hij hoeft niet met z'n kop op het internet te staan. Maar iedereen zal vast gedacht hebben dat ik m'n ex eraf geknipt hebquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef thekatorosa het volgende:
Ben je door die gedachten van anderen laag beoordeeld? Of vallen die gedachten blijkbaar nog wel mee? Ben het met je eens dat je anderen niet ongevraagd op internet hoeft te zetten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zat daar op een gegeven moment ook mee. Had een foto waar ik opzich wel leuk op stond maar een collega van mij stond erop. ja die knip ik weg, want hij hoeft niet met z'n kop op het internet te staan. Maar iedereen zal vast gedacht hebben dat ik m'n ex eraf geknipt heb
Daar denk ik niet eens over naquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:33 schreef Spijker83 het volgende:
Ben je door die gedachten van anderen laag beoordeeld? Of vallen die gedachten blijkbaar nog wel mee? Ben het met je eens dat je anderen niet ongevraagd op internet hoeft te zetten.
Mijn punt was meer dat een afgeknipt hoofd niet altijd een exvriendje hoeft te zijn (al zou je dat wel snel denkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:19 schreef Spijker83 het volgende:
Hoeft gelukkig ook nietNumbers mean nothing..
Haha, sorry verkeerd begrepen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat een afgeknipt hoofd niet altijd een exvriendje hoeft te zijn (al zou je dat wel snel denken)
Gast, volgens mij ga jij nog heel vaak teleurgesteld worden in de scene die internetdating heet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
YES!
Nu maar hopen dat ze de moeite neemt om mij toe te voegen...
"En leeftijd is ook maar een getal"quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoeft gelukkig ook nietNumbers mean nothing..
Met een dergelijk brak inschattingsvermogen ook buiten internetdating vrees ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ga jij nog heel vaak teleurgesteld worden in de scene die internetdating heet.
Gast...Misschien wel maar wat is er mis met hoop? Denk je niet dat ik zelf ook wel in zie dat de kans om de ware op internet tegen te komen heel heel klein is...maar het is wel leuk tijdverdrijf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ga jij nog heel vaak teleurgesteld worden in de scene die internetdating heet.
Maar jij bent toch die knaap die hier huillie zit te doen over het feit dat een meid bijna niet online is terwijl je nu al verliefd op haar bent?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:46 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Gast...Misschien wel maar wat is er mis met hoop? Denk je niet dat ik zelf ook wel in zie dat de kans om de ware op internet tegen te komen heel heel klein is...maar het is wel leuk tijdverdrijf.
Mhehe +1quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar jij bent toch die knaap die hier huillie zit te doen over het feit dat een meid bijna niet online is terwijl je nu al verliefd op haar bent?
En nu geil je weer op iemand die 9,3 matcht en locatiebalkje vol heeft. Please nigga.
Ik niet maar ken er wel die dat gedaan hebben. Op zich een goede manier om nieuwe mensen te leren kennen natuurlijk. Ikzelf ga toch het liefst met bekenden weg, of soms zelfs alleen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Mhehe +1
Ander onderwerp, ik bespeur bij mijn laatste drie serieuze dates van afgelopen jaar een patroon. Ze drinken geen koffie, twee van de drie ook geen bier en ze gingen met een groepsreis op vakantie. Oké, rond de dertig jaar dus vriendinnen settelen zich en ze blijven kennelijk over. Mijn aanstaande date meldde ook net terug te zijn van groepsreis (in het ver land).
Verder niets mis mee, maar vier keer op rij lijkt wel een patroon te zijn (en ken niemand anders die dat doet). Gaan jullie (iets oudere) single fokkers met groepsreis op vakantie?
Ik denk dat dat settelen van vriendinnen toch wel een goede reden is waarom veel vrouwen van rond de 30 met een groepsreis meegaan. Daarnaast: veel vrouwen willen naar Azië e.d., daar ga je niet zo gauw in je eentje heen denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Mhehe +1
Ander onderwerp, ik bespeur bij mijn laatste drie serieuze dates van afgelopen jaar een patroon. Ze drinken geen koffie, twee van de drie ook geen bier en ze gingen met een groepsreis op vakantie. Oké, rond de dertig jaar dus vriendinnen settelen zich en ze blijven kennelijk over. Mijn aanstaande date meldde ook net terug te zijn van groepsreis (in het ver land).
Verder niets mis mee, maar vier keer op rij lijkt wel een patroon te zijn (en ken niemand anders die dat doet). Gaan jullie (iets oudere) single fokkers met groepsreis op vakantie?
Haha inderdaad ik ben verliefd op haar...kom op man...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar jij bent toch die knaap die hier huillie zit te doen over het feit dat een meid bijna niet online is terwijl je nu al verliefd op haar bent?
En nu geil je weer op iemand die 9,3 matcht en locatiebalkje vol heeft. Please nigga.
Hoiquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef Thornado het volgende:
Over onverwachte berichten gesproken, ik meld mij hier ook weer!
Sterkte ermee he....quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Haha inderdaad ik ben verliefd op haar...kom op man...
Bier en koffie en geen boter in huis hebben voor 's ochtends op de boterham - daar valt mee te leven c.q. aan te werkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vind singlesreizen niet echt een positieve lading hebben, maar het uitleggen kan ik niet. beetje een gevoel. Ik zou het niet doen. En daarom waarschijnlijk het ook raar vinden als ik iemand tegen zou komen die dat wel doet (en leuk vond). Niet helemaal eerlijke gedachtegang misschien.
Dat bier en koffiedrinken lijkt me no issue
Kortom, veel tijd kwijt aan kansloos geouwehoer met oninteressante personen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Thornado het volgende:
Heb vanavond via Paiq wel een paar aardige speeddates gehad, maar heb toch de meeste weg geklikt. Of ze wonen te ver of ze zijn toch niet leuk genoeg in hun reacties...
Hoeveel mensen hebben nu echt leuke gesprekken met interessante mensen op Paiq?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Bier en koffie en geen boter in huis hebben voor 's ochtends op de boterham - daar valt mee te leven c.q. aan te werken
[..]
Kortom, veel tijd kwijt aan kansloos geouwehoer met oninteressante personen?
Precies, of ze nou koffie of thee drinkt maakt me niet zoveel uit. Bier hoeft ook niet, maar iemand die geen alcohol drinkt...brrr.. Dat zou me wel erg saai lijken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Bier en koffie en geen boter in huis hebben voor 's ochtends op de boterham - daar valt mee te leven c.q. aan te werken
ik vind dat niet zo erg, sommige mensen kunnen ook lol hebben zonder alcohol. en bovendien heb je een gratis bobquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, of ze nou koffie of thee drinkt maakt me niet zoveel uit. Bier hoeft ook niet, maar iemand die geen alcohol drinkt...brrr.. Dat zou me wel erg saai lijken.
Yep, vorig jaar gedaan (singlesreis) en dat was gewoon super-lachen, dit jaar weer. Het gaat/ging daarbij echt niet om potentiele partners ontmoeten maar gewoon om met een leuke groep een leuke vakantie te hebben. Waren ook allemaal hele leuke, toffe, sociale mensen. Net als ik dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Gaan jullie (iets oudere) single fokkers met groepsreis op vakantie?
Och, het was een leuke afleiding terwijl ik wat andere dingen aan het doen was, maar het was wel zinloos.:)quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:01 schreef macondo het volgende:
Kortom, veel tijd kwijt aan kansloos geouwehoer met oninteressante personen?
Bob zijn is natuurlijk prima, maar ik vind het toch wel ultiem om een 's avonds een wijntje te kunnen delen met een paar kaarsen aan en een goed gesprekquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo erg, sommige mensen kunnen ook lol hebben zonder alcohol. en bovendien heb je een gratis bob
Een gratis bob is misschien leuk, maar iemand die altijd nuchter is terwijl jij af en toe toch wel eens net wat te veel wilt drinken kan scheve situaties opleveren. Zeker als die ander niet eens de lol inziet van drinken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:05 schreef Maanvis het volgende:
ik vind dat niet zo erg, sommige mensen kunnen ook lol hebben zonder alcohol. en bovendien heb je een gratis bob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |