Nou, die lengte is mijn voornaamste punt. Matchen gaat op zich prima, afstand en raakvlakken enzo doet Paiq prima, maar ik word steevast gekoppelt aan mannen van nog geen 1 meter 80. En da's wat klein als je op langere mannen valt en zelf 1.85 bentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Zie de meerwaarder er niet van in. lengte tja, dan moet het wel in de extremen gaan. Daarbij kan je volgens mij al in je voorkeuren aangeven hoe 'erg' je het vindt als iemand stukken ouder is enzo. Dus qua matches gaat het dan wel goed.
Misschien dat het wat toegevoegde waarde heeft bij de speeddates/battles, maar geen idee.
Als je betalend lid bent krijg je elke dag een match en elke dag 150 credits. Dus dat probleem heb je dan niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef lateralize het volgende:
Die matches bij paiq gaan veel te langzaamen ik heb echt geen zin om te betalen. Heb het toch al gedaan in het verleden hoor.. en zelfs dan schoot het niet op.
Ja, maar daar staat alleen een naam. Niet een fototje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Silenus het volgende:
"vroegere contacten" Staat onderaan geloof ik.
Jawel, je kon altijd al credits kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als je betalend lid bent krijg je elke dag een match en elke dag 150 credits. Dus dat probleem heb je dan niet meer
En in het verleden betalen voor Paiq kan niet, die optie is er pas net.
Dat wel, maar niet iets met een vast bedrag per maandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:46 schreef lateralize het volgende:
[..]
Jawel, je kon altijd al credits kopen.
Die match functie was eerst toch gratis?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet iets met een vast bedrag per maand
Nog steeds, maar als je er voor betaald krijg je elke dag een match, nu maar 1 keer in de zoveel tijdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die match functie was eerst toch gratis?
Tuurlijk je moet er wel aan verdienen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar toen had ik al matches genoeg. Gaan ze mensen nu een betaling door de strot duwen?
Dat is waar, maar ja je moet niet ineens halverwege een succesvol beleid de regels veranderen denk ik. Is het nu heel anders dan daarvoor dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk je moet er wel aan verdienen natuurlijk
Ik weet niet of ik daar nu echt een antwoord op kan geven. Ik ben er pas sinds een half jaartje echt actief. De laatste tijd heb ik bijna geen matches meer. Dus wellicht is paiq bezig om een betaalsite te worden of er bestaat voor mij geen matchquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ja je moet niet ineens halverwege een succesvol beleid de regels veranderen denk ik. Is het nu heel anders dan daarvoor dan?
Ik had daar vroeger een profiel. Ik kreeg in het begin heel veel matches maar dat werd minder naarmate ik langer geregistreerd stond als actief gebruiker. De toen andere datingsites die gratis waren, waren sowieso niets.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar nu echt een antwoord op kan geven. Ik ben er pas sinds een half jaartje echt actief. De laatste tijd heb ik bijna geen matches meer. Dus wellicht is paiq bezig om een betaalsite te worden of er bestaat voor mij geen match
Ach datingsites gratis of niet zijn een veekeuring. Eerst indrukken zijn belangrijk en die is bij mij meestal niet zo best.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had daar vroeger een profiel. Ik kreeg in het begin heel veel matches maar dat werd minder naarmate ik langer geregistreerd stond als actief gebruiker. De toen andere datingsites die gratis waren, waren sowieso niets.
Ik weet niet echt goed waar vrouwen op selecteren. Bij paiq heb ik ook regelmatig contacten geblokkeerd om ik ze lelijk vond. Het oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach datingsites gratis of niet zijn een veekeuring. Eerst indrukken zijn belangrijk en die is bij mij meestal niet zo best.
Of iets anders, te ver weg, te jong, te weet ik veel wat. Ach fuck it.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet echt goed waar vrouwen op selecteren. Bij paiq heb ik ook regelmatig contacten geblokkeerd om ik ze lelijk vond. Het oog wil ook wat.
Wat ik zo heb begrepen, is er niks verandert. Je kunt alleen, tegen betaling net iets meer opties aangeven. En meer matches en credits dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ja je moet niet ineens halverwege een succesvol beleid de regels veranderen denk ik. Is het nu heel anders dan daarvoor dan?
Geniaal dat ga ik proberenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kost dat dan allemaal?
Ik zou daar sowieso niet voor betalen.
In de reclame komt wel eens een datingsite voorbij met date-garantie, wat is dat dan?
Dat had ik ook wel eens. Dan zijn er geen matches of accepteert niemand die. Volgens mij niet zo heel apart. Ik had ook een negen en een acht na 200 views.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:23 schreef thekatorosa het volgende:
Heb me ook aangemeld op Paiq maar ik snap er weinig van tot nu toe, speeddaten werkt niet...heb nu 3 keer geprobeerd maar niemand is beschibaar of wat? Of wil niemand met MIJ chatten, hoe werkt dit? Wel een foto-beoordeling van 8,6...ik neem aan dat dit hoog is?
Man...maar ik heb pas 2 beoordelingen...ik vraag me trouwens wel af: kun je tijdens het speeddaten elkaars foto zien?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef lateralize het volgende:
Speeddates worden inderdaad zelden geaccepteerd om de een of andere reden. Ik accepteer ze altijd. Het enige dat ik niet accepteer is een battle date, heb geen zin in kinderachtig gedoe.
En ja, 8,6 is inderdaad hoog
Man of vrouw?nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig.
Kardinaal en Tijn, kom naar beneden en sla je slagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kost dat dan allemaal?
Ik zou daar sowieso niet voor betalen.
In de reclame komt wel eens een datingsite voorbij met date-garantie, wat is dat dan?
Join the club. Laatste fotobewonderaars hebben dus inderdaad een bijna lege locatiebalk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:47 schreef thekatorosa het volgende:
Man die 2 vrouwen die mijn foto hoog hebben gewaardeerd zien er beide goed uit maar wonen blijkbaar een eindje weg...Klotezooi...
Ik heb het ook vaak, andere balkjes bijna helemaal vol, behalve locatie. Toch een beetje jammer, zeker omdat ik zelf niet in een uithoek van Nederland woon. (Hoewel, niets is onmogelijk natuurlijk, bovendien; het is maar Nederland, maar het is moeilijk om iets duurzaams ‘op te bouwen’ als je zo ver weg van elkaar woont.)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Join the club. Laatste fotobewonderaars hebben dus inderdaad een bijna lege locatiebalk.
Dus 200 km of meer. Gaat hem dus niet worden. Jammer want er zijn toch wel schoonheden bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |