abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:40:52 #121
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_99502310
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Zie de meerwaarder er niet van in. lengte tja, dan moet het wel in de extremen gaan. Daarbij kan je volgens mij al in je voorkeuren aangeven hoe 'erg' je het vindt als iemand stukken ouder is enzo. Dus qua matches gaat het dan wel goed.

Misschien dat het wat toegevoegde waarde heeft bij de speeddates/battles, maar geen idee.
Nou, die lengte is mijn voornaamste punt. Matchen gaat op zich prima, afstand en raakvlakken enzo doet Paiq prima, maar ik word steevast gekoppelt aan mannen van nog geen 1 meter 80. En da's wat klein als je op langere mannen valt en zelf 1.85 bent :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_99503646
Die matches bij paiq gaan veel te langzaam :( en ik heb echt geen zin om te betalen. Heb het toch al gedaan in het verleden hoor.. en zelfs dan schoot het niet op.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:18:12 #123
6067 Turbomuis
pi_99503792
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef lateralize het volgende:
Die matches bij paiq gaan veel te langzaam :( en ik heb echt geen zin om te betalen. Heb het toch al gedaan in het verleden hoor.. en zelfs dan schoot het niet op.
Als je betalend lid bent krijg je elke dag een match en elke dag 150 credits. Dus dat probleem heb je dan niet meer :)

En in het verleden betalen voor Paiq kan niet, die optie is er pas net.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:32:45 #124
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_99511054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Silenus het volgende:
"vroegere contacten" Staat onderaan geloof ik.
Ja, maar daar staat alleen een naam. Niet een fototje.
Edit: zie nu dat je er wel je chatgeschiedenis kan zien. Nu weet ik weer wie het was. :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Lonewolf2003 op 15-07-2011 18:37:46 ]
pi_99511442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Als je betalend lid bent krijg je elke dag een match en elke dag 150 credits. Dus dat probleem heb je dan niet meer :)

En in het verleden betalen voor Paiq kan niet, die optie is er pas net.
Jawel, je kon altijd al credits kopen.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 18:51:25 #126
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99511582
Paiq? Toen ik daar zat was het een van de weinige echte gratis-sites.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:54:13 #127
6067 Turbomuis
pi_99511649
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:46 schreef lateralize het volgende:

[..]

Jawel, je kon altijd al credits kopen.
Dat wel, maar niet iets met een vast bedrag per maand
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 18:55:53 #128
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99511694
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:54 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat wel, maar niet iets met een vast bedrag per maand
Die match functie was eerst toch gratis?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:05:07 #129
6067 Turbomuis
pi_99511952
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Die match functie was eerst toch gratis?
Nog steeds, maar als je er voor betaald krijg je elke dag een match, nu maar 1 keer in de zoveel tijd
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 19:07:14 #130
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99512003
Maar toen had ik al matches genoeg. Gaan ze mensen nu een betaling door de strot duwen?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:22:48 #131
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99512537
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar toen had ik al matches genoeg. Gaan ze mensen nu een betaling door de strot duwen?
Tuurlijk je moet er wel aan verdienen natuurlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 20:38:35 #132
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99515414
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk je moet er wel aan verdienen natuurlijk
Dat is waar, maar ja je moet niet ineens halverwege een succesvol beleid de regels veranderen denk ik. Is het nu heel anders dan daarvoor dan?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:42:15 #133
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99515610
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ja je moet niet ineens halverwege een succesvol beleid de regels veranderen denk ik. Is het nu heel anders dan daarvoor dan?
Ik weet niet of ik daar nu echt een antwoord op kan geven. Ik ben er pas sinds een half jaartje echt actief. De laatste tijd heb ik bijna geen matches meer. Dus wellicht is paiq bezig om een betaalsite te worden of er bestaat voor mij geen match :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 20:43:59 #134
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99515700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar nu echt een antwoord op kan geven. Ik ben er pas sinds een half jaartje echt actief. De laatste tijd heb ik bijna geen matches meer. Dus wellicht is paiq bezig om een betaalsite te worden of er bestaat voor mij geen match :+
Ik had daar vroeger een profiel. Ik kreeg in het begin heel veel matches maar dat werd minder naarmate ik langer geregistreerd stond als actief gebruiker. De toen andere datingsites die gratis waren, waren sowieso niets.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:46:57 #135
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99515845
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik had daar vroeger een profiel. Ik kreeg in het begin heel veel matches maar dat werd minder naarmate ik langer geregistreerd stond als actief gebruiker. De toen andere datingsites die gratis waren, waren sowieso niets.
Ach datingsites gratis of niet zijn een veekeuring. Eerst indrukken zijn belangrijk en die is bij mij meestal niet zo best.
14 SHADES OF GREY
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 21:41:15 #136
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99518981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach datingsites gratis of niet zijn een veekeuring. Eerst indrukken zijn belangrijk en die is bij mij meestal niet zo best.
Ik weet niet echt goed waar vrouwen op selecteren. Bij paiq heb ik ook regelmatig contacten geblokkeerd om ik ze lelijk vond. Het oog wil ook wat.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:46:13 #137
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99519268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik weet niet echt goed waar vrouwen op selecteren. Bij paiq heb ik ook regelmatig contacten geblokkeerd om ik ze lelijk vond. Het oog wil ook wat.
Of iets anders, te ver weg, te jong, te weet ik veel wat. Ach fuck it. :{
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:35:29 #138
6067 Turbomuis
pi_99521935
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wat ik zo heb begrepen, is er niks verandert. Je kunt alleen, tegen betaling net iets meer opties aangeven. En meer matches en credits dus.
Tis overigens niet eens heel duur, vergeleken met bijv. RP. 19,50 voor de eerste maand, daarna 9,50 per maand.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 22:37:56 #139
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99522047
Wat kost dat dan allemaal?

Ik zou daar sowieso niet voor betalen.
In de reclame komt wel eens een datingsite voorbij met date-garantie, wat is dat dan? 8)7
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:40:37 #140
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99522165
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

In de reclame komt wel eens een datingsite voorbij met date-garantie, wat is dat dan? 8)7
Geniaal dat ga ik proberen :+
14 SHADES OF GREY
pi_99524221
Heb me ook aangemeld op Paiq maar ik snap er weinig van tot nu toe, speeddaten werkt niet...heb nu 3 keer geprobeerd maar niemand is beschibaar of wat? Of wil niemand met MIJ chatten, hoe werkt dit? Wel een foto-beoordeling van 8,6...ik neem aan dat dit hoog is? :%
pi_99524475
Speeddates worden inderdaad zelden geaccepteerd om de een of andere reden. Ik accepteer ze altijd. Het enige dat ik niet accepteer is een battle date, heb geen zin in kinderachtig gedoe.
En ja, 8,6 is inderdaad hoog :)
Man of vrouw? :P nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 23:29:14 #143
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99524511
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:23 schreef thekatorosa het volgende:
Heb me ook aangemeld op Paiq maar ik snap er weinig van tot nu toe, speeddaten werkt niet...heb nu 3 keer geprobeerd maar niemand is beschibaar of wat? Of wil niemand met MIJ chatten, hoe werkt dit? Wel een foto-beoordeling van 8,6...ik neem aan dat dit hoog is? :%
Dat had ik ook wel eens. Dan zijn er geen matches of accepteert niemand die. Volgens mij niet zo heel apart. Ik had ook een negen en een acht na 200 views.
pi_99524586
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef lateralize het volgende:
Speeddates worden inderdaad zelden geaccepteerd om de een of andere reden. Ik accepteer ze altijd. Het enige dat ik niet accepteer is een battle date, heb geen zin in kinderachtig gedoe.
En ja, 8,6 is inderdaad hoog :)
Man of vrouw? :P nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig.
Man...maar ik heb pas 2 beoordelingen...ik vraag me trouwens wel af: kun je tijdens het speeddaten elkaars foto zien?
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 23:32:13 #145
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_99524681
Dat weet ik niet meer. Volgens mij werd het dan een match en bleef de foto wazig. Maar toen ik dat deed had je zon plugin en kon je meteen de foto zien. _O-
pi_99524750
De foto wordt na een tijdje zichtbaar.. steeds een beetje beter hoe langer het gesprek duurt (maar je moet wel blijven praten op en neer, open laten staan heeft dus geen zin).
pi_99529790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

Kardinaal en Tijn, kom naar beneden en sla je slag

Voorwaarden geldend bij de Lexa Beste Date Garantie

Lexa.nl geeft nu de Beste Date Garantie.

Als jij binnen 6 maanden geen leuke date vindt krijg je je geld terug!

Deze voorwaarden gelden bij de Lexa.nl Beste Date Garantie ("Aanbieding").
Om in aanmerking te komen voor deze Aanbieding en daarmee de kosten voor uw 6 maanden membership terug te krijgen, dient u;

1. In de periode van 9 juni 2011 tot en met 31 augustus 2011 specifiek te hebben ingeschreven voor een Full Membership van 6 maanden bij Lexa.nl;

2. Zorg te dragen dat uw membership bij Lexa.nl steeds volledige betaald is gedurende een aaneengesloten periode van 6 maanden vanaf de datum dat u een 6 maanden Full Membership bij Lexa.nl afsloot;

3. Te laten zien dat u serieus een date zoekt door onze diensten actief te gebruiken gedurende de bovengemelde 6-maanden periode, waarbij "actief gebruik" het volgende betekent: u dient binnen 10 dagen na de datum waarop u een Full Membership van zes maanden bij Lexa.nl afsloot een persoonlijke advertentie en tenminste drie foto's te plaatsen die voldoen aan hetgeen is gesteld in onze algemene voorwaarden, alsmede een waarheidsgetrouw profiel, waarbij alle velden volledig zijn ingevuld, en deze allemaal online te onderhouden - wijzigingen zijn uiteraard toegestaan mits geen onderbreking plaatsvindt - tot tenminste 6 maanden na de datum waarop u een Full Membership van 6 maanden bij Lexa.nl afsloot;

u dient gemiddeld elke maand gedurende de bovengenoemde 6-maanden periode, minimaal: op acht verschillende dagen in te loggen op uw Lexa account, het initiatief te nemen om individueel en persoonlijke e-mail contact (b.v. geen spam) met 30 verschillende profielen te leggen en tien uitnodigingen om de "Lexa Test" te ondergaan aan tenminste 10 verschillende profielen te sturen;

u dient onverwijld antwoord te geven op alle berichten van onze leden die bij de door u gestelde zoekcriteria aansluiten.

4. Te kunnen aantonen dat u vanaf de datum waarop u een Full Membership van 6 maanden bij Lexa.nl afsloot in Nederland woonachtig bent (u dient dit tevens als uw land van verblijf te hebben geselecteerd bij de eerste aanmelding bij ons) en dat u een bankrekening in Nederland hebt;

5. niet meer dan drie keer gedurende de 6-maanden periode vanaf de datum waarop u een Full Membership van 6 maanden bij Lexa.nl afsloot een "gele kaart" of waarschuwing van onze moderatoren te hebben ontvangen;

6. altijd deze voorwaarden volledig in acht te nemen, alsmede onze Algemene Voorwaarden die tevens voor onze diensten gelden.

Indien het u niet is gelukt om binnen 6 maanden vanaf de datum waarop u een Full Membership van 6 maanden bij Lexa.nl afsloot een geschikte date te vinden en indien u alle voorwaarden die voor de Aanbieding gelden in acht heeft genomen, zullen wij u alle door u betaalde abonnementen terugbetalen binnen de 6-maanden periode vanaf de datum waarop u een Full Membership van zes maanden bij Lexa.nl afsloot; (de "Terugbetaling").

U heeft alleen recht op de Terugbetaling indien u deze aanvraagt conform de navolgende procedure:

1. 6 maanden na de datum waarop u een Full Membership van zes maanden bij Lexa.nl afsloot, dient u binnen 14 dagen na deze specifieke datum contact met ons op te nemen door een claimformulier op te vragen door hier te klikken.

2. U dient het formulier uit te printen, volledig en naar waarheid in te vullen en dit aan ons te faxen. Indien dit op de hiervoor omschreven wijze is gebeurd, zullen wij opdracht geven voor de Terugbetaling binnen 8 weken na ontvangst van het ingevulde formulier.

Lexa.nl behoudt zich het recht voor om op ieder moment de beschikbaarheid van de Aanbieding in te trekken. Klanten die reeds het formulier voor de Aanbieding aan Lexa.nl hebben toegezonden voor het moment dat Lexa.nl de Aanbieding intrekt kunnen wel gebruik blijven maken van de Aanbieding.

De Aanbieding is beperkt tot één enkel individu dat gebruikt maakt van één enkele naam en één enkel email adres. De Aanbieding is niet aan anderen overdraagbaar.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_99530244
Man die 2 vrouwen die mijn foto hoog hebben gewaardeerd zien er beide goed uit maar wonen blijkbaar een eindje weg...Klotezooi...
pi_99530854
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:47 schreef thekatorosa het volgende:
Man die 2 vrouwen die mijn foto hoog hebben gewaardeerd zien er beide goed uit maar wonen blijkbaar een eindje weg...Klotezooi...
Join the club. Laatste fotobewonderaars hebben dus inderdaad een bijna lege locatiebalk.
Dus 200 km of meer. Gaat hem dus niet worden. Jammer want er zijn toch wel schoonheden bij.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 08:38:41 #150
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_99532988
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 02:17 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Join the club. Laatste fotobewonderaars hebben dus inderdaad een bijna lege locatiebalk.
Dus 200 km of meer. Gaat hem dus niet worden. Jammer want er zijn toch wel schoonheden bij.
Ik heb het ook vaak, andere balkjes bijna helemaal vol, behalve locatie. Toch een beetje jammer, zeker omdat ik zelf niet in een uithoek van Nederland woon. (Hoewel, niets is onmogelijk natuurlijk, bovendien; het is maar Nederland, maar het is moeilijk om iets duurzaams ‘op te bouwen’ als je zo ver weg van elkaar woont.)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')