Mee eens.. Dit is sowieso een datingsite-ervaringentopic.. Geen mensen afkraaktopic. Beetje sneu, maar goed zo denk ik er over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Kom op man, het kind plaatst haar foto in beschermde omgeving van een datingsite en niet publiekelijk op Fok. Hoe ze er uit ziet zal mij een worst wezen. Al was ze wél knap, dan nog heeft ze er niet om gevraagd.
• Je hebt maar zeer beperkt toegang tot de foto's - en karakteristieken als locatie en opleiding is al helemaal niet te vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Idd, ik wil net zeggen: paiq is gratis dus in hoeverre is dat een beschermde omgeving?
Idd erg sneu, altijd makkelijk om achter je computertje mensen uit te lachen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 06:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mee eens.. Dit is sowieso een datingsite-ervaringentopic.. Geen mensen afkraaktopic. Beetje sneu, maar goed zo denk ik er over.
Ik moet eerlijk bekennen; in real life lach ik vaker mensen uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:46 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Idd erg sneu, altijd makkelijk om achter je computertje mensen uit te lachen...
Ik ook, alleen dan hebben veel minder mensen het doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen; in real life lach ik vaker mensen uit.
Zelfspot is één van je sterke puntenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen; in real life lach ik vaker mensen uit.
Nee joh, daten deed ik nog back inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Date er tegenwoordig niemand meer? Of moet ik beter door het afkraken doorlezen
Geen dates hierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ook hier geen dates. Heb de database van de datingsite uitgeput, en nu afhankelijk van nieuwe inschrijvingenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, die lengte is mijn voornaamste punt. Matchen gaat op zich prima, afstand en raakvlakken enzo doet Paiq prima, maar ik word steevast gekoppelt aan mannen van nog geen 1 meter 80. En da's wat klein als je op langere mannen valt en zelf 1.85 bentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Zie de meerwaarder er niet van in. lengte tja, dan moet het wel in de extremen gaan. Daarbij kan je volgens mij al in je voorkeuren aangeven hoe 'erg' je het vindt als iemand stukken ouder is enzo. Dus qua matches gaat het dan wel goed.
Misschien dat het wat toegevoegde waarde heeft bij de speeddates/battles, maar geen idee.
Als je betalend lid bent krijg je elke dag een match en elke dag 150 credits. Dus dat probleem heb je dan niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef lateralize het volgende:
Die matches bij paiq gaan veel te langzaamen ik heb echt geen zin om te betalen. Heb het toch al gedaan in het verleden hoor.. en zelfs dan schoot het niet op.
Ja, maar daar staat alleen een naam. Niet een fototje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Silenus het volgende:
"vroegere contacten" Staat onderaan geloof ik.
Jawel, je kon altijd al credits kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als je betalend lid bent krijg je elke dag een match en elke dag 150 credits. Dus dat probleem heb je dan niet meer
En in het verleden betalen voor Paiq kan niet, die optie is er pas net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |