In 2009 ergens?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vaak niet idd, maar wel onhandig... Heb een hele tijd geen pil gehad, omdat ik dus telkens vergat een afspraak te maken
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vaak niet idd, maar wel onhandig... Heb een hele tijd geen pil gehad, omdat ik dus telkens vergat een afspraak te maken
Ja, dan gebruik je even condoomsquote:
Ja, maar ik wilde een anderequote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga niet zomaar even van de pil af![]()
Overigens kan ik de pil zonder recept gewoon bij de apotheek halen, dat scheelt.
Heb het al gefixtquote:Op maandag 11 juli 2011 15:43 schreef r8v2 het volgende:
Ja, blijf lekker elkaars verkeerd gequote stukje quoten.
Daar ga ik zo meteen ook naar toe, dan wel richting de sportschool, daar effe iets doen en dan thuis in de tuin zitten.quote:
hmpfquote:
waarom altijd de A58quote:Op maandag 11 juli 2011 16:30 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is het best idioot dat je iedere dag de neiging hebt om je auto te pakken, de A58 op te rijden en wel ziet waar je uitkomt..
.
Ik vind het idioter dat je dat dan nog niet gedaan hebt eigenlijk...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:30 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is het best idioot dat je iedere dag de neiging hebt om je auto te pakken, de A58 op te rijden en wel ziet waar je uitkomt..
.
Dan zal ik toch eerst moeten sparen.. Overigens is een oud-collega vanwege zijn vriendin ook naar Zweden vertrokken maar zijn emailadres is inmiddels opgeheven dus ik kan die pipo niet meer bereikenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het idioter dat je dat dan nog niet gedaan hebt eigenlijk...
Vriend van me is nu 3 maanden naar Zweden, voor een taalcursus en wat rondreizen. Hij ziet nog wel of ie terug komt, want hij heeft niks wat hem echt aan NL bindt (ja, ouders en vrienden, maar die zie je alsnog wel ooit).
Je weet al jaren dat je weg wilt en je hebt nog niks gespaard?...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eerst moeten sparen.. Overigens is een oud-collega vanwege zijn vriendin ook naar Zweden vertrokken maar zijn emailadres is inmiddels opgeheven dus ik kan die pipo niet meer bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |